Partyflock

Forumonderwerp · 889735
Waarschuw beheerder
Lijkt er nu toch echt op dat die uitkomt :D

http://www.scarfacegame.com

Lijkt mij wel relaxed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vet vet , ga m zeker halen , toevallig gister nog gekeken!en dan nu the game , hier wacht ik al n hele tijd op,
Waarschuw beheerder
Scarface™: The World is Yours
Released: Fall 2006
Studio: Sierra Entertainment
Genre: Action/Adventure
Developer: Radical Entertainment
Number of Players: 1
Also Available On: Xbox®, PlayStation®2.

Players can take the role of Tony Montana, one of the most ruthless gangsters ever depicted on film.

They thought you were dead, but Tony Montana doesn’t die so easy. Sosa took everything you had. Now you’ve got nothing, but that never stopped you before. You’re back with a vengeance, ready to reclaim your turf and rebuild your empire. All you’ve got are your balls – and your word.

Live the turbulent life of the infamous Cuban drug lord who redefined the American Dream, in an original, explosive script by famed screenwriter David McKenna (Blow, American History X). Wheel, deal and climb your way back to the top. First you get the money, then you get the power, then you get revenge!

Beat down, blow away, or run over your enemies with Tony’s signature style and flair

Bury those cock-a-roaches in Blind Rage Mode

Insult, intimidate and impress the way only Tony can

Become the kingpin of a thriving underworld economy

Experience the lavish lifestyle of a crime boss

Hire henchmen to do your dirty work

The open world of Miami and the Islands is yours – no load times, no limits
Waarschuw beheerder
Fall 2006, ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
Van de screenshots moet de game het in elk geval niet hebben. 8).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lamme Leen op dinsdag 25 juli 2006 om 16:41:
but Tony Montana doesn’t die so easy.

nee idd, op het einde blijft ie wel prachtig staan doorzeefd met kogels en strak van de sos!heerlijk

Waarschuw beheerder
ziet er een beetje als vice city uit,
Waarschuw beheerder
Wat screens info en filmpjes van de xbox versie kan je [url=http://www.xlife.nl/game.php?game=959&consoleID=7]hier[/url] vinden.
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 17:37:

Vind ik ook ja!

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder

GTA vice city (als je dat bedoelt) is ook geinspireerd door de film scarface

ben wel benieuwd naar et spel:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de film nog nooit gezien:O

Waarschuw beheerder
Kan je hem al downloaden?

Waarschuw beheerder
ik ben bang dat er te weinnig uit wordt gehaald wat erin had kunnen zitten.
net zoals bij de godfahter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
montana schepte er genoeg uit dacht ik zo in de film, hopelijk in het spel ook !!
Waarschuw beheerder
[img width=507 height=384 cacheid=0013d7c300248ce60bf07f4f1a01815cb5]http://www.scarfacegame.com/us/screens/images/screen_002.jpg[/img]

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wel vet.

Waarschuw beheerder
:coke:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:02:
GTA vice city (als je dat bedoelt) is ook geinspireerd door de film scarface

en ook carlitos way!

Btw game lijkt me wel vet te worden.. screens & filmpjes zien er goed uit.. en de features zijn ook goed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 19:44:

Luister eerst maar eens naar het interview van de ontwikkelaars en lees waarom het spel al meerdere malen is uitgesteld op http://media.ps2.ign.com/media/697/697003/vids_2.html

Ze zijn goed met de "begin" kritiek omgegaan van mensen. Als het een echt Scarface sfeertje zal geven en de gameplay en verhaallijn ........// goed is, dan wordt het wel een topgame.

The Godfather was idd maar voor 2 dagen leuk, maar wil je met 5 verschillende auto's, gebouwen die allemaal hetzelfde zijn. Uitgemolken... EA GAMES...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:47:
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.

Tja je kan niet alles uit work in progress filpjes halen daarom is hij nog niet af, idd wel jammer dat hij dezelfde engine als GTA heeft anno 2006 kan dat eigenlijk niet meer.. maar als de gameplay en verhaallijn een beetje goed is kan het een topper worden, verder is het wel logisch dat ze een scarface game gezien de mafia & gangster hype op dit moment.

Maar reservoir dogs hoe wil je daar een spel van gaan maken dat wil ik wel eens weten.. screen zagen er iig veelbelovend uit.. majah screens zeggen ook niet altijd alles... kunnen ook wel renders zijn...

Waarschuw beheerder
Michael Madsen is de enige van de originele cast members die heeft meegewerkt aan R.Dogs. Ik heb wel gameplay filmpjes gezien maar het komt allemaal op hetzelfde neer. Beetje schieten en beetje de GTA gangster uithangen. Leuk voor de TMF jeugd die Scarface en Dogs voor t eerst hebben gezien maar niet voor mij.

Waarschuw beheerder
Vette shit :D ik ga em voor de psp halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 11:09:
Vette shit ik ga em voor de PC halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 19:44:

Waarschuw beheerder
niks aan

hou niet van singelplayer aleen maar online!

Waarschuw beheerder
Waneer komt ie uit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 09:00:

daar heb je wel gelijk in,denk ik

maar k vind de GTA reeks erg goed,duz deze game komt ook tusse mun spelle :D

Waarschuw beheerder
ken nie wachten :coke:

[img width=340 height=425 cacheid=00000842000011316164f0251a01987699]http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH/263059.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben hem momenteel aan het downloaden :D

Waarschuw beheerder
Me 2, torrentz.com (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan nie w8 op de psp versie :)

heerlijk voor de verloren uurtjes ff flink knallen op je psp'tje.. kan sowieso wel weeres wat nieuwe games gebruiken eigenlijk O:)

Waarschuw beheerder
Vanavond ff kijken! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben em aant branden voor de PS2 dus ben benieuwd daluk (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat verder waar de film eindigt das iig al btr

Waarschuw beheerder
heb hier de psp versie van scareface (Scarface,Money Power Respect)

en daar is geen ruk aan :/

Waarschuw beheerder
Ik vind hem dope! Lekker knallen!

Waarschuw beheerder
net zitten spelen ik werd behoorlijk verbaasd hoe het spel begon en verderging
Waarschuw beheerder
binnenkort toch ma ff spelen, ben benieuwd

Waarschuw beheerder
donateur
Vind 't toch wel een aller aardigst spel, tis niet al te uitgebreid ma toch kan me er wel mee vermaken (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb dit spel al een week op mijn pc staan voor de xbox, maar nog niet de tijd gehad om te branden/spelen... vanavond toch maar even mijn kans grijpen aangezien ik fifa 2007 nu al vervelend wordt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 11:43:
Vind 't toch wel een aller aardigst spel, tis niet al te uitgebreid ma toch kan me er wel mee vermaken (Y)

Op wat voor gebied niet uitgebreid?

Graphics zijn ook niet je van het, maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top! :D

Rage mode, lekker slopen :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga hem vanavond even spelen :) niet te hoge verwachtigen maar eens kijken of het wat is :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben hem nu aant downlaoden O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:
Op wat voor gebied niet uitgebreid?

Kom ik op terug :D vond in het begin dat je teveel filmpjes etc. kreeg ma nu heb je alle vrijheid van de wereld (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:
maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!

precies (Y)
Vind ook die stem vet van al pacino (Y) beetje scheldend rondlopen, en dat je die conversaties aan kunt gaan met mensen is ook wel chill
Waarschuw beheerder
Vind hem zker niet slecht :) en echt lelijk is hij ook niet :) top sfeertje en leuke muziek :) ga hem nu maar weer eens doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twee Meter Peter op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:03:
Vind hem zker niet slecht :) en echt lelijk is hij ook niet :) top sfeertje en leuke muziek :) ga hem nu maar weer eens doen :)

Hier is gister iets mis gegaan met de downlaod :/

Hij had blijkbaar rar 00 t/m rar 28 niet gedownload :s
Dus heb ik die opnieuw kunnen aanzetten, maar hij is bijna klaar en ik kan niet wachten om te gaan spelen :no: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem dik lachen, vooral wat hij allemaal zegt en hoe hij beweegt enzo... tis net Al Pacino himself :D
Artiest {SHOWLIST artist 69462, 77744}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook een super spel :respect::respect:
:respect: ga het nu ook mooi weer spelen :p
Waarschuw beheerder
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WuKen op zondag 8 oktober 2006 om 14:29:
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete

als het goed is wordt daar aan gewerkt en komt er snel een patch voor...

heb er zelf geen last van btw :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook geen last van controls die kut zijn, wel kon ik mijn muis in het begin niet goed instellen... toen heb ik die gewoon in usb poort gestopt en toen kon ik het wel goed instellen B)

Waarschuw beheerder
Ik ga hem ook downloaden, Hopelijk ben ik niet te laat...

Waarschuw beheerder
ziet er best goed uit...alleen besturing is best kut met de muis ook bij mij :/

Scarface B)

Waarschuw beheerder
Waar downloaden jullie hem? Waar ik hem downloade ging ie niet...

Waarschuw beheerder
moet je ff in torrentspy.com
Scarface-RELOADED

typen bij seach

Waarschuw beheerder
heb um hier vanaf!

http://katz.ws/search/scarface

Waarschuw beheerder
Bedankt
Waarschuw beheerder
Ondertussen heb ik dit spel dus wel gebrand.... GENIAAL! Het spel ademt echt dat hele scarface sfeertje en dat is zo onwijs verslavend! Deze game vind ik persoonlijk beter dan GTA: VC en SA...
Daar gaat mijn nachtrust! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostalgia op maandag 9 oktober 2006 om 10:37:
Ondertussen heb ik dit spel dus wel gebrand.... GENIAAL! Het spel ademt echt dat hele scarface sfeertje en dat is zo onwijs verslavend! Deze game vind ik persoonlijk beter dan GTA: VC en SA...
Daar gaat mijn nachtrust! :P

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:47:

Godfather:no:

Reservoir dogs :/

Scarface :yes: :yes:

Niet te tippen aan de andere twee
Waarschuw beheerder
###
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand die weet hoe ik de instelling van de muis kan veranderen?

Waarschuw beheerder
downloading! :D

Waarschuw beheerder
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.

tips?

Waarschuw beheerder
donateur
kunt toch wel felix leads doen? (bij business) bouw je ook reputatie mee op, en heb je al je stores/clubs al in het gebied waar je bent?

Waarschuw beheerder
zal is ff checken, thnx voor de tip ;)

Waarschuw beheerder
kappe
directX error

[img width=260 height=126 cacheid=000d036900256a89a43eb4641a019b1a37]https://partyflock.nl/images/user/17337_large.jpg[/img]

en heb de nieuwste dr op zitten :/

iemand n idee?

Waarschuw beheerder
donateur
drivers videokaart opnieuw installeren of update....

Waarschuw beheerder
geprobeert

Waarschuw beheerder
VIA/S3G Unichrome Pro IGP
standaard pc gevalletje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WuKen op zondag 8 oktober 2006 om 14:29:

Zodra je aant spelen bent, kan je de controls veranderen :jaja:
Moet je wel eerst het spel starten (en niet wat je in het begin krijgt)..

Waarschuw beheerder
Wat is dat zeg, Mijn muis werkt perfect...Behalve als ik het spel speel, Dan wilt ie net niet reageren op mij...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb em op de PS2 dus heb nergens last van :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:42:
kappe
directX error

en heb de nieuwste dr op zitten

iemand n idee?

Zo te zien is het een D3D (direct 3d error) en dat heeft te maken met je kaart. Ik heb dezelfde onboard kaart en daarmee was zelfs counterstrike 1.6 een DRAMA, laat staan een nieuw spel als Scarface. Ik ben bang dat je toch een nieuwe kaart moet overwegen om het spel te kunnen draaien!

Waarschuw beheerder
kappe, daar was ik al bang voor

een goedkoop alternatief?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:14:
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.

tips?

Als je zoveel geld hebt kan je ook dingen kopen om je rep. te verhogen, ik weet niet of je alle exotics al gekocht hebt? Met zo'n som geld moet je aardig wat kunnen kopen! (Tip: renoveer vooral je eigen huis, dat levert een flinke rep. boost op!).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 oktober 2006 om 10:09:
kappe, daar was ik al bang voor

een goedkoop alternatief?

wat voor slot heb je, agp of pci-e?

Waarschuw beheerder
3 PCI (denk zonder -e)
en 1 AGP slot
Waarschuw beheerder
Hmm lijkt een beetje op mijn moederbord zo te horen :) Zelf heb ik ook 1x agp en 3x pci en ik heb laatste een nieuwe 6600GT agp gekocht die best lekker draait, zeker voor het geld is het een goede kaart.

HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.

EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf de 6800LE en hij draait daar ook pefect op... ok geen dure kaart maar alles op hoogste draait nog steeds top...

alleen mijn pc of processor is volgens mij aan het overlijden...

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu al heel lang aan me Rep. aant werken begint te vervelen onderhand, kan wel al grote deals maken van 7 kilo ofzo, kan ook naar andere eilanden al mja de hele tijd van die kleine missies doen alleen voor me Rep. schiet nie op kwil me territorium uitbreiden :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lamme Leen op woensdag 11 oktober 2006 om 15:21:
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather

Omdat het spel daarvan ook heel erg verrot is vergeleken scarface :jaja:
Waarschuw beheerder
Jammer dat het net lijkt alsof je GTA speelt ofzo :P

Als je directx error krijgt moet je de readme is lezen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hij is er :D

ff checken wat voor spel dat is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op vrijdag 13 oktober 2006 om 01:54:
Jammer dat het net lijkt alsof je GTA speelt ofzo :P

Het is een sandbox-game en het lijkt juist niet heel erg op Gta.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat gta gameplay wat sneller is
en ik speelde altijd met de classic toetsen (dus geen muis) en vind scarface beetje hmmm, niet zo leuk!

dus uninstall en wachten op nfs carbon

Waarschuw beheerder
heb em al eerst ff 200g coke verkocht en die garage overkopen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op vrijdag 13 oktober 2006 om 09:39:
dus uninstall en wachten op nfs carbon

Nou dat heb ik ook ff gespeeld en dat vond ik ook niet echt wat...
Waarschuw beheerder
vanavond maar eens ff spielen
Waarschuw beheerder
vette shit! iedereen uitschelden!
Waarschuw beheerder
Moet em nog ff downloaden maar ben benieuwd

Waarschuw beheerder
heb nu al 6 autoo's erbij:cheer:

en 250k:D voor de limo maar dat doe ik niet:nee:

Waarschuw beheerder
ik heb hem ook

alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem

heb directs9 installed, de kaart is een geforxce fx5500
bij andere spellen werkt alles gewoon perfect

iemand een idee>?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 07:45:
ik heb hem ook

alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem

heb directs9 installed, de kaart is een geforxce fx5500
bij andere spellen werkt alles gewoon perfect

iemand een idee>?:)

Verdere specs van je pc ? 5500 is nou niet echt je van het.. nieuwste driver van je videokaart ?

Waarschuw beheerder
het is een hp pavillion pentium 4 100 gb hd

en verder geen idee

hoe ken ik de specs van mijn pc oprvragen?

Waarschuw beheerder
iemand:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:40:
hoe ken ik de specs van mijn pc oprvragen?

Start > Uitvoeren > dxdiag > OK

Waarschuw beheerder
bios- phoenix award bios v6 00pg
processor-amd athlon 64 processor 3200+ mmx 3dnow 2.2 ghz
geheugen-512 mb ram

zoiets kan iemand hier wat mee?

Waarschuw beheerder
:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 10:34:
processor-amd athlon 64 processor 3200+ mmx 3dnow 2.2 ghz
geheugen-512 mb ram

Moet genoeg zijn voor scarface..
Maar wat voor videokaaart heb je erin zitten?

Waarschuw beheerder
geforce fx 5500

Waarschuw beheerder
iemand enig idee :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:37:
iemand enig idee :(

Download Rivatuner ;)

Wel op eigen risico :9

Waarschuw beheerder
wat is dat
Waarschuw beheerder
Valt er helemaal niets aan die besturing te doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quido op zondag 15 oktober 2006 om 23:10:
Valt er helemaal niets aan die besturing te doen?

mijn muis zat eerst via zo'n groen verloopje aangesloten,
heb hem toen gewoon in usb poort gedaan en toen deed hij het goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:01:
wat is dat

Kan je je videokaart een beetje mee overklokken ;)
Maar doe nie te veel :9

Waarschuw beheerder
Ben m nu aan t downloaden! Vanmiddag maar ff spelen :D

Waarschuw beheerder
donateur
heel erg vet spelletje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand een serial anders heb k aleen een demo van 60 min :s help please :D

Waarschuw beheerder
donateur
heb em in de download en is 50 % :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 12:42:
www.google.nl

daar heb k nii veel aan he :s

wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?

Waarschuw beheerder
donateur
www.piratebay.org (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m al gedownt maar moet een serial hebben in dit geval een email adres en en password :s wie ? ? ? o wie ? ? ?

Waarschuw beheerder
ben er net mee begonnen...
erg vet spel
scarface :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Razende Raapie™ op woensdag 18 oktober 2006 om 17:36:
daar heb k nii veel aan he :s

wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?

Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Razende Raapie™ op dinsdag 17 oktober 2006 om 17:27:
iemand een serial anders heb k aleen een demo van 60 min :s help please :D

Dat is niet toegestaan om daarover op PF te praten ;)

En trouwens denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:26:
En trouwens denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt

:lol: idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 10:49:
Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden

en denk je dat k dat ni gedaan heb maar kan niks concreets vinden :s

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:26:
denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt

en k denk dat jij betr je opmerkinegn voor je kan houden :ja:

Waarschuw beheerder
ben net bezig om de sigaren winkel te kopen...
en heb net mn huis weer ff netjes gemaakt in de game :p

echt een heel vet spel :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
HELP!!! :P

Als ik hem probeer op te starten dan geeft hij een fout weer

zogenaamde direct X error D3DERR_INVALIDCALL

iemand idee wat ik eraan moet doen?

Uitspraak van Nostalgia op woensdag 11 oktober 2006 om 09:58:
kappe
directX error

en heb de nieuwste dr op zitten

iemand n idee?

alleen ik heb een geforce 4 64 mb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
film was vet hoop die game ook b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:22:
alleen ik heb een geforce 4 64 mb

Wel eens eraan gedacht dat je videokaart de spellen van nu niet meer aan kan :x
Ik ga binnenkort ook een andere halen, mijne trekt het ook nie meer :P O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 21:05:
Wel eens eraan gedacht dat je videokaart de spellen van nu niet meer aan kan

ja het word me nu pijnlijk en langzaam duidelijk :(

good old days dat 64 ruim genoeg was
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk spel!! (y)!!
Waarschuw beheerder
bij mtv was er straks een stuk over, lijkt me wel een vet spel al zal het erg op gta lijken...
Waarschuw beheerder
Net ook ff gespeeld op xbox, ziet er goed uit :yes: (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb het hoogstens 15minuten op me pc laten staan.
Ik ben linkshandig, ik wil helemaal geen WASD en het wijzigen lukte maar niet. Volgens mmij niet eens mogelijk. Bovendien vond ik de besturing kut, helemaal niet soepel.

Doe mij dan toch maar Just Cause
Waarschuw beheerder
Little havana is al van mij nu nog de bendes allemaal uitmoorden daaro :P Ook al 3 gebouwen en zon storehouse voor mijn coke haha :D Wel handig ff zon distibutie ding doen meteen weer tonnetje of 2 erbij (afhankelijk van hoeveel gebouwen je hebt)

Waarschuw beheerder
Ik had 800 coke Toen werd ik afgemaakt:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 19:51:
Ik had 800 coke Toen werd ik afgemaakt

Zonde :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op zaterdag 21 oktober 2006 om 18:19:
Ook al 3 gebouwen en zon storehouse voor mijn coke haha Wel handig ff zon distibutie ding doen meteen weer tonnetje of 2 erbij (afhankelijk van hoeveel gebouwen je hebt)

heb k ook al.. moet alleen de gangs nog ff wegwerken daar :p
ben nu bezig met downtown :D:D
Waarschuw beheerder
wowww wie is er al bij de the sandman? vet nieuw eiland, soort van jamaica ofzo..

Waarschuw beheerder
Top spel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 22:11:
op spel!

idd (Y)
Waarschuw beheerder
Torrent gvd sloom:o

Scarface by DeleriumGroup
met Bitlord duurd nog wel 10 uur :/

Waarschuw beheerder
Ben ook bij the sandman Maar ik moet een of ander kind gaan redden nog niet veel zin in gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook allang, maar moet nu aan me REP werken al weet ik hoe laang schiet nie echt op, heb 't ook al ff nie meer gespeelt daardoor werd een beetje saai....

Wel handig die grote Coke deals, heb je zo ff 1 / 2 miljoen in de pocket B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha k heb m voor de ps2 en heb alles al bijna rep al bijna vol en 8 kg coke en 20miljoen op de bank :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:09:
Ben ook bij the sandman Maar ik moet een of ander kind gaan redden nog niet veel zin in gehad

fucking verslaafd aan dat spel.. als je 30 kg moet vervoeren aan allle panden die je hebt, dan wordt t leip. pffffft
Waarschuw beheerder
Heel leuk spel!Je hoort de echte stem van hem.Je hoort hem natuurlijk vaak zeggen,Fuck you!En de muziek in het spelletje is super.
Waarschuw beheerder
donateur
idd jah super spel maar op de ps2 betr te spelen als op de pc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeonieLoveDanny op vrijdag 27 oktober 2006 om 08:28:
Je hoort de echte stem van hem

Het is niet Al Pacino hoor :)

Maar er zijn wel vet veel bekenden die hun stem hebben geleend, bijv, ICE-T, Cypress Hill...

Waarschuw beheerder
heb m liggen maar heb m nog steeds niet gespeeld.. Net zoiets als gta is t toch?
Waarschuw beheerder
donateur
jah idd maar de opzet is een stuk harder

Waarschuw beheerder
[img width=260 height=123 cacheid=0000ead3002599eafeb6be3e1a01a0fb6f]http://www.xxxupload.nl/images/2D44253.jpg[/img]

Wat is mijn probleem?

Ik heb DirectX vanaf cd geinstalleerd...
Maar geeft nog steeds deze fout aan. :/
Waarschuw beheerder
Leuk spelletje alleen op die eilanden wordt ik gek.

Waarschuw beheerder
lijkt me een super goed spel
Waarschuw beheerder
donateur
leuke game maar vind de film beter :p
Artiest W
Waarschuw beheerder
super vette game

van de week begonnen op ps2
dacht gistere ff een beetje alles verkennen , beetje rondijden , beetje zwemmen wor ik opeens gepakt door een witte haai
VETTE shit hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op zaterdag 28 oktober 2006 om 11:21:
beetje zwemmen wor ik opeens gepakt door een witte haai

Ook al mee gemaakt:p

Waarschuw beheerder
haha die witte haai heb k nog nie gezien...
ben nu bezig met downtown... maar blijft een vet spel :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, ik heb van gamecopyworld.com een trainer gedownload (Scarface_DT_SkOssInO.exe) echter als ik in de game zit werkt deze dus niet, geen enkele reactie.

Iemand ervaring hiermee?

Cheats handmatig invoeren werkt prima, maar aangezien je ze niet kan typen maar moet scrollen door de letters schiet dat niet echt op.

(ps: alle andere trainers werken ook niet)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
snap ik ook niet echt :s

Waarschuw beheerder
donateur
;) dat was te verwachten natuurlijk...... omdat ik een spel speel ter ontspanning en ik geen zin heb om mijn toetsenbord in stukken te slaan als ik NET voordat je iets gehaald hebt lekker ff kapot gemaaid word :p

En jullie hebben er toch geen last van dus who care's ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net zon paaseiland hoofd gekocht hehe : heb nu alle dingen die ik tot dusver kan kopen :P moet nu southbeach overnemen en heb 250.000 dealerst tot mijn beschikking :D in een keer 30 kilo coke kopen hehe :D dik cashen dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:09:

daar ben ik ook, 2 keer geprobeerd dat meisje te redden maar tis een beetje onbegonnen werk :/
wordt sowieso een beetje gek op dat eiland, wordt constant beschoten :lol:

Waarschuw beheerder
ik zit nu in een level, moet je naar een Shotgun bar toe,
dan met ee auto op de weg racen en overe boten springen, de 3e opdracht is. dat je dat ex vriendje moet neerschieten met een sniper op het water, er komen heleboel boten, 1 daarvan is hij. hij draagt een blauwe pet met een paars shirtje staat er. nah ik ga dus iedereen af, en ik kom er geen 1 tegen met een blauwe pet en een paars shirtje, en ben nu al 7 x gefaald omdat hij weg gekomen is,

iemand die me uit kan leggen welke het is?? of op wat voor soort boot,

Thnx:)

Waarschuw beheerder
is al gelukt,
na die missie wel 2x 250.000 kwijt geraakt werd gepakt door smeris

Waarschuw beheerder
Gaaf spel (Y)

Ik heb hem origineel maar voordat ik het spel start geeft een een melding dat mijn licentie verloopt in een paar dagen...

Moet ik het spel registreren of activeren? Zal wel lullig zijn want heb geen internet op mijn game pc :/

Wie kan me hier antwoord op geven? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet nacho contreras nou afknallen, ben bij level 5, ken nou shizzle kopen voor 100.000

net ff distrubutie gedaan; 1,5 mil :D opschieters

5 kilo gekocht op de islands wordt mn boot opgeblazen onderweg naar miami :/

Waarschuw beheerder
lol, codes willen weleens helpen, zodat je voertuig gemaakt word;)

http://www.gamespot.com/pc/action/scarface/hints.html

invoeren bij je escape menu,

er zit 1 echt groot kut opdracht in..

je bent op een boot, moet mannetjes afknallen, dan 2 boten neer schieten, dan weer mannetjes afknallen, en dan 3 bommen ontmantelen, die met die ring ronddraaien gaan, was ik bij de laatste bom, ging iker IETS over heen, BOEM, over nieuw beginnen, nu al de 5e keer (zit nu in level 5 geloof ik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog weinig tijd gehad, maar is volgens mij wel aanradertje dit spel
Waarschuw beheerder
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden, waaronder scarface. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?

Waarschuw beheerder
Zelfde torrent zoeken via torrentz.com

Kijken welke file het laatst is upgeload en kijken naar the seeds. Daarvan de trackers laden in Utorrent. ( of welk proggie jij gebruikt voor torrents)
Waarschuw beheerder
µtorrent, maar ik nog zat seeds staan, 22 seeds en 2300 peers, dus zou geen probleem wezen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 12:06:
Kijken welke file het laatst is upgeload en kijken naar the seeds. Daarvan de trackers laden in Utorrent.

Opnieuw de laatste torrent gedownload, hij vraagt dan om de trackers van die file bij te werken, gedaan, maar nog altijd geen activiteit. :S

Waarschuw beheerder
Strange....

Zou het even opnieuw downloaden, andere versie.

Waarschuw beheerder
Wat zijn de systeemeisen voor deze game ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:07:
Zal wel lullig zijn want heb geen internet op mijn game pc

Game zonder internet lijkt me saai.
Waarschuw beheerder
Ik heb m ook geinstalleerd, reloaded versie van utorrent. Alleen als ik de tutorial gespeeld heb en aan het echte werk wil beginnen blijft er staan loading onder in beeld.

Iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
Dat is dus geen optie :)
Waarschuw beheerder
level 7 :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rem op vrijdag 3 november 2006 om 11:02:
k heb m ook geinstalleerd, reloaded versie van utorrent. Alleen als ik de tutorial gespeeld heb en aan het echte werk wil beginnen blijft er staan loading onder in beeld.

Iemand suggesties?

als je em gedownd heb, de volle versie moet je de crack er nog bij downloaden, anders doetie het idd niet en blijft hangen,

zoek op: crack scarface the world is yours
Waarschuw beheerder
level 8 :D en alles zonder cheats, moet nou sosa afmaken :D

Waarschuw beheerder
lol, ik ben nu bij dat level dat je een meisje moet beschermen in een kroeg, dat je moet sniperen.
alleen die haal k nu al 6x niet, iemand tip?:P

Waarschuw beheerder
Heb hem gedownload, En ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vindt.

Maar heb nu eventjes gestopd met Scarfae, En begonnen met Bully(y)

Waarschuw beheerder
15kg net verkocht.. 6,5$mil lekker hoor

Waarschuw beheerder
haha net de babylon club gekocht...
maar zo te horen zijn er al die het bijna hebben uitgespeeld :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 11:41:
Bully

ook wel een leuk spel :D
vorige week een stukje van gezien op de ps2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 13:56:
maar zo te horen zijn er al die het bijna hebben uitgespeeld

bijna ja :/
ben nou in bolivia waar ik sosa af moet maken maar is uiteraard haast weer niet te doen, ken alleen maar restarten dus blijf maar proberen, zo maar ff ressetten denk ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op woensdag 8 november 2006 om 18:05:
Uitspraak van McLoud op woensdag 8 november 2006 om 13:56:
maar zo te horen zijn er al die het bijna hebben uitgespeeld

ben net begonnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 13:23:
15kg net verkocht.. 6,5$mil lekker hoor

30 kilo,
18 mil, greeg iets meet per mil. per ophaal punt,

alds je die kleine hoeveelheden bij je winkels inlevert, krijg je meer bij de ophaal van die grote drugs transporten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op woensdag 8 november 2006 om 18:05:
bijna ja
ben nou in bolivia waar ik sosa af moet maken maar is uiteraard haast weer niet te doen, ken alleen maar restarten dus blijf maar proberen, zo maar ff ressetten denk

en nou dus wel :D echt fucking moeilijk de laatste missie pffff wel 15 keer over gedaan als et niet meer is
Waarschuw beheerder
iemand een handige tip voor Chi Peso Trattoria missie ??
elke keer gaat die klote eigenaar dood heb em al 20 keer gedaan :/
Waarschuw beheerder
naast um blijven staan & met "RAGE" proberen...
Waarschuw beheerder
tis al gelukt met die bodog stampede b)
Waarschuw beheerder
dat ken natuurlijk ook :P

Waarschuw beheerder
jo heb hem net gedownload spel instaleert goed maar als ik naar buiten ga is het merendeel van mn beeld zwart maar zodra ik ergens binnen ben nie meer wie weet wat het probleem is zijn er patches voor verkrijgbaar of zo

Waarschuw beheerder
donateur
kan je videokaart het spel wel aan?
Waarschuw beheerder
vind het vet spel.. ik heb t op de xbox en is wel vet! :D
Waarschuw beheerder
Tering.. hoe moet je door dat laatste level komen ( daar bij Sosa ) ??? als je die deur hebt opengeknalt blijven die gasten maar komen. Komt geen eind aan... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op donderdag 2 november 2006 om 12:02:
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden, waaronder scarface. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?

wel gnoeg seeders??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind over Matter :nosmile: op maandag 13 november 2006 om 22:37:
Tering.. hoe moet je door dat laatste level komen ( daar bij Sosa ) ??? als je die deur hebt opengeknalt blijven die gasten maar komen. Komt geen eind aan...

rage, meteen doorrennen naar de trap en naar boven gaan, moet je echt snel doen en voor het einde van je rage moet je ze boven ook neergeknalt hebben, dan ren je het balkon op, meteen dat hok links naar binnen, iedereen neerknallen en vanaf daar zelf richtend schieten zodat je rage weer snel vol is en dan weer rennen met rage

is te doen maar je zou haast denken van niet he :D
Waarschuw beheerder
of cheaten :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op dinsdag 14 november 2006 om 18:49:
meteen dat hok links naar binnen, iedereen neerknallen en vanaf daar zelf richtend schieten zodat je rage weer snel vol is en dan weer rennen met rage

Ja idd zo ver was ik ook, maar ga telkens dood :@. Ga het maar weer eens proberen. moet vast wel een keer lukken. Thanx

Waarschuw beheerder
ik heb hem nog steeds niet binnen :(:(:(
Waarschuw beheerder
hey mensen is het nah ook zo als je alle gangs in downtown bijv. afmaakt dat ze niet komen aanvallen als je je geld gaat halen tijdens distrubutie???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 2 november 2006 om 12:02:

waarschijnlijk is de schijf waarop de downloads binnenkomen, als Fat-32 geformatteerd (maximale bestands grootte is volgens mij 4 gig), en het spel dus iets groter.... als er 4 gig van binnen is, dan stopt ie.
Wil je bestanden groter als 4 gig binnehalen moet die schijf NTFS geformatteerd zijn.

Besturing van allebei m'n gamepads werkt niet goed, en is niet in te stellen :(
Bewegingen met muis gaan ook niet soepel..:frusty:
Ergernis is te groot....Scarface maar weer deleten (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 22:44:
Bewegingen met muis gaan ook niet soepel..

Wat dan... is gewoon in het begin in te stellen hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op woensdag 15 november 2006 om 07:58:
[[D.W.K]Stuitah Bal a.k.a Spook[D.W.K]] hey mensen is het nah ook zo als je alle gangs in downtown bijv. afmaakt dat ze niet komen aanvallen als je je geld gaat halen tijdens distrubutie???

dat ben ik nu ook aan het proberen, heb al aardig wat gangs dood,
ik kom dan met een gepanserde jeep aanrijden, en dan zijn er welles van die gaste die je jeep neerknallen met een bazooka,

maar ik merk wel verschil, ipv 2 panden per distrubutie, 1 pand:P.
gewoon goed beveiligen, komen ze ook niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 00:00:
dat ben ik nu ook aan het proberen, heb al aardig wat gangs dood,
ik kom dan met een gepanserde jeep aanrijden, en dan zijn er welles van die gaste die je jeep neerknallen met een bazooka,

maar ik merk wel verschil, ipv 2 panden per distrubutie, 1 pand.
gewoon goed beveiligen, komen ze ook niet..

ik heb em al uitgespeeld B)
het einde is wel super dik je red het alleen maar met blind rage :/ maar sosa is history DIE you cock a roach :[
maar als je gang heat low is bij drugsdeals krijg je wel meer 30 kg en dat brengt veel geld op :D k had met alle panden bij me kaar over de 30 mil. in een keer 8)

wel jammer is als je sosa heb afgemaakt dat je niks meer ken doen zoals Felix Leads en sandman leads...ik heb het spel net 3 weken :/ kijke of ik em nog ken ruilen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op dinsdag 14 november 2006 om 18:49:
moet je echt snel doen

chill aan man b)

blind rage cheat :P

fill balls meter = fpatch :D

Waarschuw beheerder
cheats:
http://www.gamespot.com/pc/action/scarface/hints.html

Waarschuw beheerder
kan iemand me ff vertellen waarom t me nie lukt om al sneller wa grotere deals te doen?
Heb de 1e warehouse en heb tot $100.000 deals al beschikbaar gespeeld. Maar k krijg ze nie :s Iedere keer weer van maar 20k,10k,5k,2k in dollars he :P Nie in grammen :D

Thnx vast

Waarschuw beheerder
Der is een patch uit
alleen ik krijg hem niet gedownload als ik hem download zegt die ... je version is alleen voor de US en all doe ik die andere is die alleen voor UK

Waarschuw beheerder
ik speel hem nou ook sinds enkele dagen...
alleen heb nog steeds drugsdeals van niet veel geld...

gister had ik iets van 700 gram gekocht, en die verkocht voor 10.000 per 100 gram..schiet dus niet echt heel erg op
ik weet niet wat jullie bedoelen met panden en warenhuizen waar je grote transporten kunt doen, dit moet bij mij denk ik nog komen...
gebruik zelf nu ook een medic cheat want ik word pissig als ik steeds doodga en weer helemaal opnieuw hetzelfde kan gaan doen..
mijn PC trekt het ook gewoon maar net, wel alles aan dan he maar af en toe een fps van 15/20

oja en sommige van die missies zijn echt te vaag voor woorden...dan moet je bijvoorbeeld iemand ff helpen met van die kerels af te schieten en vervolgens staat er get somewhere safe...nou oke ik pak een auto en scheur keihard weg...de politie zitten me op de hielen maar ik blijf rijden om te proberen te ontsnappen...na een tijdje staat er dan alsnog "You are fucked" en kan ik weer opnieuw beginnen, terwijl ik gewoon fucking ontsnapt was aan die wouten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KJij heb toch overal een hack voor draaien :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 14:26:
gebruik zelf nu ook een medic cheat want ik word pissig als ik steeds doodga en weer helemaal opnieuw hetzelfde kan gaan doen..

Die gebruik ik ook:p
Waarschuw beheerder
ben eindelijk aangekomen op het sandman eiland!!!
die eerste missie daar is best pittig.....
die 2de missie heb ik nu 2 of 3 keer gedaan (dat je die pakketjes coke moet zoeken door di e3 kampen....die is wel vet , doe alles met de sniper rifle.
Zit denk ik al aardig in het einde van het spel maar heb nog geen cheat gebruikt!!! ook niet van plan.
Maar tis idd erg kut als je midden in een missie dood gaat , kenje opnieuw beginnen

Waarschuw beheerder
moet nog paar missies heb ik hem uitgespeeld,

iritant als je mensen moet beschermen, of jezelf, en dr komt politie en je bent "fucked up"
Waarschuw beheerder
ik heb nog 600 000 000 op de bank staan en kan vrijwel niks meer doen :gaap: heb alles gekocht en alle exotics en kan alleen nog felix leads doen best wel jammer :/

Waarschuw beheerder
wow, kom ik aanzette met me 4 mil.
Waarschuw beheerder
waar ken k die bazooka en sniper vinde want er stond dat ik die heb unlocked
Waarschuw beheerder
ga naar je arms dealer op de hoek bij pedro's pawn shop of bij je mansion of via je kofferbak van een van je wagens en koop em daar (Y)

Waarschuw beheerder
Hoe haal je dat gebeure bij Pedro? :/ Waar je in de kamp word gedropt en jezelf moet verdedigen tegen 2939393man zonder wapens :rot:
Waarschuw beheerder
binnenkort toch maar weer eens verder gaan...

Waarschuw beheerder
niemand die het weet :cry: is voor de ps2 freedom town ofzo :/
Waarschuw beheerder
ja kon er gistere ff niet op komen welk level je nou bedoelde.

knock de eerste de beste gast die je tegen komt tegen de vloer .....pak zijn wapen en ren naar achter recht , daar waar de containers staan ...de groep zal zich verspreiden probeer er zoveelmogelijk in 1 keer te pakken , pak zo snel mogelijk wel een AK-47 en maak je RAGE meter vol , ren de trap op tussen een stel containers en pomp die gasten die boven staan vol lood...... ren niet te ver de containers op want verderop beneden staat een truck met wat gunners erop , die truck blow je door van afstand te gaan schieten , lukt et niet dan ga je naar benden - rechts vd containers en probeer je het dmv locked te schieten.
als je de truck heb weg geblazen ....ga je richting de docks en knal je de guards onderste boven. dan met de boot achter Pedro aan.

Good luck

Waarschuw beheerder
:vaag: oke dan.... :cry:

Elke keer als ik er een paar vermoord komen de kogels van alle kanten :/

:nosmile:

Waarschuw beheerder
tis gelukt :D thx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 23:08:
tis gelukt thx

ben je daar pas :P je heb nog een lange weg te gaan haha maar het word wel kickuh (Y)

ik heb inmiddels alles wel gedaan :gaap: niks meer te doen behalve felix leads..
Waarschuw beheerder
Als scarface wil installeren en ik klik op: 'I accept the terms of the licence agreement' dan krijg ik het volgende in beeld:

'An additional file is required before you may install this game. Click 'Yes' to download it now.'

Als ik dan op 'Yes' klik gaat ie downloaden. Tenminste dat staat er, maar er is geen vooruitgang:S Weet iemand hoe dit zit?

(heb je trouwens 1 cd nodig of 2 cd's om t spel te installeren)?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je de legale of illegale versie? heb zelf de legale versie ( 1 dvd) en kreeg een melding over dat de licentie verlopen was en heb na veel zoeken eindelijk de juiste patch gevonden en nu doet ie het.
Waarschuw beheerder
Gedownload...
Waarschuw beheerder
donateur
Update staat o.a op dit forum http://forum.gamez.nl/index.php?showtopic=115&st=60 voor degenen die m nog niet hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stan :bier: op donderdag 7 december 2006 om 13:17:
waar ken k die bazooka en sniper vinde want er stond dat ik die heb unlocked

of je koopt ze gewoon in je weapons

Waarschuw beheerder
donateur
Die !! You fucking cock-a-roach!! :[ b)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu op dat eiland waar je The Sandman moet ontmoeten

Waarschuw beheerder
zeker een vet spel, ik ben nu bij de u-gin shotgunbar, maar ik kom maar niet verder :[ weet niet welke gast ik neer moet knalllen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 14:49:
weet niet welke gast ik neer moet knalllen

Die is met een rood kruis geselecteerd :)
Waarschuw beheerder
binnenkort toch maar weer eens ff spelen :)
Waarschuw beheerder
ik ben weer opnieuw begonnen voor de 3e keer :P
blijft geweldig :yes:

''goddamn man are blind conyo''

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu in southbeach.. $5.000.000 sparen en dan kan ik dat 2e hotel kopen
Waarschuw beheerder
soms heb je wel is dat je gangs aant afmaken bent en dat er dan ineens zown grijs vlak komt te staan :/
maar als je dan als assasin of driver of enforcer gaat spelen dan kan je ze wel weer af maken
(Y)

Waarschuw beheerder
lekker spel (Y) _____:lijn:

Irritant als je een boot moet gebruiken die je niet zelf mag uitzoeken :@ Heel soms kun je zelf je boot uitzoeken :(

:bye:

JeLLa
Waarschuw beheerder
weet je wat helemaal great is...

als je drugs kan laten overkomen voor 500.000 $ hoef je niet te varen hehe :D
Waarschuw beheerder
Ga hem weer eens downe :) mijn pc trekt hem nu denkik beter als eerst :) vet spelleke :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op vrijdag 19 januari 2007 om 22:46:
ik ben weer opnieuw begonnen voor de 3e keer

raak je er niet een beetje zat van ondertussen?! je moet in principe het hele spel door hetzelfde doen ja, is mij halverwege het spel flink gaan vervelen en ben er mee gestopt...was blij dat ik hem gedownload had ipv gekocht (n)