![[img width=534 height=575]http://www.spaceimaging.com/gallery/9-11/Pentagon/Pentagon_9_7_01.jpg[/img]](http://www.spaceimaging.com/gallery/9-11/Pentagon/Pentagon_9_7_01.jpg)
En als we het dan toch nog even over het pentagon hebben.
Er was 4 dagen voor de aanslagen een duidelijke streep te zien op het gazon. Ongeveer precies ter hoogte waar het vliegtuig is ingeslagen
Toch wel raar dat er zo snel na de crash stenen/ zand over heen werd gegooid...
Wat te verbergen?
Toch wel raar dat er zo snel na de crash stenen/ zand over heen werd gegooid...
Wat te verbergen?
Zeg dan niks... of ga slapen!
Er was 4 dagen voor de aanslagen een duidelijke streep te zien op het gazon. Ongeveer precies ter hoogte
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 14:43:
Er was 4 dagen voor de aanslagen een duidelijke streep te zien op het gazon. Ongeveer precies ter hoogte
dat deel van het pentagon werdt verbouwd, om die stroom aan te leggen moesten ze dat natuurlijk onder de grond doen, daarom zat dat daar.
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 15:01:
Zeg dan niks... of ga slapen!
Ook in het pentagon is een vliegtuig binnen gevlogen.
Ik zeg er zelfs nog bij: waar het vliegtuig is ingeslagen!
Oh ja... waar heb je die wijsheid nou weer vandaan!?
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 15:20:
wat zou dat dan anders moeten zijn? het pad dat ze moesten volgen om het gebouw in te vliegen? als ''bush'' echt veel doden wou had hij het vliegtuig toch in een andere deel laten vliegen?
''Uh-oh. Better call the crop circle experts. A "white marking?" Looks like a tan path in the grass to me. Perhaps it's a remnant of digging done to access electrical, sewage, etc. Remember the construction? The big cable spools? Most of all, why in the world would anyone need to vaguely "mark" the grass when there's a giant H on the helipad right next to it?''
Verdiep je alsjeblieft is in een onderwerp voordat je van die domme antwoorden gaat zitten geven.
Uitspraak van ~~!!AmY!!~~ op dinsdag 12 september 2006 om 15:26:
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 15:20:
wat zou dat dan anders moeten zijn? het pad dat ze moesten volgen om het gebouw in te vliegen? als ''bush'' echt veel doden wou had hij het vliegtuig toch in een andere deel laten vliegen?
Jij snapt er ook echt helemaal niks van.
Bush wilde niet veel doden. Had waarschijnlijk ook gedacht dat het wtc misschien niet in zou storten.
Bush wilde een reden tot een oorlog. Verdiep je alsjeblieft is in een onderwerp voordat je van die domme antwoorden gaat zitten geven.
Waarom zou het, als ik zeg dat hij niet veel doden wilde, het gelijk zo zijn dat hij er niks mee te maken heeft.
Heel toevallig dat het vliegtuig in het Pentagon net een gedeelte vloog wat versterkt was, net verbouwd en waar weinig mensen aanwezig waren.
Hij heeft het toegelaten. Heel toevallig dat het vliegtuig in het Pentagon net een gedeelte vloog wat versterkt was, net verbouwd en waar weinig mensen aanwezig waren
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 15:45:
Heel toevallig dat het vliegtuig in het Pentagon net een gedeelte vloog wat versterkt was, net verbouwd en waar weinig mensen aanwezig waren.
ja die gozer die het vliegtuig vloog kon dat ook niet weten, dan had hij net zo goed ergens in kunnen vliegen als hij het wist
Uitspraak van MissCoupe© op dinsdag 12 september 2006 om 15:45:
Waarom zou het, als ik zeg dat hij niet veel doden wilde, het gelijk zo zijn dat hij er niks mee te maken heeft.
omdat hij er toch al niks mee te maken heb.
Om zomaar t eroepen dat bush overal achter zit is wat mij betreft ook een beetje simpel...., ik vindt die man ook een kwal maar dan verlies ik niet de relaliteit uit ogen.
Vanmiddag zei je nog dat je wat meer met me mee kon gaan...
Dream on. Kijk je wel is tv? En dan de serieuze docu's die er door oa Zembla zijn gemaakt.
zag net screw loose change vind wel grappig gast zegt zelf een mening van iemand is nog geen bewijs hij heeft op elke bewering van loose change wel een tegen opmerking ook van het gat in het pentagon hij laat dan een foto zien van de inslag die hij zegt iets meer naar links was ik zie alleen maar rook ook over de beelden die inbeslag zijn genomen die mogen van de wet niet openbaar worden gemaakt wat zijn dan die paar frames die ze toch maar wel openbaar hebben gemaakt waren die dan niet topsecret laat dan die beelden van de camera aan de snelwegkant zien zag je het pentagon vet mooi opstaan die inslagbeelden moeten wel perfect zijn geweest maar oja die zijn topsecret
waarom wordt er hier dan beweerd dat Bush er achter zat?
Weetje wat ik interesant vindt over het pentagon...
Ik zou weleens willen weten hoeveel bekendheid er gegeven is aan de verbouwing van die betreffende vleugel. En tevens welke kantoren daar eigenlijk gevestigd zouden zitten.
Want waarom crash je met je boeing in het eigenlijk verkeerde deel van het pentagon. Aan de andere kant zaten de belangrijke mensen...
maarja amerika is een scheinheilig land zag je met tupac,john f kennedy,twintowers,pentagon,flight 69 etc er woord zoveel info achtergehouden
Nog effe en busgh heeft de dijkdoorbraken bij New Orleans eigenhandig zelf veroorzaakt
Hier een fragment van Zembla, het grootste bewijs in mijn ogen dat er iets niet pluis is aan het officieel fabeltje.
Uitspraak van Thijs1984 op dinsdag 12 september 2006 om 23:35:
Nog effe en busgh heeft de dijkdoorbraken bij New Orleans eigenhandig zelf veroorzaakt
je zit er niet ver naast, hij was vantevoren op de hoogte en uitvoerig gewaarschuwd door meteorologen van de FEMA (federale rampenbestrijdingsdienst) over de omvang van oorkaan katrina maar ondernam niets en ontkende later ook nog is gewaarschuwd te zijn en het hoofd van de FEMA moets hierdoor aftreden omdat die hem niet goed geinformeerd zou hebben.
helaas voor bush kwam er een video uit waarin te zien is hoe bush voor de ramp uitvoerig wordt gewaarschuwd.
http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=687926/sc=3cd189
alleen al voor deze leugenachtige blunder zou deze schoft/misdadiger af moeten treden.laatste aanpassing 13 september 2006 00:09
tja ik ben in 2003 aangemeld
jij 44 berichten in 6 dagen tijd , do your math
maarja dom gelul is jouw afdeling he
ben nog steeds op een goie redenering van jou aan t wachten kneussie in plaats van je grote bekkie t is dat er een monitor tussen zit
Nou de volkskrant is er in ieder geval al weer klaar mee. Vandaag een groot opiniestuk over dat 'complottheorien een religieuze oorsprong hebben' en verder het enige berichtje gister en eergisteren was een stuk van een kerel en die had allemaal experts gesproken dat het onzin was.
alles werd onderuit gehaald door experts, alles was onzin wat de complotten zeggen. Maar dat gaat dan alleen over het mechanische deel: de wolkenkrabber kan wel zo instorten, een vliegtuig kan wel tot niets versplinteren etc.
niets over de put opties ed.