Ironisch, dat saifam wel van alles mag jatten, maar digital punk niet, omdat het verdomme van Xzibit is! *en dan zeg ik nog niks over pearl jam!*

Zeg ik dat? Ik vind deze track gewoon niet zo. En niet 'omdat het verdomme van Xzibit is'. Vond dat gewoon een mooie track met een mooie boodschap en deze remake VIND IK niks. Laten we even duidelijk stellen dat dat slechts een MENING is weetjewel. Bij Pearl Jam ligt het anders, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. En da's ook iets puur persoonlijks. Heb gewoon heel veel aan die muziek gehad in een moeilijke tijd. Ik heb 1x een remix gehoord van een Pearl Jam track en dat was van Better Man, gedraaid door Tiesto. Heb ik ook even heeeel vaak moeten slikken terwijl hij m'n favo artiest was op dat moment. Toch klonk 'ie wel goed. Dekte de emotionele lading wel. Dat doet hardstyle vaak niet omdat 't vooral feestmuziek is en de diepgang soms ver te zoeken is.
En dat er gejat wordt in deze scene was mij wel duidelijk hoor

Denk dat 80% van de producties er anders niet geweest was. En ja, dat is ergens wel jammer, daar heb ik ook al vaak genoeg m'n mening over gegeven hoor. Ook tegen de heren van Saifam.
Touché

Nou wat een touche. Die gozer heeft een beetje moeite met lezen denk ik. Geef ik ergens een oordeel? Zeg ik "hij heeft gejat, wat een eikel"? Ik had mn post zelfs direct aangepast opdat het niet verkeerd zou worden opgevat. Kan er gewoon niet opkomen welk nummer 't is en daardoor reageerde ik zo. Haha hoe krom zou het anders zijn ja, dat ik nu ineens zoiets zou gaan roepen.
Dat deed ik dus ook niet. Maar lezen jullie lekker wat jullie willen joh