Partyflock
 
Forumonderwerp · 895512
211x bekeken
 
Waarschuw beheerder
das niet zo moeilijk tog GRUNN :respect: (Y)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Grunn :respect:
 
Waarschuw beheerder
whooaaayaa!?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Groningen :woop:
Waarschuw beheerder
2-1

NEC :cheer:
Waarschuw beheerder
Groningen heeft een goed elftal, mmar uit spelen ze minder..

Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:17:
Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert


ben het er helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
we winnen met 1-0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:17:
Groningen heeft een goed elftal, mmar uit spelen ze minder..

Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert


Heej Jill, ben je er ook weer....alles goed?
 
Waarschuw beheerder
word 2 heen heb er zin
we gaan gewoon de punten thuishouden
 
Waarschuw beheerder
NEC wint natuurlijk!!! punten blijven bij ons!!!
laatste aanpassing