7780x bekeken
VET 
Scarface™: The World is Yours
Released: Fall 2006
Studio: Sierra Entertainment
Genre: Action/Adventure
Developer: Radical Entertainment
Number of Players: 1
Also Available On: Xbox®, PlayStation®2.
Players can take the role of Tony Montana, one of the most ruthless gangsters ever depicted on film.
They thought you were dead, but Tony Montana doesn’t die so easy. Sosa took everything you had. Now you’ve got nothing, but that never stopped you before. You’re back with a vengeance, ready to reclaim your turf and rebuild your empire. All you’ve got are your balls – and your word.
Live the turbulent life of the infamous Cuban drug lord who redefined the American Dream, in an original, explosive script by famed screenwriter David McKenna (Blow, American History X). Wheel, deal and climb your way back to the top. First you get the money, then you get the power, then you get revenge!
Beat down, blow away, or run over your enemies with Tony’s signature style and flair
Bury those cock-a-roaches in Blind Rage Mode
Insult, intimidate and impress the way only Tony can
Become the kingpin of a thriving underworld economy
Experience the lavish lifestyle of a crime boss
Hire henchmen to do your dirty work
The open world of Miami and the Islands is yours – no load times, no limits
Released: Fall 2006
Studio: Sierra Entertainment
Genre: Action/Adventure
Developer: Radical Entertainment
Number of Players: 1
Also Available On: Xbox®, PlayStation®2.
Players can take the role of Tony Montana, one of the most ruthless gangsters ever depicted on film.
They thought you were dead, but Tony Montana doesn’t die so easy. Sosa took everything you had. Now you’ve got nothing, but that never stopped you before. You’re back with a vengeance, ready to reclaim your turf and rebuild your empire. All you’ve got are your balls – and your word.
Live the turbulent life of the infamous Cuban drug lord who redefined the American Dream, in an original, explosive script by famed screenwriter David McKenna (Blow, American History X). Wheel, deal and climb your way back to the top. First you get the money, then you get the power, then you get revenge!
Beat down, blow away, or run over your enemies with Tony’s signature style and flair
Bury those cock-a-roaches in Blind Rage Mode
Insult, intimidate and impress the way only Tony can
Become the kingpin of a thriving underworld economy
Experience the lavish lifestyle of a crime boss
Hire henchmen to do your dirty work
The open world of Miami and the Islands is yours – no load times, no limits
(permanent verbannen)
but Tony Montana doesn’t die so easy.
nee idd, op het einde blijft ie wel prachtig staan doorzeefd met kogels en strak van de sos!heerlijk
(permanent verbannen)
Btw game lijkt me wel vet te worden
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
ik ben bang dat er te weinnig uit wordt gehaald wat erin had kunnen zitten.
net zoals bij de godfahter.
Luister eerst maar eens naar het interview van de ontwikkelaars en lees waarom het spel al meerdere malen is uitgesteld op http://media.ps2.ign.com/media/697/697003/vids_2.html
Ze zijn goed met de "begin" kritiek omgegaan van mensen. Als het een echt Scarface sfeertje zal geven en de gameplay en verhaallijn ........// goed is, dan wordt het wel een topgame.
The Godfather was idd maar voor 2 dagen leuk, maar wil je met 5 verschillende auto's, gebouwen die allemaal hetzelfde zijn. Uitgemolken... EA GAMES...
laatste aanpassing
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
Tja je kan niet alles uit work in progress filpjes halen daarom is hij nog niet af, idd wel jammer dat hij dezelfde engine als GTA heeft anno 2006 kan dat eigenlijk niet meer.. maar als de gameplay en verhaallijn een beetje goed is kan het een topper worden, verder is het wel logisch dat ze een scarface game gezien de mafia & gangster hype op dit moment.
Maar reservoir dogs hoe wil je daar een spel van gaan maken dat wil ik wel eens weten.. screen zagen er iig veelbelovend uit.. majah screens zeggen ook niet altijd alles... kunnen ook wel renders zijn...
Michael Madsen is de enige van de originele cast members die heeft meegewerkt aan R.Dogs. Ik heb wel gameplay filmpjes gezien maar het komt allemaal op hetzelfde neer. Beetje schieten en beetje de GTA gangster uithangen. Leuk voor de TMF jeugd die Scarface en Dogs voor t eerst hebben gezien maar niet voor mij.
donateur
Kan nie w8 op de psp versie 
heerlijk voor de verloren uurtjes ff flink knallen op je psp'tje.. kan sowieso wel weeres wat nieuwe games gebruiken eigenlijk
heerlijk voor de verloren uurtjes ff flink knallen op je psp'tje.. kan sowieso wel weeres wat nieuwe games gebruiken eigenlijk
Vind 't toch wel een aller aardigst spel, tis niet al te uitgebreid ma toch kan me er wel mee vermaken
Op wat voor gebied niet uitgebreid?
Graphics zijn ook niet je van het, maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!
Rage mode, lekker slopen
laatste aanpassing
donateur
Op wat voor gebied niet uitgebreid?
Kom ik op terug
maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!
precies
Vind ook die stem vet van al pacino
donateur
Vind hem zker niet slechten echt lelijk is hij ook niet
top sfeertje en leuke muziek
ga hem nu maar weer eens doen
Hier is gister iets mis gegaan met de downlaod
Hij had blijkbaar rar 00 t/m rar 28 niet gedownload
Dus heb ik die opnieuw kunnen aanzetten, maar hij is bijna klaar en ik kan niet wachten om te gaan spelen
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete
Godfather
Reservoir dogs
Scarface
Niet te tippen aan de andere twee
###
laatste aanpassing
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
tips?
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
Zo te zien is het een D3D (direct 3d error) en dat heeft te maken met je kaart. Ik heb dezelfde onboard kaart en daarmee was zelfs counterstrike 1.6 een DRAMA, laat staan een nieuw spel als Scarface. Ik ben bang dat je toch een nieuwe kaart moet overwegen om het spel te kunnen draaien!
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
Als je zoveel geld hebt kan je ook dingen kopen om je rep. te verhogen, ik weet niet of je alle exotics al gekocht hebt? Met zo'n som geld moet je aardig wat kunnen kopen! (Tip: renoveer vooral je eigen huis, dat levert een flinke rep. boost op!).
Hmm lijkt een beetje op mijn moederbord zo te horen
Zelf heb ik ook 1x agp en 3x pci en ik heb laatste een nieuwe 6600GT agp gekocht die best lekker draait, zeker voor het geld is het een goede kaart.
HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.
EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.
EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
laatste aanpassing
donateur
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather
Omdat het spel daarvan ook heel erg verrot is vergeleken scarface
ik heb hem ook
alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem
heb directs9 installed, de kaart is een geforxce fx5500
bij andere spellen werkt alles gewoon perfect
iemand een idee>?
alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem
iemand een idee>?
ik heb hem ook
iemand een idee>?
Verdere specs van je pc ? 5500 is nou niet echt je van het.. nieuwste driver van je videokaart ?
daar heb k nii veel aan he
wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?
Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden
donateur
iemand een serial anders heb k aleen een demo van 60 minhelp please
Dat is niet toegestaan om daarover op PF te praten
En trouwens denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
laatste aanpassing
Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden
en denk je dat k dat ni gedaan heb maar kan niks concreets vinden
denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
en k denk dat jij betr je opmerkinegn voor je kan houden :ja:
donateur
HELP!!! 
Als ik hem probeer op te starten dan geeft hij een fout weer
zogenaamde direct X error D3DERR_INVALIDCALL
iemand idee wat ik eraan moet doen?
alleen ik heb een geforce 4 64 mb
Als ik hem probeer op te starten dan geeft hij een fout weer
zogenaamde direct X error D3DERR_INVALIDCALL
iemand idee wat ik eraan moet doen?
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
alleen ik heb een geforce 4 64 mb
laatste aanpassing
Ik heb het hoogstens 15minuten op me pc laten staan.
Ik ben linkshandig, ik wil helemaal geen WASD en het wijzigen lukte maar niet. Volgens mmij niet eens mogelijk. Bovendien vond ik de besturing kut, helemaal niet soepel.
Doe mij dan toch maar Just Cause
Ik ben linkshandig, ik wil helemaal geen WASD en het wijzigen lukte maar niet. Volgens mmij niet eens mogelijk. Bovendien vond ik de besturing kut, helemaal niet soepel.
Doe mij dan toch maar Just Cause
Ook al 3 gebouwen en zon storehouse voor mijn coke haha Wel handig ff zon distibutie ding doen meteen weer tonnetje of 2 erbij (afhankelijk van hoeveel gebouwen je hebt)
heb k ook al.. moet alleen de gangs nog ff wegwerken daar
ben nu bezig met downtown
Je hoort de echte stem van hem
Het is niet Al Pacino hoor
Maar er zijn wel vet veel bekenden die hun stem hebben geleend, bijv, ICE-T, Cypress Hill...
donateur
Mensen, ik heb van gamecopyworld.com een trainer gedownload (Scarface_DT_SkOssInO.exe) echter als ik in de game zit werkt deze dus niet, geen enkele reactie.
Iemand ervaring hiermee?
Cheats handmatig invoeren werkt prima, maar aangezien je ze niet kan typen maar moet scrollen door de letters schiet dat niet echt op.
(ps: alle andere trainers werken ook niet)
Iemand ervaring hiermee?
Cheats handmatig invoeren werkt prima, maar aangezien je ze niet kan typen maar moet scrollen door de letters schiet dat niet echt op.
(ps: alle andere trainers werken ook niet)
laatste aanpassing
Ben ook bij the sandman Maar ik moet een of ander kind gaan redden nog niet veel zin in gehad
daar ben ik ook, 2 keer geprobeerd dat meisje te redden maar tis een beetje onbegonnen werk
wordt sowieso een beetje gek op dat eiland, wordt constant beschoten
ik zit nu in een level, moet je naar een Shotgun bar toe,
dan met ee auto op de weg racen en overe boten springen, de 3e opdracht is. dat je dat ex vriendje moet neerschieten met een sniper op het water, er komen heleboel boten, 1 daarvan is hij. hij draagt een blauwe pet met een paars shirtje staat er. nah ik ga dus iedereen af, en ik kom er geen 1 tegen met een blauwe pet en een paars shirtje, en ben nu al 7 x gefaald omdat hij weg gekomen is,
iemand die me uit kan leggen welke het is?? of op wat voor soort boot,
Thnx
dan met ee auto op de weg racen en overe boten springen, de 3e opdracht is. dat je dat ex vriendje moet neerschieten met een sniper op het water, er komen heleboel boten, 1 daarvan is hij. hij draagt een blauwe pet met een paars shirtje staat er. nah ik ga dus iedereen af, en ik kom er geen 1 tegen met een blauwe pet en een paars shirtje, en ben nu al 7 x gefaald omdat hij weg gekomen is,
iemand die me uit kan leggen welke het is?? of op wat voor soort boot,
Thnx
lol, codes willen weleens helpen, zodat je voertuig gemaakt word
http://www.gamespot.com/pc/action/scarface/hints.html
invoeren bij je escape menu,
er zit 1 echt groot kut opdracht in..
je bent op een boot, moet mannetjes afknallen, dan 2 boten neer schieten, dan weer mannetjes afknallen, en dan 3 bommen ontmantelen, die met die ring ronddraaien gaan, was ik bij de laatste bom, ging iker IETS over heen, BOEM, over nieuw beginnen, nu al de 5e keer (zit nu in level 5 geloof ik)
http://www.gamespot.com/pc/action/scarface/hints.html
invoeren bij je escape menu,
er zit 1 echt groot kut opdracht in..
je bent op een boot, moet mannetjes afknallen, dan 2 boten neer schieten, dan weer mannetjes afknallen, en dan 3 bommen ontmantelen, die met die ring ronddraaien gaan, was ik bij de laatste bom, ging iker IETS over heen, BOEM, over nieuw beginnen, nu al de 5e keer (zit nu in level 5 geloof ik)
laatste aanpassing
Kijken welke file het laatst is upgeload en kijken naar the seeds. Daarvan de trackers laden in Utorrent.
Opnieuw de laatste torrent gedownload, hij vraagt dan om de trackers van die file bij te werken, gedaan, maar nog altijd geen activiteit.
k heb m ook geinstalleerd, reloaded versie van utorrent. Alleen als ik de tutorial gespeeld heb en aan het echte werk wil beginnen blijft er staan loading onder in beeld.
Iemand suggesties?
als je em gedownd heb, de volle versie moet je de crack er nog bij downloaden, anders doetie het idd niet en blijft hangen,
zoek op: crack scarface the world is yours
bijna ja
ben nou in bolivia waar ik sosa af moet maken maar is uiteraard haast weer niet te doen, ken alleen maar restarten dus blijf maar proberen, zo maar ff ressetten denk
en nou dus wel
vind het vet spel.. ik heb t op de xbox en is wel vet! 
Tering.. hoe moet je door dat laatste level komen ( daar bij Sosa ) ??? als je die deur hebt opengeknalt blijven die gasten maar komen. Komt geen eind aan...
rage, meteen doorrennen naar de trap en naar boven gaan, moet je echt snel doen en voor het einde van je rage moet je ze boven ook neergeknalt hebben, dan ren je het balkon op, meteen dat hok links naar binnen, iedereen neerknallen en vanaf daar zelf richtend schieten zodat je rage weer snel vol is en dan weer rennen met rage
is te doen maar je zou haast denken van niet he
meteen dat hok links naar binnen, iedereen neerknallen en vanaf daar zelf richtend schieten zodat je rage weer snel vol is en dan weer rennen met rage
Ja idd zo ver was ik ook, maar ga telkens dood
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden, waaronder scarface. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?
waarschijnlijk is de schijf waarop de downloads binnenkomen, als Fat-32 geformatteerd (maximale bestands grootte is volgens mij 4 gig), en het spel dus iets groter.... als er 4 gig van binnen is, dan stopt ie.
Wil je bestanden groter als 4 gig binnehalen moet die schijf NTFS geformatteerd zijn.
Besturing van allebei m'n gamepads werkt niet goed, en is niet in te stellen
Bewegingen met muis gaan ook niet soepel..
Ergernis is te groot....Scarface maar weer deleten
laatste aanpassing
[[D.W.K]Stuitah Bal a.k.a Spook[D.W.K]] hey mensen is het nah ook zo als je alle gangs in downtown bijv. afmaakt dat ze niet komen aanvallen als je je geld gaat halen tijdens distrubutie???
dat ben ik nu ook aan het proberen, heb al aardig wat gangs dood,
ik kom dan met een gepanserde jeep aanrijden, en dan zijn er welles van die gaste die je jeep neerknallen met een bazooka,
maar ik merk wel verschil, ipv 2 panden per distrubutie, 1 pand
gewoon goed beveiligen, komen ze ook niet..
dat ben ik nu ook aan het proberen, heb al aardig wat gangs dood,
ik kom dan met een gepanserde jeep aanrijden, en dan zijn er welles van die gaste die je jeep neerknallen met een bazooka,
maar ik merk wel verschil, ipv 2 panden per distrubutie, 1 pand.
gewoon goed beveiligen, komen ze ook niet..
ik heb em al uitgespeeld
het einde is wel super dik je red het alleen maar met blind rage
maar als je gang heat low is bij drugsdeals krijg je wel meer 30 kg en dat brengt veel geld op
wel jammer is als je sosa heb afgemaakt dat je niks meer ken doen zoals Felix Leads en sandman leads...ik heb het spel net 3 weken
laatste aanpassing
ik speel hem nou ook sinds enkele dagen...
alleen heb nog steeds drugsdeals van niet veel geld...
gister had ik iets van 700 gram gekocht, en die verkocht voor 10.000 per 100 gram..schiet dus niet echt heel erg op
ik weet niet wat jullie bedoelen met panden en warenhuizen waar je grote transporten kunt doen, dit moet bij mij denk ik nog komen...
gebruik zelf nu ook een medic cheat want ik word pissig als ik steeds doodga en weer helemaal opnieuw hetzelfde kan gaan doen..
mijn PC trekt het ook gewoon maar net, wel alles aan dan he maar af en toe een fps van 15/20
oja en sommige van die missies zijn echt te vaag voor woorden...dan moet je bijvoorbeeld iemand ff helpen met van die kerels af te schieten en vervolgens staat er get somewhere safe...nou oke ik pak een auto en scheur keihard weg...de politie zitten me op de hielen maar ik blijf rijden om te proberen te ontsnappen...na een tijdje staat er dan alsnog "You are fucked" en kan ik weer opnieuw beginnen, terwijl ik gewoon fucking ontsnapt was aan die wouten
alleen heb nog steeds drugsdeals van niet veel geld...
gister had ik iets van 700 gram gekocht, en die verkocht voor 10.000 per 100 gram..schiet dus niet echt heel erg op
ik weet niet wat jullie bedoelen met panden en warenhuizen waar je grote transporten kunt doen, dit moet bij mij denk ik nog komen...
gebruik zelf nu ook een medic cheat want ik word pissig als ik steeds doodga en weer helemaal opnieuw hetzelfde kan gaan doen..
mijn PC trekt het ook gewoon maar net, wel alles aan dan he maar af en toe een fps van 15/20
oja en sommige van die missies zijn echt te vaag voor woorden...dan moet je bijvoorbeeld iemand ff helpen met van die kerels af te schieten en vervolgens staat er get somewhere safe...nou oke ik pak een auto en scheur keihard weg...de politie zitten me op de hielen maar ik blijf rijden om te proberen te ontsnappen...na een tijdje staat er dan alsnog "You are fucked" en kan ik weer opnieuw beginnen, terwijl ik gewoon fucking ontsnapt was aan die wouten
laatste aanpassing
ben eindelijk aangekomen op het sandman eiland!!!
die eerste missie daar is best pittig.....
die 2de missie heb ik nu 2 of 3 keer gedaan (dat je die pakketjes coke moet zoeken door di e3 kampen....die is wel vet , doe alles met de sniper rifle.
Zit denk ik al aardig in het einde van het spel maar heb nog geen cheat gebruikt!!! ook niet van plan.
Maar tis idd erg kut als je midden in een missie dood gaat , kenje opnieuw beginnen
die eerste missie daar is best pittig.....
die 2de missie heb ik nu 2 of 3 keer gedaan (dat je die pakketjes coke moet zoeken door di e3 kampen....die is wel vet , doe alles met de sniper rifle.
Zit denk ik al aardig in het einde van het spel maar heb nog geen cheat gebruikt!!! ook niet van plan.
Maar tis idd erg kut als je midden in een missie dood gaat , kenje opnieuw beginnen
waar ken k die bazooka en sniper vinde want er stond dat ik die heb unlocked
ja kon er gistere ff niet op komen welk level je nou bedoelde.
knock de eerste de beste gast die je tegen komt tegen de vloer .....pak zijn wapen en ren naar achter recht , daar waar de containers staan ...de groep zal zich verspreiden probeer er zoveelmogelijk in 1 keer te pakken , pak zo snel mogelijk wel een AK-47 en maak je RAGE meter vol , ren de trap op tussen een stel containers en pomp die gasten die boven staan vol lood...... ren niet te ver de containers op want verderop beneden staat een truck met wat gunners erop , die truck blow je door van afstand te gaan schieten , lukt et niet dan ga je naar benden - rechts vd containers en probeer je het dmv locked te schieten.
als je de truck heb weg geblazen ....ga je richting de docks en knal je de guards onderste boven. dan met de boot achter Pedro aan.
Good luck
knock de eerste de beste gast die je tegen komt tegen de vloer .....pak zijn wapen en ren naar achter recht , daar waar de containers staan ...de groep zal zich verspreiden probeer er zoveelmogelijk in 1 keer te pakken , pak zo snel mogelijk wel een AK-47 en maak je RAGE meter vol , ren de trap op tussen een stel containers en pomp die gasten die boven staan vol lood...... ren niet te ver de containers op want verderop beneden staat een truck met wat gunners erop , die truck blow je door van afstand te gaan schieten , lukt et niet dan ga je naar benden - rechts vd containers en probeer je het dmv locked te schieten.
als je de truck heb weg geblazen ....ga je richting de docks en knal je de guards onderste boven. dan met de boot achter Pedro aan.
Good luck
Als scarface wil installeren en ik klik op: 'I accept the terms of the licence agreement' dan krijg ik het volgende in beeld:
'An additional file is required before you may install this game. Click 'Yes' to download it now.'
Als ik dan op 'Yes' klik gaat ie downloaden. Tenminste dat staat er, maar er is geen vooruitgang
Weet iemand hoe dit zit?
(heb je trouwens 1 cd nodig of 2 cd's om t spel te installeren)?
'An additional file is required before you may install this game. Click 'Yes' to download it now.'
Als ik dan op 'Yes' klik gaat ie downloaden. Tenminste dat staat er, maar er is geen vooruitgang
(heb je trouwens 1 cd nodig of 2 cd's om t spel te installeren)?
Gedownload...
ik ben weer opnieuw begonnen voor de 3e keer
raak je er niet een beetje zat van ondertussen?! je moet in principe het hele spel door hetzelfde doen ja, is mij halverwege het spel flink gaan vervelen en ben er mee gestopt...was blij dat ik hem gedownload had ipv gekocht (n)