Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3526591x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op woensdag 27 augustus 2008 om 10:29:
D'r zijn juist genoeg artiesten die nu eerder het origineel er weer opleggen.

Ik hoop het! :)
Dat is trouwens ook zo super aan Q-base! Lekker lange setjes, waardoor de dj nu veel meer ruimte heeft om oude platen te draaien (L)

Waarschuw beheerder
Top 5 voor de booty shakengde chikies:

1. Maks Enforsahr - Loutnes
2. Thie Beholder & Baliztik - Deciebel 2002 Anthemg (Brennang hart ultra super duper kk vette remix)
3. Alfa 2 - Frachmengds
4. Oudsiaders - Mangieter (Wailtstails jwz remikz)
5. Tiga - Moef mai Bodie (Boyz noize ntb remikz)

Peace
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jawel, ook voor dat groepje produceer je je plaatje. Alleen moet je commentaar/kritiek in het juiste perspectief plaatsen en je realiseren dat wat die 50 mensen hun mening juist ventileren, terwijl het gros van het publiek dat nooit zal doen. Waarom hoor je vrijwel altijd 'negatief' nieuws in de media? Omdat positief nieuws vaak een stuk minder interessanter is

Da's absoluut waar. Als jij een of andere ingreep moet laten doen (zoals je verstandskiezen laten trekken of je ogen laseren) en je gaat zoeken op Internet lees je vooral gruwelverhalen. Mensen hebben eerder de neiging om het op te schrijven als ze iets dwars zit dan andersom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 27 augustus 2008 om 10:44:
Da's absoluut waar. Als jij een of andere ingreep moet laten doen (zoals je verstandskiezen laten trekken of je ogen laseren) en je gaat zoeken op Internet lees je vooral gruwelverhalen. Mensen hebben eerder de neiging om het op te schrijven als ze iets dwars zit dan andersom.

Haha, iedereen zei dat het heel erg zeer doet. Voelde er geen drol van.
Waarschuw beheerder
En verder: krijg lekker de *((*&^&^$@$#$#&*&() met die kut weersvoorspellingen. Het zou een prachtige week worden en nu zie ik ineens bewolking en regen staan de hele week hier in dit kut gehucht.

Weeze ziet er nog wel goed uit maar daar komt ook een klein wolkje aan en de temperatuur is al 3 graden gedaald.

Nou daar gaat m'n goeie hum. Dacht dat ik lekker in de zon kon liggen vandaan. PJOOOOEEEEEEKKKKKK!

Artiest {SHOWLIST artist 27802, 64059, 42366}
Waarschuw beheerder
donateur
Heb-eindelijk-Dynaudio-boxen-top-5

1.Divato & Troubleboy Meets Da Mouth of Madness-Raw 'n Louder
2.Wildstylez-Truth
3.2-Sidez-Magic Spell
4.The Prophet & Wildstylez-Cold Rocking
5.The Pitcher-Sleeping(Unknow Remix)
Werkzaam bij Inshock Events
Artiest Vidolic
Waarschuw beheerder
niet meteen zo naief WJ, het is nog 27 graden met 10% kan op neerslag (droog dus), en zuid-oosten wind:)

valt me nog niet tegen, zon goed weer heeft q-base nog nooit gehad volgens mij:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 10:51:
Heb-eindelijk-Dynaudio-boxen-top-5

Nice :P Welke ? BM15A ? Heb zelf Krk's besteld maar het was niet meer op voorraad, stelletje prutsers. Ik vroeg nog: 'hebben jullie ze op voorraad'? Ja hoor! Dus morgen heb ik ze? Ja. :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 10:51:
Heb-eindelijk-Dynaudio-boxen

Het is net een paar nieuwe schoenen, ze worden beter nadat je ze een tijdje hebt gebruikt :)
Waarschuw beheerder
Wilt er nog iemand een Q-base Ticket kopen? Een vriend van mij moet dan werken en is dus helaas gehinderd! Hij verkoopt hem voor €30! Misschien nog wel goedkoper ;)

Grtz

EDIT: Hij is net verkocht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op woensdag 27 augustus 2008 om 11:01:
Het is net een paar nieuwe schoenen, ze worden beter nadat je ze een tijdje hebt gebruikt

Dit geldt hopelijk niet voor vrouwen? 20 paar dynaudio boxen = hoop geld :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 27 augustus 2008 om 11:02:
Wilt er nog iemand een Q-base Ticket kopen? Een vriend van mij moet dan werken en is dus helaas gehinderd! Hij verkoopt hem voor €30! Misschien nog wel goedkoper

Grtz

serieus:P??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 11:08:
serieus??

Ja;) Maar als het goed is gaat een medeflocker hem al kopeng O:)
Waarschuw beheerder
Jawel, ook voor dat groepje produceer je je plaatje. Alleen moet je commentaar/kritiek in het juiste perspectief plaatsen en je realiseren dat wat die 50 mensen hun mening juist ventileren, terwijl het gros van het publiek dat nooit zal doen. Waarom hoor je vrijwel altijd 'negatief' nieuws in de media? Omdat positief nieuws vaak een stuk minder interessanter is :)

Daar geef ik je tot een bepaald niveau wel gelijk in hoor:) Ik ze kijken echt wel naar de kritiek. Maar hetgeen wat hier gebeurd (bijvoorbeeld in dit topic). No offence ofzo maar 90% van de mensen is gewoon TE kritisch en niet snel tevreden. Ik heb nog altijd iets van, als je ergens naartoe gaat moet je het zelf gezellig maken, iets waar ik nooit geen moeite mee heb overigens.

Ookal zijn er ergens 30 man dan amuseer ik mij net zo als ik in de HMH sta met 4000 man. Of het nu hardstyle is of guus meeuwis :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 02:03:
De beste set van Qlimax 2004

verdomme dat was een set ja!!
ik kan me nog herrineren dat ik en een vriend van me helemaal uit onze plaat zijn gegaan op een rmx van In Yer Phaze....maar daar is nooit wat mee gedaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:14:
Daar geef ik je tot een bepaald niveau wel gelijk in hoor Ik ze kijken echt wel naar de kritiek. Maar hetgeen wat hier gebeurd (bijvoorbeeld in dit topic). No offence ofzo maar 90% van de mensen is gewoon TE kritisch en niet snel tevreden. Ik heb nog altijd iets van, als je ergens naartoe gaat moet je het zelf gezellig maken, iets waar ik nooit geen moeite mee heb overigens.

Ookal zijn er ergens 30 man dan amuseer ik mij net zo als ik in de HMH sta met 4000 man. Of het nu hardstyle is of guus meeuwis

Als je 60 euro betaald voor de entree, 2,50 voor een pils en 4 euro voor een broodje frikandel verwacht ik kwaliteit.
Waarschuw beheerder
donateur
No offence ofzo maar 90% van de mensen is gewoon TE kritisch en niet snel tevreden.

Bestaat er iets als te kritisch? Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen hier gewoon z'n mening geeft over een track en de mensen die hier zitten weten juist heel goed wat ze wel en niet leuk vinden. Als echter mensen, die sowieso vrijwel altijd hun mening al geven, dat ook nog eens op elke plaat gaan doen (al weten ze misschien al dat het plaatje niet in hun straatje past), dan krijg je dus relatief gezien meer negatieve reacties.

Ik ben lekker theoretisch bezig op de woensdagochtend :lol:

Ik heb nog altijd iets van, als je ergens naartoe gaat moet je het zelf gezellig maken, iets waar ik nooit geen moeite mee heb overigens.

Oh absoluut. Maar ik heb ook feestjes gehad waar ik er gewoon niet in kon komen door dingen waar ik m'n vinger niet op kon leggen (of juist wel, maar niets aan te doen was, zoals het weer). Maar iedereen heeft ook weer andere dingen wat hij belangrijk vind een feest (de gedraaide muziek, de kwaliteit van het geluid, de show, de prijzen van eten en drinken etc etc).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 10:55:
Welke ? BM15A ?

:jaja:
http://i4-muzique.nl/dynaudio-bm15a-p-401.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VJ Vidolic op woensdag 27 augustus 2008 om 10:52:
niet meteen zo naief WJ, het is nog 27 graden met 10% kan op neerslag (droog dus), en zuid-oosten wind

Idd. :)
Ik heb zoiets van, het is toch wel lekker warm, en wat de uiteindelijke temperatuur is zie ik dan wel weer. Ik ben allang blij als het niet regent en als het 's avonds een beetje lang warm blijft, en dat maakt met die paar graden niet veel uit. :)

Ik heb echt zinnnn :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 27 augustus 2008 om 11:13:
Ja Maar als het goed is gaat een medeflocker hem al kopeng

Oooh okee(Y);) was wel lekker dichtbij geweest;)
Waarschuw beheerder
niet meteen zo naief WJ, het is nog 27 graden met 10% kan op neerslag (droog dus), en zuid-oosten wind

valt me nog niet tegen, zon goed weer heeft q-base nog nooit gehad volgens mij

Naief? %) Ik had het allereerst over het weer hier in Eindhoven. Dat is ook nogal anders dan was afgegeven dus m'n vertrouwen is een beetyje aan het slinken.

Uitspraak van JANINE. op woensdag 27 augustus 2008 om 11:31:
Ik heb zoiets van, het is toch wel lekker warm, en wat de uiteindelijke temperatuur is zie ik dan wel weer. Ik ben allang blij als het niet regent en als het 's avonds een beetje lang warm blijft, en dat maakt met die paar graden niet veel uit

Ik bedoelde uiteraard niet "kut het wordt maar 27 graden" maar "kut, de voorspellingen worden al minder positief". Hier gaat tot het weekend geen zon te zien zijn en dat zag er vorige week nog heel anders uit. En daar baal ik dus van ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 10:55:
Heb zelf Krk's besteld

5,6 of 8 ?

Krk's zijn idd lekker, ik ga denk ik voor een paar Mackie MR5's vergelijkbaar met krk 6 alleen dan ietsje meer laag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op woensdag 27 augustus 2008 om 11:25:
Bestaat er iets als te kritisch? Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen hier gewoon z'n mening geeft over een track en de mensen die hier zitten weten juist heel goed wat ze wel en niet leuk vinden. Als echter mensen, die sowieso vrijwel altijd hun mening al geven, dat ook nog eens op elke plaat gaan doen (al weten ze misschien al dat het plaatje niet in hun straatje past), dan krijg je dus relatief gezien meer negatieve reacties.

Te kritisch kun je niet zijn, maar het lijkt zo of mensen Nooit positief kunnen zijn :D Als je nu gewoon alles van de positieve kant bekijkt valt ook alles mee en blijft het ook leuk :D

OL, de decibel anthem was vrij bagger (overall gemiddelde oordeel zover ik op kan pikken). Midnight was dikke plaat, Arise was goed bij publiek dusja, de volgende zal vast wel weer een kneiter worden:D
Waarschuw beheerder
... Dat jullie nog vertrouwen op zoiets verraderlijks als het weerbericht.

Wat zou het een kutweer worden op Defqon 1/Decibel/Mysteryland.. Modderplassen en onweersbuien, de hele mikmak en hoe zat het ook alweer op de dagen zelf :lol:?
Waarschuw beheerder
donateur
pfff ben blij dat het festivalseizoen zowat voorbij is... altijd dat gezanik over het weer :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hark. op woensdag 27 augustus 2008 om 12:25:
pfff ben blij dat het festivalseizoen zowat voorbij is... altijd dat gezanik over het weer

Heeft voor mij weinig met festivallen te maken. Ik houd gewoon niet van grijs en regen en laad me in de zomer gewoon op voor de winter. :( Als dat dan niet lukt kan ik er wel donder op zeggen dat de winter nog kutter wordt. Als ik zin heb in een feestje boeit het weer me echt niet veel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 27 augustus 2008 om 12:37:
wel donder op zeggen dat de winter nog kutter wordt

Echt niet joh, winter (l). Goeie series op tv, als we een beetje geluk hebben sneeuw. December is sowieso (y).
De herfst is daarentegen zwaar kut.. :\
Waarschuw beheerder
zon goed weer heeft q-base nog nooit gehad volgens mij

2006 was het overdag ook prachtig weer! Toen heb ik nog in m'n bikini rondgewandeld (l) En nu komt 't ook helemaal goed natuurlijk (l)

Sorry, ik zal ophouden over het weer, ik lijk wel een Hollander. Oh fuck dat ben ik ook :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 27 augustus 2008 om 12:39:
Echt niet joh, winter . Goeie series op tv, als we een beetje geluk hebben sneeuw. December is sowieso

x2 :D winterrrr

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley3x0 op woensdag 27 augustus 2008 om 01:37:
En nu even allemaal stemmen op de held van deze eeuw,, Patrick Jumpenggg

Uitspraak van Stanley3x0 op woensdag 27 augustus 2008 om 01:37:
Heeft ie nou een paar beste tikken op z'n ogen gehad? of zie ik dat fout

hij is die gast van je Mystery Land filmpje :9
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 27 augustus 2008 om 12:39:
Echt niet joh, winter . Goeie series op tv, als we een beetje geluk hebben sneeuw. December is sowieso

winter :lief: leuk op me werk, leuke feestdagen, enige minpunt is dat de vrouwen helemaal ingepakt zitten in tegenstelling tot de zomer 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 27 augustus 2008 om 12:14:
Defqon 1/Decibel/Mysteryland

decibel zou het gewoon goed weer worden hoor :)
andere twee heb je gelijk.

Uitspraak van Marcell. op woensdag 27 augustus 2008 om 10:36:
Dat is trouwens ook zo super aan Q-base! Lekker lange setjes, waardoor de dj nu veel meer ruimte heeft om oude platen te draaien

Ik vind anderhalf uur al vaak te lang bij de meeste dj's, omdat je dan allemaal van die halve bak platen hoort die het net niet zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje winteraanhangers :|

Winter is gewoon kut :9 Sneeuw, nat, koud, donker. Brrrr. Doe mij maar een dikke 40 graden :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op woensdag 27 augustus 2008 om 12:55:
Sneeuw, nat, koud, donker. Brrrr. Doe mij maar een dikke 40 graden

Ik zeg ook niet dat ik de zomer kut vind hoor :9 maar de winter heeft altijd wel wat, lekker knus binnen zitten met alcohol :D en als je van buiten komt uit de sneeuw lekker in de warmte van je huis binnen stappen, kerst, gezelligheid, plus dat de tijd op me werk ook sneller gaat omdat het met sinterklaas en kerst focking druk is B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jasperrr op woensdag 27 augustus 2008 om 12:54:
Ik vind anderhalf uur al vaak te lang bij de meeste dj's, omdat je dan allemaal van die halve bak platen hoort die het net niet zijn.

Je hoort dan gelukkig ook andere tracks die je normaal niet zo snel van die bepaalde dj hoort. 2 uur sets zijn echt lovely(L)

edit: de timetable is dus weer online, die je weer zelf samen kunt stellen :P

http://events.q-dance.nl/2008-08_30-augustus_q-base/timetable/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 27 augustus 2008 om 12:52:
enige minpunt is dat de vrouwen helemaal ingepakt zitten in tegenstelling tot de zomer

Ja, dat is minder 8). Laat wel meer aan de fantasie over B).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 27 augustus 2008 om 13:14:
Ja, dat is minder . Laat wel meer aan de fantasie over

Moeilijk fantaseren als er zo'n dame voorbij komt gehuppeld in der skipak met snowboots :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 12:10:
5,6 of 8 ?

Heb de rp 8 g2 besteld. Beslissing is enkel gebasseerd op reviews dus ben benieuwd hoe ze klinken haha.
Verkopen ze die mackies nog dan? Ving iets op dat die niet meer verkocht werden? Kon ook om een bepaald type gaan btw.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 15:02:
Heb de rp 8 g2 besteld. Beslissing is enkel gebasseerd op reviews dus ben benieuwd hoe ze klinken haha.
Verkopen ze die mackies nog dan? Ving iets op dat die niet meer verkocht werden? Kon ook om een bepaald type gaan btw.

Oh ok! Mja Rp8's klinken goed, zijn hun prijs zeker waard. en Mackies verkopen ze nog gewoon bij de feedback:). 't is trouwens wel handig om monitors sowieso altijd eerst ff zelf te beluisteren, want hoe ze klinken is altijd persoonlijk uiteraard ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VJ Vidolic op woensdag 27 augustus 2008 om 13:14:
2 uur sets zijn echt lovely

ik vind dat echt puur van de dj afhangen die draait. sommige dj's hebben echt een geniale platenkeus als het op langere setjes aankomt maar sommige verpesten juist de 'vibe' waarin ik dan verkeer. vaak van die net niet nummers in het midden van de set om de tijd te doden waardoor het voor mij moeilijk is weer op gang te komen als er wél weer goede nummers worden gedraaid.

maar soms zijn 2 uur sets inderdaad 'lovely', zeker wanneer al die italiaanse beukers worden gedraaid die al wat ouder zijn (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 15:27:
Oh ok! Mja Rp8's klinken goed, zijn hun prijs zeker waard. en Mackies verkopen ze nog gewoon bij de feedback. 't is trouwens wel handig om monitors sowieso altijd eerst ff zelf te beluisteren, want hoe ze klinken is altijd persoonlijk uiteraard

Heb je wel gelijk in. Ik dacht bij mezelf: kan wel afgaan op de monitoren waar het mooiste geluid uit komt maar heb toch liever dat er gewoon weergegeven wordt zoals het geluid echt is. Bij de reviews stond dat er een goed geluid uit kwam (voor de prijs dan he ;)) dus ik vertrouw hierop haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 11:27:
Welke ? BM15A ?

http://i4-muzique.nl/dynaudio-bm15a-p-401.html

Werk je in een loods ofzo :/ Wat moet jij nou met BM15A's?

Artiest Fable
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 11:25:
Als je 60 euro betaald voor de entree, 2,50 voor een pils en 4 euro voor een broodje frikandel verwacht ik kwaliteit.

punt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steven (Bodyshock) op woensdag 27 augustus 2008 om 17:15:
T4T4NK4 - GTP (TBY RMX)

:yes:

of

TNT - Second Match

DROP That Gettoblaster!!!! (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op woensdag 27 augustus 2008 om 16:15:
Wat moet jij nou met BM15A's?

muziek op maken wat anders?
op mijn oude thuisbioscoop werkte het niet echt fijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 02:03:
:respect: Nogmaals, dit wil niet zeggen dat de remix niet vet is/word! :)

Dat vind ik totaal niet relevant. De plaat is gemaakt van een bestaande plaat, dus dan heb ik daar gewoon minder credits voor.

Uitspraak van Marcell. op woensdag 27 augustus 2008 om 10:19:
Maar aan de andere kant... Jouw favoriete plaatje word nowadays z.g.a. nooit meer gedraait. Door middel van deze remix, zal je hem nu weer vaak voorbij horen komen! Weliswaar is een nieuwer jasje gestoken, maar nu hoor je hem teminste wel weer voorbij komen. ;)

Ik hoef hem in een nieuw jasje juist helemaal niet te horen! :lol:
En daarbij, Disk Warrior bijvoorbeeld, wordt echt nog heel regelmatig gedraaid!

Uitspraak van Pjom :honger: op woensdag 27 augustus 2008 om 09:59:
Zal wel meevallen. Denk eerder de waardering van de mensen. Natuurlijk moet er ook geld binnenkomen maar de waardering en de kick doe je het voor. En niet een select groepje van 50 mensen die erg kritisch zijn :P

Het grote gros zegt er niks van, die vinden alles prima, als het maar beukt en ragt enzo. Ik zou als producer wel graag ook het kritische groepje willen horen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 11:25:

Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit is een mooie uitspraak.
Waarschuw beheerder
Weet niet of dit al geplaatst is, maar hebben jullie Superman @ Mysterland al gezien?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/dope_superman_nieuwe_youtube_h.html
Whehehe.
Waarschuw beheerder
Zin in Q-Base top 5 :P

1. Ran-D & Redixx - My Sound
2. Frontliner - Warphole
3. Wildstylez - Revenge
4. The Prophet feat. Wildstylez - Alive
5. Technoboy - Rage :respect: blijft een fantastische plaat