voor alle complotfreaks...... hitler leeft nog.....zit samen met buddy holly,james dean en pim fortuyn lekker te chillen ergens op een eiland,waar nog nooit iemand is geweest...pfffff get real!!!!
Die was niet super sterk, maar het lijkt mij wel heel sterk dat een gebouw van zoveel etages, binnen 9 sec. plat ligt.
hij gaat lekker op tv zeggen dat hij het gebouw neer heb gehaald? pull it = brandweermannen uit een gebouw halen.
Pull it is behalve een term uit de uit sloopindustrie een uit het dagelijks Amerikaans-Engels. Het betekend ook zoiets als terugtrekken uit verschillende situaties.
is het dat experts van Implosion World het begrip pull it niet kennen als begrip bij het slopen met explosieven. Het begrip verwijst naar het omlaagtrekken van bouwwerken, een methode wat alleen werkt bij kleine gebouwen.
van de draagkracht van staal, het wordt gewoon zacht boven de 500 graden
Hierop, je wilt wijs doen maar weet er niets van. Dat is niet slim.
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 6 september 2006 om 23:39:
van de draagkracht van staal, het wordt gewoon zacht boven de 500 graden
Nogmaals,dat waren alleen de bovenste verdiepingen
Waarom blijven mensen als Muhammad Abd Al-Fattah, Kazem al-Qurayshi, en veel korangeleerden/Arabische terreur deskundige claimen dat hun niet geloven dat dit 100 procent al-Qaeda was
Zuidtoren die als een soort bloem openklapte?Ja dat vind ik nou ook,hij KLAPTE open!De brokstukken werden meters ver weg geslingerd.Hoewel het meeste puin inderdaad wel loodrecht naar beneden viel.
Ik vond de kracht die daar achter zat,erg groot voor alleen een instortingin mijn visie dan..
Hoe kan het dat sommige hijackers nog leven?
Uitspraak van MissCoupe© op donderdag 7 september 2006 om 11:38:
Hoe kan het dat sommige hijackers nog leven?
die zijn dood, loose change quote alleen maar kranten waar iemand anders met de zelfde naam wordt geinterviewd. waarom gaan hun dan niet naar CNN ofzo en zeggen dat ze nog leven?
![[img width=150 height=200]http://www.whatreallyhappened.com/alshehr5_opt.jpg[/img]](http://www.whatreallyhappened.com/alshehr5_opt.jpg)
![[img width=150 height=200]http://www.whatreallyhappened.com/alshehri_opt.jpg[/img]](http://www.whatreallyhappened.com/alshehri_opt.jpg)
En waarom ze niet naar CNN gaan, als dit waar zou zijn is er dus blijkbaar omtrent dit gelogen door Bush en zou het betekenen dat er meer aan de hand is. En aangezien CNN propaganda maakt voor Bush mogen ze zoiets echt niet uit zenden!
http://911myths.com/html/still_alive.html
tja
Waarom is er niks terug gevonden van flight 93?
Van haast alle vliegtuigcrashes is nog wel iets terug gevonden, maar hier totaal niks, alleen een krater!
En het pentagon: waarop deze filmpjes zie je een groot passagiersvliegtuig voorbij komen? T lijkt eerder een klein vliegtuig of een raket. Maar dat gaat weer boven veel mensen hun pet
En het pentagon: waarop deze filmpjes zie je een groot passagiersvliegtuig voorbij komen? T lijkt eerder een klein vliegtuig of een raket. Maar dat gaat weer boven veel mensen hun pet
Kijk eens heel goed naar dat filmje, en vergelijk de lengte van het object eens met de hoogte van het pentagon... viola ongeveer de verhouding tussen een 757 en het pentagon
klopt precies. een raket is nooit zo groot, en het is ook geen kleiner toestel als een 757.
en ook hier weer.... stel dat er sprake is van een complot, waarom moeilijk doen als een 757 ook gewoon het geoogde werk kan doen???
Beantwoord dat eens.laatste aanpassing 7 september 2006 12:38
Waarom is er niks terug gevonden van flight 93?
Van haast alle vliegtuigcrashes is nog wel iets terug gevonden, maar hier totaal niks, alleen een krater!
Er zijn zo veel crashed waarvan er maar zeer weinig tot niets terug is gevonden. Zo is dat in de VS ook wel twee keer gebeurrd met een 737, niets dan een kratertje blijft er over als een vliegtuig met zijn neus pal naar beneden naar de grond duikt.
Er zijn wel wat persoonlijke bezittingen terug gevonden maar die zagen er niet uit alsof ze in zo'n vreselijke crash waren terug gevonden
Wat denk je roxxy, zouden de brandweermannen bij de werkelijke brandhaard geweest zijn?
zie je dan werkelijk niet al die rook op de filmpjes?
De kans is groot dat wij er allemaal niets van weten...
Een bloem klapt open,de toren viel min of meer gewoon open, bijna met een soort gratie van een vlinder, er was niets explosiefs aan.
En tuurlijk valt puin loodrecht naar beneden, misschien komt dat omdat er geen explosieven in het spel zijn
Jezus zeg, ik word echt moe van sommige figuren.
Volgens mij zegt niemand hier dat de theorieën de waarheid zijn.
En hoe kan het dat er een vliegtuig geland is in Cleveland waarvan later bevestigd wordt het het flight 93 is?
Quote:
Er zijn twee soorten dwazen: zij die niet van mening kunnen veranderen en zij die het niet willen. - Josh Billingslaatste aanpassing 7 september 2006 11:49
En waarom ze niet naar CNN gaan, als dit waar zou zijn is er dus blijkbaar omtrent dit gelogen door Bush en zou het betekenen dat er meer aan de hand is. En aangezien CNN propaganda maakt voor Bush mogen ze zoiets echt niet uit zenden!laatste aanpassing 7 september 2006 12:13
mwah, ik zit nu screw loose change te kijken, maar pfff, al die theorien is niet "onwetendheid" maar zijn regelrechte leugels
Lengte? Je ziet helemaal geen lengte... je ziet alleen de voorkant van iets en daarna een crash! Toch komt het hele ding niet over als een 757 passagiersvliegtuig. Ding lijkt qua kleur wit... 757 is blauw met rood en wit onder...
Waarom is de schade aan t pentagon dan maar zo klein?
En is er haast niks terug gevonden?
Geen sporen in het gras
Kratertje? Hoe kan dat dan als een vliegtuig zoveel brandstof bij zich droeg? Waarom was er geen onwijze brand?
En je zegt zoveel, maar je hebt maar 2 voorbeelden. Dat zijn er dus weinig dan ipv zoveel
en bij de Bijlmer was er toch ook geen vliegtuig terug gevonden? alleen maar een hoop beton van de gebouwen.... en wat resten van vracht....
Ohnee waren daar geen vliegtuig resten gevonden: lees rapport van NRC:
De hulpverleners gaan weer aan het werk. De laatste bluswerkzaamheden worden uitgevoerd en er wordt begonnen met het bergen en identificeren van slachtoffers. De eerste vliegtuigresten worden afgevoerd naar Hangar 8 op Schiphol-Oost. Omstreeks het middaguur ziet Dirk van Os ook daar mannen in witte pakken
Daar heb ik geen antwoord op, maar daarom zouden dit soort dingen zoals ik nu al tig duizend keer heb gezegd: een keer onderzocht moeten worden?
Waarom zijn er pas dit jaar beelden van wat onder delen vrij gegeven, waarvan je niet kan afleiden of ze bij deze crash horen!?
Nu komt de grote vraag... Wat als het wel een opgezet verhaal is. En het uit komt... wat gaan al die mensen doen die gewond zijn geraakt daarbij. en alle moslims die ook dachten dat binladen er achter zat. denk dat de USA dan echt een heel groot probleem heeft
En hoe kan het dat er een vliegtuig geland is in Cleveland waarvan later bevestigd wordt het het flight 93 is?
Ja dat vraag ik me dus ook af.Zaten ze te slapen ofzo op die luchthaven dan?
Vond trouwens dat Screw zeer onrespectloos met de slachtoffers omgaat
Wat dacht je dat een wolkenkrabber van weet ik hoeveel meter hoog zweeft ofzow. ooit van een FUNDERING gehoord? Als een gebouw instabiel wordt worden die trillingen en krachten doorgegeven naar alle kanten, dus ook naar onder. Maar omdat een groot hoog en zwaar gebouw belachelijk veel weegt zullen de krachten op de fundering ook belachelijk zwaar zijn. En dus kun je een aard SCHOK krijgen. Enig idee hoeveel een fucking wolkenkrabber weegt joh...
NEe loos-change zelf is erg beleefd t.o.v. de slachtoffers, zeggen sdat vlucht 093 geen vliegtuig was
Dat is het dus juist,naar mijn mening valt het puin NIET recht naar beneden.Ik VIND(mening dus) dat het puin veel te ver weg geslingerd word met te veel kracht..
Oeps pleurt er weer zo domme opmerking uit me vingers
Uitspraak van MissCoupe© op donderdag 7 september 2006 om 13:08:
en bij de Bijlmer was er toch ook geen vliegtuig terug gevonden? alleen maar een hoop beton van de gebouwen.... en wat resten van vracht....
Ohnee waren daar geen vliegtuig resten gevonden: lees rapport van NRC:
De hulpverleners gaan weer aan het werk. De laatste bluswerkzaamheden worden uitgevoerd en er wordt begonnen met het bergen en identificeren van slachtoffers. De eerste vliegtuigresten worden afgevoerd naar Hangar 8 op Schiphol-Oost. Omstreeks het middaguur ziet Dirk van Os ook daar mannen in witte pakken
lees goed jongen, ik doelde erop dat er geen herkenbare stukken vliegtuig bij de bulmer terug zijn gevonden.
Hetzelfde geldt voor 09/11, daar ook weinig herkenbare stukken vliegtuig terug gevonden, omdat het vergelijkbare crashes zijn geweest.
Lengte? Je ziet helemaal geen lengte... je ziet alleen de voorkant van iets en daarna een crash! Toch komt het hele ding niet over als een 757 passagiersvliegtuig. Ding lijkt qua kleur wit... 757 is blauw met rood en wit onder...
Je moet wel effe goed kijken, de lengte die je ziet is al genoeg om uit op de maken dat het toch om een behoorlijk groot object gaat
En de kleur heb je ook fout, de American airlines 757's zijn zilverkleurig en hebben slechts een dunne blauw-rode cheatline onder de raamlijn, vaak komt het dus erop neer dat de 757's overdag lichte kleuren weerkaatsen. dus dat het grijswit/ wit lijkt op de foto is alleen maar logisch.
![[img width=640 height=431]http://p.airliners.net/photos/middle/7/9/1/0194197.jpg[/img]](http://p.airliners.net/photos/middle/7/9/1/0194197.jpg)
Waarom is de schade aan t pentagon dan maar zo klein?
En is er haast niks terug gevonden?
Geen sporen in het gras
Bij de Bijlmer zou je toch ook niet verwachten dat een hele jumbo is dat kleine gaatje past??? ook daar hetzelfde verhaal, en heb je de foto's als gezien van het puin op het gras van de 757 bij het pentagon (compleet met logo van AA), gisteren en eergisteren hier gepost.
![[img width=250 height=366]http://krant.telegraaf.nl/krant/ditjaar/hetjaar1998/fotos/jo98.okt.bijlmerramp.jpg[/img]](http://krant.telegraaf.nl/krant/ditjaar/hetjaar1998/fotos/jo98.okt.bijlmerramp.jpg)
![[img width=720 height=360]http://0911.site.voila.fr/pentagonxox30.jpg[/img]](http://0911.site.voila.fr/pentagonxox30.jpg)
Daar heb ik geen antwoord op, maar daarom zouden dit soort dingen zoals ik nu al tig duizend keer heb gezegd: een keer onderzocht moeten worden?
Tja als je zulke malloten van loose-change laat huilen en met onwaarheden aan laat komen dan kom je nog niet ver.
Wat wil je onderzoeken dan? de feiten liggen er gewoon, en het is onmogleijk om de vele duizenden mensen die betrokken moet zijn bij het complot allemaal stil te houden.
Beetje gekke site, dingen die zowel mijn mening staven als die van loose-cahnge lopen door elkaar.
Wat vindt je dan het meest opvallend aan deze site?
WAt wil je nou, de ene keer valt het het puin te dicht bij de voet van de toren, de andere keer valt het te ver weg.
Uitspraak van Thijs1984 op donderdag 7 september 2006 om 14:50:
WAt wil je nou, de ene keer valt het het puin te dicht bij de voet van de toren, de andere keer valt het te ver weg.
Heb ik dat gezegd dan?
Je moet beter lezen,ik heb geschreven dat het meeste puin inderdaad recht naar beneden valt maar dat ik tijdens het instorten van de torens vind dat het puin wel erg ver weg geslingerd word.
Begrijpend lezen is best moeilijk he,voor sommige mensen!
En dat vind ik nou ook... EN hoe kan het dat al dat beton wat in het gebouw zit zo makkelijk verpulperd?
ls die foto van die C, die is net iets groter dan een auto band, en als die die C op die vliegtuig ziet klopt dat toch niet echt volgens mij. Maar goed ik weet daar nix vanaf hoor, ik heb daar geen verstand van vliegtuigen en die bouw dingen enzo, ik vindt het interessanter wie het heeft gedaan, dan wat het heeft veroorzaakt.
En dat vind ik nou ook... EN hoe kan het dat al dat beton wat in het gebouw zit zo makkelijk verpulperd?
Beton en staal en het gaat allemaal zo makkelijk neer
Laat iemand dan eens een voorbeeld geven van een gebouw die na een brand tot stof reduceerd!
Dat was bij de Bijlmer ramp in elk geval niet zo...
Uitspraak van aqm op donderdag 7 september 2006 om 14:59:
ls die foto van die C, die is net iets groter dan een auto band, en als die die C op die vliegtuig ziet klopt dat toch niet echt volgens mij. Maar goed ik weet daar nix vanaf hoor, ik heb daar geen verstand van vliegtuigen en die bouw dingen enzo, ik vindt het interessanter wie het heeft gedaan, dan wat het heeft veroorzaakt.
Naar mijn ervaringen () die ik heb met 757's zou de verhouding tussen de "C" en de band van een busje zomaar kunnen kloppen. Het komt iig goed overeen qua grootte, hou in gedachte, een 757 is niet zo gigantisch groot.
![[img width=500 height=328]http://americanhistory.si.edu/september11/images/large/94_159.jpg[/img]](http://americanhistory.si.edu/september11/images/large/94_159.jpg)
Bij het WTC was de draagconstructie beschadigd
VEGETATIE WAS DROOG! Kijk eerst is naar plaatjes joh sukkel.
Je zit alleen maar te concluderen dat iedereen die maar een andere mening heeft dan jij idioot is terwijl jezelf blijkbaar niks er van gelezen, of op gezocht
En hoe kan het dat de hijackers op geen 1 passagierslijst staan?
Uitspraak van MissCoupe© op donderdag 7 september 2006 om 15:57:
VEGETATIE WAS DROOG! Kijk eerst is naar plaatjes joh sukkel.
Je zit alleen maar te concluderen dat iedereen die maar een andere mening heeft dan jij idioot is terwijl jezelf blijkbaar niks er van gelezen, of op gezocht
Heel oplettend van je, MissCoupe!laatste aanpassing 7 september 2006 16:04
de Bal met kerosine is zo weg