Ja.
Je kunt toch ook samen wonen en elkaar trouw beloven?
Als je gaat scheiden heb je alleen maar weer gedoe.
mijn mening is verdeeld over trouwen...
Ja.
mij lijkt trouwen echt super romantisch. Mooie jurk, al je vrienden&familie en natuurlijk die mooie man naast je in pak...
Tuurlijk is trouwen nergens voor nodig, maar ik ben altijd wel in voor een feestje.
Trouwen is gewoon een leuke dag, meer niet (en een fijne nacht ook trouwens
Het feestje is fun, maar dat is voor een dag, trouwen voor the rest of your life!
mij lijkt trouwen echt super romantisch. Mooie jurk, al je vrienden&familie en natuurlijk die mooie man naast je in pak...
*zucht* (Droomt weg)
mijn mening is verdeeld over trouwen...
jah lijkt mij eigenlijk ook super..!! en het hoeft natuurlijk geen fortuin te kosten, maar gewoon 1 mooie dag voor beiden die je de rest van je leven bijblijft..
Het is een mooie herinnering toch?
Maar als jij wel echt de rest van je leven met die persoon zou willen delen, why not?
zie dat niet zitten![]()
Aan de andere kant zou ik me kapot schamen in zo'n gekke jurk
trouwen onzin tegenwoordig of niet??
bang
Dat lijkt mij ook de perfecte oplossing.
Staat allen niet zo romantisch..
*zakt door zn knieen en vraagt*
Schatje, je weet dat ik van je houd en dat ik alles voor je over heb, toch..
Zou je met mij een samenlevingscontract willen afsluiten??
Maar ik begin er nooit aan
En ik vind niet dat 16 jarige coke verslavingen etc. echt iets met het huwelijk te maken hebben
Mischien een domme vraag hoor.. maar wat voor dingen moeten bv geregeld worden als je niet trouwt??
Gaat dat dan over de achternaam van het kind, erfenis??
De makkelijkste manier om te zorgen dat hij net zo veel recht( en zeggenschap) op het kind had
ondanks erkenning
wanneer dan..ze hebben toch gelijke rechten.
wanneer dan..ze hebben toch gelijke rechten.
nee ik vind trouwen geen onzin!
Dan kan je ook ouderlijk gezag krijgen als vader zijnde, mits je dat wel in het contract opstelt natuurlijk
Ik vind het gewoon een mooi ritueel om die overgang te vieren
Dan krijg je idd die ellendige verhalen van 'ja het stond niet in het contract' Als gevolg jarenlange ellende met advocaten en rechters en de kindere als de dupe..
Daarom, er moet meer informatie over gegeven worden, veel mannen weten dit niet eens. Zouden ze wel moeten weten. Dan zouden er heel wat zaakjes netjes opgelost kunnen worden
....en een vette rekening
hahaha de thee stond wel klaar!!
Wat zegt z'n ring om je vinger....
wil een tattoo ring..
tuurlijk!
Laat me graag verrassen!
en zeker geen geld, vind ik zo onpersoonlijk
Ik zou wel ergens in hawai ofzo willen trouwen..dan is t toch niet rechtsgeldig voor de nederlandse wet. Toch getrouwd, maar toch ook weer niet
Je gaat niet ff liggen neuken met je echtgenoot op de achterbank van een auto...
denk dat trouwen juist een boost kan zijn voor je relatie...
Ik vind trouwen niet nodig
1/3de van de huwelijken strandden...maar moet zeggen dat ik wel bij die 2/3de ga horen als ik me ja-woord geef...
ik denk dat trouwen juist een boost kan zijn voor je relatie...
Je gaat niet ff liggen neuken met je echtgenoot op de achterbank van een auto...haha.
. Geen enkele toegevoegde waarde
ik denk dat trouwen juist een boost kan zijn voor je relatie...
hoort toch een beetje bij het leven vind ik... kind zijn, puber, verliefd worden, samen wonen en dan trouwen
En misschien sta ik over 6 jaar ook ineens halsoverkop, smoorverliefd voor het altaar
Je weet nooit hoe het leven loopt....
Als het dan toch niet lukt hoef je jezelf niets te verwijten.
Het gaat toch om trouwen..
Niet om trouwen voor de kerk??
Of mis ik iets?
Ik zie niet in wat het huwelijk voor meerwaarde heeft , Ik ga niet meer of minder van mn partner houden waneer Ik een ring om mijn vinger heb en een contract heb getekend.
Mensen trouwen tevaak , omdat dat maar zo schijnt te horen.
Dat ze 2 jaar later alweer zijn gescheiden zie je helaas ook maar al te vaak.
Waarom trouwen in de naam van iemand waarvan je niet zeker weet of hij bestaat... plus denk dat niemand meer maagd is voordat ze trouwen dus je bezeikt de boel in princiepe al. Of je zou alleen voor de wet moeten trouwen Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Ik denk dat het meer om de geweldige dag gaat die je nooit vergeet dan om het beloven van trouw aan elkaar..
Waarschijnlijk heb je dat al een paar jaar eerder gedaan door een relatie te beginnen
Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Dus omdat het niet zeker is dat je voor eeuwig bij elkaar blijft, ga je maar niet trouwen?
Niets is zeker. Misschien krijg je morgen wel een auto ongeluk, maar laat je daarom de auto staan?
Als je alle onzekerheden wilt vermijden, kun je net zo goed ophouden met leven.
trouwen is het een na mooiste dat kan gebeuren als je echt van iemandt houd.
Uitspraak vanMisfit
op zondag 20 augustus 2006 om 12:06:
Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Dus omdat het niet zeker is dat je voor eeuwig bij elkaar blijft, ga je maar niet trouwen?
Niets is zeker. Misschien krijg je morgen wel een auto ongeluk, maar laat je daarom de auto staan?
Als je alle onzekerheden wilt vermijden, kun je net zo goed ophouden met leven.
Uitspraak van henrietteop zondag 20 augustus 2006 om 13:04:
waarvoor zou je moeten trouwen?
Trouwen 'moet' niet, trouwen 'wil' je, of je wilt het niet.
In mijn geval: Ja, ik wil
Maar dan geen 10x met een ander.
ik ben net 2 maanden getrouwd en ik had het voor geen goud willen missen
inderdaad een kleinen krijgen, het mooist dat me overkomen is.
Dus wie kan mij uitleggen waarom het belastingtechnisch beter zou zijn ?
Vind het geen onzin
TROUWEN? KINDEREN?
Ik zou niet één goede reden weten waarom!
TROUWEN? KINDEREN?
Ik zou niet één goede reden weten waarom!
zo,n kutfeestje geven en dan moet je ook nog met je tante dansen.
Bovendien MOET het natuurlijk de mooiste dag uit je leven worden, en na zoveel geplan en geregel kan het alleen nog maar tegenvallen..
Een groot feest voor je vrienden en familie kun je ook geven zonder te trouwen..
Een groot feest voor je vrienden en familie kun je ook geven zonder te trouwen..
Geen huwelijksbootje voor mij, dat zinkt toch alleen maar..
heb t altijd onzin gevonden ja
Ja.