Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3519586x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Beuker op zondag 15 februari 2009 om 23:19:
Wat is wel fucking waardeloos vond waren die plee's wat een dikke bagger en overstromingen heb ik gezien :kots:

Heb ik ook geen last van gehad..

Ik stond hele avond linksvooraan, en daar kon je naar boven, gratis naar de WC :jaja:

damn, mocht je dan in hmh zijn dan knapt jouw hoofd eraf als je vooraan staat en in de turbinehallen ben je dan helemaal dood ben zelf gister een paar keer vooraan geweest en je kon gewoon praten met elkaar zonder te hoeven schreeuwen

Ik vind sowieso niet kloppen dat je gewoon met elkaar kon praten, heb een paar keer mensen echt niet kunnen verstaan:)

En idd, in de HMH heb ik vaak gehad dat ik echt mn trommelvliezen voelde trillen :S Maarja ik heb dan ook een dikke gehoorbeschadiging door 10 jaar Hardcore feesten :( Dus dan heb je al sneller last van je oortjes kan ik je zeggen :)
laatste aanpassing

Artiest Diabolic
Waarschuw beheerder
Top 5:

Zatox/Vyolet-Master and Slave
Deepack vs Coone-Bonzai Tribute
TNT-Double Dutch Darkies
Noisecontrollers-Hocus Pocus
Dutch Master-Motion
Artiest {SHOWLIST artist 86195, 129373, 88085}
Waarschuw beheerder
Zany's-Fusion-Of-Sound-Tour-@-Complex-After-Top-5:

5. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
4. Psyko Punkz - Overclippin'
3. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
2. Noisecontrollers - Hard Bass (DJ Tool)
1. Noisecontrollers - Yellow Minute _O_
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramon# op zondag 15 februari 2009 om 23:28:
Linksvooraan ging los (h)

zeker weten! wat een gezelligheid daar:D

HB top 5:
1. Technoboy - Ti Sento _O_
2. Ran-D - Living For The Moment
3. Builder - Her Voice(Headhunterz Remix)
4. Donkey Rollers - Immeasurably
5. Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomba! op zondag 15 februari 2009 om 23:03:
Haast een verplichting om te gaan

elk jaar aanwezig hoor, lekker op het fietsje ;) en daarna die afterparty in de zino :O :D

Afsluiter van Hardbass

wel echt vet! jammer dat het niet zo lang duurt,,
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=5mNNGuSGs9s
0:53

en
http://www.youtube.com/watch?v=PqnBzZhkylg
0:46
Waarschuw beheerder
Edit* Linksvooraan ging los (h)

Ik stond 10 meter dichter naar het podium :P

Ging echt kapot daar ja! DV8 deed het ook heldig daaro :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op zondag 15 februari 2009 om 22:11:
Heb echt een piep in mn oren!

Echt niet iets waar je trots op moet zijn haha
Waarschuw beheerder
Er is wel een ding wat voor mij bevestigd is geworden afgelopen zaterdag: Ik ben niet zozeer een hardstylelover, meer een Saifam-lover! :D Ik heb iets meer Italiaans nodig op een avond om me muzikaal echt te laten gaan. Oh, en de komende maanden even wat andere feesten aandoen. Techno, trance en hardcore. En eens zien hoe de sfeer daar is. Gaat 't daar ook niet los dan ga ik emigreren. :[
Waarschuw beheerder

Hoezo halen zo veel mensen een piep aan als maatstaaf voor goed geluid? Van harde hoge tonen zonder bass krijg ik ook altijd een piep, maar dat klinkt nergens naar. Terwijl een beetje zachter geluid, wat goed in balans is heerlijk is. En geen piep na afloop... Een piep is beschadeging, daar is niets goed aan!
Waarschuw beheerder
en ook heerlijk die Qlimax (1, 2?) cd die ze aan hadden staan voor de opening van de show

:roflol: Dat was dus Leep die toen draaide he :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tatanka - i kissed a girl
Technoboy - Diablo
Kold Konexion - Minus One
Donkey Rollers - Immeasurably
Tatanka - Floor Massacre
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloody B op maandag 16 februari 2009 om 08:53:
Uitspraak van KBM_ op zondag 15 februari 2009 om 22:11:

Hoezo halen zo veel mensen een piep aan als maatstaaf voor goed geluid? Van harde hoge tonen zonder bass krijg ik ook altijd een piep, maar dat klinkt nergens naar. Terwijl een beetje zachter geluid, wat goed in balans is heerlijk is. En geen piep na afloop... Een piep is beschadeging, daar is niets goed aan!

sluit ik me helemaal bij aan..ben echt niet blij als ik een piep heb hoor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ErebusBE op maandag 16 februari 2009 om 00:34:
Zany's-Fusion-Of-Sound-Tour-@-Complex-After-Top-5:

5. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
4. Psyko Punkz - Overclippin'
3. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
2. Noisecontrollers - Hard Bass (DJ Tool)
1. Noisecontrollers - Yellow Minute

doe em toch maar zo hoor :)

1.headhunterz - tribute to saifam
2.D-block & S-te-fan - music made addict
3.Noisecontrollers - Attack Again
4.Headhunterz - Fear of Darkness
5.Coone - Earthquake

(Y)

en psyco phunkz draaiden maar slecht vond ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op maandag 16 februari 2009 om 10:58:
1.headhunterz - tribute to saifam

word ie gedraaid door The Prophet op HardBass, is de set niet opgenomen :'( :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op maandag 16 februari 2009 om 11:21:
word ie gedraaid door The Prophet op HardBass, is de set niet opgenomen

boeiend ?:P zijn er wel verder sets opgenomen eigenlijk ?
Waarschuw beheerder
Ik snap het niet hoor..

Was echt een goed feest gewoon, geweldige decoratie, en geluid vooraan was goed te doen :jaja: Heb echt een piep in mn oren!
En ben zwaaaar losgegaan de hele nacht.

Piep in de oren zegt geen reet, dat heb je zo. Hoge tonen waren ook wel aardig goed vond ik, alleen ook niet voldoende. Maar het ergste was, er was TOTAAAAAAL geen laag. Echt heel, heel slecht.
Daarnaast vond ik de meeste sets ook totaal niet boeiend, allemaal slappe hap.

Alpha2 en DR maakten het nog iets goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op zondag 15 februari 2009 om 21:45:
liefhebbers

Zo'n idiote benoeming..

Mijn beeld van de "hardstyle-liefhebbers" is in de loop der jaren stukken veranderd..

[img width=374 height=250]http://osoprodocoracao.weblog.com.pt/prateleira/muppets.jpg[/img] Tegenwoordig doen veel "liefhebbers" mij denken aan deze twee :lol:

Hier even snel op Juutuub gezet : Donkey Rollers - Sound of the Beast , Afsluiter van Hardbass

Ik dacht dat LMPJNK de afsluiter was :O
Uitspraak van Harry Beuker op zondag 15 februari 2009 om 23:19:
Wat is wel fucking waardeloos vond waren die plee's wat een dikke bagger en overstromingen heb ik gezien

Ik hoorde het van iemand ja :lol: Gelukkig zelf niet gezien/geroken.
Uitspraak van Jeroenhardstyle op zondag 15 februari 2009 om 22:23:
En In Qontrol anthem van NC

Toen ik hem daar hoorde werd ik er niet erg opgewonden van. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 16 februari 2009 om 11:41:
Hoge tonen waren ook wel aardig goed vond ik, alleen ook niet voldoende. Maar het ergste was, er was TOTAAAAAAL geen laag. Echt heel, heel slecht.

:jaja: Elke keer als de kick erin kwam donderde het hele nummer van ellendig geluid in elkaar 8)

Dat b2s trouwens de gemeente de schuld geeft op hun site vink ook niet echt eerlijk. Als het dan als niet zo hard kan, zorg dan iig dat het zuiver is :jaja:

en de na hardbass quotes... hoe dom denkt b2s dat iedereen is... :\
Waarschuw beheerder
1. The Overminds - 2nd Mission
2. The Overminds - 1st Mission
3. The Overminds - Hardbeat Filez
4. The Overminds - Bassflow
5. The Overminds - Day of Judgement

(Y)
Waarschuw beheerder
Aangename veraasinkjes @ HardBass:

1. Luna & Dutch Master - The Scene (wat gingen we los!!)
2. The Pitcher - Grindin'
3. 2 Sidez - Freakin'
4. Isaac - The Sound Of The Underground (Thats why i like Isaac!)
5. Technoboy - Ti Sento (niet verwacht dat ie gedraaid zou wrden :D)

Vond het een topfeestje!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 16 februari 2009 om 11:50:
hoe dom denkt b2s dat iedereen is...

Het lijkt mij ook stug dat die boekjes na het feest worden gedrukt :lol: Maar weet jij of ze vóór het feest al zijn gedrukt of tijdens het feest zelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op maandag 16 februari 2009 om 11:55:
2. The Pitcher - Grindin'

hoe Max Enforcer die inmixte was echt puik (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdbazz op maandag 16 februari 2009 om 11:51:
1. The Overminds - 2nd Mission
2. The Overminds - 1st Mission
3. The Overminds - Hardbeat Filez
4. The Overminds - Bassflow
5. The Overminds - Day of Judgement

volgens mij heb jij dat album ofzoiets van the overminds geluistert;):9

Waarschuw beheerder
En als je zin hebt in slecht geluid pak je Emporium ook nog ff mee dit jaar :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 12:32:
En als je zin hebt in slecht geluid pak je Emporium ook nog ff mee dit jaar

Zeker weten ! :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op maandag 16 februari 2009 om 10:21:
ben echt niet blij als ik een piep heb hoor;)

Ik zeg ook nergens dat ik er blij mee ben toch :P Heb namelijk al een paar jaar CONSTANT een piep in mn oren..
Maar na afgelopen zaterdag is het weer even iets erger geworden, en dat komt niet omdat het geluid zo zacht stond!

Het geluid was niet super, maar het was ook niet slecht :no:

Dat was dus Leep die toen draaide he :)

Grappig dan, ik zou zweren dat er een cd opstond, wie is Leep eigenlijk :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en de na hardbass quotes... hoe dom denkt b2s dat iedereen is...

En jij bent blijkbaar nog dommer als je niet gelooft dat er op sommige feesten wel degelijk quotes en foto's worden verzameld op het feest zelf. Ooit die posters meegenomen na Defqon ofzo? Of de Mystery Land krant na afloop van het feest meegenomen? En of er ter plekke keihard gewerkt wordt om zulke dingen in elkaar te zetten.

Verder nooit van voorbereidingen gehoord ofzo? Denk je dat een Frontliner dan al niet aanvoelt hoe vet het voelt om voor zo'n grote zaal te draaien? Ik heb het merendeel van de heren na afloop van hun sets gezien/gesproken en kan je verzekeren dat ze 100% achter die quotes staan. Als je ooit op zo'n podium gestaan hebt van zo'n stadion zou je dat begrijpen. Dat is en blijft altijd iets speciaals. En jammer dat je dan weer over die quotes valt en niets zegt over de interviews. Of je uberhaupt realiseert dat je blij mag zijn dat je een toffe en tastbare herinnering aan zo'n feest mee kunt nemen.
Waarschuw beheerder
en de na hardbass quotes... hoe dom denkt b2s dat iedereen is... :\

Valt wat over te zeggen hoor;)

Op Mysteryland krijg je altijd aan het einde een krantje, maar dat is wel degelijk DIE DAG gedrukt :jaja: Zo staan er dan al foto's e.d. in van de hele dag. Er bestaat dus een mogelijkheid dat het wel degelijk snel gedrukt is die avond..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 12:32:
En als je zin hebt in slecht geluid pak je Emporium ook nog ff mee dit jaar

Emporium zet de volumeknop dit jaar open – na goede gesprekken met de gemeente.

Ben benieuwd... Heb er zelf in ieder geval nog niets over gehoord van de gemeente dus wat dat nog wordt weet ik niet...
Werkzaam bij Inshock Events
Artiest Vidolic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op maandag 16 februari 2009 om 13:03:
Het lijkt me sterk dat dat in dit geval ook zo geweest is, maar het zou wel gewoon kunnen

nee in dit geval kon dat niet, als ze om 5 uur al boekjes staan uit te delen met quotes van team red lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk, of iemand heeft een grote glazen bol :)
Waarschuw beheerder
Frontliner/Abject Top 5je :)

1: Warphole
2: In Our Memories
3: Feel So Good
4: Perfect It Remix
5: Rollin'

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VJ Vidolic op maandag 16 februari 2009 om 13:16:
nee in dit geval kon dat niet, als ze om 5 uur al boekjes staan uit te delen met quotes van team red lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk, of iemand heeft een grote glazen bol

Nogmaals, misschien ooit van voorbereidingen gehoord? Generale repetities enzo? En denk je dat die lui niet al lang genoeg meedraaien om ook een paar uur vantevoren (nu je het over Team Red hebt) in te kunnen schatten dat het vet gaat worden? Denk je dat er uberhaupt een artiest is die het NIET heel speciaal en te gek vind om in het Gelredome te draaien? Er waren er een paar die vlak voor opkomst met flink knikkende knietjes stonden hoor. :D We hebben het hier niet over een of ander buurtfeestje in de kroeg ofzo he, voor feesten als deze worden heel wat voorbereidingen getroffen en komt men ook echt samen enzo. Misschien moet je dat in je achterhoofd houden als je die quotes leest. En je verder vooral op de inhoud van de interviews focussen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op maandag 16 februari 2009 om 12:58:
Heb namelijk al een paar jaar CONSTANT een piep in mn oren..

Erg zuur voor je :P Ik heb eigenlijk maar 1x echt een piep in mijn oren gehad, constant vooraan gestaan waar het geluid te hard stond. Merken jullie niet aan je oren wanneer het te hard gaat? Ik heb het bij hardbass geen moment gehad dat het te hard ging, wel dat het overstuurt was of hele vage hoge tonen die niet in het nummer hoorde (resonantie ofzo?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op maandag 16 februari 2009 om 12:58:
wie is Leep eigenlijk

:O haha dat meen je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op maandag 16 februari 2009 om 13:26:
Ik heb het bij hardbass geen moment gehad dat het te hard ging, wel dat het overstuurt was of hele vage hoge tonen die

Zelfs op Hard Bass heb ik na een half uurtje mijn doppen ingedaan :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jasperrr op maandag 16 februari 2009 om 13:26:
Leep

=
early hardstyledraaiheld!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 16 februari 2009 om 13:26:
Nogmaals, misschien ooit van voorbereidingen gehoord? Generale repetities enzo? En denk je dat die lui niet al lang genoeg meedraaien om ook een paar uur vantevoren (nu je het over Team Red hebt) in te kunnen schatten dat het vet gaat worden? Denk je dat er uberhaupt een artiest is die het NIET heel speciaal en te gek vind om in het Gelredome te draaien? Er waren er een paar die vlak voor opkomst met flink knikkende knietjes stonden hoor. We hebben het hier niet over een of ander buurtfeestje in de kroeg ofzo he, voor feesten als deze worden heel wat voorbereidingen getroffen en komt men ook echt samen enzo. Misschien moet je dat in je achterhoofd houden als je die quotes leest. En je verder vooral op de inhoud van de interviews focussen.

hap niet zo. Jos zegt toch hoe het zit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 16 februari 2009 om 13:26:
Misschien moet je dat in je achterhoofd houden als je die quotes leest.

Vind het leuke interviews om te lezen hoor, heb wel een paar keer hardop moeten lachen :D Maar het komt inderdaad wel een beetje ongeloofwaardig over als er staat 'quotes NA het feest'. Zet er dan neer, 'quotes VOOR het feest'. Lijkt mij handiger, want zo krijg je deze reacties. Verder stoor ik me er niet aan hoor, maar het was wel iets waarvan ik dacht; 'eeehh?!' Verder vet gedaan :)
Waarschuw beheerder
Frontliner - Muzyk
Technoboy - Ti Sento
Wildstylez - Music or Noize
Tatanka Pres. J.Hiroshy - Showtime (Tatanka rmx)
DJ Phil ty - Miami Belch
Waarschuw beheerder
Wackiejacky, ik heb een verzoekje aan je, a.s. vrijdag is Ultimatum met DHHD Live, ik kan me herinneren dat er ooit een x een filmpje op de q-dance site stond waar je kon zien dat DHHD Live was, ik geloof in het interview waar ze met Luna en kornuiten naar de platendrukkerij gaan enz. Ik kan alleen dit filmpje niet meer terug vinden, zou jij misschien kunnen graven in het Q-dance archief voor me?
Waarschuw beheerder
1. The Prophet - Morphed
2. A-Lusion meets Scope DJ - Reaching Out
3. Hyperdrive - The Punishment
4. DJ Isaac - The Sound Of The Underground
5. Williams Syndrome - Secrets
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jasperrr op maandag 16 februari 2009 om 13:26:
haha dat meen je niet?

Meen ik wel, die naam zegt me vrij weinig O:)

En hij stond ook niet in de Line up en mij was niks bekend erover. En ik hoorde wel overeenkomsten met een Qlimax cd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op maandag 16 februari 2009 om 13:47:
Wackiejacky, ik heb een verzoekje aan je, a.s. vrijdag is Ultimatum met DHHD Live, ik kan me herinneren dat er ooit een x een filmpje op de q-dance site stond waar je kon zien dat DHHD Live was, ik geloof in het interview waar ze met Luna en kornuiten naar de platendrukkerij gaan enz. Ik kan alleen dit filmpje niet meer terug vinden, zou jij misschien kunnen graven in het Q-dance archief voor me?

Q-Dance.nl -> Magazine -> Backstage -> en dan ff zoeken tussen die pagina's, heb je 'em zo gevonden. Bij mij doet Q-Dance.nl het op 't moment niet, anders had ik 't wel ff voor je gedaan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op maandag 16 februari 2009 om 13:16:
Ben benieuwd... Heb er zelf in ieder geval nog niets over gehoord van de gemeente dus wat dat nog wordt weet ik niet...

Het zal waarschijnlijk niets beter zijn. Een gemeente gaat niet het ene jaar een bepaalde grens opleggen en het jaar erop veel meer toelaten. Zie ze er ook wel voor aan dat de prijs van drank en eten hoger wordt, aangezien ze toiletten gratis gaan maken.

Voor mij iig nooit meer een Emporium. Wat ik gehoord heb (kan iemand bevestigen of het klopt?) is dat Emporium zich wilde onderscheiden door een betaalbaar feest te zijn. Nu blijkt het niks meer te zijn dan een verkapte leugen om een naam op te bouwen.
Waarschuw beheerder
Op de site van The Matrixx stond laatst een nieuwsbericht dat de gemeente Wijchen een vergunning had afgegeven waarbij meer geluid werd toegelaten dan voorgaande jaren. Nu nog afwachten of het daadwerkelijk verbeterd is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 14:08:
Voor mij iig nooit meer een Emporium. Wat ik gehoord heb (kan iemand bevestigen of het klopt?) is dat Emporium zich wilde onderscheiden door een betaalbaar feest te zijn. Nu blijkt het niks meer te zijn dan een verkapte leugen om een naam op te bouwen.

En dan alsnog 40 euro vragen voor een kaartje :roflol:

Ik weet niet of ik de gok ga wagen dit jaar, zie nog wel ff.