Partyflock

Forumonderwerp · 889735
Lijkt er nu toch echt op dat die uitkomt :D

http://www.scarfacegame.com

Lijkt mij wel relaxed

Ben hem nu aant downlaoden O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:
Op wat voor gebied niet uitgebreid?

Kom ik op terug :D vond in het begin dat je teveel filmpjes etc. kreeg ma nu heb je alle vrijheid van de wereld (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:
maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!

precies (Y)
Vind ook die stem vet van al pacino (Y) beetje scheldend rondlopen, en dat je die conversaties aan kunt gaan met mensen is ook wel chill
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Vind hem zker niet slecht :) en echt lelijk is hij ook niet :) top sfeertje en leuke muziek :) ga hem nu maar weer eens doen :)

Uitspraak van Twee Meter Peter op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:03:
Vind hem zker niet slecht :) en echt lelijk is hij ook niet :) top sfeertje en leuke muziek :) ga hem nu maar weer eens doen :)

Hier is gister iets mis gegaan met de downlaod :/

Hij had blijkbaar rar 00 t/m rar 28 niet gedownload :s
Dus heb ik die opnieuw kunnen aanzetten, maar hij is bijna klaar en ik kan niet wachten om te gaan spelen :no: :9
Ik vind hem dik lachen, vooral wat hij allemaal zegt en hoe hij beweegt enzo... tis net Al Pacino himself :D
Artiest {SHOWLIST artist 69462, 77744}
ik vind het ook een super spel :respect::respect:
:respect: ga het nu ook mooi weer spelen :p
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete
Uitspraak van WuKen op zondag 8 oktober 2006 om 14:29:
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete

als het goed is wordt daar aan gewerkt en komt er snel een patch voor...

heb er zelf geen last van btw :)
ik heb ook geen last van controls die kut zijn, wel kon ik mijn muis in het begin niet goed instellen... toen heb ik die gewoon in usb poort gestopt en toen kon ik het wel goed instellen B)

Ik ga hem ook downloaden, Hopelijk ben ik niet te laat...

ziet er best goed uit...alleen besturing is best kut met de muis ook bij mij :/

Scarface B)

Waar downloaden jullie hem? Waar ik hem downloade ging ie niet...

moet je ff in torrentspy.com
Scarface-RELOADED

typen bij seach

heb um hier vanaf!

http://katz.ws/search/scarface

Bedankt
Ondertussen heb ik dit spel dus wel gebrand.... GENIAAL! Het spel ademt echt dat hele scarface sfeertje en dat is zo onwijs verslavend! Deze game vind ik persoonlijk beter dan GTA: VC en SA...
Daar gaat mijn nachtrust! :P

Uitspraak van Nostalgia op maandag 9 oktober 2006 om 10:37:
Ondertussen heb ik dit spel dus wel gebrand.... GENIAAL! Het spel ademt echt dat hele scarface sfeertje en dat is zo onwijs verslavend! Deze game vind ik persoonlijk beter dan GTA: VC en SA...
Daar gaat mijn nachtrust! :P

:bier:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:47:
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.

Godfather:no:

Reservoir dogs :/

Scarface :yes: :yes:

Niet te tippen aan de andere twee
###
laatste aanpassing

Iemand die weet hoe ik de instelling van de muis kan veranderen?

downloading! :D

weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.

tips?

kunt toch wel felix leads doen? (bij business) bouw je ook reputatie mee op, en heb je al je stores/clubs al in het gebied waar je bent?

zal is ff checken, thnx voor de tip ;)

kappe
directX error

en heb de nieuwste dr op zitten :/

iemand n idee?

drivers videokaart opnieuw installeren of update....

geprobeert

VIA/S3G Unichrome Pro IGP
standaard pc gevalletje

Uitspraak van WuKen op zondag 8 oktober 2006 om 14:29:

Zodra je aant spelen bent, kan je de controls veranderen :jaja:
Moet je wel eerst het spel starten (en niet wat je in het begin krijgt)..

Wat is dat zeg, Mijn muis werkt perfect...Behalve als ik het spel speel, Dan wilt ie net niet reageren op mij...

Heb em op de PS2 dus heb nergens last van :D
Uitspraak van actief op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:42:
kappe
directX error

en heb de nieuwste dr op zitten

iemand n idee?

Zo te zien is het een D3D (direct 3d error) en dat heeft te maken met je kaart. Ik heb dezelfde onboard kaart en daarmee was zelfs counterstrike 1.6 een DRAMA, laat staan een nieuw spel als Scarface. Ik ben bang dat je toch een nieuwe kaart moet overwegen om het spel te kunnen draaien!

kappe, daar was ik al bang voor

een goedkoop alternatief?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:14:
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.

tips?

Als je zoveel geld hebt kan je ook dingen kopen om je rep. te verhogen, ik weet niet of je alle exotics al gekocht hebt? Met zo'n som geld moet je aardig wat kunnen kopen! (Tip: renoveer vooral je eigen huis, dat levert een flinke rep. boost op!).
Uitspraak van actief op woensdag 11 oktober 2006 om 10:09:
kappe, daar was ik al bang voor

een goedkoop alternatief?

wat voor slot heb je, agp of pci-e?

3 PCI (denk zonder -e)
en 1 AGP slot
Hmm lijkt een beetje op mijn moederbord zo te horen :) Zelf heb ik ook 1x agp en 3x pci en ik heb laatste een nieuwe 6600GT agp gekocht die best lekker draait, zeker voor het geld is het een goede kaart.

HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.

EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
laatste aanpassing
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather
Ik heb zelf de 6800LE en hij draait daar ook pefect op... ok geen dure kaart maar alles op hoogste draait nog steeds top...

alleen mijn pc of processor is volgens mij aan het overlijden...

Ben nu al heel lang aan me Rep. aant werken begint te vervelen onderhand, kan wel al grote deals maken van 7 kilo ofzo, kan ook naar andere eilanden al mja de hele tijd van die kleine missies doen alleen voor me Rep. schiet nie op kwil me territorium uitbreiden :[

Uitspraak van Lamme Leen op woensdag 11 oktober 2006 om 15:21:
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather

Omdat het spel daarvan ook heel erg verrot is vergeleken scarface :jaja:
Jammer dat het net lijkt alsof je GTA speelt ofzo :P

Als je directx error krijgt moet je de readme is lezen :)
laatste aanpassing
hij is er :D

ff checken wat voor spel dat is

Uitspraak van ioH op vrijdag 13 oktober 2006 om 01:54:
Jammer dat het net lijkt alsof je GTA speelt ofzo :P

Het is een sandbox-game en het lijkt juist niet heel erg op Gta.
ik vind dat gta gameplay wat sneller is
en ik speelde altijd met de classic toetsen (dus geen muis) en vind scarface beetje hmmm, niet zo leuk!

dus uninstall en wachten op nfs carbon

heb em al eerst ff 200g coke verkocht en die garage overkopen:D
Uitspraak van Michalis op vrijdag 13 oktober 2006 om 09:39:
dus uninstall en wachten op nfs carbon

Nou dat heb ik ook ff gespeeld en dat vond ik ook niet echt wat...
vanavond maar eens ff spielen