21 augustus 2006 17:27Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op maandag 21 augustus 2006 om 17:20:▶komende zondag Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op maandag 21 augustus 2006 om 17:20:▶gaat Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:22:▶GRUNN Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op maandag 21 augustus 2006 om 17:20:▶het worden
Gassen met die zooi!!! 21 augustus 2006 20:25Uitspraak van *Kim* op maandag 21 augustus 2006 om 18:24:▶2-1 NEC sluit ik me bij aan....laatste aanpassing 21 augustus 2006 20:38
jill-nmgn 22 augustus 2006 14:17Groningen heeft een goed elftal, mmar uit spelen ze minder.. Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert
Theboozman 22 augustus 2006 17:11Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:17:▶Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert ben het er helemaal mee eens
Gassen met die zooi!!! 22 augustus 2006 20:31Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:17:▶Groningen heeft een goed elftal, mmar uit spelen ze minder.. Dus NEC gaat gewoon winnen in de goffert Heej Jill, ben je er ook weer....alles goed?
22 augustus 2006 21:35NEC wint natuurlijk!!! punten blijven bij ons!!!laatste aanpassing 22 augustus 2006 21:36