Betreft: | evenement: Magnifique, vrijdag 22 september 2006 om 21:30 |
Akachar eindigde vorige keer?
Juustem, toch moet ik ook toegeven dat ik aan het einde ook nog op de dansvloer stond maar goed...
Dat is het principe ook wel weer van Magnifique, veel bekenden cq vrienden, dronken worden om vervolgens alles wat maar neigt naar elecktronische muziek dansbaar te vinden! Op dat soort momenten kent gezelligheid geen tijd, jammer genoeg kent de eigenaar van de P8 die wel!
Uitspraak van Anton Lavey op woensdag 2 augustus 2006 om 21:30:die eigenaar is een sissy...
succes met deze editie..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 20:15:Juustem, toch moet ik ook toegeven dat ik aan het einde ook nog op de dansvloer stond maar goed...
Dat is het principe ook wel weer van Magnifique, veel bekenden cq vrienden, dronken worden om vervolgens alles wat maar neigt naar elecktronische muziek dansbaar te vinden! Op dat soort momenten kent gezelligheid geen tijd, jammer genoeg kent de eigenaar van de P8 die wel!
zal ongetwijfeld weer een dronken bedoeling worden, volgende dag Magnetronik,kortom ik denk maar dat we doortrekken richting Utrecht na de tijd, zal wel weer een titatoestand weekend worden
J'adore kim hou je mond heeft geen zin ga op een trance forum liggen miepen want daar heb je alleen verstand van, en ja ik hou ook echt ontzettend van minimal en alle ander techno stijlen dus heb echt wel verstand van muziek ! dus niet alle minimal minded people zijn dom tov jullie jan liefhebber draait technisch echt mega ook al is het niet mijn lievelingsmuziek , maar
TECHNO rules en als het mega goed in elkaar zit is het vet
TECHNO rules en als het mega goed in elkaar zit is het vet
nou is het nou eindelijk over met al het gezeur? volgens mij hebben alle critici al aangegeven dat ze benieuwd zijn naar wat Jan laat zien, het woord is dus nu aan de dj himself om op magnifique een heerlijke knallende set ten gehore te laten brengen. De toon is in ieder geval gezet; iedereen is scherp en men zal zeker niet schromen om compleet uit het dakkie te gaan als ie zijn faam waarmaakt!
Bij deze weer back on topic: ik verheug me inmiddels ook ontzettend naar de 3e magnifique. Wordt inmiddels echt een mooi achterhoeks onderonsje heb ik het idee? goeie zaak! Hoe meer technozielen, hoe meer vreugd
Bij deze weer back on topic: ik verheug me inmiddels ook ontzettend naar de 3e magnifique. Wordt inmiddels echt een mooi achterhoeks onderonsje heb ik het idee? goeie zaak! Hoe meer technozielen, hoe meer vreugd
je zou bijna vergeten dat dit over een feest ging?!
Ja eindelijk wel he,
en ik snap nog steeds niet waarom
iedereen echt zo loopt te kankeren.
alleen omdat sommige van ons liefhebber
niet relaxt vinden ben ik ineens
een trancedoos en weten we er helemaal
niks meer vanaf.
beetje jammer, maar zo is het gemiddeld
partyflock figuur!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 22:41:iedereen echt zo loopt te kankeren.
Ben niet echt weg van deze woord keuze.
Dan maar ergens anders over zeuren
laatste aanpassing
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 09:02:Ben niet echt weg van deze woord keuze.
Check http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kankeren , naar mijn mening niks mis mee hoor..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 21:52:J'adore kim hou je mond heeft geen zin ga op een trance forum liggen miepen want daar heb je alleen verstand van
klinkt ook niet echt verstandig, echt die hele discussie minimal vs techno lach me helemaal kapot, mensen respecteer elkaars mening, gelukkig vind niet iedereen dezelfde muziek leuk. Wij hebben die discussie binnen de GKW posse ook gehad, je krijgt er toch geen winnaar uit, zolang je maar open staat en probeert het beste uit (misschien niet je favo) muziek te halen is het allemaal prima. Basta. Magnifique zal vast weer gezellig worden, de editie erna is misschien wel weer wat meer richting minimal/techhouse, wie zal het zeggen, natuurlijk kijken de organisatoren ook op dit topic dus zullen zij ook kijken wat er leeft...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 10:30:natuurlijk kijken de organisatoren ook op dit topic dus zullen zij ook kijken wat er leeft...
Denk je dat ze kijke nooit op partyflock want we hebben geen tijd als ambtenaar om hier op te kijken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 21:52:J'adore kim hou je mond heeft geen zin ga op een trance forum liggen miepen want daar heb je alleen verstand van,
Doe eens lief tegen elkaar, Magnifique draait om liefde en vriendelijkheid <<lets make electronic music not war>>
laatste aanpassing
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:26:Doe eens lief tegen elkaar, Magnifique draait om liefde en vriendelijkheid <<lets make electronic music not war>>laatste aanpassing 4 augustus 2006 11:27
bram mooie geflipte ambtenaar nu quote je iets wat ik niet heb gezegd. goed lezen en quoten.
ben je tog wel een beetje
True
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:20:Denk je dat ze kijke nooit op partyflock want we hebben geen tijd als ambtenaar om hier op te kijken
te druk met koffie halen it is
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:26:c
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:15:Lichtenvoorde
Het heet geen Lichtenvoorde meer maar gemeente oost Gelre wel bij blijven mensen.
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:41:Het heet geen Lichtenvoorde meer maar gemeente oost Gelre wel bij blijven mensen.
al had die gemeente Sufkuttenveen geheten het gaat om de "werkzaamheden" van een ambtenaar.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:49:"werkzaamheden" van een ambtenaar
Een paradox is een tegenstelling die aanvankelijk niet lijkt te kloppen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:15:als beginnende beroeps(ambtenaar) beoefenaar is dus altijd de sjaak en mag de gang naar de koffieautomaat maken...
Ervaringsdeskundige?
ben je tog wel een beetje
van jou moet ik het hebben.
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 09:02:Ben niet echt weg van deze woord keuze.
Dan maar ergens anders over zeuren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 10:09:Check http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kankeren , naar mijn mening niks mis mee hoor..
het is in die bedoeling geschreven.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:49:al had die gemeente Sufkuttenveen geheten het gaat om de "werkzaamheden" van een ambtenaar.
hihi
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 20:03:het is in die bedoeling geschreven.
had ik ook wel verwacht maar gewoon moest wat te zeuren hebben
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 11:13:en koffie halen doe ik alleen voor mezelf...
Alleen met jezelf bezig he meneer snaphaan collegialiteit ken je dat
had liever weer een naam zoals Bart Skils gezien, maar deze line-up kan ik ook wel waarderen.. Van Liefhebber en Invite heb ik meerdere goeie sets gehoord
Laat me verrassen door Drumcomplex..
Laat me verrassen door Drumcomplex..
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op maandag 7 augustus 2006 om 11:58:Alleen met jezelf bezig he meneer snaphaan collegialiteit ken je dat
alleen in t weekend...
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op maandag 7 augustus 2006 om 11:57:had ik ook wel verwacht maar gewoon moest wat te zeuren hebben
Zeikerd.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:12:Als Jan 2 keer op Nature One in de mainstage techno draajt
Haha ik was er 1 keer bij en het was jammer dat hij zo vroeg geboekt stond. Er stonden dus ongeveer 20 mensen.
Heb Jan enkele malen mogen horen. Wat me vooral opvalt is dat hij zo'n beetje alles kan draaien. Dus wie weet wat hij op deze avond zal draaien.
I.i.g veel respect voor hem, hij staat in het buitenland hoger aangeschreven dan in nederland en dat is wel een beetje jammer.
En daarnaast is het ook een aardige vent. Schrijf wat in zijn gastenboek en je wordt gelijk toegevoegd op msn
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 22:49:Zeikerd.
Altijd je weet toch
ja toch niet dan!!
laatste aanpassing
Heeft ff geduurd..... maar de site staat online!
Check www.twelve-eleven.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van Life's a Bitch! op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:14:Check www.twelve-eleven.nl
flyert ziet er wederom cool uit!!
Uitspraak van Life's a Bitch! op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:14:Heeft ff geduurd..... maar de site staat online!
Ziet er weer goed uit heren