Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3523010x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 57249, 63289}
Waarschuw beheerder
01. Zatox pres. Vyolet - Master & Slave (Zatox remix)
02. Wildstylez - Pleasure
03. Donkey Rollers - Immeasurably
04. d'Void - Evil
05. Zany - Thugs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op zondag 8 februari 2009 om 21:52:
Op Hardbass komt die vast wel langs

daar ga ik niet meer heen wegens financiele crisis :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op zondag 8 februari 2009 om 23:38:
financiele crisis

kredietcrisis ftw!:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op zondag 8 februari 2009 om 23:40:
kredietcrisis ftw!

het Centraal Justitieel Incasso Bureau en school hebben m'n hardbass centjes afgenomen :(
ik kreeg in de metro n boete omdat ik met me voeten op de bank zat, en ik moest voor school voor het 2e semester nog even voor ruim 150 euro boeken bestellen (Y) fijne onverwachte kosten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op zondag 8 februari 2009 om 21:49:
Kingsman & Nego present Heatzone - Reflection

klein typefoutje ;)

Uitspraak van Hans :bier: op zondag 8 februari 2009 om 21:51:
kap is met platen promoten waar wij nog niks van gehoord hebbe :P je maakt me ontzettend nieuwsgierig met die plaat :P

x2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op zondag 8 februari 2009 om 23:57:
ik kreeg in de metro n boete omdat ik met me voeten op de bank zat,

Ik heb in de trein eens gezegd dat ik mn knie vet verdraaid had toen ik de trein in stapte, toen zag die conducteur het door de vingers en pakte hij een krantje voor me om eronder te leggen. Vet lief bedoelt van hem, vet lelijk dat ik gewoon keihard wat verzon om de boete te ontlopen. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomm!c op maandag 9 februari 2009 om 02:05:
Ik heb in de trein eens gezegd dat ik mn knie vet verdraaid had toen ik de trein in stapte, toen zag die conducteur het door de vingers en pakte hij een krantje voor me om eronder te leggen. Vet lief bedoelt van hem, vet lelijk dat ik gewoon keihard wat verzon om de boete te ontlopen.

haha das wel slim ga ik ook maar es proberen strax :lol:
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op zondag 8 februari 2009 om 19:31:
Amnesys

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op zondag 8 februari 2009 om 20:46:
Wat een held, draait ie gewoon tha playah remix van Enter The Time Machine (l)!

Dat was echt een lomp goeie set! Ook The Prophecy Unfolds (Tha Playah Remix) nog even draaien en de eerste keer Eternal live gehoord. Toen was de Black wel even harder aan het schudden als de andere area's :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Sid op zondag 8 februari 2009 om 22:03:
4.Thomas Ulstrup - Reaction! (Paul Ercossa remix)

Lekker he die uptempo electro :)
Waarschuw beheerder
donateur
vet lelijk dat ik gewoon keihard wat verzon om de boete te ontlopen. :rot:

vet lelijk is het dat ze daar boetes voor uitdelen.. wist niet eens dat je er boetes voor kon krijge:\
Waarschuw beheerder
vet lelijk dat ik gewoon keihard wat verzon om de boete te ontlopen.

Zoals het hoord (Y)

Ik heb er tot nu toe alleen waarschuwingen voor gehad. Maar tegenwoordig leg ik ook altijd een krantje op de stoel b)

Hoeveel betaal je eigelijk voor zoiets? Als ik vragen mag :)
Waarschuw beheerder
Nog 5 dagen Dag Top 5!!

1. Dj Zany - Razr (die knalt zoo hard!:O)
2. Psyko Punkz - Overclipping (Zeer vette plaat!:respect:)
3. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (:kwijl:)
4. B-Front - Resimulated (Hoef ik niets aan toete voegen denk ik....;))
5. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)

G*dverdomme veel zin in Hard Bass!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op maandag 9 februari 2009 om 10:43:
G*dverdomme veel zin in Hard Bass!!

Stiekem had ik gehoopt dat het eerste team een beetje early hardstyle gat draaien, maar daar ga ik maar niet vanuit.. Verder is de line-up in mijn ogen soort van perfect (Y) ! Ben erg benieuwd wat Isaac gaat doen :) Vind zijn setjes altijd meer dan in orde (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 9 februari 2009 om 10:45:
Ben erg benieuwd wat Isaac gaat doen

Al fan van m sinds dag 1! Zijn eigen stijl spreekt me ook echt aan!
Als iemand een eigen sound heeft is Isaac het wel, qua setjes vind ik dat hij een goede mix heeft van "hitjes" en toch altijd een paar "onverwachte" nummers...Super!!
Waarschuw beheerder
Gentalica - Ready
Dj Isaac - The Sound of the Underground
Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock diz
Alpha twins & Ran-d - Fright Night
Psycho punkz - Overclipping
Waarschuw beheerder
God wat heb k een zin in Hardbass zeg!!!!!!!!!!!!

Kingsman and B.A.C.H. - Rampage
D-Block & S-te-Fan - Bad People
Miss N-traxx - Final Destination (Club Mix)
Flarup - Hardstyle Ambassadors (Maly Short Mix)
2 Sidez - Magic Spell

:bounce:

Als iemand een eigen sound heeft is Isaac het wel

Tot ergenis aan toe ja, die gebruikt echt in ELK nummer dezelfde geluidjes :rot:
Als Hardcore producer vond ik hem iig VEÉÉÉL beter, maar dat is mijn mening :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank :) op maandag 9 februari 2009 om 10:59:
Als iemand een eigen sound heeft is Isaac het wel, qua setjes vind ik dat hij een goede mix heeft van "hitjes" en toch altijd een paar "onverwachte" nummers...Super!!

Busy & The Scientist - Rested (Thilo & Evanti remix) @ In Qontrol 2005 :respect: Die plaat is verder volgens mij ook echt nooit gedraait. Eigenlijk zou verplicht in elke set zo'n aangename verassing moeten zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 9 februari 2009 om 10:39:
Hoeveel betaal je eigelijk voor zoiets? Als ik vragen mag :)

35 euro. Heb t al 1x gehad, en al iets van 3x omdat ik mn kaartje/OV kwijt was :rot:

Hoeren NS.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 9 februari 2009 om 10:45:
zin in Hard Bass!!

ik ook wel:9

alleen tis nog steeds een "maar" :rot: kredietcrisis :rot:
Waarschuw beheerder
qua setjes vind ik dat hij een goede mix heeft van "hitjes" en toch altijd een paar "onverwachte" nummers...Super!!

Pavo :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd wat Isaac gaat doen

als enige (11) draaitafels gebruikenggg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomm!c op maandag 9 februari 2009 om 11:58:
35 euro. Heb t al 1x gehad, en al iets van 3x omdat ik mn kaartje

\

heb jij geluk mn vriend was zn jaarkaart vergeten en kreeg meteen 50 euro boete...
en vanochtend ik ook nog bijna boete gekrege omdat ik mensen 'ergerde'ofzo met mn muziek ofzo.... was gwn een lulverhaal omdat hij gwn negers haat tyfusconducteur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rischi op maandag 9 februari 2009 om 13:06:
vanochtend ik ook nog bijna boete gekrege omdat ik mensen 'ergerde'ofzo met mn muziek ofzo.... was gwn een lulverhaal omdat hij gwn negers haat tyfusconducteur...

Het is ook stront irritant als je de muziek van een ander hoort, en het is een huisregel in de trein dat je je volume laag moet houden om anderen niet te storen :)

Dus dat heeft niets met je huidskleur te maken hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
GVD, waarom krijg ik steeds de melding:
Je moet "citeer" van het juiste bericht klikken!

Ik doe het echt goed hoor :@

Maar indd, Pavo & Isaac = mega vetjes :bounce:

Helaas geen Hardbass voor mij :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was gwn een lulverhaal omdat hij gwn negers haat tyfusconducteur...

Ja joh tuurlijk joh. Doe aangifte bij het meldpunt discrimatie dan, sukkel. Wat ontzettend triest dat je het meteen weer zo stelt. Zegt 1000x meer over jou dan over die conducteur. "Ik ben een neger dus iedere blanke die me een waarschuwing geeft haat me" :'(
Waarschuw beheerder
en vanochtend ik ook nog bijna boete gekrege omdat ik mensen 'ergerde'ofzo met mn muziek ofzo

En terecht. Ik heb ook altijd een stronthekel aan mensen die hun gehoor verneuken en andere mensen ermee irriteren. Wist niet dat je daar boetes voor kon krijgen, maar ik vind het een goede zaak (Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op maandag 9 februari 2009 om 13:51:
Ja joh tuurlijk joh. Doe aangifte bij het meldpunt discrimatie dan, sukkel. Wat ontzettend triest dat je het meteen weer zo stelt. Zegt 1000x meer over jou dan over die conducteur. "Ik ben een neger dus iedere blanke die me een waarschuwing geeft haat me"

Val hem niet aan jonge :S Kutracist!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op maandag 9 februari 2009 om 13:20:
Het is ook stront irritant als je de muziek van een ander hoort, en het is een huisregel in de trein dat je je volume laag moet houden om anderen niet te storen :)

Dus dat heeft niets met je huidskleur te maken hoor

nouw als ik um gwn zacht heb aan staan zoals altijd zegt hij niks en toevallig was ik deze x alleen in de trein en zegt hij wel er wat van...ik vind nergens op slaan..

Uitspraak van Svensation B) op maandag 9 februari 2009 om 13:51:
Ja joh tuurlijk joh. Doe aangifte bij het meldpunt discrimatie dan, sukkel. Wat ontzettend triest dat je het meteen weer zo stelt. Zegt 1000x meer over jou dan over die conducteur. "Ik ben een neger dus iedere blanke die me een waarschuwing geeft haat me"

1. al gedaan
2. ik weet niet wat je lult want ik ben zelf ook half hollands en als ik zo dacht was ik allang niet meer in NL...:vaag:
Waarschuw beheerder
35 euro. Heb t al 1x gehad, en al iets van 3x omdat ik mn kaartje
\

heb jij geluk mn vriend was zn jaarkaart vergeten en kreeg meteen 50 euro boete...

OV of jaarkaart vergeten is bullshit :) Nogal logisch dat je de boete krijgt. Als je daarna de boete opstuurt met een kopie van je OV/Jaarkaart wordt je boete gewoon kwijtgeschonden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rischi op maandag 9 februari 2009 om 14:04:
en toevallig was ik deze x alleen in de trein

en vanochtend ik ook nog bijna boete gekrege omdat ik mensen 'ergerde'ofzo

Je spreekt jezelf tegen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 9 februari 2009 om 13:57:
En terecht. Ik heb ook altijd een stronthekel aan mensen die hun gehoor verneuken en andere mensen ermee irriteren. Wist niet dat je daar boetes voor kon krijgen, maar ik vind het een goede zaak (Y).

ja ik heb het soms niet door dat de hoge tonen van m'n ipod door andere mensen in de trein aardig gehoord kunnen worden. En zelf kan ik er ook niet tegen als anderen het echt hard hebben staan dus ik luister altijd zelf even of het niet te hard staat door die dingetjes uit de oren te nemen.

Mocht het nog te hard staan dan loop ik door naar die nieuwe koploper intercity's, daar staat de airco altijd vol te blazen en overstemt het geluid :P

Indien geen airco aanwezig, dan maar EQ van de ipod aan en treble reducer (Y) Maar ik heb sowieso al de hoge tonen in de sets van o.a XQ TBY veranderd voor meer clarity en bass dus ja nu heb ik 1) betere kwaliteit 2) ik stoor andere mensen niet meer met mijn muziek als ik het volume even volop heb staan om te genieten van bv. Music Made Addict (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op maandag 9 februari 2009 om 14:05:
OV of jaarkaart vergeten is bullshit :) Nogal logisch dat je de boete krijgt. Als je daarna de boete opstuurt met een kopie van je OV/Jaarkaart wordt je boete gewoon kwijtgeschonden ;)

Is dat niet alleen met je OV?

Uitspraak van valkyr op maandag 9 februari 2009 om 14:08:
Indien geen airco aanwezig, dan maar EQ van de ipod aan en treble reducer (Y) Maar ik heb sowieso al de hoge tonen in de sets van o.a XQ TBY veranderd voor meer clarity en bass dus ja nu heb ik 1) betere kwaliteit 2) ik stoor andere mensen niet meer met mijn muziek als ik het volume even volop heb staan om te genieten van Music Made Addict (L)

Ik heb nu ook ipod oordopjes, maar je moet gewoon in-ear aanschaffen, dan kunnen ze zachter en je hoort geen fuk meer van wat er buiten gebeurt en mensen horen jou dus ook niet(Y)
Waarschuw beheerder
What's with Music Made Addict, it sucks :O

Maargoe

1. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
2. Donkey Rollers - Voice of Convenience
3. The Vision - Victim
4. Southstylers - In De Striel
5. Vyolet - Master & Slave
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op maandag 9 februari 2009 om 14:05:

Maar dat is geloof ik maar 1malig?
Waarschuw beheerder
en vanochtend ik ook nog bijna boete gekrege omdat ik mensen 'ergerde'ofzo met mn muziek ofzo.... was gwn een lulverhaal omdat hij gwn negers haat tyfusconducteur...

:rot:

Doe altijd je oordopjes even uit en kijk hoe hard het klinkt, doe ik ook altijd... En als de trein rijdt kan hij even tikkeltje harder dan dat hij stilstaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 9 februari 2009 om 14:14:
Doe altijd je oordopjes even uit en kijk hoe hard het klinkt, doe ik ook altijd... En als de trein rijdt kan hij even tikkeltje harder dan dat hij stilstaat.

ok doe ik dan wel ffuh volgende x (y).. ookal had ik volume mar op 7 staan en das best zacht bij mij..

tenminste geen boete gekregen daar gaat het om :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 9 februari 2009 om 14:11:
Is dat niet alleen met je OV?

Wat is een OV meer dan een gewoon ander abbo? :P
Waarschuw beheerder
Jazeker (Johnny Quail Mix)

Whooooo :cheer: !!!!!

Poepoepadie poepoepeeeeee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nok Joe Douwn is wel een tikkeltje veranderd tussen de release op het album van Zany en de vinyl nietwaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 9 februari 2009 om 14:11:
maar je moet gewoon in-ear aanschaffen,

heb ik, en ook niet van apple zelf, daar zijn te hoge tonen nog veel hoger. Heb nu Sony headphones, zijn echt goed. Bass heel erg lekker, soms nog wel (te) hoge tonen maar over het algemeen de 60 euro volkomen waard!

[img width=240 height=240]http://www.isarapix.org/pix63/1234186982.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op maandag 9 februari 2009 om 14:42:
heb ik, en ook niet van apple zelf, daar zijn te hoge tonen nog veel hoger. Heb nu Sony headphones, zijn echt goed. Bass heel erg lekker, soms nog wel (te) hoge tonen maar over het algemeen de 60 euro volkomen waard!

Ziet er goed uit, nu vind ik ze het geld niet waard, maar in de zomervakantie ga ik denk ik die bose aanschaffen:p

[img width=460 height=345]http://www.botman.com/images/products/in_ear.png[/img]
100 fucking eu voor een paar oorpluggen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 9 februari 2009 om 14:52:
Uitspraak van valkyr op maandag 9 februari 2009 om 14:42:

Ziet er goed uit, nu vind ik ze het geld niet waard, maar in de zomervakantie ga ik denk ik die bose aanschaffen:p

nou eerlijk gezegd heb ik over de jaren heen steeds zulke oorpluggen van 10-20-30 euries gekocht en gingen altijd kapot, of één kant deed het niet meer of dit of dat sus en zo blabla...

ik had geen zin elke 6 maanden nieuwe te kopen dus (N) dan maar gelijk een paar goeie, betere kwaliteit, gaan langer mee EN je past er beter op omdat ze duurder waren dan een ticket voor defqong :P

Die Bose zijn trouwens wel écht super! Maar ik hoor het verschil met die Sony's nog niet zo snel hoor B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik spot een neger Top 5.

01. Noisecontrollers - Sanctus
02. Digital Punk - Dark Symphony
03. Vyolet - Master & Slave (zatox remix)
04. Alpha twins & Ran-d - Fright Night
05. HHZ- A New Day
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Project One - Numbers (Wildstylez's hard remix)
2. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers Remix)
3. Psycho Punkz - Overclipping
4. The R3bels - Keep the rhythm / Growl
5. Rate Reducer (Headhunterz rmx) / Her Voice (Headhunterz rmx)
5. Crypsis & Sasha F - Get Hit
6. The Pitcher - Serenity
7. Luna - Unlocked
8. Headhunterz - The Fear Of Darkness / A New Day
9. Noisecontrollers - Yellow Minute
10.Digital Punk & Marlon S - Dark Symphony / Rock The Party
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op maandag 9 februari 2009 om 15:06:
Die Bose zijn trouwens wel écht super!

Heb je ze ergens kunnen testen dan?:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 9 februari 2009 om 15:30:
eb je ze ergens kunnen testen dan?:o

Media Markt... neem je iPod mee, zet er bv. een recorded setje van Q-Dance Radio op, en knalleng maar (Y)

ook had een vriend van mij dat ding gekocht dus ja (Y)
Waarschuw beheerder
Top 10 van vandaag.

01. Crypsis & Sasha F - Get Hit
02. Nagoom - H.A.A.R.P
03. The Pitcher - Our Core
04. A-Lusion - In Trouble
05. Roughstylers - Don't Tell Anybody
06. Abyss & Judge - Rapture
07. The Prophet - Chubby
08. Project One - Halfway There
09. Noisecontrollers - Gaia (2008 remix)
10. Brainkicker vs. Noisecontrollers - Always Black
Waarschuw beheerder
donateur
35 euro. Heb t al 1x gehad, en al iets van 3x omdat ik mn kaartje/OV kwijt was :rot:

Hoeren NS.

Ligt toch allemaal echt aan jezelf 8)