Partyflock

141x bekeken
Waarschuw beheerder
nu heb ik me aangemeld op het startodanceforum en daar merk ik voelbaar een bepaalde antipathie tegen partylockers hhaahaha is dit wederzijds? is er in het verleden iets sappig(soap ellende) gebeurt?

wie verteld mij hoe t zit. t schijnt namelijk dat ik hier nogal wat stof deed opwaaien met wat pics en teksten en natuurijk wil ik dat daar ook voor elkaar krijgen maar nu wordt er dus gezegd dat ze daar slimmer minder primitief zijn enzo wat is hierop jullie reactie?

ps ik zit er net een dagje ik kan er nog weinig zinnigs over melden
Waarschuw beheerder
dansbaar toch

mensen lijken meer op elkaar dan ze zouden willen maar feit blijft dat er verschil is en daar ben ik blij om.

enne voor de goede orde we spreken van onwetendop s2d. Dom klinkt zo denigrerend

:D
Waarschuw beheerder
Nogmaals, wanneer wordt er tegen s2d gereld? :D Maar ik ben nu el nieuwsgierig geworden, ik vind het namelijk altijd wel lachen om mensen met een dergelijke instelling schriftelijk/virtueel te vernederen....

Allicht ga ik ze eens uitproberen..:D
Waarschuw beheerder
ik hoor bij gullie!!! Gaan we ze opwachten na schooltijd:D:D:P
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
Waarschuw beheerder
lady sascha

PM sven ff...........
Waarschuw beheerder
Ik heb nu al een tijdje niet op S2D gepost, maar da's meer uit lamlendigheid, omdat ik die nieuwe interface nog een beetje wennen vind. Verder wil ik PF effe helemaal ontdekken, en zodra het wat rustiger is ook qua school ga ik ookm daar weer lekker posten. Ik vind die hele rel nergens op slaan, het zijn 2 totaal verschillende forums, PF draait ook om foto's, priveberichten sturen enzo, en op S2D worden vaak wat serieuzere zaken besproken. Vinnut wel een lekkere combi!!!

(k)
Waarschuw beheerder
nou prhyme dan moet je nu komen geloof ik
Waarschuw beheerder
whoehaaaaaaaaaaa waciejokie komt terug.

Twas al zo saai in de late uurtjes :P