trouwen onzin tegenwoordig of niet??
Als het dan toch niet lukt hoef je jezelf niets te verwijten.
Het gaat toch om trouwen..
Niet om trouwen voor de kerk??
Of mis ik iets?
Ik zie niet in wat het huwelijk voor meerwaarde heeft , Ik ga niet meer of minder van mn partner houden waneer Ik een ring om mijn vinger heb en een contract heb getekend.
Mensen trouwen tevaak , omdat dat maar zo schijnt te horen.
Dat ze 2 jaar later alweer zijn gescheiden zie je helaas ook maar al te vaak.
Waarom trouwen in de naam van iemand waarvan je niet zeker weet of hij bestaat... plus denk dat niemand meer maagd is voordat ze trouwen dus je bezeikt de boel in princiepe al. Of je zou alleen voor de wet moeten trouwen Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Ik denk dat het meer om de geweldige dag gaat die je nooit vergeet dan om het beloven van trouw aan elkaar..
Waarschijnlijk heb je dat al een paar jaar eerder gedaan door een relatie te beginnen
Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Dus omdat het niet zeker is dat je voor eeuwig bij elkaar blijft, ga je maar niet trouwen?
Niets is zeker. Misschien krijg je morgen wel een auto ongeluk, maar laat je daarom de auto staan?
Als je alle onzekerheden wilt vermijden, kun je net zo goed ophouden met leven.
trouwen is het een na mooiste dat kan gebeuren als je echt van iemandt houd.
Uitspraak vanMisfit
op zondag 20 augustus 2006 om 12:06:
Maarja om al te kunnen zeggen dat je je hele leven bij die ene persoon blijft. Tegenwoordig is niets meer zeker
Dus omdat het niet zeker is dat je voor eeuwig bij elkaar blijft, ga je maar niet trouwen?
Niets is zeker. Misschien krijg je morgen wel een auto ongeluk, maar laat je daarom de auto staan?
Als je alle onzekerheden wilt vermijden, kun je net zo goed ophouden met leven.
Uitspraak van henrietteop zondag 20 augustus 2006 om 13:04:
waarvoor zou je moeten trouwen?
Trouwen 'moet' niet, trouwen 'wil' je, of je wilt het niet.
In mijn geval: Ja, ik wil
Maar dan geen 10x met een ander.
ik ben net 2 maanden getrouwd en ik had het voor geen goud willen missen
inderdaad een kleinen krijgen, het mooist dat me overkomen is.
Dus wie kan mij uitleggen waarom het belastingtechnisch beter zou zijn ?