but Tony Montana doesn’t die so easy.
Btw game lijkt me wel vet te worden
ik ben bang dat er te weinnig uit wordt gehaald wat erin had kunnen zitten.
net zoals bij de godfahter.
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
Vind 't toch wel een aller aardigst spel, tis niet al te uitgebreid ma toch kan me er wel mee vermaken
Op wat voor gebied niet uitgebreid?
maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!
Vind hem zker niet slechten echt lelijk is hij ook niet
top sfeertje en leuke muziek
ga hem nu maar weer eens doen
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather
ik heb hem ook
alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem
heb directs9 installed, de kaart is een geforxce fx5500
bij andere spellen werkt alles gewoon perfect
iemand een idee>?
daar heb k nii veel aan he
wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?
iemand een serial anders heb k aleen een demo van 60 minhelp please
Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden
denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
Ook al 3 gebouwen en zon storehouse voor mijn coke haha Wel handig ff zon distibutie ding doen meteen weer tonnetje of 2 erbij (afhankelijk van hoeveel gebouwen je hebt)
Je hoort de echte stem van hem
Ben ook bij the sandman Maar ik moet een of ander kind gaan redden nog niet veel zin in gehad
Kijken welke file het laatst is upgeload en kijken naar the seeds. Daarvan de trackers laden in Utorrent.
k heb m ook geinstalleerd, reloaded versie van utorrent. Alleen als ik de tutorial gespeeld heb en aan het echte werk wil beginnen blijft er staan loading onder in beeld.
Iemand suggesties?
bijna ja
ben nou in bolivia waar ik sosa af moet maken maar is uiteraard haast weer niet te doen, ken alleen maar restarten dus blijf maar proberen, zo maar ff ressetten denk
Tering.. hoe moet je door dat laatste level komen ( daar bij Sosa ) ??? als je die deur hebt opengeknalt blijven die gasten maar komen. Komt geen eind aan...
meteen dat hok links naar binnen, iedereen neerknallen en vanaf daar zelf richtend schieten zodat je rage weer snel vol is en dan weer rennen met rage
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden, waaronder scarface. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?
[[D.W.K]Stuitah Bal a.k.a Spook[D.W.K]] hey mensen is het nah ook zo als je alle gangs in downtown bijv. afmaakt dat ze niet komen aanvallen als je je geld gaat halen tijdens distrubutie???
dat ben ik nu ook aan het proberen, heb al aardig wat gangs dood,
ik kom dan met een gepanserde jeep aanrijden, en dan zijn er welles van die gaste die je jeep neerknallen met een bazooka,
maar ik merk wel verschil, ipv 2 panden per distrubutie, 1 pand.
gewoon goed beveiligen, komen ze ook niet..
ik ben weer opnieuw begonnen voor de 3e keer