Partyflock

Forumonderwerp · 892671
93 volgers · 3546086x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 31 mei 2011 om 13:15:
haha ja daar hoef ik verder ook niet bij betrokken te worden

Ja ik denk dan kun jij lekker met die eentonige shizzle aan de gang wah;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 mei 2011 om 13:14:
Nee, het is toch zo dat Ran-D tegenwoordig voor iedere scheet wordt geboekt....
Ik bedoel, kijk z'n agenda

Ja, so what? Kan het misschien nog wel vreemd over komen en besides...
Heb je de agenda van andere DJ's al bekeken? Geen verschil met die van Ran-D heur!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 mei 2011 om 13:17:
Ja ik denk dan kun jij lekker met die eentonige shizzle aan de gang wah

dubstep ftw (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ielse!:cheer: op dinsdag 31 mei 2011 om 13:24:
Ja, so what?

Sorry, was niet zo heel duidelijk in wat ik bedoelde;) Hier uitleg

Het idee van ja we zoeken artiesten die publiek lokken...
Ik weet het al, Ran-D!
Oja goeje, maar die staat er al....
Ja boeien joh, is toch tof:)

Ik zie toch wel degelijk een verschil in Zany en Ran-D, dat is de rede dat ik een set van Ran-D al een tijdje ontloop en die van Zany zeer zeker zal opzoeken... Ran-D is echt super bezig en zijn shit is heel vet! Maar niet zo vet dat ik er zo vaak behoefte aan heb:)
Waarschuw beheerder
No, ik heb een solo Jump project lopen

sturen!! :p
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Ik bedoel Ran-D , kijk z'n agenda

Meer dan verdiend!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 31 mei 2011 om 13:52:
Meer dan verdiend!

Alleen is 't niet meer interessant als de man continue dezelfde setjes neerzet. I don't blame him, als je 4 boekingen per weekend neerzet is 't (bijna) onmogelijk om steeds iets origineels neer te zetten dus ik geef 'm daar gelijk in. Maar dat betekent wel dat als hij moet draaien, ik m'n vertier ergens anders ga zoeken.

Hoef niet weer 't hele Unleashed album te horen namelijk ;) Kan ik inmiddels wel dromen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 31 mei 2011 om 14:10:
Hoef niet weer 't hele Unleashed album te horen namelijk ;) Kan ik inmiddels wel dromen.

Ik wel :p Nog niet alles life gehoord.

top 5:

dj gius - nerve (L)

Na mijn zoektocht naar oude vette plaatjes blijft deze wel heel erg hangen. Wat een drive zit er in dat nummer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 31 mei 2011 om 14:26:
dj gius - nerve (L)

Blijft vet, he...
Net als Trapped (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 31 mei 2011 om 14:28:
Trapped

die melo van die edit van DDD lijkt daar verdacht veel op:O

betreft ran-d, vind em nu nog wel interessant, maar dat zal nie meer lang duren gok ik.. zelfde verhaal als zatox de laatste tijd.. gewoon overkill
Waarschuw beheerder
Nooi geweten dat die vent nog meer had opgenomen tis misschien geen HS maar moest het toch ff delen :lol: :D

En zo zijn er nog een aantal andere fragmenten en nummers :P

Ahaha :respect: alleen jammer dat dat het is :(
Waarschuw beheerder
1. the raiders - a feeling (tuneboy remix)
2. dbstf vs. wildstylez - the human soul
3. Proppy and Headdy - Summer of Hardstyle
4. HHZ WS & NC - Tonight
5. brennan heart - masterblade
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bukkem op dinsdag 31 mei 2011 om 14:54:
HHZ WS & NC - Tonight

afgelopen vrijdag nog gedraaid, blijft machtig. 2de deel van de mid en die melo_0_
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
En toch he, Bob draait ook overal en nergens maar die verveelt nooit :D Pakt ten minste ook ns wat oude klappers enzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 31 mei 2011 om 15:05:
afgelopen vrijdag nog gedraaid, blijft machtig. 2de van de mid en die melo_0_

Precies, nog steeds een vette plaat! Vind die Famous ook nog steeds wel een vet plaatje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op dinsdag 31 mei 2011 om 15:06:
En toch he, Bob draait ook overal en nergens maar die verveelt nooit Pakt ten minste ook ns wat oude klappers enzo
laatste aanpassing 31 mei 2011 15:06

Ik wilde hetzelfde zeggen :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 31 mei 2011 om 14:48:
zelfde verhaal als zatox de laatste tijd

Dus als ik het goed begrijp ga je Ran-D een beetje vergelijken met Zatox ofja, denk je dat hetzelfde effect wat Zatox heeft ook bij Ran-D zal gebeuren...
Uhhh, for the record: Producties van Zatox lijken op producties van andere DJ's, hij verneukt klassiekers waar je vanaf MOET blijven en zo geweldig zijn die tracks die hij in onderhand massa-productie produceert niet. Alles wat bij Ran-D totaal niet van toepassing is, of je nu van zijn stijl houd of helemaal niet.
Alleen omdat de goede heer nu vaak geboekt wordt - wat ik niets meer dan logisch vind - ben je bang dat jij 'm over een tijdje beu bent?
Nja, kan je dan bij voorbaat al niet beter stoppen met het bezoeken van feesten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op dinsdag 31 mei 2011 om 15:06:
En toch he, Bob draait ook overal en nergens maar die verveelt nooit Pakt ten minste ook ns wat oude klappers enzo

ja dat is dan de kunst denk ik.. niet constant dezelfde set draaien! ran-d draait nooit eens My Name Is Hardstyle of tegenwoordig ook geen fanatics, better on the otherside, etc, etc, etc, meer.. dat verveelt idd snel:) zatox precies hetzelfde verhaal..

conclusie, b-front is koning?8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 31 mei 2011 om 15:31:
conclusie, b-front is koning?8)

Dat sowieso ;-)
Uitspraak van Ielse!:cheer: op dinsdag 31 mei 2011 om 15:30:
Dus als ik het goed begrijp ga je Ran-D een beetje vergelijken met Zatox ofja, denk je dat hetzelfde effect wat Zatox heeft ook bij Ran-D zal gebeuren...
Uhhh, for the record: Producties van Zatox lijken op producties van andere DJ's, hij verneukt klassiekers waar je vanaf MOET blijven en zo geweldig zijn die tracks die hij in onderhand massa-productie produceert niet. Alles wat bij Ran-D totaal niet van toepassing is, of je nu van zijn stijl houd of helemaal niet.
Alleen omdat de goede heer nu vaak geboekt wordt - wat ik niets meer dan logisch vind - ben je bang dat jij 'm over een tijdje beu bent?
Nja, kan je dan bij voorbaat al niet beter stoppen met het bezoeken van feesten?

Aan je werk jij :9
Werkzaam bij ITSOTC Events
Waarschuw beheerder
Top 5
1. Acti & Vorti - RAW
2. The Greatest show on earth ( Alphaverb Remix)
3. Zany ft Ran-d - Son of Torture
4. Headhunterz - From Within
5. B-front ft High Voltage - Everything changes

Top 5 TNT Album
1. Naked
2. First Match (2011 remix)
3. Countdown
4. Good Times
5. Eight note
Waarschuw beheerder
Ran-D zijn vetste plaat blijft trouwens My Sound (samen met Defect Your Brain)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ielse!:cheer: op dinsdag 31 mei 2011 om 15:39:
Dat bepaal ik lekkah zelf wel 8)

Jaja, dat zal wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lang verhaal

Ehm, ik vergelijk zatox en ran-d met elkaar ja, maar niet op het gebied van producties.. want ik ben groot fan van ran-d, don't get me wrong:)
maar als je een artiest op ELK feestje ziet en diegene zet constant dezelfde sets neer, tja dan gaat het vervelen. En dat gebeurde bij Zatox en ik zie dat nou ook gebeuren bij Ran-D ja.. Ik ben het met je eens dat de producties van ran-d wel beter zijn, maar dat staat buiten kijf. Bij iemand als Zany bijvoorbeeld zal het minder het geval zijn datie saai gaat worre. Kijk naar Emporium, vorig jaar defqon of euphoria, gooit ie er toch een aantal klassiekers doorheen (en niet steeds dezelfde), waardoor zijn sets variëren en daardoor wordt het niet saai na een tijdje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij verneukt klassiekers

Zatox doet dat ja, maar daar ging het niet om...

Ik vind het eigenlijk ook wel kut dat Ran-D weinig van die oude klappers draait, zo echt helemaal uit men dak gaan als ik My name is Hardstyle weer eens een keer op een lekkah feest hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 mei 2011 om 15:53:
zo echt helemaal uit men dak gaan als ik My name is Hardstyle weer eens een keer op een lekkah feest hoor

x2 (L)
Een van zijn vetste platen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 mei 2011 om 15:53:
Ik vind het eigenlijk ook wel kut dat Ran-D weinig van die oude klappers draait

maar dat gaat voor BIJNA elke dj op!

Daarom was die openingsset van DBSTF @ XQ ook zo super heldig (L) vetste set van het jaar tot nu toe (L)
Waarschuw beheerder
Het probleem is imo dat er gwn een aantal gasten zijn die teveel nieuwe tracks maken achter elkaar en ze allemaal meteen willen draaien (opzich ergens logisch natuurlijk). Dan krijg je dat soort sets, Zatox produceerde aan de lopende band in 2010, en als hij dan geboekt wordt dan draait hij al die platen, en dat zal hij op de meeste feestjes zo doen, ook omdat het publiek dat verwacht om al die nieuwe tracks te horen denk ik.....Same story met Ran-D, Wildstylez etc.....Tis wat, fulltime producer zijn:P

Aan de andere kant geef ik ze geen ongelijk, en kun je als bezoeker nog steeds kiezen waar en hoe vaak je ergens heen gaat. Denk dat je zelf wel in kunt schatten wat je ongeveer voor set kan verwachten bij een bepaalde naam, uitzonderingen daargelaten. De waan dat een DJ op een groot HS podium een verrassende set neerzet ipv alle nieuwe platen aan elkaar lijmt heb ik achter me gelaten.....(ennnnnnnnnnnkele uitzondering daargelaten) En dat heeft volgens mij weer te maken met o.a. punt 1:P En 1 uurssetjes.
Waarschuw beheerder
:yes: idd Mr Z.
Welke hs set (geld trouwens ook voor mainsteam hc, of pannenkoekenhouse a la afrojack ofzo) is nog gevarieerd/verrassend tegenwoordig? Allemaal draaien ze dezelfde soort platen omdat dat ook van hun verwacht wordt, helaas. Maar als je het niet leuk vind ga je toch niet:P
Of moet je gewoon minder vaak naar feestjes gaan.
Waarschuw beheerder
Volgend jaar een Hardstyle Dag Top 5 Stage op DefQon dus (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomba! op dinsdag 31 mei 2011 om 16:02:
Volgend jaar een Hardstyle Dag Top 5 Stage op DefQon dus (H)

Dan moeten ze weer verhuizen, of ze moeten een andere grote stage opoffereng(H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 31 mei 2011 om 16:02:
Welke hs set is nog gevarieerd/verrassend tegenwoordig?

Thera :D :respect: eindbaas
Waarschuw beheerder
hij verneukt klassiekers waar je vanaf MOET blijven

Weer die headwave remix? Dat is toch zijn klassieker, mag hij dan niet bepalen wat hij ermee doet (correct me if i'm wrong 8) )?

Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 31 mei 2011 om 16:02:
Welke hs set (geld trouwens ook voor mainsteam hc, of pannenkoekenhouse a la afrojack ofzo) is nog gevarieerd/verrassend tegenwoordig?

Catscan @ Emporium 2011 _O_ !
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 57249, 63289}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 31 mei 2011 om 15:48:
Kijk naar Emporium, vorig jaar defqon of euphoria, gooit ie er toch een aantal klassiekers doorheen (en niet steeds dezelfde), waardoor zijn sets variëren en daardoor wordt het niet saai na een tijdje.

:jaja:
Helemaal gelijk in.
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
gevarieerde sethelden top 5

b-front
thera
deepack
slim shore
chris one
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 31 mei 2011 om 16:29:
mag hij dan niet bepalen wat hij ermee doet (correct me if i'm wrong )?

Nja kijk, als je onder je eigen alias 'vroegah' een mega nummer hebt gemaakt zoals I'm Techno en er later eens een mix van hebt gemaakt, moet je er ook een keer mee kappen.
Die remix van I'm Techno die een paar maandjes terug voorbij kwam was ECHT belachelijk.
Vind het best een kunst om je eigen nummer zo goed te verneuken met een eigen remix, al zeg ik 't zelf.
Waarschuw beheerder
1. Zany ft. Noisecontrollers - Delomelancum
2. Tatanka - Africa
3. High Voltage ft. B-Front - Everything Changes
4. Alpha2 & B-Front - Liberate
5. Greatest show on earth (Alphaverb Remix)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ielse!:cheer: op dinsdag 31 mei 2011 om 16:40:
Die remix van I'm Techno die een paar maandjes terug voorbij kwam was ECHT belachelijk.
Vind het best een kunst om je eigen nummer zo goed te verneuken met een eigen remix, al zeg ik 't zelf.

Ik ben het wel met je eens, maar toch het blijft wel zijn creatie..
Als hij daar aan wil sleutelen dan is dat imo wel zijn goedrecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 31 mei 2011 om 18:27:
Als hij daar aan wil sleutelen dan is dat imo wel zijn goedrecht.

In het geval van I'm Techno gaat het dan bij voorbaat om tijdverspilling!
Waarschuw beheerder
donateur
1. high voltage & b-front - everything changes/starts
2. wavolizer - done
3. crypsis & thera - if all fails
4. zany & ran-d - son of torture
5. prefix & density - warning
Waarschuw beheerder
1. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous
2. TNT - First Match 2011
3. TNT - Uttawanka
4. TNT - The Eight Note
5. Noisecontrollers - Gimme Love

en nog even Pavelow - Beautiful and Rich :respect: hopelijk binnekort ook Soundflip!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kan zijn dat ik de enigste ben ,maar vind Naked echt een A-Lusion vibe hebben. Viel me gisteren ineens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perry'd op dinsdag 31 mei 2011 om 19:29:
,maar vind Naked echt een A-Lusion vibe hebben.

Mwah, kan ik niet zeggen eerlijk gezegd :9 Maar vind de melodie sowieso een beetje rock civilization rmx achtig, zeker positief! Én hier niet die rare undersound in :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op dinsdag 31 mei 2011 om 16:13:
Thera eindbaas

x2 en zo zijn er nog wel die wat out fo the box durven draaien hoor :).
Waarschuw beheerder
donateur
tnt album top 5

1. countdown
2. dial t for tnt
3..

verder kom ik niet :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perry'd op dinsdag 31 mei 2011 om 19:29:
Kan zijn dat ik de enigste ben ,maar vind Naked echt een A-Lusion vibe hebben.

Denk dat in ieder geval A-Lusion zelf 'm ook wel leuk vind (Y)
Waarschuw beheerder
Nikkita
I've left the music biz, and now I work in the adult industry.

There's still some unreleased tracks with my voice due out (such as the HHz + Zatox collab), and those will be coming up in the next month or two. So keep an eye out, because that collab is seriously epic. Beyond that, there shouldn't be anything else of me.

And yes, "the" adult industry. Webcam stripping, basically... It's not a forever thing, but it'll pay the bills until I decide what else there is in life!

Zo, dat was mijn WTF momentje van de dag