Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3520862x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op woensdag 11 februari 2009 om 06:29:
Een zenuwinfectie in zn rug waardoor eigelijk niet kon zitten/staan/liggen enz Enkele malen geopereerd maar bleef maar terug komen. Nu gaat het de goeie kant op dus hij is ook weer muziek aan het maken (Laatste 2 maanden niet tot nauwelijks gedaan)

Mijn broer had ooit een haarzakje dat naar binnen ipv naar buiten groeide onderin z'n rug zitten, nooit ergens last van, totdat het ging ontsteken. Kon ook he-le-maal niks meer.
Operatie was trouwens ook fijn, zak ijs er op als verdoving en snijden maar :P Vervolgens een open wond schoon houden onder de douche... Ik heb m'n broer nog nooit zo horen schreeuwen. En idd, zo af en toe komt de pijn een paar dagen terug, al is het niet zo heftig meer.
Waarschuw beheerder
Dat is de bedoeling van alle Southstylers platen ;) een tikkeltje industriele kant op dus idd _O_ prachtige vinyl weer.

Ik vind het geen gehoor iig :9
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer dat ze die nummers zo veranderd hebben :(
Maarja blijft natuurlijk een kwaliteits fusion/southstylerz plaat
Waarschuw beheerder
Dat is de bedoeling van alle Southstylers platen

Je bedoeld de afgelope paar releases?
Uitspraak van kbm_ op woensdag 11 februari 2009 om 02:33:
eeerschrikkelijk, wat een bout release!
Net of een kind met de knoppen heeft lopen spelen

Zo klinkt het idd wel. Heb ook het gevoel dat mensen het alleen vet vinden omdat het van de Southstylers is.
Waarschuw beheerder
Jazeker remix vind ik daarentegen echt goddelijk (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 februari 2009 om 22:19:
Uitspraak van PJOM (H) op dinsdag 10 februari 2009 om 20:47:
Zatox vs Rebels - Choir/Pumping Blood samples online nu
http://www.djzatox.com/

Ik herken de melodie van een ouwe trance plaat :P
Maar ik kan alleen (nog) niet op de naam komen.

Maar wel een kneiter dikke plaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 11 februari 2009 om 11:47:
Heb ook het gevoel dat mensen het alleen vet vinden omdat het van de Southstylers is.

Ik heb het eerder andersom :lol: Omdat het Southstylers is hoef ik het niet eens te horen :P
Vind bijna geen 1 plaat van hun goed :$ Maar dat is persoonlijk natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Zo klinkt het idd wel.

Ach, echt niet :P

Dit is JUIST zoo vet gedaan, al die geluiden, en dan die fucking laag, echt heel vet gedaan!
Niet van die blije meuk, maar gewoon gaan. Ik vind dit echt kwaliteit, het lijkt misschien simpel maar zo zit het denk ik niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op woensdag 11 februari 2009 om 11:56:
Niet van die blije meuk, maar gewoon gaan

Dat is inderdaad wel het positieve aan die plaat. Even geen blije meuk break, maar vol gassen :) Zal ook zeker wel genieten als ik die plaat hoor op 'n feestje, maar voor thuis..naah not my cup of tea.
Uitspraak van kbm_ op woensdag 11 februari 2009 om 11:53:
Vind bijna geen 1 plaat van hun goed

:O Ik vind ál hun releases gewoon geweldig, op die Blending Beats en Knok Joe Douwn na dan :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 11:51:
Ik herken de melodie van een ouwe trance plaat

Dutchforce - Deadline heet ie.
http://www.youtube.com/watch?v=_fO6zJ0AXNM

luister maar rond de 2.51
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:05:
Uitspraak van Cnet op woensdag 11 februari 2009 om 11:51:

Hij lijkt ook een beetje op die reclame van amstel, amstellovich.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 11 februari 2009 om 12:03:
Ik vind ál hun releases gewoon geweldig, op die Blending Beats en Knok Joe Douwn na dan

Je kunt zeggen wat je wil maar ze zijn wel origineel!

top 5:

1. Jazeker (Original ;))
2. Wicked Generation
3. Nok Joe Douwn
4. E-Town
5. Decibel Anthem 2006
Waarschuw beheerder
Die choirs klinkt wel dik, ik ben alleen niet zon fan van die manier hoe ze de synth/koor gebruiken zo "happerig" met gaten er tussen in voor de kicks. ik hou er meer van als het lekker lang en opvullend is

Het is wel lekker donker allemaal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 11:51:

Ja dat idee had ik ook maar dat idee heb ik al wel vaker gehad :D omdat ik zo ontiegelijk veel naar trance heb geluisterd. Heb de moed al opgegeven om ook daadwerkelijk uit te vissen hoe en wat omdat ik toen toch nooit op titels lette en daarbij als ik het de artiesten zelf vraag kijken ze me vaak aan met een blik van %) :D Maar goed, je kan natuurlijk beinvloed worden door een nummer dat je een keer hoort op stap of op ouwe trancecd'tjes en dat zoiets dan jaren later onbewust voor inspiratie zorgt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op woensdag 11 februari 2009 om 12:16:
Je kunt zeggen wat je wil maar ze zijn wel origineel!

Dat zal ik ook niet ontkennen b)
Uitspraak van Frank :) op woensdag 11 februari 2009 om 12:16:
top 5:

1. Wicked Generation / Jazeker!
2. Wroaw / Diz tortion
3. Crystal / Trippp
4. Decibel Anthem 2006
5. Jazeker (Johnny Quail Remix)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:05:
Dutchforce - Deadline heet ie.
http://www.youtube.com/watch?v=_fO6zJ0AXNM

luister maar rond de 2.51

Die ken ik uiteraard wel! Maar kan het er niet helemaal uithalen. :bloos: Maar zou prima kunnen hoor, ik herken er ook een trancey sound in. Dat is trouwens bijna altijd het geval als ik een hardstyleplaat vet vind, dat er iets tranceachtigs in zit. Waarmee maar weer eens bewezen is dat ik echt wat meer aandacht aan mn oude liefde moet gaan besteden komend jaar. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 februari 2009 om 12:25:
Waarmee maar weer eens bewezen is dat ik echt wat meer aandacht aan mn oude liefde moet gaan besteden komend jaar. (l)

Heb jij even mazzel dat Trance helemaal terug is van niet weggeweest;) Die nieuwe 538 cd staat er vol mee, en die is meestal wel toonaangevend voor wat er komend jaar populair is :)

EDIT:

Moet trouwens toegeven dat ik het zelf ook wel leuk vind, in tegenstelling tot vroeger :) Klinkt heel fris, en er zit een andere beat in dan in de "2000 periode"

Rank 1 - L.E.D. There be Light
Markus Schulz - The New World
Kaskade Ft. Tamra - Angel On My Shoulder (Edx Redub)

HEERLAAAAKKK :lief: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou reken maar dat Hardstyle populair wordt.
Had gister wat meiden in de auto.. die normaal niet verder komen dan de R&B zaal, en die hadden het alleen maar over Defqon :(
Waarschuw beheerder
Jazeker remix vind ik daarentegen echt goddelijk (L)

Echt verreweg de beste track van die vinyl (l).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk van den Tillaart op woensdag 11 februari 2009 om 13:00:
Nou reken maar dat Hardstyle populair wordt.

Hardstyle IS al populair, maar niet op de radio;) (GELUKKIG)
538 heeft volgens mij toch wel een andere doelgroep hoor :)
Waarschuw beheerder
Heb ook het gevoel dat mensen het alleen vet vinden omdat het van de Southstylers is.

:/ dat lijkt me bij southstylers juist niet het geval.

Uitspraak van Djazper op woensdag 11 februari 2009 om 11:56:
Dit is JUIST zoo vet gedaan, al die geluiden, en dan die fucking laag, echt heel vet gedaan!

precies, al die bliepjes klinken rete vet.
deze plaat wordt vaak voor de pounding senses re re remix gedraait. heerlijk (L)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Of zijn ze net zo gedreven als Promo, om de Hardstyle lekker een Industrial tintje te geven

verklaar u nader
Waarschuw beheerder
Die Choirs nu al 20x gehoord, dit wordt echt een kneiter van een plaat :respect:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij promo de hardcore een industrial tintje geeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 februari 2009 om 12:21:
Maar goed, je kan natuurlijk beinvloed worden door een nummer dat je een keer hoort op stap of op ouwe trancecd'tjes en dat zoiets dan jaren later onbewust voor inspiratie zorgt.

Ik kan vind zoiets meestal helemaal niet erg. Mits het goed uitgevoerd wordt natuurlijk.
Zatox vs Rebels - Choir vind ik nu al dik.

Bijv. The Nasty Boyz - Angel had ik hetzelfde bij. Ook een oude trancer(http://www.youtube.com/watch?v=0jgpr1MfSQU)

En Walt & Feliz - Expansion waar nu ook een 2009 remix van is http://www.youtube.com/watch?v=vHXun1OxG_4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 13:16:
verklaar u nader

Promo ging in '99 de hardcore veranderen door het meer industrieel te maken :)
Dat pakte wel positief uit, maar ik vraag me af of dat wel geschikt is voor Hardstyle.. Ik vind het voor geen meter klinken iig, ook die KEIharde hardstyle niet, dan is het gewoon Hardcore imo.

Kortom: Hardstyle moet gewoon Hardstyle blijven :)

Maar wie ben ik :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op woensdag 11 februari 2009 om 13:24:
Kortom: Hardstyle moet gewoon Hardstyle blijven :)

Leuke aan hardstyle is dat er zoveel variatie in zit, dit soort plaatjes moeten ook kunnen. Zolang het maar geen standaard wordt. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 11 februari 2009 om 13:30:
Leuke aan hardstyle is dat er zoveel variatie in zit, dit soort plaatjes moeten ook kunnen.

Zeker weten :jaja: Niet iedereen denkt erover zoals mij en over smaak valt niet te twisten, ik ben alleen geen fan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op woensdag 11 februari 2009 om 12:50:
Moet trouwens toegeven dat ik het zelf ook wel leuk vind, in tegenstelling tot vroeger Klinkt heel fris, en er zit een andere beat in dan in de "2000 periode"

Klopt, het is veel gevarieerder. Ik heb 't ook een paar jaar niet geluisterd hoor, zo vlak na het millennium toen je echt die synthtrance had, kon ik niks mee. Nu raakt het me weer zoals het daarvoor deed. (l)

Kortom: Hardstyle moet gewoon Hardstyle blijven

En wat is hardstyle? Moet dat zo strak begrensd zijn? Zie m'n opmerking hierboven over trance. En ook andere muziekstijlen zoals techno zijn juist blijven bestaan OMDAT er meer werd toegelaten. Als ze in die loopjestechno waren blijven hangen had 't niet meer bestaan nu. Ik merk nu na koud 2 jaar hardstyle luisteren al dat ik vaak denk "wat is er toch veel van hetzelfde". Wat mij betreft mag er meer variatie komen juist. Ik ben juist blij dat er invloeden van andere stijlen zoals industrial en trance worden toegevoegd aan deze stijl. Zal de bezoekers wellicht stimuleren een iets meer open geest te krijgen ;)

En wat Promo gedaan heeft... :respect: Want we weten allemaal wat er met hardcore gebeurd is. Mannen als hij hebben ervoor gezorgd dat dat een nieuwe impuls kreeg en dat er vandaag de dag sprake is van een volwassen sound. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 13:24:
Bijv. The Nasty Boyz - Angel had ik hetzelfde bij. Ook een oude trancer(http://www.youtube.com/watch?v=0jgpr1MfSQU)

Nou ja, oude trancer, Vangelis zul je bedoelen ;) Maar goed, die track van Fridge is heel bekend geworden omdat Tiesto 'm draaide in die set op Innercity waarna 'ie eigenlijk wereldwijd is doorgebroken (legendarische set en feest trouwens (l) ). De track van de Nasty Boyz is echter niet daariop gebaseerd hoor, die kenden 'm niet eens :D Dat is toch echt Vangelis geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 februari 2009 om 13:43:
En wat is hardstyle? Moet dat zo strak begrensd zijn? Zie m'n opmerking hierboven over trance.

Uitspraak van kbm_ op woensdag 11 februari 2009 om 13:39:
Niet iedereen denkt erover zoals mij en over smaak valt niet te twisten, ik ben alleen geen fan :)

Misschien beantwoord dit je vraag:)

En wat Promo gedaan heeft... :respect: Want we weten allemaal wat er met hardcore gebeurd is. Mannen als hij hebben ervoor gezorgd dat dat een nieuwe impuls kreeg en dat er vandaag de dag sprake is van een volwassen sound. (l)

Absoluut :jaja: Vind het ook echt vet wat hij o.a. gedaan heeft voor de scene, ik zei ook dat het positief uitpakte toch:p
Vraag me alleen af of Industrial wel past bij Hardstyle, het is toch meer op Trance achtige muziek gebaseerd, en daarbij klinkt dat ook veel beter dan dat lompe harde (waarvoor er dus al een Hardcore scene is:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie ben ik

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 februari 2009 om 13:46:
KBM_

:P

Dat is niet eerlijk, jij kunt vanaf de overkant zien wat er op het bordje staat :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Promo ging in '99 de hardcore veranderen door het meer industrieel te maken

ja ok ;) ik denk al Promo en industriele hardstyle? dan zou ik toch eerder bij Life Runs Red - The World Has Changed uitkomen ( als je dan dat hokje écht wil gebruiken )
En wat Promo gedaan heeft... Want we weten allemaal wat er met hardcore gebeurd is. Mannen als hij hebben ervoor gezorgd dat dat een nieuwe impuls kreeg en dat er vandaag de dag sprake is van een volwassen sound

niets aan toe te voegen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op woensdag 11 februari 2009 om 12:20:
Die choirs klinkt wel dik, ik ben alleen niet zon fan van die manier hoe ze de synth/koor gebruiken zo "happerig" met gaten er tussen in voor de kicks. ik hou er meer van als het lekker lang en opvullend is

Klinkt hetzelfde als bij Noisecontrollers - Yellow Minute, maar dan met een choir.
Vette tracks wel. Bij Choir vind ik vooral de opbouw naar de climax erg vet gemaak. Maar Master & Slave vind ik dikker!

Top-5.

01. Noisecontrollers - Sanctus
02. The R3bels - Growl
03. Wildstylez - K.Y.H.U (NC remix)
04. Project One - Numbers (Wildstylez' Hard Mix)
05. Crypsis - Jealousy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik merk nu na koud 2 jaar hardstyle luisteren al dat ik vaak denk "wat is er toch veel van hetzelfde".

Ik vind het na koud ruim 8 jaar hardstyle/hardhouse luisteren dat ik nooit denk van: "wat is er toch veel van hetzelfde". Elk half jaar hoor je wel weer een andere sound :)
Waarschuw beheerder
donateur
Veeerschrikkelijk, wat een bout release!

Ben je niet goed bij je hoofd ofzo :[ Tssss.

:9

Nee maar even serieus, In De Strieel is echt wel meesterlijk :jaja: Dikke kicks, lekker raggen B) Daar hou ik wel van :K Lekker droog! Als ik m ooit hoor, dan gaat iedereen me weer aankijken alsof ik drugs heb gebruikt denk ik :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 13:50:
dan zou ik toch eerder bij Life Runs Red - The World Has Changed uitkomen ( als je dan dat hokje écht wil gebruiken )

Inderdaad, áls er zoiets als 'Industrial Hardstyle' bestaat of kan bestaan, dan zal zoiets voortkomen vanuit (industrial) hardcore producers. Veel industrial platen hebben een bpm die zeer dichtbij de hardstyle staat. Zo zou je dan op industrial hardstyle uit kunnen komen... Als je tenminste naar het aantal bpm kijkt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op woensdag 11 februari 2009 om 14:25:
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo :[ Tssss.

O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op woensdag 11 februari 2009 om 14:25:
Daar hou ik wel van Lekker droog!

:O

;)
Uitspraak van Svensation B) op woensdag 11 februari 2009 om 14:27:
Inderdaad, áls er zoiets als 'Industrial Hardstyle' bestaat of kan bestaan, dan zal zoiets voortkomen vanuit (industrial) hardcore producers

ken je die track? toen ik die voor het eerst op een feest hoorde dacht ik echt: wtf :vaag: nu vind ik het echt een zwaar heftige track B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga baco's drinken Mark 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op woensdag 11 februari 2009 om 14:44:
Ga baco's drinken Mark

vrijdag weer :honger:

Ik had trouwens een vraagje wat betreft volumes, misschien dat iemand dat hier weet aangezien er wel wat technische mensen hier zitten ;):

De laatste tijd heb ik geen geluid bij dingen als Winamp, Youtube en players op sites ( intro's, filmpjes ) en kaders als bij Recess enz.
Volume staat wel gewoon aan en dus niet op dempen en de volumebalk gewoon omhoog want Realplayer en Windows Media Player doen het wel gewoon.
Alleen als ik bij Geluidseffecten het geluid op 'Kamer' zet hoor je wel geluid alleen dan in een hele vage echo.

iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 14:48:
iemand enig idee?

Nieuwe set aanschaffen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op woensdag 11 februari 2009 om 14:50:
Nieuwe set aanschaffen

pas een nieuw Dolby systeem aangeschaft dus dat zal het niet zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 14:53:
pas een nieuw Dolby systeem aangeschaft dus dat zal het niet zijn ;)

Da's de nieuwigkeit! Staat alles wel goed aangesloten :P?

Anders moet je naar je geluidopties gaan, daar de eigenschappen van je speakers controleren.
Werkzaam bij Inshock Events
Artiest Vidolic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 14:48:
vrijdag weer

Ik had trouwens een vraagje wat betreft volumes, misschien dat iemand dat hier weet aangezien er wel wat technische mensen hier zitten :

De laatste tijd heb ik geen geluid bij dingen als Winamp, Youtube en players op sites ( intro's, filmpjes ) en kaders als bij Recess enz.
Volume staat wel gewoon aan en dus niet op dempen en de volumebalk gewoon omhoog want Realplayer en Windows Media Player doen het wel gewoon.
Alleen als ik bij Geluidseffecten het geluid op 'Kamer' zet hoor je wel geluid alleen dan in een hele vage echo.

iemand enig idee?

misschien geen goede java of flash plugin?? Dat probleem komt namelijk vaker voor, ook andersom, wel video geen geluid. Waarschijnlijk alleen ff de juiste java of flash plugin installeren:)
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
een tikkeltje industriele kant op dus idd

Dj Nightkiller - Skwert _0_