Partyflock

Forumonderwerp · 894353
31907x bekeken
Betreft: evenement: Seven sins, zondag 31 december 2006 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Xclusivedance mag met trots presenteren het grootste indoor dance festival van het zuiden.

Helemaal gebasseerd op de hardere stijlen:

Techno
Hardtech
Schranz
Hardstyle
Oldschool
Classics
Earlyrave
Lounge because it's 14 hours non stop!!!

https://partyflock.nl/party/69061

Ik wil graag de closure verklappen in de techno area..............meer info volgt snel

Maastricht gaat los met NYE
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_AW FisH Productions² op donderdag 30 november 2006 om 13:52:
daar begin ik niet meer aan

pff nee dan gaat het ritje Amsterdam worden!
Wij moeten altijd al zo'n pokke eind rijden, laat iedereen nu maar eens naar het Zuiden komen! Er moet toch iets gedaan worden tegen de vergrijzing van Maastricht :lol:

shiit ik heb em nog niet eens gezien om tmf

Thjaa.. opeens hoorde ik een vette tune.. ik kijk op.. en wat zie ik: 7SINS RECLAME 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 30 november 2006 om 13:55:
Thjaa.. opeens hoorde ik een vette tune.. ik kijk op.. en wat zie ik: 7SINS RECLAME

Ik op het werk, daar helaas geen tv. :-(
Wel internet gelukkig... ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
Er moet toch iets gedaan worden tegen de vergrijzing van Maastricht

zeg dat maar tegen de burgermeester van maastricht 8) :P
en wat zie ik: 7SINS RECLAME

:o

gelukkig heb ik em al gezien op internet,dat is al een pak van mijn hart :P
Waarschuw beheerder
shiit ik heb em nog niet eens gezien om tmf

Ik ook niet .. maar eerlijk gezegd kijk ik daar bijna ook nooit meer heen !!! Maar misschien toch nog maar eens opzetten dan .. Misschien heb ik geluk :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 13:03:
Wie weet maken ze de leeftijd nu 16+ omdat ik ze steun

Zal die controle dan zo streng zijn ?

SE7EN SINS !!!!! :cheer:

Fuck R&B :[
Waarschuw beheerder
Hey chica!! Nog leuk gehad zaterdag??
heb helaas geen paarse glitter panty voorbij zien komen :-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_AW FisH Productions² op donderdag 30 november 2006 om 13:59:
zeg dat maar tegen de burgermeester van maastricht

Ik ga op voor niet-maastrichtse-burgemeester-van-maastricht in de toekomst..

Dan kunnen we pas feesties verwachten :lol:
en meteen wat disco's erbij.. Hoppa: Maastricht voor stad van de dance :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 30 november 2006 om 14:01:
heb helaas geen paarse glitter panty voorbij zien komen

Ik heb em ook niet aangedaan :P Sterker nog, ik ga em nu ff terugbrengen :P :D

En was super trouwens .. Ik heb me prima vermaakt! :cheer:
Jij ook ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chica21 op donderdag 30 november 2006 om 14:00:
Maar misschien toch nog maar eens opzetten dan

hier staat ie aan 8)

ben benieuwd hoevaak die op tv komt per dag :)
Uitspraak van Belvend... op donderdag 30 november 2006 om 14:00:
Fuck R&B

:nee: Raggen & Beuken :yes:
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 30 november 2006 om 14:03:
en meteen wat disco's erbij.. Hoppa: Maastricht voor stad van de dance

jah doe maar :P
maar woon daar niet,heb daar geen last van :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
In de krant stond ook weer dat het mischien doorgaat als 1 van de 2 organisatie's zegt we verplaatsen gaat het andere door en andersom.
Verder moet anders het Mecc beslissen welk feest er door kan gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belvend... op donderdag 30 november 2006 om 14:00:
Zal die controle dan zo streng zijn ?

Zou het niet weten:) Maar om teleurstelling te verkomen en iets dat misschien wel me oud&nieuwjaarsavond verziekt probeer ik het toch maar niet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op donderdag 30 november 2006 om 14:04:
Jij ook ??

Von persoonlijk de sfeer wat minder.. was blij dat ik nog een aantal mensen heb kunnen ontdekken die niet de hele avond stil hebben gestaan :lol: Het voeren van doelloze gesprekken zat er ook niet echt in.. en de dj's hadden ALLEMAAL de tik om niet lekker door te draaien! (hoop dat met 7sins iedereen meer bezig is met het feest dan met hoe ze overkomen) Maar heb verder wel lol gehad hoor!

De panty was toch niet zoals gewenst begrijp ik??
Wanneer gaan we het topic "wat doen we aan naar 7sins" openen ?! 8)
Waarschuw beheerder
Wanneer gaan we het topic "wat doen we aan naar 7sins" openen ?!

Ga je gang zou ik zeggen, ik weet 't nog niet dus wie weet brengt iemand me op een idee...

Waarschuw beheerder
JANSSUH!!!! ik hoop dit toch de 31e nog eens over te doen hoor. :cheer:

[img width=500 height=333 cacheid=000000450003f66d56a40e321a01ad222a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=X43ILQSZ[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Hydra op donderdag 30 november 2006 om 11:11:
vage gasten, die beekse boeren... muv de bezoekers van se7en sins

:respect:B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belvend... op donderdag 30 november 2006 om 14:47:
Maar dan op een andere muziekstyle

Zolang als er maar niemand stil staat is het allemaal goed ;-)
Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik heb MECC gebeld en zij zeggen dat het hele feest niet doogaat, alleen het R&B feest krijgt een nieuwe locatie :(
Zwaar kut, wij hebben allen al duo-tickets...die naar waarschijnlijk na dit telefoontje retour gaan :(
Inmiddels hebben we kaarten voor QrimeTime :S Als we de onze niet kwijt raken van 1 van de 2 feesten dan gaan ze tegen kostprijs in de verkoop.
We hadden TE VEEL zin in 7sins, en we baalden enorm van deze berichten! Een collega van mij die die avond daar in de bewaking zou/zal zitten vertelde mij ook dat het feestje niet doorgaat.....

Dus voor diegene die er WEL vertrouwen in hebben dat 7sins doorgaat mag me PM-en voor kaartovername...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DesiRave op donderdag 30 november 2006 om 14:49:
Nou mensen, ik heb MECC gebeld en zij zeggen dat het hele feest niet doogaat, alleen het R&B feest krijgt een nieuwe locatie
Zwaar kut, wij hebben allen al duo-tickets...die naar waarschijnlijk na dit telefoontje retour gaan
Inmiddels hebben we kaarten voor QrimeTime Als we de onze niet kwijt raken van 1 van de 2 feesten dan gaan ze tegen kostprijs in de verkoop.
We hadden TE VEEL zin in 7sins, en we baalden enorm van deze berichten! Een collega van mij die die avond daar in de bewaking zou/zal zitten vertelde mij ook dat het feestje niet doorgaat.....

Dus voor diegene die er WEL vertrouwen in hebben dat 7sins doorgaat mag me PM-en voor kaartovername...

dat zou behoorlijk kut zijn :(

Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik heb MECC gebeld en zij zeggen dat het hele feest niet doogaat, alleen het R&B feest krijgt een nieuwe locatie
Zwaar kut, wij hebben allen al duo-tickets...die naar waarschijnlijk na dit telefoontje retour gaan
Inmiddels hebben we kaarten voor QrimeTime Als we de onze niet kwijt raken van 1 van de 2 feesten dan gaan ze tegen kostprijs in de verkoop.

Dus voor diegene die er WEL vertrouwen in hebben dat 7sins doorgaat mag me PM-en voor kaartovername

Misschien mogen ze nog helemaal niks naar buiten brengen voordat ze zeker weten hoe of wat.... Dan zeggen ze dat misschien? *om de moed erin te blijven houden*

Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik heb MECC gebeld en zij zeggen dat het hele feest niet doogaat

dat zou inderdaad behoorlijk klote zijn... :/
maar ik kan me niet voorstellen dat het Mecc over een 'gewoon' telefoontje hiermee naar buiten komt, toch?

ik blijf stiekem nog even hopen totdat er een officieel nieuwsbericht naar buiten komt :$
Waarschuw beheerder

Met welke reden? :/.
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
das balen voor de organisatie...

dan maar naar poing 31 Dec..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Belvend... op donderdag 30 november 2006 om 14:47:
Maar dan op een andere muziekstyle

jah dat bedoel ik b)

dat zullen ze egt niet bekend maken via de telefoon hoor :O
zou raar zijn als dat wel zo zou zijn :S
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:03:
Misschien mogen ze nog helemaal niks naar buiten brengen voordat ze zeker weten hoe of wat.... Dan zeggen ze dat misschien? *om de moed erin te blijven houden*

dat denk ik ook :yes:

Uitspraak van DJ Affix op donderdag 30 november 2006 om 15:16:
https://vip.partyflock.nl/party/68700.html

dat word em zo ie zo niet :nee:
als het niet doorgaat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:10:
maar ik kan me niet voorstellen dat het Mecc over een 'gewoon' telefoontje hiermee naar buiten komt, toch?

Vind ik idd ook een beetje een sterk verhaal :/
Waarschuw beheerder
ik blijf stiekem nog even hopen totdat er een officieel nieuwsbericht naar buiten komt

dan hoop ik met je mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ongeacht welke beslissing er uiteindelijk genomen gaat worden en ongeacht wie deze onenigheid had kunnen voorkomen, valt mij hetvolgende op:
-Tickets zijn nog steeds te koop. Een (tijdelijke?) stop van de verkoop zou meer op z'n plaats zijn. Vooral voor mensen die nog van niets weten.
-We moeten het doen met berichten/geruchten van derden (hier op PF en/of via de krant).
-Onder het kopje "NEWS" op de site van XclusiveDance wordt helemaal niet gesproken over dit voorval.
-Een simpele mogelijkheid voor bezoekers om zich in te schrijven voor een nieuwsbrief ontbreekt. XclusiveDance zou via die weg iedereen snel en gemakkelijk op de hoogte kunnen houden (een mail op woensdag met iets als "vandaag zijn er gesprekken geweest, zo en zo staan de zaken ervoor, een beslissing valt op dag X" zou al voldoende zijn).

Kortom: goede communicatie ontbreekt. Nergens heb ik gezien dat XclusiveDance haar bezoekers actief op de hoogte stelt, noch heb ik ergens officiele berichten van de organisatie kunnen nalezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 30 november 2006 om 15:24:
Kortom: goede communicatie ontbreekt.

Conclusies die weer nergens over gaan, sta jij in hun schoenen en weet jij precies hoe de situatie is?!?!
Zij kunnen pas antwoorden geven als ze die zelf hebben lijkt mij ;)

Waarschuw beheerder
Vind ik idd ook een beetje een sterk verhaal

't Klinkt als een lulverhaal. :/.

Je hebt net 'te horen gekregen dat het niet door gaat', maar je wilt de kaarten voor één van de twee feesten doorverkopen tegen de kostprijs??? :vaag:.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:29:
Je hebt net 'te horen gekregen dat het niet door gaat', maar je wilt de kaarten voor één van de twee feesten doorverkopen tegen de kostprijs??? :vaag:.

Idd ja, wat een load of crap :/ dat mens is niet goed wijs...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deugneet op donderdag 30 november 2006 om 15:29:
Conclusies die weer nergens over gaan, sta jij in hun schoenen en weet jij precies hoe de situatie is?!?!
Zij kunnen pas antwoorden geven als ze die zelf hebben lijkt mij

Ik denk dat ze wel op hun site kunnen zeggen hoe de gesprekken zijn verlopen met de gemeente, ook kunnen ze het vermelden op hun site als ze het zelf niet weten.

Want nu roepen mensen al dat het niet doorgaat en er zijn ook mensen die zeggen dat het wel allemaal meevalt en het feest gewoon doorgaat. Op die manier help je ook in de hand dat mensen maar wat gaan roepen.
Waarschuw beheerder
donateur

Het gaat zeker wel ergens over. Ookal hebben ze nog geen antwoorden: ze kunnen op z'n minst even laten weten dat er gesprekken zijn geweest en wanneer er iets definitief bekend gaat worden.
Nu moet iedereen maar via PF of de krant in de gaten houden wie er toevallig iets meer over weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 30 november 2006 om 15:24:
Ongeacht welke beslissing er uiteindelijk genomen gaat worden en ongeacht wie deze onenigheid had kunnen voorkomen, valt mij hetvolgende op:
-Tickets zijn nog steeds te koop. Een (tijdelijke?) stop van de verkoop zou meer op z'n plaats zijn. Vooral voor mensen die nog van niets weten.
-We moeten het doen met berichten/geruchten van derden (hier op PF en/of via de krant).
-Onder het kopje "NEWS" op de site van XclusiveDance wordt helemaal niet gesproken over dit voorval.
-Een simpele mogelijkheid voor bezoekers om zich in te schrijven voor een nieuwsbrief ontbreekt. XclusiveDance zou via die weg iedereen snel en gemakkelijk op de hoogte kunnen houden (een mail op woensdag met iets als "vandaag zijn er gesprekken geweest, zo en zo staan de zaken ervoor, een beslissing valt op dag X" zou al voldoende zijn).

Kortom: goede communicatie ontbreekt. Nergens heb ik gezien dat XclusiveDance haar bezoekers actief op de hoogte stelt, noch heb ik ergens officiele berichten van de organisatie kunnen nalezen.

Mee eens!

Klopt ze hadden nog niks officieel hoeven te melden. Maar omdat de gemeente en L1 dat wel al gedaan hebben is het wel zo netjes om dan een nieuwsbericht op hun site te zetten.

Maar goed het is nog een onervaren organisatie die het druk genoeg hebben op het moment dus ik wacht het nog maar even af.

Maar het is wel de laatste keer dat ik voor zo'n organisatie kies met oudjaar. De rest van het jaar maakt het me niet zo veel uit. Maar met oudjaar wil ik toch graag de zekerheid hebbben van een goed feest en dat is hier nog niet echt het geval.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IDD als XD meer weet zullen ze echt wel naar buiten komen met iets. Maar misschien iets van communicatie zou wel fijn zijn.. Nu lult inderdaad iedereen maar wat.

Maar toch.. blijven hopen dat het WEL doorgaat!! :-D

Waarschuw beheerder
Waarom gaat dat stink R&B feest dan wel door? :S
"Positieve Discriminatie"?

Als de burgemeester het andere feestje had afgelast...had hij de poppen aan het dansen! Dus daarom laat hij dat R&B feest maar wel door gaan!

Ik zeg LAF! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 30 november 2006 om 15:41:
Klopt ze hadden nog niks officieel hoeven te melden. Maar omdat de gemeente en L1 dat wel al gedaan hebben is het wel zo netjes om dan een nieuwsbericht op hun site te zetten

waarom om te zeggen dat het niet doorgaat terwijl het hoogst waarschijnlijk is dat het wel doorgaat.
Hoe langer het duurt geen bericht hoe groter de kans is dat het gewoon doorgaat wacht nou maar af tot morgen en misschien weten we eind van de dag al meer.
Waarschuw beheerder
Precies, geen bericht is toch altijd goed bericht?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zou inderdaad behoorlijk klote zijn...

ik blijf stiekem nog even hopen totdat er een officieel nieuwsbericht naar buiten komt

inderdaad ja.. lijkt me ook sterk michelle :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:44:
Waarom gaat dat stink R&B feest dan wel door?
"Positieve Discriminatie"?

Als de burgemeester het andere feestje had afgelast...had hij de poppen aan het dansen! Dus daarom laat hij dat R&B feest maar wel door gaan!

Ik zeg LAF!

Ja natuurlijk, de burgemeester schijt in z'n broek dat een paar boze negers hem anders thuis komen opzoeken.

Joh. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SurfbAPE op donderdag 30 november 2006 om 15:53:
Precies, geen bericht is toch altijd goed bericht?

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet netjes om niets te laten weten.
Veel mensen zullen waarschijnlijk denken dat het definitief niet doorgaat.

De afgelopen 2 dagen zijn er alleen al bij QrimeTime honderden bezoekers in de PF-agenda bijgekomen. Een deel daarvan zal daarvoor al kaartjes hebben besteld. Die klanten is XclusiveDance al kwijt.

Begrijp me niet verkeerd: ik hoop dat het gewoon doorgaat en daarom wacht ik ook met kaartjes bestellen. Maar ik erger me er gewoon aan dat ik al 2 dagen de topics op PF door moet lezen, zonder ook maar iets van de organisatie zelf te hebben gehoord.

Dat kan echt wel professioneler.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:54:
de burgemeester schijt in z'n broek dat een paar boze negers hem anders thuis komen opzoeken.

Voor Vinkenslag was ie niet bang, maar boze negerts oei oei oei oei oei :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 30 november 2006 om 16:00:
Begrijp me niet verkeerd: ik hoop dat het gewoon doorgaat en daarom wacht ik ook met kaartjes bestellen. Maar ik erger me er gewoon aan dat ik al 2 dagen de topics op PF door moet lezen, zonder ook maar iets van de organisatie zelf te hebben gehoord.

Dat kan echt wel professioneler.

inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 30 november 2006 om 16:00:
Een deel daarvan zal daarvoor al kaartjes hebben besteld. Die klanten is XclusiveDance al kwijt.

Dat vraag ik me af, want áls het daadwerkelijk toch door zou gaan zijn de S7S kaartjes een stuk moeilijker kwijt te raken dan die van QT lijkt me (Y)

Waarschuw beheerder
Voor Vinkenslag was ie niet bang, maar boze negerts oei oei oei oei oei

Het zijn voornamelijk ook buitenlandse buitenlanders. Dan weet je niet wat je kunt verwachten natuurlijk. :|.

Waarschuw beheerder

XD heeft door de advocaat opgelegd gekregen niets naar buiten te mogen brengen zolang er niets bekend is, omdat het anders mssn tegen hen gebruikt kan worden. Vandaar dus...
Als er meer bekend is krijgen jullie zo spoedig mogelijk bericht!!
Waarschuw beheerder
sjoap sjoap
Waarschuw beheerder
Het is volgens mij nog altijd hoopvol dat Se7en Sins doorgaat, omdat ik nog steeds de reclames tegen kom op tv van S7S:O

Zo`n reclame van een 30 sec of meer is niet gratis:[
Dat wil toch wel wat zeggen!

(Y):woop:(Y)Keep your fingers crossed 4 Se7en Sins(Y):woop:(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 30 november 2006 om 16:14:
XD heeft door de advocaat opgelegd gekregen niets naar buiten te mogen brengen zolang er niets bekend is, omdat het anders mssn tegen hen gebruikt kan worden. Vandaar dus...
Als er meer bekend is krijgen jullie zo spoedig mogelijk bericht!!

aha oke dan en waarom breng jij dan wel iedere keer info naar buiten. Werk jij voor XD of is het allemaal hear say?

Een paar pagina's terug vroeg iemand ook al naar een bron na aanleiding van een post van jou en kreeg daar ook geen reactie op.