| Betreft: | evenement: Magnifique, vrijdag 22 september 2006 om 21:30 |
Dan rest de vraag, ga je mee in de hype?
Verlaag je je standaard en principes?
Zie je je verleden met afschuw?
Richt je je nog alleen op de toekomst... Je nieuwe leven.... De hype....
Ik zeg strijd!
Pleit voor je principes!
Doe waar je voor staat en laat het horen!
Negeer de hype en doe JOUW ding!
Waar jij je al jaren goed goed bij voelt!
Strijd! Strijd! Mijn broeders! en laat uw zege vieren!
Want alleen dan is uw naam, uw macht, uw glorie...
TOT IN DEN EEUWIGHEID!!!!!
Ik zeg strijd!
Pleit voor je principes!
Uitspraak van Life's a Bitch! op woensdag 23 augustus 2006 om 22:38:Dan rest de vraag, ga je mee in de hype?
Ik zeg strijd!
Pleit voor je principes!
Geachte heer Kok.
Vanwaar deze bizarre poetische mix tussen Deelder, Def P en Adolf Hitler
Nope, met name alleen dat standaard minimale dat je overal al hoort.
Ach ja, is een hype nietwaar.laatste aanpassing 23 augustus 2006 22:22
gast, wij mogen oprecht zeggen dat wij tot de eerste minimalisten van NL behoorden samen met de Amsterdamse gang,de brabo's en Grunn. De hype is ons dus achterna gelopen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:43:gast, wij mogen oprecht zeggen dat wij tot de eerste minimalisten van NL behoorden samen met de Amsterdamse gang,de brabo's en Grunn. De hype is ons dus achterna gelopen...
Ik beticht jullie in zijn geheel niet van meeloperij, als je goed zou lezen
Wat ik wel zeg is dat er meer is dan mnml alleen, dat diversiteit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:16:En in G`town waren wij de eerste die voor voetbalplaatjes knikkerde met supersupers!!!! Als je dat maar ff weet!
Rescepta
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:16:En in G`town waren wij de eerste die voor voetbalplaatjes knikkerde met supersupers!!!! Als je dat maar ff weet!
precies en tis niet anders, maar wel donderdagmiddag en ik ben morgen vrij duh.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:35:Kom maar op tijd morgen!!!! owja,
<--- dat blauwe vestje even meenemen!
heb je mn muts al gewassen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:04:heb je mn muts al gewassen?
Was wel nodig na 3 maanden ja!
Soms??!
In het leven draait alles om verhoudingen Nickster.... Dus als je soms uit je nekt lult dan kan dat zolang je ook je woorden voor een zinnige gesprekstof kunt gebruiken!!!
Dat zal jij toch moeten weten meneer de ambtenaar! Hoor bij jou dikwijls woorden of zinnen waar ik mijn wenkbrauwen bij frons!!!
Uitspraak van Life's a Bitch! op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:42:Dat zal jij toch moeten weten meneer de ambtenaar! Hoor bij jou dikwijls woorden of zinnen waar ik mijn wenkbrauwen bij frons!!!
Das gewoon om tof te doen
Zeg snicker ...
ligt het nou aan mij of zijn wij de enige die hier nog posten???
Wat is er over van de discussies in de magnifique topics???
ligt het nou aan mij of zijn wij de enige die hier nog posten???
Wat is er over van de discussies in de magnifique topics???
Uitspraak van Life's a Bitch! op vrijdag 25 augustus 2006 om 18:51:ligt het nou aan mij of zijn wij de enige die hier nog posten???
Nee hoor..
Kijk maar
Laat ik dan ook maar even tussendoor zeggen dat ik er zin in heb
Dat is ontzettend goed om te horen! Voor ons niets minder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:16:supersupers!!!
nee nee,
dat zijn reuzereuzen.
Uitspraak van Life's a Bitch! op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:42:In het leven draait alles om verhoudingen Nickster....
je bent niet toevallig bij MC Donalds geweest met die Oosterse weken?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 00:38:je bent niet toevallig bij MC Donalds geweest met die Oosterse weken?
De spiritualiteit proef je gewoon in je mond zodra je een hap daar nam en een euphorisch gevoel steeg naar je hoofd!
Toch waren dat hele mooie weken
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zondag 27 augustus 2006 om 14:36:Ik denk dat ik wel een kijkje kom nemen....
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zondag 27 augustus 2006 om 14:36:Lijkt me
Is het ook
Uitspraak van Life's a Bitch! op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:40:De spiritualiteit proef je gewoon in je mond zodra je een hap daar nam en een euphorisch gevoel steeg naar je hoofd!
mmm, toch maar eens de keuringsdienst van waren naar de MC D. sturen want dit gaat natuurlijk niet goed...
Uitspraak van Life's a Bitch! op dinsdag 29 augustus 2006 om 18:12:had je het vanochtend moeilijk snickel?
Moeilijk is relatief.
Makkelijk is anders.
hertz remix van de nieuwe drumcomplex is echt vet! jan draaide die dit weekend in elke set zo'n beetje en het is echt een killer!
Klopt helemaal, vind het origineel ook wel leuk trouwens!
Vind persoonlijk dat Drumcomplex goed bezig is de laatste tijd, gezien hun releases en ook gezien hun wereldwijde boekingen..ben echt benieuwd naar hun kunsten @ Magnifique
Vind persoonlijk dat Drumcomplex goed bezig is de laatste tijd, gezien hun releases en ook gezien hun wereldwijde boekingen..ben echt benieuwd naar hun kunsten @ Magnifique
Ben er ook wel benieuwd naar!! Maar niet alleen naar Drumcomplex.
Net terug van Rhodos, mensen spreken daar zelfs over Magnifique..echt te grappig
Zelfs in Rhodos was hij bezig met stickeren
Uitspraak van Roel Salemink op donderdag 31 augustus 2006 om 15:49:Nog 3 weken ik heb er zin in!
Zin??!
Bok toch op man gek!
Doffe ellende zul je bedoelen!!
Nog één uurtje en dan.....
WEEKEND!!!!
Life can be good!!!! Sometime
WEEKEND!!!!
Life can be good!!!! Sometime