Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3498839x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 3 juni 2008 om 06:01:
Stephy - Trough The Monsoon wat een track is dat zeg :O :D

Tokio Hotel.. blegh... rest van de track klinkt wel lekker though :)
Waarschuw beheerder
klopt werd idd al op qlimax 2007 en daarvoor gedraaid, als ik me niet vergis

tat draaide hem ook op q-base als laatste nummer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #BATI op dinsdag 3 juni 2008 om 09:39:
klopt werd idd al op qlimax 2007 en daarvoor gedraaid

Ik bedoelde eigenlijk een stukje ouder als dat 8), 5-6 maanden zie ik niet echt als oud namelijk :bloos:.
Waarschuw beheerder
de meesten hier wel :)

ride with uz is uit vandaag op freaky...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op maandag 2 juni 2008 om 22:43:
de hoge tonen waren lang niet altijd zuiver. Gewoon schel.

Waarom denk je dat JBL de bijnaam JBSchel heeft? Leuk voor in een kleine ruimte maar voor de rest.. :dood:
Gewoon dé reden waarom ik niet naar Emporium ben gegaan.. wist vantevoren dat 't ruk was met geluid. Geen zin om zoveel geld uit te geven dan :)
Waarschuw beheerder
1. D'stylerz - Just a Freak
2. D'stylerz - Just a Freak
3. D'stylerz - Just a Freak
4. D'stylerz - Just a Freak
5. D'stylerz - Just a Freak

_0_ :D

Wat een vette track !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op maandag 2 juni 2008 om 22:51:
Uitspraak van :bounce:hardstyle-criminal:bounce: op maandag 2 juni 2008 om 18:32:
gebeurd op een remix van Scantrax rootz

scantraxx reloaded part 2

was op mijn remix van Scantraxx Rootz tijdens een dolle zondagavond in de tenniskantine

mijn fout(f)
Waarschuw beheerder
zal hem eens op youtube gaan knalle..

:O :O :O :O :O?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op dinsdag 3 juni 2008 om 11:11:
Nieuwe Trilok vs Chiren.....zeer netjes

Echt geen reet aan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donis op dinsdag 3 juni 2008 om 11:23:
Echt geen reet aan...

Helemaal mee eens :D

wwww.myspace.com/atmozfears :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 3 juni 2008 om 11:09:
zal hem eens op youtube gaan knalle..

jaah da @)(%%*&#)(&%&#% youtube werkt hier weer eens nie mee..:O..

duurt al bekant een uur:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op maandag 2 juni 2008 om 22:42:
Heeft het niet meer te maken met een sound-technici die het volume bij hem naar beneden draait als de DJ het volume omhoog gooit?

Het heeft hoe dan ook vooral te maken met die verschrikkelijke burgerkutten die het niet kunnen handelen dat er 1 dag per jaar een beetje boinkboink te horen is (overdag notabene :[ ) als ze in het tuintje van hun 2-onder-1-kap met hun 2.4 kinderen en Labrador aan het barbeknoeien zijn. Of erger nog, als ze wat herrie horen als ze hun auto door de wasstraat rijden. Of NOG erger, als ze om 23.00u al in bed liggen en hun tweewekelijkse kwartiertje missionarishouding liggen uit te voeren.

Van die lui die dan de dag erna bij elkaar komen met de buurtvereniging en dan handtekekingen gaan inzamelen en ermee naar de burgemeester stappen want die herrie en al dat tuig, dat kan echt niet.

PJOEK!

Echt, als ik ooit zo'n zeiksnor word als ik ouder word spuit me dan plat alsjeblieft. Als het nou iedere week hommeles is, vooruit. Maar 1 dag per jaar??? Get a freaking life zeg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kamikazi op dinsdag 3 juni 2008 om 09:59:
Brrrrr... ik sla even over

Vind het ook niet wat nee.
Waarschuw beheerder
Denk aan je bloeddruk Jacky :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 12:01:
Het heeft hoe dan ook vooral te maken met die verschrikkelijke burgerkutten die het niet kunnen handelen dat er 1 dag per jaar een beetje boinkboink te horen is (overdag notabene ) als ze in het tuintje van hun 2-onder-1-kap met hun 2.4 kinderen en Labrador aan het barbeknoeien zijn. Of erger nog, als ze wat herrie horen als ze hun auto door de wasstraat rijden. Of NOG erger, als ze om 23.00u al in bed liggen en hun tweewekelijkse kwartiertje missionarishouding liggen uit te voeren.

Van die lui die dan de dag erna bij elkaar komen met de buurtvereniging en dan handtekekingen gaan inzamelen en ermee naar de burgemeester stappen want die herrie en al dat tuig, dat kan echt niet.

PJOEK!

Echt, als ik ooit zo'n zeiksnor word als ik ouder word spuit me dan plat alsjeblieft. Als het nou iedere week hommeles is, vooruit. Maar 1 dag per jaar??? Get a freaking life zeg!!!

Hahaha beter had je ut niet kunnen verwoorden! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft hoe dan ook vooral te maken met die verschrikkelijke burgerkutten die het niet kunnen handelen dat er 1 dag per jaar een beetje boinkboink te horen is (overdag notabene

Was de Berendonck niet ook een natuurgebied? ;)
Waarschuw beheerder
Oja, laat even duidelijk zijn dat ik niks tegen Labradors heb verder hoor (l)

En nog eens iets... ik zie dat 't dinsdag is vandaag. %) Ik mis dus echt een dag, alles voelt als maandag vandaag en ik heb totaal gene idee meer wat ik dan gisteren gedaan heb. %) Echt heeeeeel erg vreemd, het voelt alsof ik 30 uur geslapen heb ofzo. Bizar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 12:30:
Oja, laat even duidelijk zijn dat ik niks tegen Labradors

Wilde net zegge, heb der zelf ook een:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 12:30:
30 uur geslapen

(l)

Uitspraak van Jochem * op dinsdag 3 juni 2008 om 12:00:
jaah da @)(%%*&#)(&%&#% youtube werkt hier weer eens nie mee....

duurt al bekant een uur

Eens is het klaar.. Ben echt benieuwd naar dat filmpje, gekke italianen die losgaan (l).
Waarschuw beheerder
Het heeft hoe dan ook vooral te maken met die verschrikkelijke burgerkutten die het niet kunnen handelen dat er 1 dag per jaar een beetje boinkboink te horen is (overdag notabene ) als ze in het tuintje van hun 2-onder-1-kap met hun 2.4 kinderen en Labrador aan het barbeknoeien zijn. Of erger nog, als ze wat herrie horen als ze hun auto door de wasstraat rijden. Of NOG erger, als ze om 23.00u al in bed liggen en hun tweewekelijkse kwartiertje missionarishouding liggen uit te voeren.

Euhhh WJ ik kan je verzekeren dat het er hier zo niet aan toegaat. Daarnaast zijn er hier ook geen twee-onder-een-kap-woningen. Dat over die missionarisstandjes durf ik echter niet uit te sluiten :$

Er zijn ook nauwelijks klachten binnen gekomen over geluidsoverlast, wel over vandalisme etcetera. Dan heb je ook het volste recht om te klagen. De gemeente heeft banden gelegd aan het geluidsoverlast omdat de Berendonck inderdaad een natuurgebied is waar zich aparte vogelsoorten nestelen. Ik ben niet de grootste natuurliefhebber, maar ik kan het wel begrijpen. The Matrixx wilde waarschijnlijk ook de boete van een paar ton ontwijken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MTL87 op dinsdag 3 juni 2008 om 11:49:
Echt geen reet aan...

Helemaal mee eens

wwww.myspace.com/atmozfears

klinkt ook erg lekker maar nieuwe mythica is tenminste weer die echte straight-on sound van T&C, ik kan dat erg waarderen....en de vocals vind ik altijd erg netjes!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft hoe dan ook vooral te maken met die verschrikkelijke burgerkutten die het niet kunnen handelen dat er 1 dag per jaar een beetje boinkboink te horen is (overdag notabene :[ ) als ze in het tuintje van hun 2-onder-1-kap met hun 2.4 kinderen en Labrador aan het barbeknoeien zijn. Of erger nog, als ze wat herrie horen als ze hun auto door de wasstraat rijden. Of NOG erger, als ze om 23.00u al in bed liggen en hun tweewekelijkse kwartiertje missionarishouding liggen uit te voeren.

PJOEK!

haha.. :respect: wat geniaal!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op dinsdag 3 juni 2008 om 13:00:
Euhhh WJ ik kan je verzekeren dat het er hier zo niet aan toegaat. Daarnaast zijn er hier ook geen twee-onder-een-kap-woningen. Dat over die missionarisstandjes durf ik echter niet uit te sluiten

Er zijn ook nauwelijks klachten binnen gekomen over geluidsoverlast, wel over vandalisme etcetera. Dan heb je ook het volste recht om te klagen. De gemeente heeft banden gelegd aan het geluidsoverlast omdat de Berendonck inderdaad een natuurgebied is waar zich aparte vogelsoorten nestelen. Ik ben niet de grootste natuurliefhebber, maar ik kan het wel begrijpen. The Matrixx wilde waarschijnlijk ook de boete van een paar ton ontwijken

Ok, misschien was die post een beetje generaliserend. En niet zozeer van toepassing op dit feest (wat jij zegt komt idd vaker voor en dan kan ik dat ook heel goed begrijpen).

Ik had gewoon zin om even m'n gal te spuwen want het gaat helaas vaak wel zo. Dat hebben we hier in de regio ook wel gezien. pfffff op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat feesten in het Beursgebouw maar tot 02.00u mochten duren %) En je ziet het bijv. ook in het Sportpaleis. Dat kreng ligt midden in een woonwijk, maar dan denk ik, die 2 feesten per jaar, kunnen jullie dan niet gewoon effe een keer oordoppen indoen? Want het schiet totaal niet op om de muziek zo zacht te moeten zetten, dat verpest echt totaal je feest.
Waarschuw beheerder
Oh en dan wil ik ook nog even kwijt: Er zit hier een of andere KUTvogel in de tuin die echt al weken de hele godganse dag zo irritant aan het kwetteren is dat ik met oordoppen in zit te leren. Dat dat beest dan ook effe fijn naar de Berendocnk vliegt waar 'ie thuishoort. :{ Echt brada ik word helemaal para van dat beest!

Ik ga 't eens proberen op te nemen met mn foon en zal wel effe een zipje plaatsen want dat geluid slaat echt nergens op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 13:23:
Dat dat beest dan ook effe fijn naar de Berendocnk vliegt waar 'ie thuishoort.

Muziek hard zetten, dan verdwijnt hij wel :9
Waarschuw beheerder
Misschien issie verkouden, verzorg em!!
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=jGCFa58jw7E

Het laatste liedje wat er word gedraaid,
weet iemand welke dat is?
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 13:23:
Echt brada ik word helemaal para van dat beest!

No spang chimi, jeweetzelf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 3 juni 2008 om 13:33:
Hij heeft je liefde nodig jacky !

Volgens mij is 'ie boos omdat m'n killerkat z'n vriendje heeft vermoord laatst :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deadmau op dinsdag 3 juni 2008 om 13:38:
weet iemand welke dat is?

Marlon S meets Digital Punk - Bringing The Funk
Waarschuw beheerder
kword echt moe van da youtube...hij doet ut gewoon nie:S:S:S...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 3 juni 2008 om 13:38:
Volgens mij is 'ie boos omdat m'n killerkat z'n vriendje heeft vermoord laatst

Ja, godver he.. Dan zou ik je ook gaan irriteren he :[ ...

Uitspraak van Ryfle op dinsdag 3 juni 2008 om 13:38:
No spang chimi, jeweetzelf!

:roflol:

Uitspraak van Jochem * op dinsdag 3 juni 2008 om 13:55:
kword echt moe van da youtube...hij doet ut gewoon nie...

Zippen, en uploaden naar megaupload oid geen optie 8)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op dinsdag 3 juni 2008 om 13:55:
kword echt moe van da youtube...hij doet ut gewoon nie:S:S:S...

Mooi toch :D Kun je tenminste ook geen nieuwe tracks meer zien dus zijn ze ook nog leuk als ze released worden :D
Waarschuw beheerder
1.Zanza Labs - Zanzarismo
2.Stephy - Sedona / Street Spirit
3.Equal Mindz - Carpe Diem
4.Dozer - Legacy
&
5.Nitrogenetics & DJ D ft. Hellsystem - Partydown _O_ (Hardcore...but anyway..thiz is vet _O_)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op dinsdag 3 juni 2008 om 11:11:
Nieuwe Trilok vs Chiren.....zeer netjes

cker erg lekker alleen jammer dat ressurrection nog is aangepast. oude versie is veel en veel beter :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 juni 2008 om 14:01:
Mooi toch Kun je tenminste ook geen nieuwe tracks meer zien dus zijn ze ook nog leuk als ze released worden

jaah maar ging nou om filmpje van afgelopen zaterdag;) tijdens fear and dark :) dus dat is geen nieuwe meer;)

en hier:
http://www.youtube.com/watch?v=VzmxUFLIulg

is ie dan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op dinsdag 3 juni 2008 om 14:15:
jaah maar ging nou om filmpje van afgelopen zaterdag;) tijdens fear and dark :) dus dat is geen nieuwe meer;)

Ging om het idee :P haha geintje :D

Dat de bus stakingen maar snel voorbij zijn, zit nu hier de hele week in eindhoven opgesloten

Waarschuw beheerder
Ik begin ze toch wel heel goed te vinden:D

1. Noisecontrollers - Shreek
2. Noisecontrollers - Gaia 2008
3. Killerclown - Tormented
4. Noisecontrollers - Aliens
5. Noisecontrollers - Venom (Re-Edit)

Die vocals uit Night After Night vind ik btw echt kut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 juni 2008 om 14:24:
Ging om het idee haha geintje

;)

en jaah die busstakingen zijn gewoon klote;)..maarja daarom rijd ik auto:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 14:26:
Die vocals uit Night After Night vind ik btw echt kut

Die gaan nog wel, maar die vocals uit Hocus Pocus zijn ronduit belachelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 14:26:
2. Noisecontrollers - Gaia 2008

zou zo ook onder hun SMD Alias kunnen vallen ... maar sowieso een heeeerlijke beuk track (L)

01. Wildstylez/Unknown/Jochem Meyer/Pipo De Clown/Whatever - Alleen?
02. Zany & Tatanka - Wise Massacre
03. Noisecontrollers - Elektronik/Aliens (Emporium Edit)
04. Project One - The Story Unfolds
05. Sylenth & Glitch - Music In You

Waarschuw beheerder
1. Fabietto DJ - 828 (Montorsi remix)
2. DJ Neo - Play (Blutonium Boys Extended mix)
3. DJ Kutski - The Underground (original mix)
4. BK ft. Stace - Just A Feeling (Organ Donors remix)
5. Uberdruck - DAP 2007