Op wat voor gebied niet uitgebreid?
maar het sfeertje is perfect overgebracht en vind het verhaal goed in elkaar steken, soundtrack is ook top!
Vind hem zker niet slechten echt lelijk is hij ook niet
top sfeertje en leuke muziek
ga hem nu maar weer eens doen
Mwoa...net de trailers bekeken en eigenlijk bestaat het spel uit het bekende verhaal. Ze hebben gebruik gemaakt van dezelfde engine als GTA en het lijkt daarom ook precies op GTA, wat niet echt mooi te noemen is. Het komt uit op de oude generatie consoles, dus geen next-gen tricks. Verder vind ik het allemaal wel welletjes en Pacino moet wel heel erg z'n best doen om de Montana stem tevoorschijn te toveren, beetje jammer allemaal. Net zoiets als de Reservoir Dogs game, allemaal troep.
kappe
directX error
en heb de nieuwste dr op zitten
iemand n idee?
weet nu al niet mee wat ik moet doen, moet me reputatie opbouwen wil ik volgende opdracht krijgen denk ik, iemand tips hoe je dat het beste ken doen want dealers door de kop knallen heb ook niet veel zin, ben net ook bij zon toren geweest waar zon vrouw/hoer staat te wachten op je en waar je mee een gesprek moet beginnen heb je dat gedaan moet je weer verder met reputatie opbouwen mmmmm snap t af en toe niet, heb ook al 200.000 aan cash op de bank staan.
tips?
iig minder negatieve geluiden dan The Godfather