ik heb hem ook
alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem
heb directs9 installed, de kaart is een geforxce fx5500
bij andere spellen werkt alles gewoon perfect
iemand een idee>?
alleen als ik het spel opstart krijg ik als het ware een soort blokken ik heb al bij de instellingen gekloot maar krijg het niet mooi er is echt niet veel te zien het beeld is geel met zwart je ziet wel schimmem
iemand een idee>?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 07:45:ik heb hem ook
iemand een idee>?
Verdere specs van je pc ? 5500 is nou niet echt je van het.. nieuwste driver van je videokaart ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:40:hoe ken ik de specs van mijn pc oprvragen?
Start > Uitvoeren > dxdiag > OK
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 10:34:processor-amd athlon 64 processor 3200+ mmx 3dnow 2.2 ghz
geheugen-512 mb ram
Moet genoeg zijn voor scarface..
Maar wat voor videokaaart heb je erin zitten?
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:37:iemand enig idee
Download Rivatuner
Wel op eigen risico
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:01:wat is dat
Kan je je videokaart een beetje mee overklokken
Maar doe nie te veel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 12:42:www.google.nl
daar heb k nii veel aan he
wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?
Uitspraak van Razende Raapie™ op woensdag 18 oktober 2006 om 17:36:daar heb k nii veel aan he
wie kan mij serieus ghelpen ? ? ?
Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden
Uitspraak van Razende Raapie™ op dinsdag 17 oktober 2006 om 17:27:iemand een serial anders heb k aleen een demo van 60 minhelp please
Dat is niet toegestaan om daarover op PF te praten
En trouwens denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:26:En trouwens denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 10:49:Als je zelf beetje actief zoekt, heb je het zo gevonden
en denk je dat k dat ni gedaan heb maar kan niks concreets vinden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:26:denk nie, da je op zo'n domme vraag antwoord krijgt
en k denk dat jij betr je opmerkinegn voor je kan houden :ja:
HELP!!! 
Als ik hem probeer op te starten dan geeft hij een fout weer
zogenaamde direct X error D3DERR_INVALIDCALL
iemand idee wat ik eraan moet doen?
alleen ik heb een geforce 4 64 mb
Als ik hem probeer op te starten dan geeft hij een fout weer
zogenaamde direct X error D3DERR_INVALIDCALL
iemand idee wat ik eraan moet doen?
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
alleen ik heb een geforce 4 64 mb
laatste aanpassing
film was vet hoop die game ook 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:22:alleen ik heb een geforce 4 64 mb
Wel eens eraan gedacht dat je videokaart de spellen van nu niet meer aan kan
Ik ga binnenkort ook een andere halen, mijne trekt het ook nie meer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 21:05:Wel eens eraan gedacht dat je videokaart de spellen van nu niet meer aan kan
ja het word me nu pijnlijk en langzaam duidelijk
good old days dat 64 ruim genoeg was
vet spel 
Ik heb het hoogstens 15minuten op me pc laten staan.
Ik ben linkshandig, ik wil helemaal geen WASD en het wijzigen lukte maar niet. Volgens mmij niet eens mogelijk. Bovendien vond ik de besturing kut, helemaal niet soepel.
Doe mij dan toch maar Just Cause
Ik ben linkshandig, ik wil helemaal geen WASD en het wijzigen lukte maar niet. Volgens mmij niet eens mogelijk. Bovendien vond ik de besturing kut, helemaal niet soepel.
Doe mij dan toch maar Just Cause
super vet 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 19:51:Ik had 800 coke Toen werd ik afgemaakt
Zonde
Ook al 3 gebouwen en zon storehouse voor mijn coke haha Wel handig ff zon distibutie ding doen meteen weer tonnetje of 2 erbij (afhankelijk van hoeveel gebouwen je hebt)
heb k ook al.. moet alleen de gangs nog ff wegwerken daar
ben nu bezig met downtown