wat is er precies gebeurd dan?
Wat had die boi gedaan dan
ok off gek dat bepalen wij zelf wel
Maar toen die ding gebeurde was ik er al uit gekickt mang dus weet niet hellemaal de treu story.
chris alkema komt die naam je bekent voor?
die was er als eerste bij op ut veld
ah dat zag ik ook ja
hris njah dat is een cambuur supp mjah die ken ik dus wel dus ik vroeg me af of hun hem ook konden
ie was er als eerste bij op ut veld
ah dat zag ik ook ja
Ik erger me dood aan die gast..
Dus ook toen hij het veld op ging ja
nouw er waren ''rellen''\vechterij op het veld en hij was er natuulk weer als 1e bij zo snapje
k erger me dood aan die gast..
Wat een domme mensen hierzo had me eigen dood gevochten als ik erachter kom als mensen me verraden of mijn naam gaan noemen op i-net.
Doe juh tog niet
hagha beter lezen mag je iemand zijn naam niet noemen?
er is verder niks aan de hand hij was aangehouden maar na verhoor weer losgelaten
kwam niet eens wedstrijd binnen kanker pauper , ricky zal die sneeuwballen bog wel herrinerenen kk pauper hehehhe leuke dagje verder 4x los geweest tegen plaatslijke jeugd mongolen dagje geslaagd
He boi ben je ook eindelijk thuis whehhe was weer gezellig,alleen jammer dat ze zeiden dat alles gesloten zou blijven
V/d berg is een hardloper enz enz
Iedereen die in Franeker was mag gratis naar de eerste thuiswedstrijd van cambuur
Iedereen die in Franeker was mag gratis naar de eerste thuiswedstrijd van cambuur
tog in het cambuur stadion dan ?
ik ben op vakantie dan moet er nog iemand een kaartje hebben voor onder de 16 ? gratis
must um hebbem mathew? egt dan geef ik je wel
Toen de joden een zelfde soort streek uithaalden zei jij precies hetzelfde!
K'nex rules trouwens
K'nex rules trouwens
En dit persoon heeft het aan zichzelf te danken dat ie werd aan gevallen,Bij die andere was dat niet zo.
Hoorde trouwens dat hij is opgepakt voor openlijke geweldpleging, iemand die hier meer van weet?
niet aleen op et veld ging et los
met hoeveel man hebben jullie Rickie van den Bergh laten rennen dan..??
Jij heb wel altijd laatste nieuwtjes he?
ok boi,maar de bois die bij die wedswtrijd zijn geweest kunnen met dat kaartje gratis kaartje krijgen voor de volgende wedstrijd Cambuur-Veendam dus.
Beter doe je als (pauper)kameraad van me. Overal waar je 5 moet betalen, 5 betalen, en stellig beweren dat je 10 betaalde. 9vd 10 gevallen je 5 weer terug krijgt
paar foto's van de wedstrijd en daarvoor staan in mn album
https://partyflock.nl/album/143701/89979
Blij dat ik niet naar binnen mocht anders had ik me waarschijnlijk zwaar misdragen.
Hey mongool haal die foto's er eens af of gooi er balkjes op!!!
je hoort te veel arie weer zeker
moe je zeggen . je ben net je vrouw . die wil ze ook altijd zo strak
ja en volgende keer gaast stou het dak op
jammer dat ie o zo gekke groep van jou nooit es komt
Maar ja het toegeven is nie stoer....
whehe ja gezellig we komen even langs wat lul je nou dom.
Indd niet stoer is dat,Maar jullie zijn toch de club met de vele hoolies dus inprenciepe hoeven jullie immers nooit te lopen mazzel
de rest van nederland vind amsterdam net het buitenland met de meesten achernamen mohamed ja heeft heel nederland schijt aan jullie
wie niet
Stap eens buiten dat boerland
ik zal je zo zeggen ben vaak in amsterdam geweest in het hmh maar ja dan moet je het feest weer verlaten bond en blauw omdat de f side denkt het feest maar effe te verstieren daarom heb ik een hekel aan die neusen
volgend jaar klim ik dr wel op haha
vanacht oowk nog leuke actie's gehat woutekit d8 even de straat leeg te vegen...
knuppel dee mie best zeer en toen die achterlijke kut hond los benk een steeg ingevlogen met wat lui heffuh we bij 1 of andere gast in de gang gestaan haha mooi zootjuh was de pc weer
Haal die foto's er nou maar eens af tsjap,,,
wat jong die foto's heff ik dr niet opstaan vriend..
must bij mien vriendin wezen...
en die het ze dr allang af juh..
dus als je mij ff de mail kan Pb'n van webmaster van cambuurplein.com stuur ik ze der even heen