Partyflock

Forumonderwerp · 889669
Waarschuw beheerder
donateur
20 juli 2006
Israëlisch gifgas maakt burgers in zuid Libanon ziek

Volgens een Amerikaanse voormalig wapen expert, die in Irak gediend heeft, dient het projectiel op de foto om chemische wapens te verspreiden. Het wordt gedragen door een Israëlische soldaat. Er zijn ook duidelijk hebreeuwse letters op het defensievoertuig te zien. Aan de rechterkant op de grond is nog zo'n zelfde type projectiel te zien. Het is niet bekend wat voor soort gas er in zit, maar het gas dat door Israëliërs in de dorpen in zuid Libanon is gedropt zorgde dat de dorpelingen zwaar moesten overgeven.

Commentatoren van de media zeiden dat Israël, met haar unieke geschiedenis, nooit chemische wapens of gifgas zou gebruiken. Het is echter juist vanwege deze aanname dat ze dit soort wapens gebruiken. De ontkenningsfactor voorkomt dat geloofwaardige raporten over het gebruik verboden wapens door Israël serieus genomen worden door de media.

[img]http://www.powerbeat.org/images/idf_chem.jpg[/img]

[img]http://www.powerbeat.org/images/cw_shell.gif[/img]

Vertaald van: Wayne Madsen Report

Waarschuw beheerder
Als je mijn anonimiteit als excuus wilt gebruiken om zo kinderachtig te doen dan moet je dat zelf weten.. het zegt iid geval genoeg over jou.

En tuurlijk heb je met anderen betere gesprekken gehad. Jij zit nu gewoon fout en iedereen kan het lezen.
Nu je erachter gekomen bent ga je het op mijn anonimiteit gooien :)

Deze hele discussie draaide om iets wat jij zogenaamd gezegd zou hebben maar niet zo is. En kijk hoe je je eruit probeert te lullen!

Waarschuw beheerder
Doe is lief tegen elkaar
Waarschuw beheerder
Jouw Profielplaatje is ook niet lief ;)

Ground Zero

[img width=634 height=485]http://sms4collegemoney.com/geeklog/public_html//images/articles/20060724192750485_1.jpg[/img]

Een van de honderden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 28 juli 2006 om 14:57:
Als je mijn anonimiteit als excuus wilt gebruiken om zo kinderachtig te doen dan moet je dat zelf weten.. het zegt iid geval genoeg over jou.

En tuurlijk heb je met anderen betere gesprekken gehad. Jij zit nu gewoon fout en iedereen kan het lezen.
Nu je erachter gekomen bent ga je het op mijn anonimiteit gooien :)

Deze hele discussie draaide om iets wat jij zogenaamd gezegd zou hebben maar niet zo is. En kijk hoe je je eruit probeert t

En daar draag jij zeker niets aan bij door dit nu te schrijven, waardoor je eigenlijk dus weer het onderwerp snel veranderd! Beetje jammer...

[img width=634 height=485]http://sms4collegemoney.com/geeklog/public_html//images/articles/20060724192750485_1.jpg[/img]

Jah hadden die mensen maar niet moeten laten toestaan dat die kansloze hezbollah stakkers in hun midden opereerde, eigen schuld fucking dikke bult!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry.. maar Hezbollah is sterker dan Libanese leger. Waarom is libanses leger zo zwak. Door Isreal en VS. Isreal beschiet zelfs VN posten. Ze weten dat ze daar zijn! En ze willen geen Duitser door Holocaust.. trieste volk eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Als er nu iemand bij je aanbelt en vraagt mag ik aub mijn raket vanaf je dak afschieten op duitsland. Wat zeg je dan?

A. Ooh ja tuurlijk ga je gang ik haat die moffen toch zo erg.

B. Nou dat lijkt me geen goed idee, dadelijk schieten ze terug.

DUHH??! Eigen schuld dikke fucking bult! < met puin!

Waarschuw beheerder
Ja.. jou deur

A. Ze gooien Heel land plat. En hezbolah zit alleen in zuiden.

B. Ze gooien ook Christelijke deel van het Land. Die helemaal niks er mee te maken heeft.

Mijn punt. Als kriminele organisatie uit Nederland iemand onvoert uit Duitsland. Mogen Duitsers Schiphol plat gooien van jou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 28 juli 2006 om 17:43:
En daar draag jij zeker niets aan bij door dit nu te schrijven, waardoor je eigenlijk dus weer het onderwerp snel veranderd! Beetje jammer...

Ik verander van Onderwerp door dat te schrijven? 8)

Hoe doe ik dat dan?

Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 28 juli 2006 om 17:43:
Jah hadden die mensen maar niet moeten laten toestaan dat die kansloze hezbollah stakkers in hun midden opereerde,

Kun je dit aantonen of roep je maar wat om de moord op tientallen burgers goed te praten?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:07:
Als kriminele organisatie uit Nederland iemand onvoert uit Duitsland. Mogen Duitsers Schiphol plat gooien van jou?

Als in Amsterdam een crimineel schuilt mag de hele randstad naar de klote.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 28 juli 2006 om 19:01:
Uitspraak van Teknologix_ op vrijdag 28 juli 2006 om 17:43:

Ik verander van Onderwerp door dat te schrijven? 8)

Hoe doe ik dat dan?

Door mee te praten met hem, en snel over andere dingen beginnen ipv het laatste wat hij aan je vroeg... Maargoed...

Uitspraak van Teknologix_ op vrijdag 28 juli 2006 om 17:43:
Jah hadden die mensen maar niet moeten laten toestaan dat die kansloze hezbollah stakkers in hun midden opereerde,

Kun je dit aantonen of roep je maar wat om de moord op tientallen burgers goed te praten?

Nee ik praat het niet goed, maar tis gewoon hun eigen schuld, kom op wat ik bedoel is toch duidelijk. Als hier in nederland allemaal groeperingen parades gaan lopen met weet ik hoeveel wapens en toestanden is dat niet normaal. Vooral als je probeert je land weer op te bouwen.

Maarja die mensen van dat land zijn misschien wel zo geindoctrineerd door hezbollah en hun extremistische leugens gebaseerd op de koran om dit alles goed te praten. Ze zien niet eens meer in dat ze gewoon gebruikt worden door mensen die helemaal geen reet geven om hun. Maar dat zien ze gewoon niet in. nou dan moet je de gevolgen daarvan ook maar nemen. Als de mensen hezbollah niet hadden gewild waren er A. niet zoveel mensen die hun steun betuigen, en B. waren ze dan helemaal niet aan de macht want dan hadden de mensen aan de libanese regering gevraagt het probleem op te ruimen. Maar dat deden ze niet en lieten het toe dat er terroristen tussen hun in wonen en opereren. Nou dan is het gewoon je eigen fucking schuld hoor.

Uitspraak van Sergius :boeksie: op vrijdag 28 juli 2006 om 18:07:
Als kriminele organisatie uit Nederland iemand onvoert uit Duitsland. Mogen Duitsers Schiphol plat gooien van jou?

Als in Amsterdam een crimineel schuilt mag de hele randstad naar de klote.

Het gaat hier niet over 1 crimineel maar meerdere, en opereren niet in 1 stad of gebied.

Maar over de vraag van mijn raket geef niemand gewoon even een duidelijk antwoord....

Dus jongens is het A. of B.??? Niet 10 andere dingen weer eerst aan komen dragen, gewoon antwoorden. A. of B. dus lijkt het me duidelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 28 juli 2006 om 19:14:
Maarja die mensen van dat land zijn misschien wel zo geindoctrineerd door hezbollah en hun extremistische leugens gebaseerd op de koran om dit alles goed te praten.

Ik kies geen partij,maar Israel wijst maar al te graag op V.N. resolutie's die Libanon heeft geschonden,mede het ontwapenen van Hezbollah,maar Israel lapt ook de ene resolutie na de andere aan z'n laars.
Hoe kun je dan verwachten dan anderen zich wel aan V.N. resolutie's houden?(Bijv. Libanon)

Dat is toch Hypocritie ten top?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wie heeft er nu het grootste probleem? Juist!
Waarschuw beheerder
Door mee te praten met hem, en snel over andere dingen beginnen ipv het laatste wat hij aan je vroeg... Maargoed...

Ten eerste heeft hij als laatste niks gevraagd en ten tweede heb ik op beide laatste opmerkingen gereageerd... LEZEN?

Nee ik praat het niet goed, maar tis gewoon hun eigen schuld

Wil je foto's zien van kapot geschoten kinderen met de vraag waarom het hun schuld is dat ze dood zijn?

Als hier in nederland allemaal groeperingen parades gaan lopen met weet ik hoeveel wapens en toestanden is dat niet normaal.

Waar waren parades dan? :/

(antwoord graag, over die hezbollah strijders die tussen die flats opereerden wil je ook al niks zeggen)

Maar over de vraag van mijn raket geef niemand gewoon even een duidelijk antwoord....

Hoe simpel kun je zijn :)

Jaja al die 600+ doden zijn allemaal op die manier om het leven gekomen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 28 juli 2006 om 19:22:
Ja maar wie heeft er nu het grootste probleem?

Libanon en de Palestijnen.

Dus wel logisch dat Israel de grootste schenner van VN-resoluties op de wereld is... niemand maakt ze wat :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 28 juli 2006 om 19:22:
Ja maar wie heeft er nu het grootste probleem? Juist!

Israel!
Daarom moeten er ook zo veel burgerslachtoffers vallen in Libanon,ter afschrikking,alleen ik begin nu het idee te krijgen dat dat niet meer helpt en ze ook de gematigde Arabische landen zich vol tegen zich in het harnas jagen.

Uiteindelijk kon dit wel eens meer problemen veroorzaken voor Israel,dan ze zouden willen.

Waarschuw beheerder
Het is zo smerig daar. Zeuren over "terroristen" maar zelf gebruiken ze de smerigste technieken die israeli's. Clusterbommen, napalm, gif...

En de VS dringt telkens aan tot vredesbesprekingen, maar zodra het erop begint te lijken geven ze wel groen licht om alles in puin te leggen zodat het gebied verre weg van levensvatbaar is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:28:
En de VS dringt telkens aan tot vredesbesprekingen

Hezbollah ook.

Hezbollah eist per direct staakt-het-vuren
Van onze redactie buitenland
Donderdag 27 juli 2006 - BEIROET – De Libanese militante groepering Hezbollah heeft gistermiddag opgeroepen tot een onmiddellijk staakt-het-vuren in haar strijd met Israël.

De organisatie wil ‘indirecte’ onderhandelingen voeren over het vrijlaten van twee ontvoerde Israëliërs in ruil voor de vrijlating van in Israël gedetineerde Hezbollah-strijders. Israël heeft nog niet gereageerd op de oproep, maar de Joodse staat heeft onderhandelingen over een gevangenenruil eerder al van de hand gewezen.

De VN-waarnemers in het zuiden van Libanon hebben Israël dinsdag ‘tien keer’ gevraagd om beschietingen rond een observatiepost te staken. De post werd uiteindelijk toch getroffen met een precisiewapen, waardoor vier leden van de VN-missie om het leven kwamen. Dat blijkt volgens de BBC uit een eerste voorlopig onderzoek van de VN naar het incident.

De BBC baseert zich op diplomaten die de rapporten in hebben gezien. Volgen de VN was Israël al zeker zes uur bezig met het bestoken van doelen rond de post, die al jarenlang bestaat en die duidelijk was gemarkeerd. De VN-missie kreeg na elk contact met de Israëlische strijdkrachten te horen dat de beschietingen zouden stoppen, maar dat gebeurde niet.

Israël ontkent met klem dat de VN-post opzettelijk zou zijn beschoten.

Waarschuw beheerder
Als kriminele organisatie

Het gaat hier niet over 1 crimineel

Organisatie is meer dan 1 man hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Amerika zal het niet erg vinden dat h.e.e.a. nog wat langer
doorgaat.

Elk door Israel afgeschoten wat dan ook wordt weer in Amerika besteld:[

Als straks alles kapot is geschoten weet George vast nog wel weer bedrijven die het goedkoop kunnen opbouwen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus jongens is het A. of B.??? Niet 10 andere dingen weer eerst aan komen dragen, gewoon antwoorden. A. of B. dus lijkt het me duidelijk...

Terug vechten is niet Havens blokeren brugen en wegen opblazen. Maar Raket lanceerders vernietigen. Met hendehagse technologie kan je die krengen opsporen en vernietigen. Commandos en zo.

Wat doet Isreal. Hij gooit bijna hele land plat. Sorry, maar het is meer machts vertoon. Dan simpel zich zelf verdedigen. En ze begonnen bommen te gooien toen soldaten ontvoerd werden. Toen schoot Hezbolah raketten af!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:27:
ter afschrikking,alleen ik begin nu het idee te krijgen dat dat niet meer helpt en ze ook de gematigde Arabische landen zich vol tegen zich in het harnas jagen

Raar he, als je kilometers in Libanon dorpen platgooit en iedereen doodschiet die er nog aanwezig is...

Momenteel vluchten alle dorpsbewoners uit de zuidelijke regio naar het noorden in angst voor het isrealische leger.

Waarschuw beheerder
maar ff terug on on topic.

Jullie moeten wel begrijpen dat alle kanten ook gebruik maken van propoganda. Natuurlijk zullen Palestijnen en Libanesen roepen dat Isreal Gifgas bebruikt. Betekend niet dat het zo is!. Wat ik al eerder zei. Giftiggas waar aan mesen overleden zijn, kon ergens anders van dan komen. Het is bijvoorbeeld onderdeel van munitie (rakketen hebben vaaak giftig goedje als brandstof). Al dat kon gewoon reactie zijn van één of ander munitie soort met iets wat het in aanraking is gekomen waardoor er mensen dood aan zijn gegaan. Het kan ookweest zijn dat het gas ergens in opgeslagen was in Palestina en/of Libanon. Je kan het zo gek niet bedenken. En ja voor Libanon en Palistina is het wel handig om het in Isrealische schoenen te schuiven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:45:
Je kan het zo gek niet bedenken

Israel heeft al vaker chemicalien gebruikt in munitie, dus de kans dat het wel waar is, is groter dan dat het niet zo zou zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:43:
Raar he, als je kilometers in Libanon dorpen platgooit en iedereen doodschiet die er nog aanwezig is...

Nee,raar is het niet,als ik zo de reactie's uit de wereld hoor,staat iedereen op z'n kop te krabben,van wat Israel aan het doen is.

Alleen mensen als van Balen snappen het,alleen die heb ik nooit gesnapt,ik vind dat soort personen zelfs gevaarlijk,het zijn mensen die denken dat je met de boel platbombarderen de oorlog wint.

Hij vergeet alleen dat Saoedie-Arabie wel de oorlog tegen Saddam heeft mogelijk gemaakt en dat land kijkt op het moment toch wel anders aan tegen dit conflict als tegen de oorlog tegen Irak.

Zelfs hier vergeet men volgens mij wel eens dat een aantal westerse wensen,mogelijk worden gemaakt door Arabische landen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:47:
Israel heeft al vaker chemicalien

Zo als? TNT is ook een chemicalie alleen is het niet giftig :)

En mag ik dan meteen ff een link er over.. vind het gewoon interisant. W

Want, wat ik ook al zei, componenten in munitie die niet of nouwelijks giftig zijn.. maar in bepaalde omstandigheden reageren tot ergestegif die je maar kan bedenken.
Waarschuw beheerder
de hele wereld krabt achter ze oren... maar de wereld realiseerd ook dat geen enkel land dit over zich heen liet gaan en niet zou reageren.

als israel niks zou doen zou hezbollah doorgaan met het ontvoeren van soldaten. dan zou er gigantisch over israel heen gelopen worden.

israel bestaat juist nog omdat ze altijd hard van zich af hebben gebeten.

alleen hezbollah heeft zich denk ik vergist in hoe hard israel zou terugslaan... eigenlijk heeft de hele wereld zich daarin vergist... en mischien valt israel ook wel te hard aan. maar het doel van israel is nu gewoon hezbollah opruimen en nu ook echt opruimen en dan een vn leger ertussen.

aangezien libanon en de andere landen niks doen doet israel het nu zelf. met alle problemen die zich nu met zich mee brengen

iran is nu mooi uit de wind... die kunnen fijn verder bouwen met hun kernbommetjes want hezbollah leidt nu de aandacht af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op vrijdag 28 juli 2006 om 20:05:
iran is nu mooi uit de wind... die kunnen fijn verder bouwen met hun kernbommetjes want hezbollah leidt nu de aandacht af.

In de media is Iran uit de wind,maar ik mag toch hopen(weet het wel zeker),dat men Iran nu des te meer in de gaten houd.

Inlichtingen diensten zijn niet dom,er gebeurd meer,als de media..........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:35:
Uitspraak van Teknologix_ op vrijdag 28 juli 2006 om 19:14:
Als kriminele organisatie

Het gaat hier niet over 1 crimineel

Organisatie is meer dan 1 man hoor!

Bovenste stukje komt niet van mij af...

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 28 juli 2006 om 19:24:

Ten eerste heeft hij als laatste niks gevraagd en ten tweede heb ik op beide laatste opmerkingen gereageerd... LEZEN?

Wil je foto's zien van kapot geschoten kinderen met de vraag waarom het hun schuld is dat ze dood zijn?

Als hier in nederland allemaal groeperingen parades gaan lopen met weet ik hoeveel wapens en toestanden is dat niet normaal.

(antwoord graag, over die hezbollah strijders die tussen die flats opereerden wil je ook al niks zeggen)

Hoe simpel kun je zijn :)

Jaja al die 600+ doden zijn allemaal op die manier om het leven gekomen :gaap:

Weer kun je niet gewoon een fucking antwoord geven, je gaat weer door met je eigen gebrabbel. Ik vroeg je A. of B. en dan krijg je hier weer een pleidooi van een km...

maar ik zal hier wel een antwoord WEER geven op jou tekst.

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 28 juli 2006 om 19:24:

Nu doe je het weer, gauw op een ander spoor zetten voordat je jezelf erin lult.

Wil je fotos zien van Israelische kinderen die door hezbollah zijn gedood. Bovendien zijn die niet doodgeschoten en als wel heb je verkeerde informatie gevonden en waren het palestijnen. Daar heb ik het nu niet over dus. Maargoed als die moeder van die kinderen een terroristische groepering steunen die vanaf hun daken raketten lanceert om andere te doden. Dan is het wederom eigen schuld kindje met een dikke bult!

Doe je nu dom? of wat? Alsof je niet weet dat hezbollah grote protesten houdt. KOM TOCH OP MAN! maar ok

tada hezbollah op google he!

check it out!

[img width=351 height=283]http://flag.blackened.net/revolt/pics/2002/occupyAPRIL02/hezbollah.jpg[/img]
1

[img width=370 height=273]http://kontrateksty.pl/files/news/heil%20hezbollah%20008.jpg[/img]
2

[img width=518 height=593]http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg[/img]
3 um ok zegt genoeg denk ik!

[img width=150 height=175]http://www.fortunecity.es/sopa/pulgas/22/hezbollah.gif[/img]
niet 4 maar check vooral de AK op de vlag, nou dat zijn vast vreedzame mensen dan! maargoed meeste van hun zien de AK als de oplossing, Israel ziet dat als een SCHIETSCHIJF! NEEEXT!

[img width=362 height=275]http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Components/Photos/060209/060209_lebanon_protest_hmed_5a.h2.jpg[/img]
4

[img width=260 height=186]http://www.alcc-research.com/images/hezbollah.jpg[/img]
5 nee hezbollah houdt nooit geen marsen hoor echt niet!

[img width=450 height=301]http://www.interet-general.info/IMG/Liban-Beyrouth-Manif-Hezbollah-28octobre2005-3.jpg[/img]
6 ja peace man, dat kunnen ze goed pffft

[img width=463 height=309]http://www.interet-general.info/IMG/Liban-Beyrouth-Manif-Hezbollah-28octobre2005-1.jpg[/img]
7 tis maar goed dat dit VOORAL niet lijkt op een fucking parade!

[img width=300 height=180]http://atlasshrugs2000.typepad.com/photos/uncategorized/hezbollah.jpg[/img]
8 nog meer stakkers met rpg's, al vindt ik hun tenminste nog een beetje waardigheid hebben, hun gaan er tenminste op uit om echt directe acties te doen.

[img width=250 height=450]http://www.jc2m.co.uk/graphics/conference/hezbollah.jpg[/img]
9 nee zeker gewoon nieuwe mode wat ze dragen?

[img width=410 height=286]http://www.lametonesdeamor.com/blog/img/hezbollahnazi.jpg[/img]
10 nog meer wannabe hitlers

[img width=300 height=197]http://www.zachariel.nl/graphics/israel%20hezbollah.jpg[/img]
11 vooral de vlag in de achtergrond zegt genoeg, waarom zou Israel hier aardig tegen moeten doen?

[img width=250 height=172]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/7/7a/Hizbollah.PNG[/img]
geen 12 maar nog een erg slim persoon, kijk ik ben soldaat met geweer, en je kunt me herkennen aan mijn mooie knalgele vlag, POOF hoofd in tweeen.

[img width=410 height=288]http://watch.windsofchange.net/pics/mideast_lebanon_israel_pris.jpg[/img]
12 en het ergste van allemaal JA dit is werkelijk hezbollah in al hun glorie. En dan afvragen waarom er kinderen doodgaan, please...

[img width=300 height=245]http://news.bbc.co.uk/media/images/39800000/jpg/_39800139_hezbollah300ap.jpg[/img]
13 ennnn NOG een keerrrr

en tenslotte de mensen die het echt snappen!

[img width=389 height=257]http://bokertov.typepad.com/photos/uncategorized/hezbollah_blood_is_our_voice.jpg[/img]
Dus meld je vooral aan bij Hezbollah dan ga je zeker dood! (y)

Ik heb daar al meer als genoeg over gezegt. Maja nog een keer dan.

Hezbollah schiet eerst op burger doelen in Israel, en daarna verschuilen hun zich tussen de burgers van Libanon. Als de echte helden dat ze zijn. En het ergste is het wordt allemaal aangestuurd door Syrie en Iran, en die zitten in hun land lekker veilig naar de tv te kijken hoe het uitpakt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:37:

Terug vechten is niet Havens blokeren brugen en wegen opblazen. Maar Raket lanceerders vernietigen. Met hendehagse technologie kan je die krengen opsporen en vernietigen. Commandos en zo.

Wat doet Isreal. Hij gooit bijna hele land plat. Sorry, maar het is meer machts vertoon. Dan simpel zich zelf verdedigen. En ze begonnen bommen te gooien toen soldaten ontvoerd werden. Toen schoot Hezbolah raketten af!

Die raket lanceerders staan ook boven op die flatgebouwen! (y) Of ertussen geparkeerd want ze zitten ook achterop trucks en jeeps. En die worden dan BEWUST tussen flats geparkeerd. Kom op wie is er dan schuldig?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:28:
Het is zo smerig daar. Zeuren over "terroristen" maar zelf gebruiken ze de smerigste technieken die israeli's. Clusterbommen, napalm, gif...

En de VS dringt telkens aan tot vredesbesprekingen, maar zodra het erop begint te lijken geven ze wel groen licht om alles in puin te leggen zodat het gebied verre weg van levensvatbaar is.

Ja en moet je raden wat hezbollah in de kop van die raketten heeft zitten. Een tering lading oud ijzer, spijker, kogellagers alles wat maar wegvliegt en nog meer doden kan veroorzaken. Dat is dus hetzelfde als een cluster bom. Napalm wordt al niet meer gebruikt sinds vietnam. En gif is gewoon propaganda!

Ik vindt het jammer dat mensen gewoon niet inzien dat hezbollah hier begonnen is en dat hun een kanker zijn binnen libanon en dat moet weg gesneden worden. Dan pas kan de vrede terug komen. Dus of dat gaat door het platgooien van de zaak. Of dat gaat door dat de werkelijke machtshebbers van Hezbollah dus het bewind in Syrie en Iran hezbollah zeggen dat ze moeten ophouden met deze SHIT! Zoals bush dus zei.

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 28 juli 2006 om 19:38:
Jammer genoeg is de man die vrede in de hand heeft de meest iq-loze president ooit.

"get Syria to get hezbollah to stop doing this shit"

Ja en wat ben jij, een linkse zeikerd die hier in NL een beetje erover aan het lullen is met de kennis van een graspol. Je weet niet wat bush weet, en je weet ook niet wat hij denkt, je weet al helemaal niet wat hij allemaal te horen krijgt. Dus beter ben je gewoon daar stil over.

Hij mag dan in jou ogen dom zijn, maar dat is dan juist een mooie strategie heh, lijken dat je dom bent! Geef toe, dat werkt goed hoor! Deed je net hierboven ook al een keer! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zaterdag 29 juli 2006 om 02:20:
Weer kun je niet gewoon een fucking antwoord geven, je gaat weer door met je eigen gebrabbel. Ik vroeg je A. of B. en dan krijg je hier weer een pleidooi van een km...

Misschien omdat het niet zo simpel ligt? Wat zijn dit voor onnozele vragen? Als je op deze manier burgerslachtoffers goed wil praten ben je nog triester dan je al was... met je parades 8)

Nu doe je het weer, gauw op een ander spoor zetten voordat je jezelf erin lult.

Waar heb je het over? Ik reageer toch gewoon op zijn tekst? :vaag:

Maargoed als die moeder van die kinderen een terroristische groepering steunen die vanaf hun daken raketten lanceert om andere te doden.

Echt de meest trieste opmerking tot nu toe. Jij bent geen haar beter dan de militanten aan beide zijden.
ALLE 600 Burgerslachtoffers zijn gevallen doodat die ene organisatie toevallig op hun dak raketten afvuurde? :gaap:

Hoe simpel kun je zijn. Nr1 smoes om terruer goed te praten, Hamas-style (Y)

Doe je nu dom? of wat? Alsof je niet weet dat hezbollah grote protesten houdt. KOM TOCH OP MAN! maar ok

Haha simpele. We hadden het over die ground zero en jij begint ver poarades. BEWIJS DAT DAAR PARADES WAREN!
In een straat van Londen zijn 5 jaar geleden ook parades gehouden door fundamentalitsiche christenen, waren die aanslagen op metro's aan de andere kant van de stad terecht? :gaap:

En aan die plaatjes van Hezbollah 10 jaar geleden toen Libanon door Israel werd bezet heb ik ook niks.
Jij zegt dat het die burgers hun hun eigen schuld is en dan wil je dat goed praten door 10 jaar oude foto's van parades die in andere steden zijn gehouden? 8)

Die raket lanceerders staan ook boven op die flatgebouwen! Of ertussen geparkeerd want ze zitten ook achterop trucks en jeeps. En die worden dan BEWUST tussen flats geparkeerd. Kom op wie is er dan schuldig?

Die kinderen die aan de andere kant van de stad af worden geschoten (Y)
Wat een held ben jij.

Ja en wat ben jij, een linkse zeikerd die hier in NL een beetje erover aan het lullen is met de kennis van een graspol.

Goh ik dacht dat ik de extreem rechtse Hezbollah beschermde, en nu ben ik opeens links? :gaap:

Leg es uit wat er links is aan mijn opmerkingen.

Hij mag dan in jou ogen dom zijn, maar dat is dan juist een mooie strategie heh, lijken dat je dom bent!

Haha hoe kan ik jou nog serieus nemen? 8)
In iedere straat van Libanon worden paardes gehouden en op iedere flat in de stad staan raketwerpers.

En Bush doet maar alsof die dom is, dat is zijn strategie 8)
Waarschuw beheerder
Het leuke is dat je jezelf tegenspreekt:

Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 18 juli 2006 om 18:29:
Maar op wie ga je dan wraak nemen, op meer onschuldige mensen net als die familie? Of op het leger dat het veroorzaakt heeft?

Nou.. volgens Israel? Op veeeeeel onschuldige mensen, zo veel mogelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me gruwelijk aan de VS en Israel de laatste tijd. Hoe ze elkaar steeds het handje boven hun hoofd houden en alles echt alles wat ze flikken is in strijd tegen het terrorisme :/

Is Israel uitgeruziet met het ene land zoeken ze het weer op in een ander land en de VS moet eens kappen met het verdedigen. Ten eerste komen ze daar 50jaar geleden aangespoeld, prikken een vlag in de grond en zeggen ineens dat heel dat gebied van hun is omdat het in een of andere fucking bijbel staat wat de beste verkochte roman allertijden is. Tijd dat die Israeliers weer op de boot worden gezet en maar richting de VS trekken want door die president worden ze nu toch al geleid, dus zitten ze meteen in het goede land. Jullie vergeten trouwens nog een reden waarom Bush zo achter Israel staat. de grote jodenpopulatie in de VS en wat hebben die allemaal? Handel(goud, diamanten , banken) en daar staat weer een hoop geld tegenover. It's all about the benjamins

Waarschuw beheerder
het zal uit eindelijk nooit tot vrede komen daarzo ! sosm denk je wle eens dat ze daarzo een atoombom op moeten gooien ! dan kunnen ze nergens meer ruzie over maken !

Waarschuw beheerder
Die raket lanceerders staan ook boven op die flatgebouwen! Of ertussen geparkeerd want ze zitten ook achterop trucks en jeeps. En die worden dan BEWUST tussen flats geparkeerd. Kom op wie is er dan schuldig?

Waar haal je de info vandaan? Zo ver ik het weet zitten ze in speciale bunkers. En niet op de Lucht Haven.. Niet in de Christelijke wijken. En in het Zuiden. Niet in Beiroet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 10:10:
Ten eerste komen ze daar 50jaar geleden aangespoeld, prikken een vlag in de grond en zeggen ineens dat heel dat gebied van hun is omdat het in een of andere fucking bijbel staat wat de beste verkochte roman allertijden is.

Nah dat vind ook zooh fout. Ten eerste Joden zaten toen al. Ten tweede VN heeft het land gegeven. Ten derde waren het de Britten die eerst alle arabieren met geweld heeft weg getrapt. Joden maar ergens neergepleurt en weg gerend. Ten vierde. Bijbel zit vol met correcte histrosische feiten. Het is niet alleen gebrabbel over God zus en zo. Als je Romeinse geschriften kijkt. Zie je duidelijk in Palestina joden woonden. Als je Babylon bekijkt zie je ook dat ze Jeruzelem hebben belegerd. Deze feiten staan ook in de bijbel.

En nu weer on topic :)

Waarschuw beheerder
tuig daaro

Waarschuw beheerder
Hey Teknologix, je bent als ik het zo even lees al bijna 100 keer uitgeluld, geloof je nog steeds in de onzin die je uitkraamt?

Ja en moet je raden wat hezbollah in de kop van die raketten heeft zitten. Een tering lading oud ijzer, spijker, kogellagers alles wat maar wegvliegt en nog meer doden kan veroorzaken.

Hoe kun je een huis tuin en keuken raket nou gelijkstellen met een clusterbom :D Een clusterbom zorgt ervoor dat een heel gebied eerst wordt platgelegd en ook nog eens wordt voorzien van mijnen. (mede mogelijk gemaakt door ABN-AMRO)
Waarschuw beheerder
multifunctioneel zo een raket b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitgelult volgens jullie, opgehouden met dit gedoe volgens mij. Ik heb geen zin meer om hier met deze topic verder te gaan, jullie zien het gewoon niet in daar kunnen jullie ook niets aan doen, dat is gewoon hier in het bekrompen Nederland.

We zien over een paar jaar wel wie nou de slechterikken zijn. (y) Ik hoop dat er nog vele onschuldige kinderen en burgers kapot geschoten worden, tis toch hun eigen schuld.

Forza Hamas en Hezbollah, forza terroristische nichten!

[img width=460 height=342 cacheid=000cb85d00249cab09459b9d1a0182d6c2]http://www.ic-creations.com/Israel/Images/Photos/Army/army4.jpg[/img]

BOOM!! Heeyyyyy (y) (y) weer een paar minder!

Laters jongens, tot het volgende topic! (y)
Waarschuw beheerder
Israeli air attack kills 54 civilians, including 37 children

Israel: Strike was 'mistake'; Rice postpones Beirut visit

Uitspraak van Welluk...?! op zondag 30 juli 2006 om 15:33:
BOOM!! Heeyyyyy weer een paar minder!

Waarschuw beheerder
donateur
YEahhhhh!

Eigen schuld weer een paar kinderen met een dikke bult! Jaah kom allemaal hezbollah steunen die zijn goed voor ons! Whalla zeker zijn hun helden. Schuilen tussen burgers nou echte wel helden. Maar dat zien ze niet in, dus eigen schuld dikke bult!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha en dan durf je te klagen over Hezbollah? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 30 juli 2006 om 15:33:
Ik hoop dat er nog vele onschuldige kinderen en burgers kapot geschoten worden, tis toch hun eigen schuld.

Moehahaha, hij krijgt het voor elkaar om in een zin weer een mooie tegenstelling te fabriceren.

Onschuldigen dood door eigen schuld?? :/

Waarschuw beheerder
Doden bij Libanesen 450-650 waar onder rond 30 Hezbollah stdrijders.

Doden Isreal. 40-50 waarvan 25 Soldaten.

Beetje uit de balans vind je niet?? Of er zijn 15 Libanase burgers die Hezbolah steunen!! Of het zijn net Nazie-Duitsers. Voor elke Israelie moet er 10 Libanase dood.

Trouwens. Hezbolah heeft meer recht om Isrealische burgers dood te maken dan Isreal Libanse. Volgens jou stelling

Ten eerste. Deze regering die Libanon aanvalt is gekozen door Isrealiers.
Ten tweede. Elke Isrealische burger. Zal dienen loopt dienst of heeft gedient in Isrealische Leger. In Libanon zijn er rond 15-20% Die Hezbollah steunen. In Isreal is het zo en zo meerderheid die voor deze acties gekozen heeft. En zo en zo doet de (bijna)hele land aan mee.

Komen we bij de punt. Hezbollah heeft meer recht op Isreal te beschieten dan anders om 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 16:06:
Moehahaha, hij krijgt het voor elkaar om in een zin weer een mooie tegenstelling te fabriceren.

Onschuldigen dood door eigen schuld??

Die kerel lult echt slap ja, wat een jodenzieltje :D

Werkt je pa bij Dirk Scheringa?

Je bent echt zielig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bukkertje van Bush :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 18:01:
jodenzieltje

even normaal doen he!
Waarschuw beheerder
ten 1e hezbollah ontvoerde soldaten en schoot raketten af op israel, daarna viel israel terug aan... HEZBOLLAH IS DE OORZAAK VAN DIT CONFLICT... moeten ze niet gaan huilen dat er nu meer libanezen doodgaan.. hadden ze van te voren moeten bedenken.

ten tweede een meerderheid van libanon is tegen hezbollah. alleen in het zuiden zit veel hezbollah aanhang... die worden ook plat gebombardeerd...

In Isreal is het zo en zo meerderheid die voor deze acties gekozen heeft.

gekozen??? er is geen andere keus voor israel dan aanvallen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zondag 30 juli 2006 om 15:36:
Israel: Strike was 'mistake';

Hebben we van die terroristen nooit gehoord he, dat ze de verkeerden hebben geraakt.
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Teknologix >> Wat ben jij een triest kut figuur gvd zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zondag 30 juli 2006 om 18:33:
ten 1e hezbollah ontvoerde soldaten

Om te ruilen tegen de ontvoerde hezbollah-politici die in Israel gevangen zitten.

Uitspraak van rollie op zondag 30 juli 2006 om 18:33:
en schoot raketten af op israel,

Nadat Israel libanon aanviel.

moeten ze niet gaan huilen dat er nu meer libanezen doodgaan

het is ook niet de Hezbollah die huilt, want die doen goede zaken op PR-gebied, het is de bevolking van Libanon die huilt.

er is geen andere keus voor israel dan aanvallen...

Natuurlijk en de VN aanvallen was een ongelukje :P