Partyflock

Forumonderwerp · 889972
Waarschuw beheerder
donateur
Welke piercing heb je als laatst laten zetten en welke staat in de planning?

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal t idd wel door t weer komen, ik heb dat met die piercings in me nek :/

ben jaloers op je nosebridge!! Ik wil die ook!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 17:39:
ben jaloers op je nosebridge!! Ik wil die ook!!!

Ik wil em ook :jaja:
Maar ik ook allebei mn wangen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 4 juli 2007 om 17:36:
Pff mijn nosebridge is de laatste tijd ook weer de hele tijd geirriteerd, denk ook door het weer nogsteeds, want de eene dag heb ik nergens last van en de andere dag ettert het weer

jaa, echt zwaar irritant is dat :frusty:
mijn daith is ook nog steeds aan het ontsteken :/
Waarschuw beheerder
donateur
@ *linda

watvoor werk doe jij dan dat t allemaal mag ? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 4 juli 2007 om 16:40:
Kom ik net keihard met me tepelpiercing tegen het kozijn van me deur aan, jezus wat een pijn doet dat zeg :|

haha heb precies het zelfde gehad!
dat deed indd fucking zeer!!
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 juli 2006 om 20:20:
welke staat in de planning?

wenkbrauw morgen :9 .. maar ik twijfel .. want heb vandaag vakantie geboekt.. en je mag toch 3 maand niet zwemmen ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 13:44:
maar woon samen he dus hij moet er wel dagelijks tegen aan kijken en dan vind ik t ook weer zo lullig om t achter z'n rug om te doen

jou vriend heeft geen recht van spreken over wat jij met je lichaam doet.. kijk ik snap wel dat je misschien iets wilt overleggen, maar hoe je went of keert, het blijft jouw keuze en niet die van hem :no:

als ik jou was zou ik gewoon gaan.. ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:01:
maar ben zo bang voor uitgroeien etc..

waarom?? goeie piercer=goeie piercing ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:05:
Ik zou er meer bang voor zijn dat ik steeds blijf hangen..

dacht ik in het begin ook :lol: nog nooit gehad gelukkig 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=135 height=160 cacheid=001289bc0004ff56919d9c3e1a01f17f71]http://th191.photobucket.com/albums/z199/erin112103/th_piercings.jpg[/img]

kwam ik net tegen :D

Uitspraak van Terror :[ op woensdag 4 juli 2007 om 17:59:
watvoor werk doe jij dan dat t allemaal mag ?

Bloemist :)

Uitspraak van actief op woensdag 4 juli 2007 om 18:13:
als ik jou was zou ik gewoon gaan..

ja ik wil ook heel graag! stukje terug zei Biesje al dat t misschien wat tijd nodig had...
Dus ga m zo meteen voor bereiden dat ik ze nog wel allemaal laat zetten maar dat ik overal een kleine maand tussen laat ;) in een maand kan ie wel wennen denk ik...:lol: hij ziet me toch dagelijks ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:36:
mijn navelpiercing is gewoon bijna een jaar lang ontstoken geweest.. iedere keer als hij bijna dicht was ging het weer onsteken..
en wat zei de huisarts? Dan haal je hem er toch uit, neb je nergens geen last meer van.
ipv dat hij een antibioticazelf voorschrijft. De L*L.

Inmiddels heb die zalf van een vriendin gekregen die wel een aardige huisarts heeft en is alles oké..

misschien een stomme vraag :$

maar waarom ga je naar de huisarts voor een piercing? :o
kun je beter naar een piercing shop gaan (Y)
onnodig dat een huisarts antibioticazalf gaat voorschrijven
voor een piercing terwijl je het gewoon kan halen bij een shop ofzo :) bovendien hebben ze er ballen verstand van :lol:

weet je trouwens wat ik een kickuh piercing bij een man vind.. tussen z'n lul en z'n zak haha.. gewoon door het velletje.. best kick :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 18:17:
Dus ga m zo meteen voor bereiden dat ik ze nog wel allemaal laat zetten maar dat ik overal een kleine maand tussen laat in een maand kan ie wel wennen denk ik... hij ziet me toch dagelijks

:lol: laat em idd wennen aan et idee.. (Y)
zou gewoon eerlijk zeggen dat jij het graag wilt en dat je het
gewoon gaat doen :) als je die piercing uiteindelijk hebt, hebben ze
er meestal snel vrede mee.. let maar op haha :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik zei ook al tegen m.. heb me in t begin van onze relatie ingehouden, maar dat blijf ik niet doen...
Jij gaat graag voetballen en een pilsje drinken, ik laat graag piercings zetten ;)
Tis idd mijn lichaam, maar hij ligt wel langs me iedere dag en hij is bang dat hij het dan niet meer aantrekkelijk vind :/

Op dit moment heb ik echt zo iets van ik wil, t liefst Nu meteen naar de shop... maar toch t wederzijdse gevoel dat t onze relatie zwakker Kan maken brengt me aan t twijfelen :/
Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik dat niet :roflol:
Me vent vind het voor zichzelf alleen niks, maar bij mij heeft hij er geen moeite mee. B)
Waarschuw beheerder
donateur
ben ook blij dat mijn vriend het niet heel erg meer vind, ik heb maar 1 lelijke piercing naar zijn mening maar daar stoort hij zich na 2 jaar gelukkig al niet meer aan :lol:
Waarschuw beheerder
mijn vriend vind het niet helemaal geweldig :P
hij wil een paar piercing's absoluut niet maar voor de rest laat ie me dr wel vrij in ..

&

Uitspraak van !! * Chellie O:) op woensdag 4 juli 2007 om 18:11:
wenkbrauw morgen :9 .. maar ik twijfel .. want heb vandaag vakantie geboekt.. en je mag toch 3 maand niet zwemmen ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 4 juli 2007 om 18:17:
maar waarom ga je naar de huisarts voor een piercing?
kun je beter naar een piercing shop gaan
onnodig dat een huisarts antibioticazalf gaat voorschrijven
voor een piercing terwijl je het gewoon kan halen bij een shop ofzo bovendien hebben ze er ballen verstand van

Dat is een nieuwe regel. Ze mogen je in de piercingshops niet meer helpen als er wat aan de hand is met je piercing, ze moeten je dan doorverwijzen naar de huisarts. Dat werd me vertelt de vorige keer toen ze het erover hadden dat sinds ergens dit jaar alles anders moet. Je moet nu ook van te voren allerlei papieren invullen enzo.

Maargoed als je naar een huisarts gaat met een piercing dan weet ie er toch niks van en geeft je zomaar wat. Of hij stuurt je weer terug naar de piercingshop...Schiet dus niet echt op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:18:
Maargoed als je naar een huisarts gaat met een piercing dan weet ie er toch niks van en geeft je zomaar wat. Of hij stuurt je weer terug naar de piercingshop...Schiet dus niet echt op...

ja daarom ga ik ook niet na de dokter als ik wat aan me piercings zou hebben, dan daarbij, een dokter is geen piercer dus waarom zou een dokter verstand moeten hebben van piercings:/
Dan krijg je zoiets ja dat ze maar weer gewoon wat voorschrijven en at je moet kijken of het helpt :/.
Waarschuw beheerder
Had laatst zo'n sigmental ringetje gekocht, wou hem er zelf thuis inzetten als me lippiercing met een staafje genezen was.

Maar welke tang zou ik hiervoor moeten gebruiken:/ ?
(op internet kun je diverse tangen bestellen maar er staat voor mijn doen echter niet duidelijk bij welke tang er voor de mijne geschikt zou zijn)

diameter van het ringetje is 12mm en hij is 1,6 dik

Waarschuw beheerder
Je moet nu ook van te voren allerlei papieren invullen enzo.

Dat moest ik 5 jaar terug ook al hoor;)

Dat is een nieuwe regel. Ze mogen je in de piercingshops niet meer helpen als er wat aan de hand is met je piercing, ze moeten je dan doorverwijzen naar de huisarts.

Nou dat is hier dus echt niet zo he! Juist niet naar de huisarts gaan, maar bij de piercer terug komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 4 juli 2007 om 19:29:
ja daarom ga ik ook niet na de dokter als ik wat aan me piercings zou hebben, dan daarbij, een dokter is geen piercer dus waarom zou een dokter verstand moeten hebben van piercings
Dan krijg je zoiets ja dat ze maar weer gewoon wat voorschrijven en at je moet kijken of het helpt

Ja precies...De meeste dokters zouden toch aanraden om hem eruit te halen! ... Echt niet dus! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:47:
Nou dat is hier dus echt niet zo he! Juist niet naar de huisarts gaan, maar bij de piercer terug komen!

Ja dat zeiden ze hier ook... We hebben liever dat je hier komt, maar officieel moeten ze je dan doorsturen naar de huisarts..

Dat moest ik 5 jaar terug ook al hoor

Ik niet...Ik heb bij m'n andere 2 piercings en 3 tattoo's nooit wat in moeten vullen...Alleen afgelopen zaterdag bij m'n tepelpiercing wel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:49:
Ja dat zeiden ze hier ook... We hebben liever dat je hier komt, maar officieel moeten ze je dan doorsturen naar de huisarts..

Ligt er ook aan wat voor piercing het is en wat er mee aan de hand is;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:49:
Ik niet...Ik heb bij m'n andere 2 piercings en 3 tattoo's nooit wat in moeten vullen...Alleen afgelopen zaterdag bij m'n tepelpiercing wel...

Ik wel.. Zelfs bij oorbellen schieten bij een piercer moest ik een formuliertje invullen:)
----
Bij mn tattoo niet trouwens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:51:
Ik wel.. Zelfs bij oorbellen schieten bij een piercer moest ik een formuliertje invullen

Ja dat moest ik dan weer wel ja... Maar oorbellen zie ik niet als piercings! :D

Waarschuw beheerder
Linda ik vind die van jou tussen je borsten echt gaaf! Maar had gehoord dat zoiets snel uitgroeid? Of is dat slap gelul? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 4 juli 2007 om 19:46:
Maar welke tang zou ik hiervoor moeten gebruiken

gewoon naar je piercer gaan en dioe m erin laten zette ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:54:
Ja dat moest ik dan weer wel ja... Maar oorbellen zie ik niet als piercings!

Ik wilde daarmee zeggen dat dat formuliertje invullen er gewoon bij hoort;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:55:
Linda ik vind die van jou tussen je borsten echt gaaf! Maar had gehoord dat zoiets snel uitgroeid? Of is dat slap gelul?

Ze heeft Micro`s;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 4 juli 2007 om 20:03:
gewoon naar je piercer gaan en dioe m erin laten zette

ja heb hem tenslotte daar gekocht dusja,neem aan dat ze dan niet zo flauw doen en zegge van nee we zetten hem er niet in.
(dat klote ringetje kost 20 euro:/)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:03:
Ze heeft Micro`s

Van die implantaten...Ja ok, die kunnen niet uitgroeien! :P

Maar weet iemand als je zoiets gewoon met een staafje laat zetten, of het dan snel uitgroeit?
Waarschuw beheerder
ben aan t overwegen om er nog 2 hafada's bij te laten zetten, heb er al 1, maar zou er dan nog 2 onder willen met steeds een kleiner ringetje:yes:

maar denk dat sommige meiden daar een beetje van kunnen schrikken als ze het op een gegeven moment zien:/ en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om iemand op zon moment af te schrikken;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:55:
Linda ik vind die van jou tussen je borsten echt gaaf! Maar had gehoord dat zoiets snel uitgroeid? Of is dat slap gelul?

Die tussen mijn borsten zijn idd micro's ;) Dank je wel Thea!! :kots:

Staafje groeit idd snel uit... Vriendin van me heeft dat ook, heeft er nog geen 3 jaar lol van gehad :/
Dit is gewoon ideaal... Geen om kijken na, korte genezingstijd en je leven lol van ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:03:
Ik wilde daarmee zeggen dat dat formuliertje invullen er gewoon bij hoort

Moest ik 5 jaar geleden bij me tongpiercing ook ;) laatste keer trouwens niet :/ had natuurlijk ook met de toestemming van me moeder te maken ;) Voor mijn clithood moest ik wel tekenen en toen was ik 18..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op woensdag 4 juli 2007 om 21:55:
ben aan t overwegen om er nog 2 hafada's bij te laten zetten, heb er al 1, maar zou er dan nog 2 onder willen met steeds een kleiner ringetje

Doen!!

maar denk dat sommige meiden daar een beetje van kunnen schrikken als ze het op een gegeven moment zien en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om iemand op zon moment af te schrikken

Persoonlijk? Ik denk niet dat iemand er van schrikt, je hebt ook al die anti-eyebrow das op zich al een aparte piercing ;)
Zo'n hafada vind ik persoonlijk erg mooi kijken.. ex van me had dat ook..
Hij had er ook 3 achter elkaar zitten, kan alleen zeggen dat t af en toe lastig is als je daar wilt gaan likken of een beetje zuigen haha
:roflol: heb geen idee hoe ik dit netjes kan zeggen ;)

Maar als je t graag wilt en je leert een meisje kennen dat echt gek op je is, accepteert ze je ook met hafada's ;)

*zegt t meisje dat toestrak nog heeft lopen klagen over haar vriend en de piercings ;) *
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 4 juli 2007 om 20:22:
ja heb hem tenslotte daar gekocht dusja,neem aan dat ze dan niet zo flauw doen en zegge van nee we zetten hem er niet in.

neem aan van niet !!

ik heb er ook 2 waren 10 euro ps voor mij gelukkig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:03:
Ja ok, die kunnen niet uitgroeien!

wel verkeerd gaan ben ze alle 6 kwijt ;)

ben aan t overwegen om er nog 2 hafada's bij te laten zetten, heb er al 1, maar zou er dan nog 2 onder willen met steeds een kleiner ringetje

doen !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 4 juli 2007 om 22:04:
wel verkeerd gaan ben ze alle 6 kwijt

ja jij hebt gewoon vette vette pech!! :kots: :( ik heb d'r 1 afgestoten en dat vonden ze al bijzonder knap haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:59:
Doen!!

Uitspraak van Terror :[ op woensdag 4 juli 2007 om 22:04:
doen !!

hehe ja zon reactie kan je in dit topic wel verwachten:P

Hij had er ook 3 achter elkaar zitten, kan alleen zeggen dat t af en toe lastig is als je daar wilt gaan likken of een beetje zuigen haha
heb geen idee hoe ik dit netjes kan zeggen

hoeft ook niet netjes, dit is wel pf he ;)
met die ene die ik heb is t nog nooit lastig geweest, is best lekker als een meid er een beetje met r tanden aan trekt :$:P wel niet te hard natuurlijk!:O

Maar als je t graag wilt en je leert een meisje kennen dat echt gek op je is, accepteert ze je ook met hafada's

ja ok, daar maak ik me ook niet zo druk om, maar ben op t moment vrijgezel en je weet met uitgaan nooit wat er spontaan met een meid kan gebeuren, en als het dan zou afscrhikken is het natuurlijk wel flink balen:P

maarja om het daar voor te laten... doe uiteindelijk toch wel wat ik zelf wil :yes::)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 11:07:
lijkt me toch wel egoïstisch hoor... gewoon doen en maar laten zien.

neuh,dan went tie er maar aan en die van mij vind het voor de tijd ook niks..maar na de tijd vind die het toch wel mooi..

dus heb weer geluk 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:36:
Dan haal je hem er toch uit, neb je nergens geen last meer van.
ipv dat hij een antibioticazelf voorschrijft. De L*L.

dan moet je terug naar je piercer als je er zalfjes voor wilt..

de meeste huisartsen willen alles eruit trekken hehe:9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 18:23:
maar toch t wederzijdse gevoel dat t onze relatie zwakker Kan maken brengt me aan t twijfelen :/

ja kan ik ook wel inkomen

Ze mogen je in de piercingshops niet meer helpen als er wat aan de hand is met je piercing, ze moeten je dan doorverwijzen naar de huisarts.

ja dat heb ik ook gehoord van mn piercer,maar ze morgen wel zeggen dat je gewoon bij de drogist iets kan halen..

Dat moest ik 5 jaar terug ook al hoor;)

:-o heb ik nooit gehad
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:03:
Maar weet iemand als je zoiets gewoon met een staafje laat zetten, of het dan snel uitgroeit?

vaak groeid het wel uit ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:55:
Dit is gewoon ideaal... Geen om kijken na, korte genezingstijd en je leven lol van

Mja ...Maarja als je hem over een paar jaar zat bent en eruit wil laten halen...Krijg je dan geen lelijke littekens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 4 juli 2007 om 22:03:
ik heb er ook 2 waren 10 euro ps voor mij gelukkig

ja ik kreeg um ook voor 10 euro omdat ik tgelijk me oren op liet rekken van 4 na 8 mm en me 2e lippiercing liet zetten.
maar normaal zijn ze dus 20 euro.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:23:
Mja ...Maarja als je hem over een paar jaar zat bent en eruit wil laten halen...Krijg je dan geen lelijke littekens?

nee valt reuze mee.. heb t gezien bij een meisje die had ze net onder haar sleutelbeen maar was blijven hangen met haar gordel..
hij heeft ze er uit gehaalt met een klein sneetje en dat was eigenlijk net zo'n groot litteken dan als je een muggebult kapot krast ;) mm of 3/4

Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op woensdag 4 juli 2007 om 22:15:
hoeft ook niet netjes, dit is wel pf he
met die ene die ik heb is t nog nooit lastig geweest, is best lekker als een meid er een beetje met r tanden aan trekt wel niet te hard natuurlijk!

haha ja dat is waar... maar lees nu van jou dat ik t wel altijd goed/lekker heb gedaan dan :roflol: :bloos:

Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op woensdag 4 juli 2007 om 22:15:
maarja om het daar voor te laten... doe uiteindelijk toch wel wat ik zelf wil

Dat heb ik ook besloten :roflol:
Ik heb hem gisteren de reactie's op mijn dilemma laten lezen :lol: hij zei dat hij geen extra tijd nodig had en dat hij er echt niet aan zou kunnen wennen..
Ik ga me afspraak gewoon door laten gaan, want ik heb gezegd dat t echt TE zielig zou zijn om daarom een relatie op de klippen te laten lopen..

Hij zal me moeten accepteren en wie weet dat ik ze over 5 jaar nog allemaal in heb ;) Blijft super maar ik denk dat ik naar mate mijn leeftijd hoger wordt ook steeds meer ga uithalen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 10:01:
Dat heb ik ook besloten
Ik heb hem gisteren de reactie's op mijn dilemma laten lezen hij zei dat hij geen extra tijd nodig had en dat hij er echt niet aan zou kunnen wennen..
Ik ga me afspraak gewoon door laten gaan, want ik heb gezegd dat t echt TE zielig zou zijn om daarom een relatie op de klippen te laten lopen..

en weet ie dat je die afspraak gewoon laat doorgaan? :9

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: maar ga nu alleen voor me oren en nieuwe rond me navel...
De rest stel ik eventjes uit....
Lijkt me beter ;)

Waarschuw beheerder
donateur
en wat laat je allemaal in je oren doen? :)

ik heb er 2 in mn navel :9

Waarschuw beheerder
donateur
industrial, tragus ga ik voor de 5de keer maar weer ns proberen en nog wat knopjes erbij...

Bij mij komen er ook 2 in me navel.. heb van alles 2 dus ook daar :) Tong wordt een uitzondering ;)

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij is de tragus gelukkig in 1x goed gegaan en ook nog laten schieten bij de juwelier :x

ik wil er ook nog wat bij in mn oor..
misschien een rook :)

Waarschuw beheerder
donateur
misschien vindt je vriend dit wel leuk 8)

[img width=235 height=207 cacheid=0001f79b0004950caf05f02c1a01f1af81]http://i24.photobucket.com/albums/c27/sicexplorer/belly-1.png[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ik denk niet dat ie dat leuk vind... persoonlijk vind ik t ook te druk ;)

Wat jij bij je navel hebt dat was ook mijn idee haha, sluit t tenminste aan bij de rest :)

Rook is wel erg leuk! Tragus heb ik 4 x laten piercen.. bij de laatste 2 ( 1 aan iedere kant) zaten ze te ver me oor in, gevolg dat ik t niet goed kon schoonhouden en bij 1tje ben ik t bolletje verloren en is ie eruit gegaan :/
Nu ga ik t op nieuw proberen met een ringetje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:31:
Wat jij bij je navel hebt dat was ook mijn idee haha, sluit t tenminste aan bij de rest

kben er ook erg blij mee :D
heb je al wel een gewone navelpiercing?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:31:
Nu ga ik t op nieuw proberen met een ringetje

ik denk dat je dat beter kan doen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, nooit gehad ook.. vond me buik altijd te dik haha.. nu ben ik lekker wat afgevallen dus als een beloning zie ik die piercings ;)
Vind t er altijd toch wat mooier uit zien met een niet te dikke buik ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:37:
ik denk dat je dat beter kan doen

Ja idd, me piercer raadde t me ook al aan..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:39:
Nee, nooit gehad ook.. vond me buik altijd te dik haha.. nu ben ik lekker wat afgevallen dus als een beloning zie ik die piercings
Vind t er altijd toch wat mooier uit zien met een niet te dikke buik

dat is wel een hele leuke beloning jaa :p

Waarschuw beheerder
donateur
en wat heb jij nog in de planning staan??