donderdag weer 1 heeel misschien 2
lijkt me toch wel egoïstisch hoor... gewoon doen en maar laten zien.
ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend opeens een tatoo kwam laten zien. al kan een piercing dr nog uit en een tatoo niet maar dan heb je nog evengoed geld weggegooit.
Deed ie da maar!! maar woon samen he dus hij moet er wel dagelijks tegen aan kijken en dan vind ik t ook weer zo lullig om t achter z'n rug om te doen
dan maak ik me niet zo druk om het geld, maar eerder om het feit dat de piercing eruit is
Dilemma!!
Inderdaad ja!
Ik wil nog steeds een horizontale boven mn clithood hebben, maar ik weet niet of ik het wel zal doen
Het blijft toch je eigen lichaam.. Ik denk dat ik het niet zou doen omdat hij het echt niet tof vind en het er echt niet mee eens is!
En tja als je het dan na een tijdje piercingloos volhoud om ze niet te zetten en je wilt em dan nog vet graag...
Dan moet je dat gewoon zeggen en het gewoon doen.. Wat kan hij je nou maken als het jou lichaam is
heeft hij geen piercings dan?
Uhm nou zo nu en dan lijkt het me echt vet..
En een andere keer kijk ik naar beneden en dan lijkt het me veel te vol
Daarbij vind mijn toekomstige mannetje het uiterst lelijk
Ja hij heeft een tepelpiercing en een tattoo...
Maar over die tattoo's die ik krijg doet ie totaal niet moeilijk
Dus zei al tegen m van; piercings kunnen eruit, die tattoo's niet
heb alvast me tripje naar Amerika afgezegd *mocht mee als piercingmodel* dus ik hoop dat ie alsnog over de brug komt en anders maar weer niet allemaal tegelijk zoals de laatste keer
Uhm nou zo nu en dan lijkt het me echt vet..
En een andere keer kijk ik naar beneden en dan lijkt het me veel te vol
Daarbij vind mijn toekomstige mannetje het uiterst lelijk
Weet ie wel al dat je een clithoodpiercing hebt?
Vink niet mooi bij mezelf
Het lijkt me namelijk geen gespreksonderwerp voor op een 1,2 of 3de date
ghehe, das vreemd jaa..
schien heeft ie idd gewoon ff een btje tijd nodig om eraan te wennen..
en als ie aan deze piercings is gewend, dat ie dan iets nieuws wel weer leuk vindt
het wel he
Want ik wil wel lekker kunnen zwemmen en ouwehoeren in buitenwater en blabla
ik vind het echt een supermooie piercing.. maar ben zo bang voor uitgroeien etc..
ja Mannen!!
Daar kan ik me wel in vinden ja
Geef je groot gelijk!! ik persoonlijk zwem nooit
heb m ook... Maar heb er gelukkig weinig last van..
heb m ondertussen 2 maanden en hij is netjes genezen en zonder veel moeite
Vind t wel mooi en geen klacht gehad
Als je bang bent voor t uitgroeien en je wilt m graag zou ik op die plaats micro's laten zetten
Als je bang bent voor t uitgroeien en je wilt m graag zou ik op die plaats micro's laten zetten
niet?? of ga je nog niet zolang met je vriend?
of haal je m er telkens uit voor de sex?
ik vind het echt een supermooie piercing.. maar ben zo bang voor uitgroeien etc..
Geef je groot gelijk!! ik persoonlijk zwem nooit dus bij mij makat t niet uit
geen diploma?
maar ook geen last gehad met strakke broeken enzo?
autsjjj
Ze zeggn dat bij een goeie piercer het bijna nooit uitgroeit toch..
Ik zou er meer bang voor zijn dat ik steeds blijf hangen.. Hij zit toch wat hoog
nee hekel aan zwemmen, weet niet waarom maar laat mij maar gewoon lekker in t zonnetje NAAST t zwembad zitten
begin wel... Draag tijdens t slapen vaak van die boxertjes en dan zit t wel lastig maar heb in t begin ook hechtpleistertjes eromheen gedaan zodat ie niet in de huid geduwt kon worden.. dat scheelt wel erg veel!
heb m bij bad compagny in Wageningen laten zetten Ik denk dat je 1x blijft hangen dat je dat dan nooit meer doet, want je zult wel ff flink door de grond zakken.. gelukkig nog niet meegemaakt
heb m bij bad compagny in Wageningen laten zetten Ik denk dat je 1x blijft hangen dat je dat dan nooit meer doet, want je zult wel ff flink door de grond zakken.. gelukkig nog niet meegemaakt
Ik ben met mn clithood wel eens vies hard blijven hangen.. Trek nu mn slipje iets ruimer naar beneden, maar dat was ook na 3 dagen gewend
Wanroij, klein plaatje ongeveer 15 min van nijmegen... ong. een uurtje onderweg naar wageningen
Dan nog heb je er of plezier van gehad (er op uit gekeken zijn) of het is gewoon beter (dikke ontsteking)
Dus nooit weggegooit geld
Ze zeggn dat bij een goeie piercer het bijna nooit uitgroeit toch..
Kom ik net keihard met me tepelpiercing tegen het kozijn van me deur aan, jezus wat een pijn doet dat zeg
auwww! Ben toen ooit met me tepelpiercing tegen een deur aan gelopen! *beschonken* maar toen was ik in eens fucking nuchter!!
klopt! heb er toen een waterijsje tegen gehouden..wel een handdoek ertussen Was zo over