Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:Op wat voor gebied niet uitgebreid?
Kom ik op terug
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:05:maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!
precies
Vind ook die stem vet van al pacino
Uitspraak van Twee Meter Peter op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:03:Vind hem zker niet slechten echt lelijk is hij ook niet
top sfeertje en leuke muziek
ga hem nu maar weer eens doen
Hier is gister iets mis gegaan met de downlaod
Hij had blijkbaar rar 00 t/m rar 28 niet gedownload
Dus heb ik die opnieuw kunnen aanzetten, maar hij is bijna klaar en ik kan niet wachten om te gaan spelen
de controls zijn echt kut op de pc, en je kan niks instelle... heb em 5 min gespeeld en weer gedelete
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:47:Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
Godfather
Reservoir dogs
Scarface
Niet te tippen aan de andere twee
###
laatste aanpassing
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
tips?
Uitspraak van actief op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:42:kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
Zo te zien is het een D3D (direct 3d error) en dat heeft te maken met je kaart. Ik heb dezelfde onboard kaart en daarmee was zelfs counterstrike 1.6 een DRAMA, laat staan een nieuw spel als Scarface. Ik ben bang dat je toch een nieuwe kaart moet overwegen om het spel te kunnen draaien!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:14:weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
Als je zoveel geld hebt kan je ook dingen kopen om je rep. te verhogen, ik weet niet of je alle exotics al gekocht hebt? Met zo'n som geld moet je aardig wat kunnen kopen! (Tip: renoveer vooral je eigen huis, dat levert een flinke rep. boost op!).
Hmm lijkt een beetje op mijn moederbord zo te horen
Zelf heb ik ook 1x agp en 3x pci en ik heb laatste een nieuwe 6600GT agp gekocht die best lekker draait, zeker voor het geld is het een goede kaart.
HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.
EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
HIER kun je deze kaart vinden, voor € 60,- is dit gewoon een goede kaart. Verwacht geen top-of-the-bill, maar redelijke prestaties voor een -laten we eerlijk zijn- redelijke prijs.
EDIT hmmm hij linkt niet goed. PM me maar ff, dan zal ik het uitleggen!
laatste aanpassing
Uitspraak van Lamme Leen op woensdag 11 oktober 2006 om 15:21:iig minder negatieve geluiden dan The Godfather
Omdat het spel daarvan ook heel erg verrot is vergeleken scarface