Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3519148x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 09:32:
Vette shit!
En kwam afgelopen week ook nog een andere TBA van Crypsis voorbij die weer erg fijn klonk!
Ben erg benieuwd naar zijn album.

Komt er een album van Crypsis? Dikke Shit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 09:49:
Laat maar zien waar dat van toepassing is dan

Het gaat niet om de toepassing, het gaat om jouw aanname dat je zegt dat alles ten alle tijde gezegd mag worden, je daarbij beroepend op artikel 1 GW. Een simpele Google query laat al de beperkingen op artikel 1 GW zien. Als je op rechtspraak.nl zoekt op smaad of laster, zie je een enorm aantal rechtszaken wat erover gevoerd is.

Hierop doorgaand, zie ook http://blog.iusmentis.com/2009/02/05/forumbeheerder-medeplichtig-aan-strafbare-uitingen-door-leden/

Als er iemand is die zich daarop mag beroepen ben ik het wel, na gisteren.

Dan moet je er actie op ondernemen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 februari 2009 om 18:26:
Als HHZ echt een grote was(zoals hij beweerd in zijn tracks) dan was hij er natuurlijk boven gaan staan.

(Y)

kleuterschool gedrag idd.

carnaval tegenwoordig in Limburg:P

http://www.youtube.com/watch?v=-9CJYLap1kg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op woensdag 25 februari 2009 om 09:52:
Komt er een album van Crypsis? Dikke Shit!

Jep. Dat stond in zijn interview op Q-dance!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 03:11:
Artikel 1 van de grondwet!

art. 7 GW :P

Uitspraak van MindQontroller op woensdag 25 februari 2009 om 01:43:
ik blijf hhz fan, hij maakt immers dikke platen en dat vind ik, als liefhebber, het belangrijkst..

ik ook, toch moet er wat gebeuren.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 09:30:
Misschien moeten jullie eens samen een trekkie gaan maken?

HHz en ScuL, de groeten uit de rimboe! Vanaf volgende zomer op SBS6 (Y)

Als er iemand is die zich daarop mag beroepen ben ik het wel, na gisteren.

ja, informaticarecht, onrechtmatige daad, je hebt wel wat in handen. Maar dat zou de negativiteit te groot maken, laten we dat nou gewoon liggen (Y) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van valkyr op woensdag 25 februari 2009 om 10:15:
art. 7 GW

:lol: dat had ik nog gemist ook. Om even nog wat extra mijn standpunt te quoten, hierbij sub 3 van dat artikel:

Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op woensdag 25 februari 2009 om 10:24:
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

er is naar mijn mening geen strafrechtelijke, nog privaatrechtlijke wetsbepaling die negatief tegen het bashen en dissen van muzikanten op internet optreden kan :P anders hadden die rapperts al een dikke zaak (Y)
Waarschuw beheerder
Even een kleine reminder mensen. Vandaag op www.hardstyle.pl een leuke special.

12:00-13:00 Vicn'Ber aka SoundTrader & NeRk
13:00-14:00 Nevio
14:00-15:00 The XQz
15:00-16:00 Loony
16:00-17:00 Vogelhuisje
17:00-18:00 Duruz
18:00-19:00 Pithune
19:00-20:00 DJ Arvee
20:00-21:00 D-Mind
21:00-22:00 SchizeQ
22:00-23:00 Koldsa
23:00-24:00 Canyonree

Stream in at http://sc2.soundcast.pl:8478/listen.pls

Hopelijk krijgt iedereen de kans om even te luisteren!
(En je we draaien ook wel wat nummers van Headhunterz)
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kamikazi op woensdag 25 februari 2009 om 10:24:
:lol: dat had ik nog gemist ook.

Ikzelf ook :P Maar dat was ook niet zo gek om dat tijdstip :)
Waarschuw beheerder
Wildstylez Top 10

1. Wildstylez - Life'z a Bitch
2. Wildstylez - Music Or Noize
3. Wildstylez - Revenge
4. Wildstylez - Missin'
5. The Masochist - LDMF (Wildstylez RMX)
6. Tuneboy - Dirty (Wildstylez RMX)
7. Wildstylez - Clubbin'
8. Wildstylez - Truth
9. Wildstylez - K.Y.H.U
10.Wildstylez - The Moon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van valkyr op woensdag 25 februari 2009 om 10:41:
anders hadden die rapperts al een dikke zaak

Die spreken hun fitties al 9 v.d. 10x onderling af met elkaar :9

Uitspraak van valkyr op woensdag 25 februari 2009 om 10:41:
er is naar mijn mening geen strafrechtelijke, nog privaatrechtlijke wetsbepaling die negatief tegen het bashen en dissen van muzikanten op internet optreden kan

Strafrechtelijk is sowieso al moeilijker dan civiel, vandaar dat een strafrechtelijke veroordeling automatisch tot een onrechtmatige daad leidt ;) Verder ligt het eraan wat je onder bashen en dissen verstaat. Als je het over afkraken van een productie hebt, dan kan dat uiteraard niet onrechtmatig zijn, maar persoonlijke dingen zeggen waarbij je alleen maar de ander probeert de ruïneren is toch echt niet toegestaan, ook niet op Internet ;)

Waarschuw beheerder
1 dj act - qt13
2 dj act - the noise of act
3 frontliner - tba
4 headhunterz - the sacrifice ( hardbass edit)
5 abject - rain
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op woensdag 25 februari 2009 om 00:49:
Kappen met die negativiteit!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Als Hhz zo'n hekel heeft aan GHF, waarom leest hij dan nog steeds de comments daar?

Waarschuw beheerder
Over negativiteit gesproken... ik zag net dit filmpje, van deze gruwelijke knalplaat.

Dat publiek. Wtf? En da's ook nog helemaal vooraan.
D'r zit zich zelfs een of andere pipo uit te strekken van lamlendigheid en echt niemand gaat los.
Slechte zaak. Lijkt wel een stilleven met goede belichting.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 12:04:
D'r zit zich zelfs een of andere pipo uit te strekken van lamlendigheid en echt niemand gaat los.

:roflol:

Dat was duidelijk niet linksvooraan 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 12:04:

damn dat is te ernstig inderdaad:P, hoe spoiled zijn we wel niet..
Waarschuw beheerder
Zal een leuke DVD worden dan :lol:
Waarschuw beheerder
WJ, bij deze nodig ik je uit om je positiviteit ten toon te spreidden en te proberen bij te dragen aan een beter gevoel binnen de scene, je kunt een nieuw wachtwoord terugvinden in je PB! Ik ben alleen bang dat je mensen niet kunt dwingen om muziek positief te beoordelen die ze niet mooi vinden. Veel suc6!

Ok, dat vind ik tof van je. :flower: En mensen hoeven muziek ook niet tof te vinden. Ik vind meer dan de helft van de hardstyle ook niet tof :bloos: Maar als ik bij voorbaat al weet dat ik iets niet tof vind, dan voegt het weinig toe dat te komen melden. Daarbij vind ik dat de muziek ten allen tijde het belangrijkste moet zijn. Of je een artiest nou mag of niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 09:30:
Misschien moeten jij en HHz blij met elkaar zijn, aangezien jullie allebei niet bang zijn voor (negatieve) publiciteit en het eerder lijkt alsof jullie het toejuichen.

Haat kan niet zonder liefde bestaan inderdaad. ;) Zo met elkaar bezig zijn wil wel zeggen dat de ander je raakt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 09:52:
Nee, dat hoeft ook niet. Ik begrijp alleen niet waarom die grote groep gebruikers niet hetzelfde als jou doet. Ik bedoel, als je het op voorhand al verschrikkelijk vindt dan luister je die muziek toch niet? En dan ga je al helemaal niet constant dwangmatig een bevooroordeelde mening uiten.

Dan zul je zien dat de discussies opeens inhoudelijker en aangenamer worden, zowel voor diegenen die het forum lezen, als diegenen die de muziek maken. En dat is niet iets waar je zelf tegenstander van kunt zijn, lijkt me. Mits je natuurlijk niet zelf dezelfde gedachtegang hebt als die grote groep bashers.

Dit vind ik mooi gezegd :)

Uitspraak van daan:) op woensdag 25 februari 2009 om 12:04:
Als Hhz zo'n hekel heeft aan GHF, waarom leest hij dan nog steeds de comments daar?

Je hoeft zelf de comments niet te lezen hoor om te weten wat anderen over je zeggen. Ik hoor ook wel eens dingen over mezelf die op fora besproken worden waar ik het bestaan niet eens van wist. Daarbij gaat hardstyle natuurlijk steeds meer internationaal, zoals dat met alle muziekstijlen die in Nederland heel populair waren is gebeurd. Wat dat betreft is het gewoon jammer dat ScuL een prachtig forum in handen heeft die de scene juist zou kunnen versterken, maar het tegenovergestelde lijkt vaak het geval. En dat is jammer. Maar goed, wie weet, dingen kunnen veranderen.

Daartbij vind ik het gegeven dat HHZ die comments misschien wel lees en er blijkbaar op wat voor manier dan ook door geraakt wordt meer voor hem pleiten dan tegen hem spreken. Dat wil voor mij alleen maar zeggen dat hij een mens is met gevoel. Ik zie ook niet in waarom een artiest ineens een koelkast moet worden die overal boven staat. Aan de andere kant begin zelfs ik na 7 jaar PF'en (snel he? :P) in te zien dat het eigenlijk nooit verandert en vooral veel energie kost. Ik post ook veel minder dan voorheen.
Waarschuw beheerder
Eerder rechtsvooraan:P linksvooraan ging t namelijk wel los:D

Uitspraak van Jeroenhardstyle op dinsdag 24 februari 2009 om 23:44:
Ik zoek een oude trance/dance track met deze vocals: If there is somebody,who can show me the way from now,if there's somebody..a light in the darkness,come take my hand and lead me alone i just can wait any longer to go dan nog iets en dan cause i believe in love:)kan iemand me op weg helpen?

Nogmaals mn vraag:)

Apart van dat gecrashte vliegtuig bij de polderbaan,normaal vliegt t wel in de fik toch?lijkt me beetje apart als je dat ziet gebeuren als je rijd over de snelweg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroenhardstyle op woensdag 25 februari 2009 om 12:19:
Eerder rechtsvooraan linksvooraan ging t namelijk wel los

Waarom zetten ze eigenlijk de camera aan die draaipaal altijd aan de rechterkant neer? Over het algemeen krijg je aan de linkerkant toch betere sfeerbeelden denk ik zo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroenhardstyle op woensdag 25 februari 2009 om 12:19:
Apart van dat gecrashte vliegtuig bij de polderbaan,normaal vliegt t wel in de fik toch?lijkt me beetje apart als je dat ziet gebeuren als je rijd over de snelweg

WOOOW dat zie ik nu pas :O

Heftig zeg!!!!!!! Vroeg me altijd al af wanneer dat eens bij Schiphol zou gebeuren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 12:21:
vergelijk dat eens ff met Polen 3 weken geleden:

Ja daar schijnt het wel zo knalhard los te gaan! :respect: Maar goed, dat land loopt op alle gebieden natuurlijk ook achter en voor hen is een feest echt nog iets unieks. Daarbij betwijfel ik of het in Nederland tijdens het ontstaan van de dancescene wel eens zo hard is losgegaan als bijv. op dat filmpje of in Italie of de UK. Maar dat heeft ook weer te maken met onze cultuur. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Men is hier gewoon niet zo uitbundig. Ja, een paar dagen per jaar dan, met carnaval :P Hier hebben ze gewoon vastgelegde feestdagen nodig om eens uit de band te kunnen springen. Terwijl het bij een Italiaan veel meer in z'n karakter zit (temperament). En het er in de UK veel meer inzit gewoon alles te geven in je weekend (misschien omdat 't er doordeweek nieta altijd even makkelijk is). En te zuipen tegen de 210 km/uur. En ze in Polen gewoon al genoeg ellende gehad hebben. We hebben het hier ook zo goed he, voor ons is een feestje meer een luxegoed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kbm_ op woensdag 25 februari 2009 om 12:28:
Heftig zeg!!!!!!! Vroeg me altijd al af wanneer dat eens bij Schiphol zou gebeuren...

en 't gebeurt net op een dag dat ik niet op m'n werkplek zit.. :/ had 'm waarschijnlijk zien neerstorten

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 februari 2009 om 12:18:
Wat dat betreft is het gewoon jammer dat ScuL een prachtig forum in handen heeft die de scene juist zou kunnen versterken, maar het tegenovergestelde lijkt vaak het geval. En dat is jammer. Maar goed, wie weet, dingen kunnen veranderen.

Het forum zelf is absoluut sterk en er is grote solidariteit onder elkaar. Het probleem is alleen dat hardstyle in 2 kampen is onderverdeeld geraakt door de ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Wat dat betreft staat Nederland echt zeer weinig open voor mensen die een afwijkende koers in de muziek nastreven. IMO zou de enige manier om dat te verbeteren het aanbod aan tracks & artiesten op grote feesten meer te variëren. Als er er voor ieder wat wils is valt er ook minder te klagen :) Misschien gaan mensen zich dan ook minder als een zoutzak gedragen ;P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Ik qoute mijzelf even uit het early hardstyle topic hier,

Er liep daar ook een discussietje een week geleden ofzo.

Terug naar de early kan ook niet meer naar mijn idee. En ik vind het niet erg, de early is mooi zoals het is toch?
Voor mensen die die hardstyle sound van nu niks vinden denk ik dat ze gewoon wat geduld moeten hebben, het veranderd op den duur wel weer en misschien vind je het dan wel wat, zoniet zoek je toch je heil in oude plaatjes of andere muziekstijlen, de nieuwe hardstyle elke dag weer afbranden heeft ook geen zin.

Cool, die mashup van alphaverb klapt er aardig op daar:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 12:21:
vergelijk dat eens ff met Polen 3 weken geleden:

Frankrijk afgelopen weekend (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroenhardstyle op dinsdag 24 februari 2009 om 23:44:
Ik zoek een oude trance/dance track met deze vocals: If there is somebody,who can show me the way from now,if there's somebody..a light in the darkness,come take my hand and lead me alone i just can wait any longer to go dan nog iets en dan cause i believe in lovekan iemand me op weg helpen?

Ik ken die van Chicane. Chicane - I believe in love. Maar heb even voor je gekeken en er schijnt ook een versie te zijn die Cooper - I believe in love heet. Dat is van die brrrrr eurotrance :D dus ik hoop eigenlijk dat je de eerste bedoelt haha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op woensdag 25 februari 2009 om 12:46:
zoniet zoek je toch je heil in oude plaatjes of andere muziekstijlen, de nieuwe hardstyle elke dag weer afbranden heeft ook geen zin.

Dat is dus precies zoals ik erover denk. Ik ga de komende tijd dus ook weer lekker trancen. Blijven hangen heeft geen zin. En we zullen zien hoe het gaat lopen met de hardstyle. Of het een stijl is die blijft of uiteindelijk weer verdwijnt. En dat heeft JUIST te maken met de bereidheid te veranderen. Als hardstyle nog net zo zou klinken als 8 jaar geleden dan had 't niet meer bestaan nu.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op woensdag 25 februari 2009 om 12:47:

Heb ook in die club gedraaid :) Kan me voorstellen dat daar 't dak eraf is gegaan :D
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Poe poe zany draaide me gisteren toch een te lompe plaat, was echt op de rand van hardstyle en hardcore (L)

enne wie zijn "The R3bels"?? Die Keep the rhythm is echt supervet :D

*the r3bels(plasmaravers)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 12:53:
Kan me voorstellen dat daar 't dak eraf is gegaan :D

:yes: Geluid was ook heel goed..
De mensen dar binnen zijn zo anders als de Fransen die je op straat tegen komt..

Het was de rit zeker waard.

1. Wildstylez - Push That Feeling
2. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
3. The Pitcher - Serenity
4. Zany & DV8 - Break Away
5. Noisecontrollers - Revolution Is Here
Waarschuw beheerder
1 t/m 5:

Dj Tom-X vs Warmduscher - Cocaine 2k9 (Wavetraxx Remix) (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 februari 2009 om 12:47:
Chicane - I believe in love

Ga ik ook ff luisteren dan ma bij die andere gaat echt t belletje rinkelen thnx Jackie;)ging laatst op youtube ff die becca- you make me feel opzoeken kwam ineens in me op vond ik ook lekker nr.

Uitspraak van DrumDJ op woensdag 25 februari 2009 om 12:59:
enne wie zijn "The R3bels"??

Plasmaravers

Keep the rhythm

:respect: net als Growl
Waarschuw beheerder
enne wie zijn "The R3bels"?? Die Keep the rhythm is echt supervet :D

Wat ik weet is het een alias van Plasmaravers.

http://www.discogs.com/artist/Plasma+Ravers?anv=Plasmaravers :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op woensdag 25 februari 2009 om 12:47:

Daar staan ze anders ook goed stil :lol: Op die jumpert na.
Uitspraak van ScuL op woensdag 25 februari 2009 om 12:38:
Misschien gaan mensen zich dan ook minder als een zoutzak gedragen ;P

Of mensen moeten hier minder aan de pillen, die zie ik altijd het meest stilstaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 februari 2009 om 00:31:
Word ook echt strontziek van dat negatieve gezeik van bepaalde mensen in deze scene en door alles wat er buiten de muziek (waar het eigenlijk om zou horen te gaan) allemaal gebeurt heb ik steeds minder zin in hardstylefeestjes.

Let dan eens wat meer op de positieve reacties, ik trek mij weinig aan van gezeik en ga nog net zo hard los als op m'n eerste hardstyle feesie (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 25 februari 2009 om 13:10:
Of mensen moeten hier minder aan de pillen, die zie ik altijd het meest stilstaan

Jij bent gek :D Er werd vroeger echt wel veel meer gebruikt op feesten hoor en dan ging 't juist los! (l) Denk dat dat eerder een gevolg is van het betuttelende zero-tolerance beleid van onze overheid. Of mensen zijn gewoon nuchter of ze keilen al hun drugs maar gelijk naar binnen. Maar face it, zonder drugs was dance nooit zo groot geworden. Denk dat de meesten van mijn leeftijd of ouder dat wel zullen beamen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 februari 2009 om 13:14:
Maar face it, zonder drugs was dance nooit zo groot geworden. Denk dat de meesten van mijn leeftijd of ouder dat wel zullen beamen ;)

I think you're right,al heb ik zelf weinig ervaring ermee ma mn broer's verhalen duiden wel op wat jij nu zegt
Waarschuw beheerder
Denk dat dat eerder een gevolg is van het betuttelende zero-tolerance beleid van onze overheid. Of mensen zijn gewoon nuchter of ze keilen al hun drugs maar gelijk naar binnen.

Ik heb nou nog nooit gesnapt dat mensen niet gewoon hun eigen ding kunnen doen en gewoon lekker opgaan in de muziek, in plaats van stilstaan / zeiken over stilstaande mensen. Wat maakt het in godsnaam uit.

Zolang jij en je vriendenclubje lekker losgaan en genieten van de muziek is het toch meer dan goed? En natuurlijk zijn er altijd mensen die stilstaand het meeste genieten van de muziek. Laat ze lekker, als hun dat fijner vinden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 25 februari 2009 om 13:12:
Let dan eens wat meer op de positieve reacties, ik trek mij weinig aan van gezeik en ga nog net zo hard los als op m'n eerste hardstyle feesie

Waarschuw beheerder
Jij bent gek Er werd vroeger echt wel veel meer gebruikt op feesten hoor en dan ging 't juist los! Denk dat dat eerder een gevolg is van het betuttelende zero-tolerance beleid van onze overheid. Of mensen zijn gewoon nuchter of ze keilen al hun drugs maar gelijk naar binnen. Maar face it, zonder drugs was dance nooit zo groot geworden. Denk dat de meesten van mijn leeftijd of ouder dat wel zullen beamen

Mja die early hs was volgens mij ook veel meer geschikt voor de pillenslikkers?! Minder breaks, meer constante kicks. Denk dat je nu toch echt de melo`s moet kennen wil je echt vol kunnen genieten en losgaan, met pillen alleen redden ze het niet meer.
Waarschuw beheerder
Wat anderen op een forum schrijven is onderdeel van de vrijheid van meningsuiting. Als iemand een hekel heeft aan een track of een producer dan moet hij dat ten aller tijde kunnen zeggen - zo vaak als hij/zij wil. Artikel 1 van de grondwet!

Maar diezelfde grondwet heeft ervoor gezorgd dat Gregorius Nekschot is opgepakt.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Nois3controll3r's B-Day Bash @ Hardstyle.pl

..:: listen now at ::..
http://sc2.soundcast.pl:8478/listen.pls

..:: lineup ::..
12:00-13:00 Vicn'Ber aka SoundTrader & NeRk
13:00-14:00 Nevio
14:00-15:00 The XQz
15:00-16:00 Loony
16:00-17:00 Vogelhuisje
17:00-18:00 Duruz
18:00-19:00 Pithune
19:00-20:00 DJ Arvee
20:00-21:00 D-Mind
21:00-22:00 SchizeQ
22:00-23:00 Koldsa
23:00-24:00 Canyonree

enjoy!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 25 februari 2009 om 13:12:
Let dan eens wat meer op de positieve reacties, ik trek mij weinig aan van gezeik en ga nog net zo hard los als op m'n eerste hardstyle feesie

Misschien zie ik iets meer dan jij wat de gevolgen van die negatieve reacties zijn op bijv. artiesten en organisatoren. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Max> op woensdag 25 februari 2009 om 13:24:
Mja die early hs was volgens mij ook veel meer geschikt voor de pillenslikkers?! Minder breaks, meer constante kicks. Denk dat je nu toch echt de melo`s moet kennen wil je echt vol kunnen genieten en losgaan, met pillen alleen redden ze het niet meer.

Ik denk dat dat ligt aan de persoonlijke voorkeur van desbetreffende persoon.. Ik ga, als ik eerlijk moet zijn, meer los op de kicks van The KGB'S - Techno Gym (Original Mix) dan op de kicks van die SAIFAM MAshup. Om zo maar even een redelijk duidelijk voorbeeldje te geven.

Ook heb ik liever gewoon een heerlijke simpele doorlopende kick met reversed bass (Dit typende heb ik Technoboy - Tales From a Vinyl (Chapter 2) in mijn hoofd) dan al die melody'en en breaks etc. Maar je hebt wel gelijk dat men tegenwoordig meer de nummers moet kennen om echt te genieten, daar heb je in mijn ogen wel een punt. Maar dat komt simpelweg meer door het "sing along"-gehalte van de tegenwoordige hardstyle :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 25 februari 2009 om 13:10:
Of mensen moeten hier minder aan de pillen, die zie ik altijd het meest stilstaan

Wat een bullshit. Mensen zoals jij die een duidelijke afkeer tegen drugs hebben, moeten daar niet eens proberen een mening over te vormen. Da's hetzelfde als iemand die zijn hele leven al verlamd is gaat zeggen dat het zand toch niet zo lekker loopt. Je weet het niet, dus lul er ook niet over.

Juist door drugs gaat het beter los en zoals WJ al zegt; dance en drugs zijn altijd met elkaar verbonden geweest en daar is niks mis mee, zolang het verstandig gebeurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2009 om 13:34:
Wat een bullshit. Mensen zoals jij die een duidelijke afkeer tegen drugs hebben, moeten daar niet eens proberen een mening over te vormen. Da's hetzelfde als iemand die zijn hele leven al verlamd is gaat zeggen dat het zand toch niet zo lekker loopt. Je weet het niet, dus lul er ook niet over.

:lol: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 25 februari 2009 om 13:32:
Ook heb ik liever gewoon een heerlijke simpele doorlopende kick met reversed bass (Dit typende heb ik Technoboy - Tales From a Vinyl (Chapter 2) in mijn hoofd) dan al die melody'en en breaks etc. Maar je hebt wel gelijk dat men tegenwoordig meer de nummers moet kennen om echt te genieten, daar heb je in mijn ogen wel een punt. Maar dat komt simpelweg meer door het "sing along"-gehalte van de tegenwoordige hardstyle

mooi verwoord, my thoughts exactly:)

hoor liever ook een mix van stijlen, (denkende aan dj pavo @ sensation black 04), maar dat gaat never nooit meer gebeuren ben ik bang.. iig niet op de grote feesten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Max> op woensdag 25 februari 2009 om 13:24:

deze opmerking slaat echt he-le-maal nergens op:S