tja respekt heb ik voor echte vrouwen en niet voor hersenloze mokkeltjes met vlechtjes
1- BrEeZaH TaAl
2- Zogenaamde popiejopie's
3- Namen met Terreur, [NL] etc etc in hun naam
4- Irritante reacties in een forum
5- Mensen met Spongebob in hun profiel
3- Namen met Terreur, [NL] etc etc in hun naam
En oja.
Als mensen hebben staan:
Geen vriendjesverzoek doen als ik je niet ken, want ik accepteer je toch niet!
En ondertussen 2000 vriendjes hebben.....
hahaha ik een player in spe door 1 compliment?
in spe
Doos ben je ook
make love not war
Ja omdat ik die mensen ken.
Maar dan nog vind ik het irritant
dus jij kan mij vertellen dat ik wat moet leren(zegt het mokkeltje)
1 [W]endytje
2 [W]endytje
3 [W]endytje
4 [W]endytje
5 [W]endytje![]()
6 [W]endytje
7 [W]endytje
8 [W]endytje
9 [W]endytje
10 [W]endytje
JOIN THE CLUB
fucking irritant club
fucking er beter uit houden anders komen er vieze types op af
haha ja dat is wel waar
oke dus nu ben ik irritant whaha
wat een idioot gedrag zeg,
maar toch bedankt
![[img]http://www.swissopen.com/fotos/gfx/standard/puke.gif[/img]](http://www.swissopen.com/fotos/gfx/standard/puke.gif)
op 10... leden die [NL] in hun naam hebben gezet ;
op 9... topics met alleen maar smileys erin ;
op 8... pb's met dreigementen, of forumposts waarin mensen schrijven dat ze je "komen opzoeken" ;
op 7... mensen die in topics schrijven dat er teveel tekst staat en dat ze geen zin hebben om dat door te lezen;
op 6... mensen die allerlei dubbele topics openen achter elkaar, omdat ze niet door hebben dat dit forum in sub-fora werkt;
op 5... fake profielen die elke keer weer opnieuw worden aangemaakt als ze gebanned zijn;
op 4... topics die duidelijk racistisch zijn, of bijvoorbeeld met nieuwsberichtjes die anti-allochtoon zijn;
op 3... mensen die topics openen om anderen zwart te maken, bijvoorbeeld door een foto te plaatsen;
op 2... rotopmerkingen onder foto's;
en met stip op nummer 1... fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven...laatste aanpassing 3 augustus 2006 19:06
en met stip op nummer 1... fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven...
1 [NL] in de naam, of pogo/para/terror whatever... 'Ik hou van Holland,' 'Ik ben een Nederlander' terwijl ze:
2 Niet kunnen spellen of het wel kunnen maar
3 Breezah! taal gebruiken
4 Nooit naar feesten en toch op flock, wat doe je hier dan
5 Beroep: 'DJ & Producer' terwijl je 1 keer in een achterafzaaltje van de plaatselijke jeugdsoos hebt gedraaid en dat produceren zich tot je eigen pc'tje beperkt
6 Beroep: 'Model' terwijl je alleen een rits foto's van een b-studiootje hebt en een keer op de achterkant van een of ander vunzig blaadje hebt gestaan
7 Dubbele topics, snap je dan niet dat er op zo'n groot forum vást al wel een topic over vreemdgaan/tongpiercings/lonsdale is?
8 Mensen die flock als dating site zien en gebruiken waar je die kutberichtjes van krijgt
9 'Hihi nou hier moet je niet op letten op deze foto ziek er nie uuuuuuiiiiit!! Aaargh!! Kuthoofd!!!Hihihi!''
Als je er niet uit ziet waarom zet je hem dan op je flock
10 Fakers
ikke ben namelijk ook al zo irri
op 8... pb's met dreigementen, of forumposts waarin mensen schrijven dat ze je "komen opzoeken" ;
op 7... mensen die in topics schrijven dat er teveel tekst staat en dat ze geen zin hebben om dat door te lezen;
op 6... mensen die allerlei dubbele topics openen achter elkaar, omdat ze niet door hebben dat dit forum met sub-fora werkt;
op 5... fake profielen die elke keer weer opnieuw worden aangemaakt als ze gebanned zijn;
op 4... topics die duidelijk racistisch zijn, of bijvoorbeeld met nieuwsberichtjes die anti-allochtoon zijn;
op 3... mensen die topics openen om anderen zwart te maken, bijvoorbeeld door een foto te plaatsen;
en met stip op nummer 1... fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven...
op 6... mensen die allerlei dubbele topics openen achter elkaar, omdat ze niet door hebben dat dit forum met sub-fora werkt;
en met stip op nummer 1... fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven
Check [UPC] Bob Bayer
Ik erger me met stip aan mensen die zichzelf te serieus nemen in een -met alle respect- relatief kansloze community
Whahaha, zwaar humor...
Vooral als mensen daar ook nog eens verschrikkelijk tegenin gaan.
Bob Bayer, Ozzie JWT, alle mensen met [UPC], geweldig hoe mensen zo uit hun plaat gaan.
Eng joe weet tok die taal prateng fan die ztraat , mensen dii hateng sjy moeteng verlateng
Repzekt for deseng mang
Ik lach me zeker altijd de tering, niet om de posts zelf of om de topics, maar om de reacties van sommige mensen whehehe...
fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven...
1. Mensen die slapen
2. Mensen die gaan slapen
3. Mensen die willen gaan slapen
4. Uitgeslapen mensen
5. Mensen die nuchter zijn
6. Chaggerijnige mensen
7. Vrolijke mensen
8. Mensen die OUT zijn
9. Serieuze mensen
10. Stervende mensen
Bedelende mensen
Zeikende mensen
Ubermenschen
Rottende mensen
1. Fakers
2. Irritante vriendschaps verzoekjes
3. Vieze berichtjes krijgen van stumpers
4. Doelloze forums maken
5. Mensen die stoer doen over drugs
6. Br33zer t44l
7. Doelloos op een forum reageren (steeds maar weer)
8. Hakenkruizen o.a bij persoonlijke tekst
9. Iets met NL o.a in de naam hebben
10. Iemand met een PF die nooit naar een feest gaat
1,, fake mensen die je bedreigen,, uitschelden en schijt,, echt stoer ben je dan hoor WOW,, you`re mom will be proud of you..!!!
2,, dat er vervolgens nooit wat aan gedaan kan worden
3,, ma je krijgt wel waarschuwingen voor de meest domme dingen
4,, breezer taal
5,, mensen die zich ergeren aan taalfouten terwijl er miskien oowk mensen op pf zitten met dyslexie..
6,, tjaa wat nog meer,, de standaard dingen ma die kan je hier al gnoeg lezen
1. Fakers
2. Irritante vriendschaps verzoekjes
3. Vieze berichtjes krijgen van stumpers
4. Doelloze forums maken
5. Mensen die stoer doen over drugs
6. Br33zer t44l
7. Doelloos op een forum reageren (steeds maar weer)
8. Hakenkruizen o.a bij persoonlijke tekst
9. Iets met NL o.a in de naam hebben
10. Iemand met een PF die nooit naar een feest gaat
fakers die denken grappig te zijn met topics waar ze totáál niet grappig mee zijn, vooral als het dan ook nog in van die "bradaz slang" is geschreven...
ik zie het al: jij lijdt aan een chronisch gebrek aan humor en relativeringsvermogen
Ik irriteer me aan gasten die dit soort dingen op hun profiel hebben staan:
-Pogo moet mogen
-www.antidrugs,nl
-wel hardcore geen gabber
en meer van die stoere nepskinheads die zich ineens te stoer voelen voor gabber en dan toch op een Partysite blijven.
ga lekker naar een Oi! forum ofzo
Het is een forum over muziek, en als je dan bezig bent om een topic serieus en een beetje inhoudelijk te houden krijg je helaas vaak veel onzin-replies...
Als er echt zo veel Terror liefhebbers waren dan zou het wel al lang opgenomen zijn op feesten als Defqon en Decibel enz enz...
Er is daar toch ook geen apres-ski tent, terwijl daar minstens zoveel mensen van houden?
Eigen schuld,pf is hardstikke persoonlijk.
Ik zou mn w8woord nooit aan iemand geven
Aan van die dyslectische trollen die overal 'me vriend' typen in plaats van 'MIJN vriend'. (geldt overigens ook voor de heren)
Of van die kinderen die 'Niels' als 'Nielz' schrijven
5 Zichzelf meteen 'DJ ' noemen terwijl je 1 keer in een achterafzaaltje van de plaatselijke jeugdsoos hebt gedraaid
(en traxx met zijn trademark )
Degene die alleen house invullen "zijn niet oldschool", maar niet zo hokjesgeest ingesteld en liefhebber van alle stijlen binnen het genre house(als algemene term; oftewel dance)
Zichzelf meteen 'DJ ' noemen terwijl je 1 keer in een achterafzaaltje van de plaatselijke jeugdsoos hebt gedraaid
Dit is ook wel een goeie.. of niet DJ sigma?
en er ook nog lekker serieus op ingaan
ik was er nog 1 vergeten, mensen die de leeftijd van een persoon gebruiken als graadmeter voor het IQ en de hoeveelheid kennis over de housescene, dat soort personen kots ik uit
ik was er nog 1 vergeten, mensen die de leeftijd van een persoon gebruiken als graadmeter voor het IQ en de hoeveelheid kennis over de housescene, dat soort personen kots ik uit
Heb je wel gelijk in, maar tot op zekere hoogte kan het wel kloppen... Hoe kan iemand van net 15 bijv verstand hebben van feesten in 1996?
Heb je wel gelijk in, maar tot op zekere hoogte kan het wel kloppen... Hoe kan iemand van net 15 bijv verstand hebben van feesten in 1996?
ja maar het punt is dat bepaalde mensen hier op flock zich beter voelen dan de jonkies
mariska v/d pijnacker
Wat verder irritant is zijn die persoonlijke texten, van "kom niet aan hem/haar want ik maak je kkdood etc etc", als je vervolgens een foto van profieleigenaar ziet en de meest on-angstaanjagende persoon ziet die je je maar kan bedenken vind ik dat ook godverdoms irritant.
Jeetje mensen.
Als jullie je nou niet zo veel gaan irriteren aan die rare mensen heb je misschien nog een leuke dag.
Always keep smiling!!!
Jeetje mensen.
Als jullie je nou niet zo veel gaan irriteren aan die rare mensen heb je misschien nog een leuke dag.
Always keep smiling!!!
mooi gezegt
Aan van die dyslectische trollen die overal 'me vriend' typen in plaats van 'MIJN vriend'. (geldt overigens ook voor de heren)
wat zijn jouw top 10 irritaties door mensen via partyflock?
Maar ja, ziet er zo lekker 'interesting' uit he, als je in het engels iets zegt...
Van die mensen die één keer gedraaid hebben en zich meteen een DJ noemen. Sorry maar dat is echt triest!
iddof van die mensen die met hun music maker pc nog nooit van de zolderkamer zijn afgekomen en die zich al gelijk producer noemen, terwijl ze maar 1 nummer bij soundclick hebben staan
Whahaha, ik krijg ook met grote regelmaat haatmail over die post waarin ik 10 x nexxx9 heb staan
Aan van die dyslectische trollen die overal 'me vriend' typen in plaats van 'MIJN vriend'.
que tu quieres
en volgens mij ben jij iemand die veel te snel conclusies trekt, wat je overigens niet siert.
cheers
Ergste frustratie zijn mensen die zo fokking serieus zijn de hele tijd. Zoals wen
Wen is sooooo 14 days agoo.
nou inderdaad voor de duidelijkheid: die twee weken oude posts waren niet aan jou gericht Drugs zijn Dope, dus doe nou ook niet van die wanhopige pogingen om me ermee onderuit te halen ofzo
kleppen over de toekomst van de house!
ah je research is dus alweer verder uitgebreid dan enkel mijn topicdeelnames, óveral op dit forum bedankt voor het bevestigen van mijn conclusie dat je écht geen leven moet hebben laatste aanpassing 19 september 2006 10:36
Hoewel ik wel vind dat jullie met jullie PF-familie wel erg moralistisch kunnen zijn. Ik kan me absoluut ergeren aan mensen die soms de grap van iets niet inzien. En dan vervolgens zo'n serieuze/betweterige/semi-intelligente opmerking plaatsen. Maar goed de één is de ander niet. Over & sluiten wat mij betreft!
Whehehehe
wat je zegt ben je zelf terminologie
wel een beetje zwak...
wel triest...
intellect
cursusje aan Schoevers
enigszinds
Zo geweldig is je intellect dus ook weer niet. Als je nog enigszinds wat wil bereiken in je leven raad ik je aan om goed te leren pijpen en je in te schrijven voor een cursusje aan Schoevers.
Eerst val je iemand aan omdat hij spelfouten verbeterd
mischien zelfs mijn secretaresse, en mag je de hele dag enigszinds in enigszins veranderen.
maar nee, als je altijd zo onvriendelijk en grof bent zal je waarschijnlijk een secretaresse krijgen die je met alle liefde rustig laat blunderen, en je 'misschien' gewoon met één s laat schrijven, en 'verbetert' (en 'enigzins') met een d gutteguttegut, ga jij er een dagje later ook nog eens op injullie maken je wel érg druk om mij zeg, en waarom ook alweer?
ik snap best dat jullie graag voor je vriendjes opkomen, maar je kan het me toch niet kwalijk nemen dat ik on-topic reageer over de dingen die mij irriteren op partyflock. sterker nog, in de eerste instantie werd mijn mening hierover uiterst interessant bevonden door Drugs zijn Dope. als ik vervolgens word verweten dat ik een gebrek aan humor heb, overigens op basis van nogal weinig informatie, en ik reageer daar verder vrij normaal op, wat maakt het dan in godsnaam zo ontzettend aantrekkelijk om mij helemaal uit te checken in de hoop me alsnog onderuit te lullen? volgens mij ben ik dan nogmaals niet degene die geen leven heeft, maar juist degene die daar zoveel moeite voor doet...want ik geloof niet dat ík degene was die andermans posts ging zitten opzoeken, of op zoek ging naar spelfouten in topics, of ging checken hoe iemand zich nog meer op deze site beweegt (zoals dat iemand columns schrijft), of het aantal bekeken pagina's ging zitten vergelijken met anderen
Only in your head....
Beste Wen, er is een wezenlijk verschil tussen triest en zwak. Ik snap eerlijk gezegd uberhaupt niet waarom je zo wijs doet. Je studeert potverdosie communicatie op hbo niveau beste meid. Zo geweldig is je intellect dus ook weer niet. Als je nog enigszinds wat wil bereiken in je leven raad ik je aan om goed te leren pijpen en je in te schrijven voor een cursusje aan Schoevers.
2.Mensen die allemaal feesten in hun agenda hebben staan en uiteindlijk maar op 1 feest zijn geweest
wat ik iritant vind is vieze kereltjes die vunzige berichtjes sturen
lenkwitz
taal
Daar hoef jij toch niet bang voor te zijn?!
language
Jezus het aantal mensen dat Engels krijgt op school daalt ook met de dag.
En ik kan best engels anders had ik ook niet geweten wat hij bedoelde
zoals iek al sej di niet de lenkwitz setten
Ken er maar 1
irritant?? vriendschapverzoeken van totaal vreemde
*Mensen die trots zijn op hun drugsgebruik en dat ook uitgebreid onder hun foto's zetten!
Mensen die allemaal feesten in hun agenda hebben staan en uiteindlijk maar op 1 feest zijn geweest
- Mensen die overal commentaar op hebben en dan niet eens een foto of iets dergelijks bij hun profiel durven te zetten
Eerst val je iemand aan omdat hij spelfouten verbeterd
dat iemand doelbewust spelfouten opzoekt, is iets anders dan ze te verbeteren in een situatie waar iemand er praktisch zelf om vraagt. lees bijvoorbeeld rustig door (aangezien je toch zo aandachtig bent)...
Uitspraak vantokkieterror op woensdag 20 september 2006 om 23:32:
mischien zelfs mijn secretaresse, en mag je de hele dag enigszinds in enigszins veranderen.
*proest* dream on ondanks dat je waarschijnlijk wel een secretaresse nodig zal hebben, aangezien je tof loopt te doen met mensen cursusjes schoevers aan te raden, en zelf de grootste fouten maakt maar nee, als je altijd zo onvriendelijk en grof bent zal je waarschijnlijk een secretaresse krijgen die je met alle liefde rustig laat blunderen, en je 'misschien' gewoon met één s laat schrijven, en 'verbetert' (en 'enigzins') met een d
what goes around, comes around.
oja, 'intellect' is een prima nederlands woord
maar nu ga ik echt slapen. fijn leven verder! laatste aanpassing 20 september 2006 23:58
als je een serieuze vraag stelt in bv (goh, toevallig) drugs forum, en mensen wijzen je door naar je moeder, (?????) of geven je de tip zoveel te gebruiken dat je er per direct dood aan gaat. in my mind: sorry? ik wilde er meer over weten? als dit je mening is, wat doe je hier dan?
1. Overdreven veel posten (chatten) in forums.
2. Niet actief zijn op PF.
2. Niet actief zijn op PF.
- Mensen die in elke post boeksie ETC gebruiken
![[img width=48 height=48]http://img88.imageshack.us/img88/2991/19qt.gif[/img]](http://img88.imageshack.us/img88/2991/19qt.gif)
Weet je waar ik me aan irriteer...
Dat als er een topic is op Partyflock over de meeste irritante dingen hier, er een ruzie ontstaat tussen 2 flockers die werkelijk nergens over gaat
Dat zijn echt van die kindjes die je alleen toevoegen zodat ze ermee kunnen opscheppen -.-
Mensen die overal commentaar op hebben en dan niet eens een foto of iets dergelijks bij hun profiel durven te zetten
Ik heb een hekel aan mensen uit Leeuwarden !
Mensen die helemaal niks om feesten geven en er nog nooit geweest zijn. Bv pubers van 14 die praten in BrEeZaH taal en alleen maar houden van ski-hut muziek en flugels drinken tijdens het hossen.
O ja en mensen die loze antwoorden plaatsen op het forum en niet eens een foto op hun profiel hebben. In mijn ogen FAKERS...
Kortom: mensen die niet echt op partyflock thuis horen, beetje jammer van de echte partyflock bedoeling
nutteloos wijf echt een blij dom hoertje ben je maar dat zie ik wel aan je kop die zegt genoeg!
mensen die gaan roepen dat ze beter zijn met hun auto'tje, of dat ze er beter uit zien, roepen dat andere lelijk zijn. En niet een keer, maar constant iedereen die ook maar reageert helemaal de huid vol te schelden om reacties uit te lokken. Een compleet topic verpesten alleen maar door anderen af te zeiken. (behalve dit forum, maar dat is er speciaal voor gemaakt.) Dan mogen ze dat AX'je en die tanker ergens midden in de oceaan laten zinken
mensen die gaan roepen dat ze beter zijn met hun auto'tje, of dat ze er beter uit zien, roepen dat andere lelijk zijn. En niet een keer, maar constant iedereen die ook maar reageert helemaal de huid vol te schelden om reacties uit te lokken. Een compleet topic verpesten alleen maar door anderen af te zeiken. (behalve dit forum, maar dat is er speciaal voor gemaakt.) Dan mogen ze dat AX'je en die tanker ergens midden in de oceaan laten zinken
Ik heb een hekel aan mensen uit Leeuwarden !
mensen die echt iedereen aanklikken om maar als vriendje te hebben voor hun vriendjesrace en als ze dan 276 vriendjes hebben gaan zeggen in hun profiel: Geen vriendjesverzoeken als ik je niet ken
Én aan mensen die andere mensen op hun intelligentie aanvallen en dan zelf nog eens niet fatsoenlijk Nederlands kunnen
Aan mensen met fake profielen..