Partyflock

Forumonderwerp · 894353
31336x bekeken
Betreft: evenement: Seven sins, zondag 31 december 2006 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Xclusivedance mag met trots presenteren het grootste indoor dance festival van het zuiden.

Helemaal gebasseerd op de hardere stijlen:

Techno
Hardtech
Schranz
Hardstyle
Oldschool
Classics
Earlyrave
Lounge because it's 14 hours non stop!!!

https://partyflock.nl/party/69061

Ik wil graag de closure verklappen in de techno area..............meer info volgt snel

Maastricht gaat los met NYE
Waarschuw beheerder
En ik heb nu al weekend! (Y) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 13:04:
En morgen is het alweer vrijdag!

Ja, en nog steeds geen nieuws.
Ik ben definitief afgehaakt.
Ik ga naar Headliner.
Mischien niet zo groots opgezet, maar wel een hele vette line-up.
In ieder geval beter als die van Qrime-time
De groeten
Waarschuw beheerder
Wanneer wordt da van SS bekend dan ?
Waarschuw beheerder
brief aan gemeente:

Geachte gemeente,

met verbijstering las ik vandaag Dagblad de Limburger. Eerder had ik begrepen dat er publiekelijke excuses zouden komen voor uitspraken van onze burgemeester over dat Se7en Sins voornamelijk rechts-radicalen zou trekken. Hij heeft met deze uitspraak de woede van zeer vele dancefeest gangers op de hals gehaald die er, net als ik, absoluut niet van gediend zijn om vergeleken te worden met figuren met rechts extremistische ideologieën. In plaats van een rectificatie werd er echter nog eens olie op het vuur gegooid! Als het feest doorgaat komt er vanuit station randwijck begeleiding van en naar het MECC, zijn rechts-extremistische uitingen ten strengste verboden ( waar niet, waarom moet dit weer benadrukt worden in de krant? ) en komen er detectiepoortjes aan de ingang van het MECC. Alsof er mensen naar dit feest gaan die erna ook nog wel een terroristische aanslag willen plegen! Ik begrijp enigszins op welke mensen u doelt als u het over rechts-radicalen heeft. U heeft het dan over hardcoreliefhebbers. BIj Se7en sins zouden 7 dancestromingen zijn, hardcore was hier slechts één van. En dan gaan we er al vanuit dat iedereen die naar deze muziek luistert racist/ rechts-radicaal is. Belachelijk! Verder wil ik even duidelijk maken dat ikzelf niet naar hardcore luister maar op deze manier wel geconfronteerd wordt met de vooroordelen die de gemeente heeft over jongeren die naar een bepaalde muzieksoort luisteren. Het lijkt erop dat er alles op alles gezet wordt om dit feest in kwaad daglicht te zetten, en met alle negatieve berichtgevingen in de media zal dit ook lukken. Ik ben allerminst tevreden over deze gang van zaken, maar ik zal er ondanks deze hetze toch een onvergetelijke avond van proberen te maken.

Met (niet meer zo’n) vriendelijke groet,

zou het zin hebben...
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Zou het niet beter kunnen verwoorden

Ga je hem ook insturen??Ja toch he:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:52:
Talking To Me .....................

oh nee dat was niet tegen jou hehe (als je het tegen mij had nu..) maar dat is nu ook weer onlogisch want het staat er niet meer :-d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op donderdag 7 december 2006 om 00:00:
een strikbom!

Wéér bijna :aai:

Helaas was het antwoord al genoemd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maastrash op donderdag 7 december 2006 om 13:14:
brief aan gemeente

Haha, goeie zeg! (y)
zou het zin hebben

Zal wel niet, gemeentes hebben toch altijd schijt aan alles. Alsof ze écht luisteren naar mensen....?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 13:47:
Zal wel niet, gemeentes hebben toch altijd schijt aan alles. Alsof ze écht luisteren naar mensen....?

Tsja .. Niet geschoten is altijd mis, zeg ik dan altijd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 7 december 2006 om 09:39:
Snel zicht op eindejaarsfeest MECC

Gepubliceerd op 06 december 2006, 18:02
Maastricht - Nog deze week zal bekend worden of een oudejaarsfeest in het MECC georganiseerd zal worden en door wie dit dan gebeurt. Momenteel zijn de partijen nog druk in onderhandeling.

Een eventueel eindejaarsfeest zal aan zeer strenge voorwaarden moeten voldoen, zo heeft de gemeente vandaag aan het MECC laten weten. Zo moet het feest in de Westhal plaatsvinden, om eventuele geluidsoverlast te voorkomen. Bovendien moeten racistische, rechts-extreme of anderszins aanstootgevende uitingen worden voorkomen en dient er een veiligheidsplan te worden gemaakt. Dit plan moet in ieder geval een begeleide aan- en afvoer van bezoekers vanaf het NS-station in Randwyck bevatten en de aanwezigheid van detectiepoortjes.

Hmmm......

Waarschuw beheerder
jaa krijg er echt wat van!!

Hoeveel tijd hebbe ze nog nodig!..
Waarschuw beheerder
Prima brief, Maastrash. Meteen versturen. (Y).
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 13:59:
jaa krijg er echt wat van!!

wat dan 8) :woep:
Waarschuw beheerder
zit al in het postvak van de gemeente :)
maar ik heb weinig hoop dat hier iets mee gedaan wordt, jongeren worden toch niet serieus genome :s
Waarschuw beheerder
Eerste afhakers zijn al bekend..

wij gaan wel gewoon.. maar om op oudjaars avond.. als een stel hooligans van het station naar MECC gelootst te worden... zie ik nou ook niet bepaald zitten...

Maar zullen het maar voor lief moeten nemen...

BTW mooie brief Maastrash :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op donderdag 7 december 2006 om 14:28:
maar om op oudjaars avond.. als een stel hooligans van het stantion naar MECC gelootst te worden... zie ik nou ook niet bepaald zitten...

Ik ook niet .. :nee: :nee: Absoluut niet zelfs !!
Stelltje :loser: daar zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
zou het zin hebben...

met niks doen bereik je ook niks!doen dus,miss nog wat handtekeningen erachteraan;-) snap het so i so niet want zoiets heb ik nooit gelezen ten tijde van de raving parties hier!
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op donderdag 7 december 2006 om 14:28:
als een stel hooligans van het stantion naar MECC gelootst te worden... zie ik nou ook niet bepaald zitten...

snap niet waar je dit vandaan haalt. heb het art. gelezen en begrijp dus dat dit een interpretatie is van wat je gelezen hebt. begeleide aan- en afvoer betkent dat er miss een politiebusje bij het station staat die ons rustig naar het mecc laten lopen, zoiets zie ik op bijna elk feest!boeit mij niet zo, alleen maar veilig.
wat ook kan is dat we begeleid worden door een buschauffeur tevens opgeleid als sociaal-maatschappelijk werker die voorkomt dat er tripperstaferelen ontstaan...;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als een stel hooligans van het stantion naar MECC gelootst te worden... zie ik nou ook niet bepaald zitten...

Zo erg zal het wel niet worden, wat extra toezicht/controle... (mag ik hopen)

En dan gaan we er al vanuit dat iedereen die naar deze muziek luistert racist/ rechts-radicaal is. Belachelijk!

Helemaal mee eens!! Mooie brief :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maastrash op donderdag 7 december 2006 om 14:18:
jongeren worden toch niet serieus genome

iets te serieus zul je bedoelen. iem die lonsdale (of hoe schrijf je het, zoe zie je maar weer:-p) wordt meteen gezien als een verstoorder vd openbare orde:roflol:
Waarschuw beheerder
Ik ga er ook niet van uit dat het zo erg word... maar hoop alleen niet dat ze een beetje gaan doordraaien daar in maastricht..

Dit is na mijn mening allemaal nergens goed voor.. denk zelfs dat ze juist de aandacht hebben getrokken van mensen die kwaad zouden willen doen
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik vind nu wel dat het tijd word dat er wat bekend word gemaakt :yes:
Waarschuw beheerder
.. Ik sport om frustraties eruit te werken.. kun je schelden zonder mensen om je heen perongeluk pijn te doen...

Maar vind dat die K*******ken nu wel ff wat mogen beslissen daar bij de gemeente .. LOL

hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op donderdag 7 december 2006 om 15:07:
.. Ik sport om frustraties eruit te werken.. kun je schelden zonder mensen om je heen perongeluk pijn te doen

Aj aj .. Jij associeert frustraties met schelden .. That's no good !!! maar sporten is ook goed .. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chica21 op donderdag 7 december 2006 om 15:05:
Frustraties uitspreken is zéér belangrijk! Erg goed bezig jij

heb weer een pluimpje verdient vandaag :P :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op donderdag 7 december 2006 om 15:08:
Jij associeert frustraties met schelden

Nou nee.. dat niet.. maar doelde eigenlijk met sporten op een fout van je zelf.. ff stoom kunnen afblazen.. meestal door schelden (op mezelf)

maar ik ben niet zo'n gefrustreerde hoor..
ik laat normaal wel mijn frustraties direct blijken.. niet opkroppen dat is niet goed..
Waarschuw beheerder
er word hier preventief opgetreden gebasseerd op vooroordelen en stukken die al meer dan 10 jaar in de archiefkast liggen op de gemeente, geschreven door bevooroordeelde onwetenden.

Jammer dat een grote stad als Maastricht wat ook nog eens centrum van Europa wordt genoemd zich zo moet opstellen.

Met hardcore is helemaal niks mis (feit), ik denk eerder met de door de media gecreerde maatschappij en iedereen die daar aan meedoet. Het is tijd voor meerdere media-invalshoeken zonder afschilderingen van/door wie dan ook. Leers schildert zich bij deze zelf af als werkzoekende. De groep die baat heeft bij de eventuele aflassing is kleiner dan de menigte die in Maastricht de jaarwisseling op een goede manier wilt doorbrengen en als burgemeester is het toch de bedoeling dat alle groepen van de bevolking jouw acties waarderen zonder preventief dingen te gaan roepen waar de onrust alleenmaar door toeneemt. :loser:

en voor de rest pfff ik zie het wel... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ill drumma op donderdag 7 december 2006 om 15:43:
meerdere media-invalshoeken zonder afschilderingen van/door wie dan ook

Een beetje tegenstrijdig maar het is altijd makkelijk dingen te roepen die een grote groep aanspreken waardoor uiteindelijk iedereen hetzelfde roept.
Waarschuw beheerder
Laat maar... Het is dat een paar maten van me, als mocht het doorgaan, moeten performen anders had ik de moed al opgegeven en had ik al lang wat anders op de planning. :p
Artiest Flash
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ill drumma op donderdag 7 december 2006 om 16:04:
Het is dat een paar maten van me, als mocht het doorgaan, moeten performen anders had ik de moed al opgegeven

:) echt wel inderdaad! Miguel alles oke,, de tijden van vroeger! bij tom en J-luc haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op donderdag 7 december 2006 om 17:22:
Miguel alles oke,, de tijden van vroeger! bij tom en J-luc haha!

tuurlijk kerel met jou ook alles(y)...
Ja vet knallen in de loods bij Tom en JL vroeger dat waren nog es tijden :[
grtz :)

Waarschuw beheerder
Ja, hallo. De werkdag is voorbij. Hoe ziet het godverdomme uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 17:38:
Ja, hallo. De werkdag is voorbij. Hoe ziet het godverdomme uit?

damnz jah klopt :S

wist ik het maar :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ill drumma op donderdag 7 december 2006 om 17:36:
tuurlijk kerel met jou ook alles...
Ja vet knallen in de loods bij Tom en JL vroeger dat waren nog es tijden
grtz

Nu moet je knallen met mij:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 17:43:
Nu moet je knallen met mij

balonnen knallen :[
We zullen zien... :)
Waarschuw beheerder
donateur
het word nu onder andere tijd dat er iets bekent gemaakt moet gaan worden vind het wel erg lang duren allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op woensdag 6 december 2006 om 19:50:
Hier stond net een bericht van iemand die kritiek had op het klakkeloos verwijderen van normale posts.

Uiteraard is dit meteen weer verwijderd zo te zien...

Yep dat was ik. Had het ook laten weten dat ik het er niet mee eens was. Maar goed je doet er niks tegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ill drumma op donderdag 7 december 2006 om 17:36:
tuurlijk kerel met jou ook alles...
Ja vet knallen in de loods bij Tom en JL vroeger dat waren nog es tijden
grtz

de Gouwe ouwe toen de drugs nog goed waren! Haha!:)

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 7 december 2006 om 19:22:
Yep dat was ik. Had het ook laten weten dat ik het er niet mee eens was. Maar goed je doet er niks tegen.

Jawel Yancey!! Jawel echt wel Yancey Jawel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op donderdag 7 december 2006 om 19:45:
Jawel Yancey!! Jawel echt wel Yancey Jawel!

O ja sorry was er vergeten bij te melden. Behalve als je DJ Flash heet :lol:

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Daantjuh :cheer: op donderdag 7 december 2006 om 18:45:
het word nu onder andere tijd dat er iets bekent gemaakt moet gaan worden vind het wel erg lang duren allemaal

dat zeggen we elke dag o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 20:20:
dat zeggen we elke dag

Dus wachten we rustig af .. :) O:)
Waarschuw beheerder
brief aan gemeente:

Op zich leuke brief, maar ik zou hem niet versturen en Leers nou maar te vriend houden totdat de vergunnind rond is ;-)