Partyflock

Forumonderwerp · 889303
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur

Wintersport 2006/2007 Frankrijk [img width=20 height=13 cacheid=000cb061002486d0e283108e1a018083b2]http://www.alumni.ubc.ca/files/images/regions/france_flag.gif[/img]

- Waar ga je heen?
- Met welke reis organisatie?
- Met wie ga je?
- Wanneer ga je?
- Hoe ga je er heen?
- Wat is je de afgelopen keer niet bevallen?

Zie ook:
Wintersport 2006/2007 Oostenrijk
Wintersport 2006/2007 Zwitserland

[img width=34 height=20 cacheid=00063b4400171f0c742fc1a21a018083b2]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/kerst-smile.gif[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
wintersport, niets voor mij:P
Waarschuw beheerder
donateur
- Waar ga je heen?
Weet nog niet zeker of ik ga, als ik wel ga Superdevoluy
Sunweb
- Met wie ga je?
Studievereniging
- Wanneer ga je?
Begin februari
- Hoe ga je er heen?
Bus
De reis, veel te lang :gaap:

Waarschuw beheerder
Hoewel wintersport nog ver is en ik eerst nog binnekort een weekje ga parachutespringen in Z-Frankrijk wil ik best wel even reageren :P Als ski-fanaat zijnde heb ik altijd wel een mening over zo'n topic...

Hoewel Frankrijk beter skiën is (bredere pistes, sneeuwzekerder, hoger, grotere ski-gebieden) staat Oostenrijk bij mij op nummer 1. Het gaat mij namelijk om het totaalpakket tijdens wintersport en in Oostenrijk vind ik dat: gezelligheid, skiën, pittoresque dorpjes, grote schnitzels die links en rechts over je bord hangen, pullen bier, "foute" duitse muziek, aardige mensen, dames in Dirndl's, houten Hútten op de berg waar je lekker kunt chillen... En de skipistes zijn iets leuker omdat je niet altijd boven de boomgrens (ca. 2000 mtr.), en dus op een kale berg, zit.

Heb een tijdje in Oostenrijk gewoont en gewerkt en ken daarom heel wat ski-gebieden > Mijn persoonlijke favo's zijn: Lech, Obergurgl, Ischgl, Saalbach (dus NIET Hinterglemm), Obertauern, Flachau...

Ik probeer vooral de massa NLers te ontlopen.

Beste Tijd: Maart > meer zon, langer licht, iets warmer en de laatste jaren sneeuwzeker...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben n aantal malen in Les Arcs geweest, echt relaxt skigebied daar :) en niet echt klein te noemen ;)

Afgelopen jaar in st. Jean 'd Arves geweest, klein gebied, maar licht naast/aan een groter gebied. Pistes waren soms wat minder doordat ze niet echt dagelijks bijgehouden werden (de meer afgelegen paadjes enzo). De zwarte pistes waren wel vet 8) zo buut! en er was ruimte en sneeuw genoeg om een eigen schans te fixen.
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel wintersporten dit jaar :yes: waar weet ik nog niet :no: een dezer dagen eens even gaan boeken(y)
Waarschuw beheerder
- Waar ga je heen? Nog niet bekend.
- Met welke reis organisatie? Nog niet bekend.
- Met wie ga je? Vrienden en vriendin (dus misschien 2x.)
- Wanneer ga je? Nog niet bekend
- Hoe ga je er heen? Bus of Auto
- Wat is je de afgelopen keer niet bevallen? Niks.
Vorig jaar was echt bruut.
Was in Frankrijk..
Les Sybelles.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op maandag 24 juli 2006 om 06:57:
Afgelopen jaar in st. Jean 'd Arves geweest, klein gebied, maar licht naast/aan een groter gebied. Pistes waren soms wat minder doordat ze niet echt dagelijks bijgehouden werden (de meer afgelegen paadjes enzo). De zwarte pistes waren wel vet zo buut! en er was ruimte en sneeuw genoeg om een eigen schans te fixen.

St. Jean ligt toch naast St. Sorlin D'arves.
Daar ben ik geweest.
Voor het apres ski moet je er niet heen gaan, maar dat boeit me toch niet veel.
Pistes waren echt goed.
Alleen laatste 2 dagen niet echt.
We hadden toen al 4 dagen zon gehad en geen sneeuw

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk weer Val Thorens. voor de 4e keer achter elkaare
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Goudlokjebianca op maandag 24 juli 2006 om 11:48:
St. Jean ligt toch naast St. Sorlin D'arves.
Daar ben ik geweest.
Voor het apres ski moet je er niet heen gaan, maar dat boeit me toch niet veel.
Pistes waren echt goed.
Alleen laatste 2 dagen niet echt.
We hadden toen al 4 dagen zon gehad en geen sneeuw

Klopt idd, ligt er vlak naast. K heb zelf altijd liever zon dan sneeuw, nouwja als t (hard) sneeuwt is t wel vervelend, dan zie je namelijk nix :9

apreski was er bijoons ook nie echt, 1 hollandse toko maar was nie echt veel te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 23 juli 2006 om 11:05:
Waar ga je heen?

In mei natuurlijk naar Val Thorens the place to be!!! :)

Met welke reis organisatie?

Weet ik nog niet misschien zelf rijden anders met een bus mee vanuit Utrecht.

Met wie ga je?

Ook nog niet helemaal bekend er zijn mensen die niet van plannen houden dus die zeggen nu nog niets toe.
Hoe dan ook ga ik wel. Mijn zusje gaat iig met een paar mensen dus... :)

Wat is je de afgelopen keer niet bevallen?

Alles is daar perfect. Helemaal als je mooi weer hebt en Queensday is daar super lekker allemaal in het oranje de piste af :)

Kortom een echte aanrader.
Heb er nu alweer zin in..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:34:
Hoewel Frankrijk beter skiën is (bredere pistes, sneeuwzekerder, hoger, grotere ski-gebieden) staat Oostenrijk bij mij op nummer 1. Het gaat mij namelijk om het totaalpakket tijdens wintersport en in Oostenrijk vind ik dat: gezelligheid, skiën, pittoresque dorpjes, grote schnitzels die links en rechts over je bord hangen, pullen bier, "foute" duitse muziek, aardige mensen, dames in Dirndl's, houten Hútten op de berg waar je lekker kunt chillen... En de skipistes zijn iets leuker omdat je niet altijd boven de boomgrens (ca. 2000 mtr.), en dus op een kale berg, zit.

Ben het met je eens. Maar als je met de kerstvakantie gaat, is Frankrijk met ze hoger gelegen gebieden toch over het algemeen meer sneeuwzeker. Dus met kerst naar Frankrijk en met de krokus naar Oostenrijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand bekend met t ski gebied bij Chamonix? en Doucy?
Waarschuw beheerder
Ben voor 10 dagen in Valfrejus geweest!

Klein gezellig sfeervol Frans dorpje met super pistes! :D Zeker voor beginners ;)

Ook een dagje Val Thorens gedaan! WOW heb m'n ogen uitgekeken daar! Uitdagende pistes en prachtig uitzicht :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij wordt het dit jaar Valmeinier 1800, nouwja, voor ons wordt het :9 we gaan met z'n 17e 8)
T ziet er leuk uit, redelijk gebied kwa groote

trouwens de wintersport kleding is wel mooi goedkopie nu hehehe. winterjas gescoort vanmiddag voor 49,- eurie... en t was 199,- eurie ;)

Waarschuw beheerder
Wie kan mij het e.e.a. vertellen over Les Deux Alpes in Frankrijk?

Waarschuw beheerder
Begin van het jaar ook in Valfrejus geweest..

Wel leuk, maar na 5 dagen heb je alle piste's wel gehad. Voor de Offpiste mogelijkheden valt het ook een beetje tegen. Leuk als beginner, maar ook geen funpark wat jammer is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:34:

:lief:
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
Waarschuw beheerder
donateur
januari weer naar Avoriaz, supergebied...!! :yes:
Waarschuw beheerder
ga naar Innsbruck een heel seizoen boarden, seizoenspas voor 12 gebieden voor €320. aanrader
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ** M@UI ** op woensdag 23 augustus 2006 om 13:15:
ga naar Innsbruck een heel seizoen boarden

dit is t Frankrijk topic :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha idd, mah ag laten we het een grens geval noemen :9 voor deze keer dan.

Waarschuw beheerder
Yeah zomer voorbij wintersport eindelijk weer :)

Kerstvakantie 2 weken met ouders skieen in frankrijk in le grand bornand. Carnavalsvakantie(voorjaarsvakantie) Hopelijk met vrienden weekje Val Thorens of Les Deus Alps

Welke plaats van deze 2 is beter?
Waarschuw beheerder
Willen ook graag naar Val Thorens met 7-8 personen. Bedoeling is om een appartement of chalet te huren, maar weet iemand een goede organisatie die ook een beetje te betalen is?
Kwam dingen tegen van 550pp zonder ski's, reis, diner...
Waarschuw beheerder
donateur
sunweb is aardig goedkoop :)
maar val thorens is n aardig prijzig gebied ;)

Waarschuw beheerder
Voor de 7de keer weer naar Valthorens :d
Elk jaar weer een super vakantie! Vorig jaar met bus gegaan, dat nooit meer. Maar eens met de thalys dit jaar.

Goedkoop naar Valtho kan je niet! Ene ook daar ist nie goedkoop....
Waarschuw beheerder
donateur
Is er iemand wel eens in Superdevoluy geweest?
Waarschuw beheerder
Wij zijn met www.husk.nl naar Val thorens 389 - kwijt. Inc skipas, busreis, appartement.
Waarschuw beheerder
donateur
wordt Les Deux alpes dit jaar ben dit jaar dus niet in nederland met oud en nieuw, maar dat heb ik er wel voor over.
Iemand bekend in Les Deux Alpes ???
Waarschuw beheerder
29 januari met zijn 6en naar Les Deux Alpes :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M!A!R!I!E!K!E! op woensdag 26 juli 2006 om 11:08:
In mei natuurlijk naar Val Thorens the place to be!!!

Zekr the place to be (Y)

Uitspraak van ** M@UI ** op donderdag 24 augustus 2006 om 17:03:
Val Thorens 100%

Dat d8 ik ook :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:03:
or de 7de keer weer naar Valthorens

Nah 5e x :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet nogsteeds voor de 1e x daar heen o:)
Ik heb ff die piste map bekeken en t ligt er allemaal wel heeel relaxd bij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 3 september 2006 om 22:25:
Is er iemand wel eens in Superdevoluy geweest?

Super Devoluy, ben ik geweest alweer een aantal jaar geleden. Ik raad hem niet echt aan, het is wel super cheap maar dat merk je ook wel aan de liften en verbindingen. Het leek wel een beetje op Tsjechie.. waar alle afgedankte liften uit de Alpen terechtkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm das wel jammer, mahgoed, voor 9 eurie :) kan wel een poging wagen.

maar zijn die verbindingen zo brak dan? heb n hekel aan lopen met een snowboard :P
Waarschuw beheerder
Ja man, verbindingen zijn brak! Liften zijn langzaam en je kan alleen naar de top met een pannekoek.. Maar voor 9 eutjes zou ik het doen! Beter dan zo'n koelkast hier in Nederland.
Waarschuw beheerder
voor de 1ste keer naar val thorens,met 9 snowmys!!
we gaan 29 december,dus oud en nieuw daar!ben er wel benieuwd naar hoe het daar dan is,feest technisch gezien.

Waarschuw beheerder
22 dec. naar val thorens!!
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste week januari Val Thorens :D.. Supergebied (y)

En probeer nog 2 lange weekenden Oostenrijk te pakken :)

Waarschuw beheerder
Dit jaar wordt t voor mij La Plagne in de Franse alpen. Is er iemand bekend met dit skigebied? Op de foto zag t er wel vet uit haha maar ik ken niemand die het skigebied kent.
Ik ga met Vrij Uit daar zaten echt spotgoedkope reizen tussen. Dit jaar ga ik lekker burgerlijk samen met mn chickie van 16 t/m 24 december.

Weet iemand meer over dit skigebied?
Waarschuw beheerder
donateur
Les Arcs ben ik wel bekend mee, dat is het andere deel van dat ski-gebied. Het is allemaal goed geregeld daar iedergeval :)

Waarschuw beheerder
Val Thorens geboekt voor 20 jan. :)
Waarschuw beheerder
kreeg net te horen van mijn ouders dat het frankrijk is geworden. Welke plaats weet ik niet precies maar het ligt in de Les Trois Valles..

Heb er zin in, we gaan met 14 man en we zitten echt in een mega chalet met alles erop en eraan. Als ik eraan denk begint het toch een beetje te kriebelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twenty-Eight op maandag 2 oktober 2006 om 22:36:
Als ik eraan denk begint het toch een beetje te kriebelen

jaja... nog drie maandjes en dan gaan we weer knallen (y) Eerst maar es in Les Deux Alpes kijken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga van 20 t/m 30 dec skieen in monzine/Avoriaz:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
29 december 8 dagen naar Flaine :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 5 oktober 2006 om 19:20:
Ik ga van 20 t/m 30 dec skieen in monzine/Avoriaz

Das echt vet groot gebied.. Wil der ook weer heen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 19:06:
Das echt vet groot gebied.. Wil der ook weer heen!

I know verleden jaar voor het eerst geweest(ook voor het eerst geskied )
Helemaal leuk:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Sneeuwt het al? o:)

Waarschuw beheerder
Ik ga 23 februari naar Les Deux Alpes via Sunweb (busreis) met een collegaatje van me. Heb er nu al super veel zin in!!!
Wat me vorig jaar is tegen gevallen in Ellmau (Oostenrijk) was de apres ski en stappen, twas echt heel saai. Ik was toen in de 2e week van de kerstvakantie.
Waarschuw beheerder
Strax weer 2 weken naar Les deux alpes....Chatel om precies te zijn:D wordt weer(Y)(Y)
Wordt ook de 10x ofzow
Waarschuw beheerder
ga in feb naar berwang (oostenrijk) vet veel zin in!
Waarschuw beheerder
26 januari naar st. Jean d'arves in een chalet. We gaan met 18 mensen :D word erg leuk :D

Nog meer mensen naar deze plaats geweest?
Waarschuw beheerder
donateur
Dit dorpje dus ;)
[img width=600 height=196]http://img245.imageshack.us/img245/4061/dsc01049yv0.jpg[/img]
Ben vorrigjaar in st. Jean d'arves geweest en t is n leuk ski gebied :)

Waarschuw beheerder
donateur
wintersport super hoor.... zomervakanties, vergeten die hap hahaha.

ik ga 16 december een week naar Saas fee in Zwitserland helemaal alleen. snik snik. haha nee hoor lijkt me heerlijk heel de dag doen waar ik zin in heb haha.
In januari 1,5 week naar Portes du soleil in Frankrijk met een vriend van me en ja in maart nog 2 weken naar haute Nendaz in Zwitserland met vriendin en me beste maat tazzie en paps en mams.

Dat gaat prima bevallen denk ik zo, of ik moet te hard vallen dat ik met het vliegtuig terug moet.

Kom maar op met die sneeuw..........verstand op nul en gaan.

[img width=600 height=469 cacheid=0008946d00257b50874bbab21a019d6960]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_delhCwD5DFSWMBu5iBYeTOq7UFySa6MAQt_yp42_0d2G6h6bDmk8i4jJTjmO5at1xC8sZ0Dj2lc03skDSwaXEU63gd5G5MYdGuQ0HbefRWHQyIkTcHVJBO2qtlBdS2G_w[/img]
let's Fly
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 14:38:
let's Flylaatste aanpassing 17 oktober 2006 14:47

idd :yes: (y)

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a000517eab0b5dc971a019d6b2b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BBFAN4DR[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
coole foto Tools :cheer:

[img width=550 height=558 cacheid=000894f300257b95a538ff411a019d6ca3]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_delhCwD5DFSfuAcFEF94m5ipxKvWPIHIjoXYGERyiJ-apcztyZX9u68GBy_CmlNnkmX9j39JaXG831ITYSBewipCYCxr0O6fTc2_JVTik3JkbCG4Yya2VJvrSq_X3cDCM[/img]

[img width=600 height=450 cacheid=0008957400257baed76c98ac1a019d6ca3]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_delhCwD5DFSfoZKuSDohCOQGnNtUITxbx_bZdxOHfvm4FJWdH1cehoMs9LWhh4gzXUBFOPns9Pxn3C1ZaEh4NsH7tuYYmv0u1UJwdOKvgexItaaf_BbAxQmXXen_coEwg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja lekker man (y)
die onderste ook top :yes: lekker poederen :D

ik heb alweer ongelovelijk veel zin :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan je wel zeggen ja, nog 2 maandjes wachten ik, voorlopig maar ff naar snowworld in landgraaf. alleen geen poeder daar hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik jump ff mee :)
[img width=360 height=270]http://www.xs4all.nl/~rijcke/fotos/jump.jpg[/img]

de lucht kon niet blauwer btw :9
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002586e7f84ede701a019e759f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YGOY38X3[/img]
Ik ook!!

[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a00255e4fe7ed9d0c1a019e759f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OMXQ8ZWZ[/img]
En even een lijntje trekken..

[img width=600 height=450]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=PU4T34YO[/img]
Plus een slide'tje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ** M@UI ** op vrijdag 20 oktober 2006 om 09:29:
Plus een slide'tje

zie ik niet.. :no: mooie foto's verder (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500258711bd64da7c1a019e7dc4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZLFYWSIS[/img]

deze wel?
Uitspraak van TOOLS op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:46:
zie ik niet.. mooie foto's verder laatste aanpassing 20 oktober 2006 10:47

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TOOLS op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:46:
mooie foto's verder laatste aanpassing 20 oktober 2006 10:47

Merci euh!!! jij vliegt ook door mijn scherm heen!! Kan niet wachten om te gaan, zit alleen te twijfelen of ik mijn baan weer op zal zeggen om lekker een paar maandjes te gaan of niet....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ** M@UI ** op vrijdag 20 oktober 2006 om 14:06:
of ik mijn baan weer op zal zeggen om lekker een paar maandjes te gaan of niet....

dat zit er voor mij niet in :no: het wordt 10 dagen dit jaar, me baan wil ik nie kwijt... ook niet om effe lekker te boarden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op maandag 16 oktober 2006 om 23:33:
Ben vorrigjaar in st. Jean d'arves geweest en t is n leuk ski gebied

Vorig jaar ook daar geweest. Nadeel is dat er in dat plaatsje maar een lift is die je naar de grotere gebieden brengt.

Verder was het daar goed vertoeven!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt idd, maar als je boven bent kun je wel gelijk een heel eind naar beneeje, richting dat durpje met die flats ;)

Alleen wel optijd bij die sleeplift zijn 's middags :9 anders haal je t nie meer hehehehe 8)
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen jaren steeds naar oostenrijk geweest (wagrain vaak), en dit jaar maar eens naar frankrijk. gebieden zien er wel tof uit, alleen die appartementen zijn wel erg klein zeg :nee:
ik denk dat het val thorens gaat worden 27 januari :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er net aan waar je boekt... 2 jaar terug ben ik naar Val Thorens geweest en heb rechtstreeks geboekt bij de acomodatie. Als ik je een tip mag geven: http://www.residancolies.com/ Hier zijn we geweest. Deur open en de piste op skien, aan de achterkant zit je midden in het centrum. Appartementen zijn supergroot en vrij luxe (zie oa foto`s). Enig nadeel is s dat ze niet erg goedkoop zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
voor 2 personen is dat weer iets te groot & duur :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op zondag 22 oktober 2006 om 16:13:
voor 2 personen is dat weer iets te groot & duur

Jij wilde de ruimte hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wij hadden 3 jaar terug een 12 persoons app. en we waren met z'n 3e :P

Waarschuw beheerder
Chatel gaat het worden! Heb der zin in!

Altijd lkkr zo'n mega gebied!
Waarschuw beheerder
donateur
Is het nog geen 20 dec o:)
Waarschuw beheerder
donateur
wel bijna 8)
ik hoorde dat het dit weekend ging sneeuwen boven de 2000m, dus zo es ff tjekke hoe het er allemaal bij ligt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:45:
Chatel

(y)

ik zit in avoriaz.....super gebied...

Waarschuw beheerder
les2alpes of avoriaz we zn er nog niet uit.
Met Gogo (sunweb) of jiba.
boeit mij eigenlijk ook niet met welke organisatie. Rijden zelf en als er maar sneeuw is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op maandag 30 oktober 2006 om 06:38:
ik hoorde dat het dit weekend ging sneeuwen boven de 2000m, dus zo es ff tjekke hoe het er allemaal bij ligt

Bij mn schoonouders in avoriaz
was het afgelopen weekend nog 25 gr :lol:
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
6 Januari naar Le Corbier:D

Meestal ga ik naar oostenrijk maar dit jaar maar eens in Frankrijk kijken:D

iemand wel een in Le Corbier geweest?
Waarschuw beheerder
donateur
vorrigjaar 8)
aardig groot skigebied daar. wij zaten er begin december, sneeuw was toen wel okee
Waarschuw beheerder
donateur
6 o:) voormij hehehe
t is nu alleen nog wachten op de sneeuw :o maar er valt zo af en toe al wat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op dinsdag 7 november 2006 om 22:10:
maar er valt zo af en toe al wa

J aklopt boven geloof ik al wel

bij mn schoonouders twee weken geleden was het nog 27 gr:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op maandag 9 oktober 2006 om 10:48:
29 december 8 dagen naar Flaine

Wijziging!!!

We gaan 29 dec naar Avoriaz. Zelfde prijs maar dan wel inclusief ontbijt (bij Flaine zat dit er niet bij).

Iemand ervaring in dit gebied??

Waarschuw beheerder
Wil het al een beetje sneeuwe in frankrijk eigenlijk????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 12:53:
Wil het al een beetje sneeuwe in frankrijk eigenlijk????

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
komt er aan!!! paar cm
Waarschuw beheerder
donateur
In monzine heefhet zondag voor het eerst gesneeuw :lief:

Waarschuw beheerder
Net ff op de webcam gekeken. Maar mag nog wel wat vallen komende tijd. :jaja:
Waarschuw beheerder
Jah ik ben er ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op donderdag 16 november 2006 om 00:28:
Ik zie sneeuw bij de voorspelling voor mijn gebied

Wel 8 hele centimeters :P
Waarschuw beheerder
donateur
ssst o:)
Waarschuw beheerder
- Waar ga je heen?
le corbier
husk.nl
- Met wie ga je?
een vriend
- Wanneer ga je?
16 februarie 07
- Hoe ga je er heen?
bus
snowboard vakantie bevalt ALTIJD goed :D

miss nog iemand die hierheen gaat dan??
[img width=75 height=56 cacheid=000d2b0e0025d66ebf1953471a01a85e1d]http://img199.imageshack.us/img199/5217/3603cx.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 12:13:
Wel 8 hele centimeters :P

[img width=596 height=516 cacheid=000d2de90025ddd3818a7ab21a01a8f612]http://www.skiing.nl/data/images/alpssnownext3to6days.jpg[/img]

:o wel 100cm's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zaterdag 18 november 2006 om 12:47:
wel 100cm's

:D:D:D:D

Zijn goede berichten!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nu maar hopen dat het dan ook echt valt :)
die weermannen van tegenwoordig liegen ook maar gewoon de boel bijelkaar o:)

Waarschuw beheerder
Ook moeilijk te voorspellen he in de bergen. Je moet maar net geluk hebben dat het flinkt sneeuwt in jou gebied
Waarschuw beheerder
donateur
t heeft vannacht iedergeval gesneeuwt :) t is iedergeval wit. veel is t nog niet maar wit is wit, en niet groen :9
http://webcam.savoie-maurienne.com/valloire/

Waarschuw beheerder
Laat die meters maar vallen. Bij mijn gebied is nog behoorlijk groen
Waarschuw beheerder
donateur
waar zit jij ergens?

Waarschuw beheerder
val thorens, ga 23 dec erheen
Waarschuw beheerder
donateur
ah! kom ik je nog tegen op die autobahn. ik moet 1 [img width=180 height=49 cacheid=000d2f500025e253573daea01a01a933a7]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2a/Zeichen_333.svg/180px-Zeichen_333.svg.png[/img] verder hebben :9

Waarschuw beheerder
valloire he... ik ben paar keer bij valmeinier geweest. hoort bij hetzelfde gebied. ben toen ook paar keer naar valloire geskiet....
Waarschuw beheerder
donateur
:) zitten in valmeinier 1800. beetje aardige pistes daar? behalve dan dat er veel blauwe pistes zijn :|

Waarschuw beheerder
Erg klein. maar als je naar valloire gaat kan je meer. Maar is niet echt soepel verbinding. Maar je vermaakt je er wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 9 november 2006 om 12:43:
Ik ook van 20 tjm 30 dec

ik ga mee o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 08:27:
ik ga mee

Jij mag mee hoor mop

zou je in mn koffer passen ?

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op woensdag 22 november 2006 om 09:43:
Jij mag mee hoor mop

:D

Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op woensdag 22 november 2006 om 09:43:
zou je in mn koffer passen ?

nee maar jij wel, zit ik wat makkelijker in de auto
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 7 november 2006 om 22:57:
We gaan 29 dec naar Avoriaz. Zelfde prijs maar dan wel inclusief ontbijt (bij Flaine zat dit er niet bij).

Iemand ervaring in dit gebied??

erg gaaf en groot gebied....:yes:

wij gaan 5 januari weer naar Avoriaz....:P

en er is sneeuw gevallen....eindelijk!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 10:48:
nee maar jij wel, zit ik wat makkelijker in de auto

Ik ga gelukkig vliegen mop :cheer:

Uitspraak van PSYCKODJ op woensdag 22 november 2006 om 17:21:
wij gaan 5 januari weer naar Avoriaz....

Ik over 28 dagen :cheer:

Waarschuw beheerder
nog maar 1 maandjeee.. Pff gaat de tijd toch snel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op woensdag 22 november 2006 om 21:28:
Ik ga gelukkig vliegen mop

oke ik in de stoel jij bij de bagage :p

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Yes, Dutch snowtime week Val thorens it is! Alleen eind april pas :(
Waarschuw beheerder
donateur
:) der is weer sneeuw gevallen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op donderdag 23 november 2006 om 17:06:
der is weer sneeuw gevallen

ik wil meer sneeuw :O

5 januari lekker 2 weken naar Val Thorens :D
daar ook heli-boarden b) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
net geboekt!

- Waar ga je heen?
val thorens (appt. olympiades)

sunweb

- Met wie ga je?
mn zusje

- Wanneer ga je?
27 jan-4feb

- Hoe ga je er heen?
vliegtuig

vorige keren oostenrijk geweest. wil nu toch weleens wat meer ruimte en geen bomen onderweg tegenkomen ;)
Waarschuw beheerder
Val thorens, 23 dec tm 30 dec. Meej 8 halve zolen gaan we :)
Met auto's.

Waarschuw beheerder
Val Thorens, 1 februari met de bus met vrienden:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baske @ :o :) op maandag 27 november 2006 om 10:28:
Val thorens, 23 dec tm 30 dec. Meej 8 halve zolen gaan we
Met auto's.

Voor mij precies t zelfde. (alleen dan nog 2 ouders erbij.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 28 november 2006 om 14:48:
Nog ruim drie weken

:jaja: maar der moet toch echt ff wat gaan vallen in die drie weken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 14:53:
maar der moet toch echt ff wat gaan vallen in die drie weken

Boven is al aardig wat gevallen hoor hoorde ik
en ach beneden het zou leuk zijn als ik boven maar kan skieen :yes:

Waarschuw beheerder
Juist deze winterport niet alleen skieeen.. nee we gaan ook ijsduiken :D

Waarschuw beheerder
donateur
- Waar ga je heen?
naar Flaine

Bizz Travel

- Met wie ga je?
met politie Noord-Holland noord

- Wanneer ga je?
3 t/m 10 maart

- Hoe ga je er heen?
met de bus

vorig jaar lag er een beetje weinig sneeuw in Val Thorens, eind januari :( Maar verder was 't SUPER :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk schiet het deze winter een beetje op met de sneeuw.
Waarschuw beheerder
donateur
Idd... weet nog steeds niet wanneer ik naar Val Thorens ga.. 27 jan. staat een week gerlos geboekt.. maar sl Val Thorens niet over dit jaar 8)

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=74]http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/data/foto_db/2006/11/30/2006_1130_120000.jpg[/img]
Nog niet helemaal wit
[img width=595 height=516 cacheid=0013eedf0025ddd3818a7ab21a01ad13da]http://www.skiing.nl/data/images/alpssnownext3to6days.jpg[/img]

Maar ziet er weere goed uit voor komende tijd
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
k zag t vandeweek :)
het moet alleen ff wat kouder worden, dan wordt de sneeuw geen regen 8)

Waarschuw beheerder
[img width=442 height=224 cacheid=000d3b8b00260457f7c2f8c11a01ad1bed]http://www.snow-forecast.com/flgraphs/Val-Thorens.fl.0to3.gif[/img]
Vorstgrens ligt in mijn gebied wel goed opzich
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit aan de andere kant van de berg :9
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand een leuke site waar ik het weer kan zien van Monzine/Avoriaz

Nog 19 dagen :cheer::woop::cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
nog 91 dagen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog precies 3 weken :P
ben alleen bang dat er over 91 dagen iets meer sneeuw ligt dan over 21 dagen o:)
Waarschuw beheerder
ga naar les coches/la plagne/les arcs

eind januari met 18 vrienden! we hebben dik chalet gehuurd en het wordt dus 1 groot gekkenhuis!

lekker weekje boarden en lekkere tricks poppen :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D t ziet er goed uit, k zie zelfs een rooie vlek :P
[img width=596 height=516 cacheid=000d3f0500260cbb9b3505791a01ae261a]http://img77.imageshack.us/img77/8852/alpssnownext3to6daysaz3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
T zal ook is tijd worden ook!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou t zal idd tijd worden
Mn schoonouders zijn gister vertroken naar Monzine en wij over

16 dagen :cheer::woop::cheer:

@Weesperplein Thanks
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou heb net even op de webcam zitten kijken bij het plaatjes Le Corbier waar ik 6 januari heen ga maar das nog helemaal groen:/

Waarschuw beheerder
Begint er nu goed uit te zien. Wordt ook een behoorlijk stuk kouder. Nog ff drie weken volop sneeuwen en daarna alleen maar zon :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 12:30:
Nog ff drie weken volop sneeuwen en daarna alleen maar zon :D

:nee:

tot eind februari mag t flink gaan sneeuwen! Dáárna alleen maar zon B)
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja die zon :yes: maar wel koud + zon, blijft de sneeuw een beetje goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Pff schiet op met de sneeuw... heb zin...

Ff een opwarmertje van 2 jaar terug 8)

[img width=200 height=53]https://album.partyflock.nl/1550704.jpg[/img]
Val Thorens
[img width=200 height=53]https://album.partyflock.nl/1550831.jpg[/img]
Krijg je dorst van, een dag in de sneeuw :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D die bovenste foto is vet :D
hmmm die onderste is ook niet misselijk
*edit: 6h later natuurlijk wel :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op maandag 4 december 2006 om 17:51:
blijft de sneeuw een beetje goed

Voor de mensen die na ons koment zeker. Nee mag in onze week wel wat warmer zijn hoor. B). En wat dat :bier: betreft dat zit ook wel goied :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MOET GAAN SNEEUWE!!!! Zeiden op snow-forecast.com vanmiddag nog dat er woensdag meer dan 30 cm. zou gaan vallen. Is nu nog geen eens 10 cm meer. :S GVD KLOTEZOOI
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag nog twee weken precies :cheer: heb een middag vlucht :(:( had liever in de ochtend gegaan :cheer:
Waarschuw beheerder
wie gaat er met kerst nog meer naar val thorens toe? 23 tm 30 dec?
heb gehoord dat er nog maar 35 cm sneeuw lag. dus het is nog ff afwachten. komend weekend zou er 1 m sneeuw vallen :d

en het mooiste van al is dat ik met oud op nieuw weer terug ben. de dag erna lekker naar de happy days ga

en dat ik precies 14 dagen daarna weer met school een weekje ga skieen in tsechie :d suuuuper tof!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op woensdag 6 december 2006 om 11:15:
wie gaat er met kerst nog meer naar val thorens toe? 23 tm 30 dec?

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal wel ff roepen vanaf de andere kant van de berg 8)

Waarschuw beheerder
Pas je dan wel op voor lawines. Ligt al zoveel sneeuw... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wacht met boeken tot het laatste moment.
Wil wel sneeuw hebben. en veel ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 15:32:
ik wacht met boeken tot het laatste moment.
Wil wel sneeuw hebben. en veel ook.

jaa dat snap ik

wij hebben met school al zelfs n vervangend programma als er nie genoeg sneeuw ligt. echt fuck! ik wil skieen, apres skieeen!

Waarschuw beheerder
donateur
In maart ligt er lekker veel sneeuw :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
of de zon schijnt :9

ah als t blijft sneeuwen zoals t vandaag sneeuwt dan zakt de wereld door midden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/index.php?langue=2

:bounce: Zooooo mag ik het zien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fr@ukje op woensdag 6 december 2006 om 18:51:
http://www.sneeuwhoogte.nl/dorpen.asp?regio=0&toon=Frankrijk
hier wordt je alleen niet echt vrolijk van laatste aanpassing 6 december 2006 18:57

Waar ga je heen en wanneer?
Waarschuw beheerder
donateur
maar niet alle hoogtes worden doorgegeven nog. in Valloire bijvoorbeeld ligt wel sneeuw ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op woensdag 6 december 2006 om 18:41:
Zooooo mag ik het zien

Precies. Sneeuwstormen willen we zien

Waarschuw beheerder
Laat je niet voor de gek houden door die webcams.
Heel veel webcams staan op de toppen van de bergen waar je niet kan skien.Ik heb vandaag 2 webcams gezien van dezelfde plaats, op de ene webcam lag er wel sneeuw en op de andere niet. Ik denk dat je vooral moet kijken naar de sneeuwhoogtes die door worden gegeven door de weerstations.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op woensdag 6 december 2006 om 19:42:
Waar ga je heen en wanneer?

val thorens 23 t/m 30 dec

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op donderdag 7 december 2006 om 10:54:
val thorens 23 t/m 30 dec

:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vooruit, ik quote ff mee o:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:10:
23 t/m 30 dec

Waarschuw beheerder
Gaat vrijdag flink sneeuwen zeggen ze. Hopen dat het dit keer doorgaat!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeuj! al 10 cm sneeuw gevallen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op donderdag 7 december 2006 om 22:39:
jeuj! al 10 cm sneeuw gevallen!

das niet genoeg! :D

valt nog wel wat meer de komende dagen in Val Thorens:D

*ps iemand ervaring hier met heli-boarden?*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:11:
heli-boarden?*

wil je dat gaan doen dan?
das wel suuuuuper vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:11:
*ps iemand ervaring hier met heli-boarden?*

Wordt moeilijk in de Alpen, geloof dat het alleen in Italie mag. In Canada en Alaska is het wel gewoon toegestaan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** M@UI ** op vrijdag 8 december 2006 om 10:09:
In Canada en Alaska is het wel gewoon toegestaan....

Is ook niet echt naast de deur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 14:00:
Is ook niet echt naast de deur

I know, maar dan heb je ook wat! Heb het helaas zelf nog nooit gedaan. 1x stonden we op het punt te gaan in Italie maar dat werd gecanceld vanwege lawinegevaar. Gelukkig maar want een dal verder waren 20 mensen in Yeti's veranderd en naar de eeuwige sneeuwvelden vertrokken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op vrijdag 8 december 2006 om 09:03:
wil je dat gaan doen dan?
das wel suuuuuper vet!

ja dat lijkt me echt super :D

Uitspraak van ** M@UI ** op vrijdag 8 december 2006 om 10:09:
Wordt moeilijk in de Alpen, geloof dat het alleen in Italie mag.

Zwitserland en Italie mag het :) in France niet :S
Heb wel al wat sites gezien maar t prijsverschil is best groot :S van 130 euro toto 400 euro voor een dag..
dus wil wel ff zien wat het beste en mooiste is

Waarschuw beheerder
http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/index.php?langue=3
Nou is wat gevallen, en er wordt in ieder geval al geskiet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 09:48:
http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/index.php?langue=3
Nou is wat gevallen, en er wordt in ieder geval al geskiet!!!!

Ik geloof er nooit eigelijk in dat dat echt live is ?
Waarschuw beheerder
donateur
datum en tijd kloppen :)
en t sneeuwt echt in fr.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op zaterdag 9 december 2006 om 14:23:
Ik geloof er nooit eigelijk in dat dat echt live is ?

2 weken geleden zag je nog allemaal groen ertussen. En na en paar sneeuwbuitjes niet meer. Ik heb er dus wel vertrouwen in. :woop: Dit is trouwens op 2300 meter he. Dus al aardig hoog
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op zaterdag 9 december 2006 om 14:24:
datum en tijd kloppen
en t sneeuwt echt in fr.

:cheer:

nog 11 dagen te gaan :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Waar vind ik de weersvoorspelling van Flaine? :$

Op http://www.flaine.com/nl/ doet ie t niet :(

het seizoen begint ook pas de 16e 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee wat daar het weer bericht is. Ik zie wel dat er aardig wat sneeuw ligt (webcam).

Waarschuw beheerder
Nog minder als 2 wekies :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano4/valloire_1706_320.jpg[/img][img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano5/valloire_1708_320.jpg[/img][img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano6/valloire_1710_320.jpg[/img][img width=175 height=131]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano7/valloire_1712_320.jpg[/img]
[img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano8/valloire_1714_320.jpg[/img][img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano1/valloire_1700_320.jpg[/img][img width=175]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano2/valloire_1702_320.jpg[/img][img width=175 height=131]http://films.viewsurf-attitude.com/valloire/sommet/pano_vsurf/pano3/valloire_1704_320.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 10 december 2006 om 21:33:
En het ziet er wit uit

Gaat helemaal goed komen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 21:35:
Gaat helemaal goed komen!!!

zeker wel!!!!!

whoppaaaa.nog 2 weekjes en dan gaan we losssssssss....
Waarschuw beheerder
donateur
8 dagen :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Op www.sneeuwhoogte.nl staat bij Le Corbier nog steeds geen info:/ Maar er ligt wel sneeuw als ik via de Webcam kijk(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
snow forecast is aardig betrouwbaar :)

Waarschuw beheerder
Temperatuur gaat volgens snow-forecast wel aardig stijgen. Mogen ze van mij dit keer wel fout hebben
Waarschuw beheerder
donateur
:P hahaha

Waarschuw beheerder
:cheer: Nog 1 week :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*Edit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op vrijdag 15 december 2006 om 09:58:
<iframe style="overflo ... esorts/Morzine.3dayfree.shtml" scrolling="no" frameborder="0"></iframe>[/url]laatste aanpassing 15 december 2006 09:59

??

Waarschuw beheerder
ik zou in eind december naar frankrijk gaan,
maar ben geen wintermens dus ga niet mee, dan maar in juni naar spanje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 16:44:
ik zou in eind december naar frankrijk gaan,

Daar in de bergen is het een hele andere soort winter dan in dat smerige kut landje hier hoor ;)
Ik zou het toch een keer doen, t is echt leuk!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 22:05:
Temperatuur gaat volgens snow-forecast wel aardig stijgen. Mogen ze van mij dit keer wel fout hebben

Heb je de correctie al gezien o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op vrijdag 15 december 2006 om 17:08:
Heb je de correctie al gezien

:jaja:

Gelukkig wel.:D Als het nu ook nog ff een week fl;ink gaat sneeuwen!!! Alleen niet op zaterdag. Moet je die klote sneeuwkettingen weer om doen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een gepruts als t ff niet wil! En kouwe klauwe :P
Hebbe nieuwe auto met nieuwe banden, dus ook nieuwe sneeuwkettingen... dat wordt weer gezellig o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zaterdag 16 december 2006 om 06:52:
dat wordt weer gezellig

:S
Helemaal als je al zo'n ;lange reis achter de rug hebt... EN lang dat die reizen kunnen zijn met slecht weer. Maarja we gaan maar van het positieve uit..

Waarschuw beheerder
donateur
maar ben geen wintermens dus ga niet

Uitspraak van Gekkehuis op vrijdag 15 december 2006 om 17:08:
Daar in de bergen is het een hele andere soort winter dan in dat smerige kut landje hier hoor

Precies :D

dan maar in juni naar spanje

Bij mij gaat de wintersport boven alles :yes: Dan maar geen vakantie in een warm land. In de zomer vermaak ik me hier ook wel met alle festivals :P
Waarschuw beheerder
zullen we gaan meeten in n kroeg in val thorens? lijkt mij wel cool om alle partypeople in de sneeuw te zien!

Waarschuw beheerder
Ik ga 12'01'07 op wintersport naar Frankrijk =)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 09:20:
Helemaal als je al zo'n ;lange reis achter de rug hebt...

Wij gaan gewoon lekker vroeg op vrijdag weg, en dan in Albertville een F1 hotel nemen :D
dan zaterdag nog 2 uurtjes rijden naar Val Thorens en lekker fit boarden :cheer:
nog 4 weekjes :D

Uitspraak van Fr@ukje op zaterdag 16 december 2006 om 11:05:
zullen we gaan meeten in n kroeg in val thorens? lijkt mij wel cool om alle partypeople in de sneeuw te zien

dat doe je toch wel als je met de bus gaat ;-) eerst al je spul dumpen in zo'n hokje daar

wanneer gaat u dan?

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 14:02:
Wij gaan gewoon lekker vroeg op vrijdag weg, en dan in Albertville een F1 hotel nemen

:jaja: dat is het beste inderdaad. Doen wij ook elk jaar. premier classe hotelletje bij lyon. Maar nu kunnen andere mensen helaas niet. Houd het op..
zullen we gaan meeten in n kroeg in val thorens?

:D
Waar en wanneer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 14:02:
Wij gaan gewoon lekker vroeg op vrijdag weg, en dan in Albertville een F1 hotel nemen
dan zaterdag nog 2 uurtjes rijden

Dan kun je toch in 1 x doorrijden :O die 2 uurtjes maken dan ook niet meer uit.. ;P

Wij vertrekken altijd zaterdagavond (ja, dan pas :$) rond 19:00 uur, en komen dan zondagochtend aan. Spullen in een grote ruimte leggen, en meteen de piste op :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
zullen we gaan meeten in n kroeg in val thorens?

Daar ga ik dit jaar helaas niet naartoe :cry:
Maar heb me vorig jaar zééééééér goed vermaakt in de Yorin Bar en in discotheek Malaysia :mixje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 19:26:
Dan kun je toch in 1 x doorrijden die 2 uurtjes maken dan ook niet meer uit..

haha ja...en dan sta je om 22 of 24.00 uur savonds in Val Thorens.....zonder hotel :no: geen optie
gewoon lekker fit in een hotel de eerste borrels halen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 19:26:
Dan kun je toch in 1 x doorrijden die 2 uurtjes maken dan ook niet meer uit..

DIe dag extra is echt relaxed. Kan je in alle rust en zonder een lange reis achter de rug de berg op.... Bevalt ons ook elke keer prima!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 19:27:
Maar heb me vorig jaar zééééééér goed vermaakt in de Yorin Bar en in discotheek Malaysia

Niet in le Monde geweest??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 19:35:
haha ja...en dan sta je om 22 of 24.00 uur savonds in Val Thorens.....zonder hotel

Ohhhhh :lol: idd geen goed plan!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 19:38:
Niet in le Monde geweest??

Volgens mij 1 x.. maar vond t daar niet echt mijn ding :$

Waarschuw beheerder
en de yorin bar en die andere tent wel?

Waarschuw beheerder
donateur
Die wel ja ;) iedereen uit onze bus was daar... dus daar vonden wij t gewoon t gezelligst!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 20:13:
dus daar vonden wij t gewoon t gezelligs

Dat kan. Maar Le Monde en de yorin is in principe hetzelfde idee :bier:
Waarschuw beheerder
Ik ga 19 tot 30 januari naar Les Menuires.
Uitgaan schijnt daar niet heel super te zijn (vergeleken met Val Thorens).
Weten jullie of er een goede verbinding is met openbaar vervoer tussen LM naar VT , ook in de nachtelijke uurtjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wimpie84 op zondag 17 december 2006 om 17:01:
Weten jullie of er een goede verbinding is met openbaar vervoer tussen LM naar VT , ook in de nachtelijke uurtjes

overdag rijden er wel bussen...saonds niet geloof ik...uitgaan in Les Menuires is idd zeer beperkt :(
je kan wel skiend naar VT gaan als je de 3 Vallees pas heb:)
Waarschuw beheerder
de yorin bar is nu de caz bar.
hoor dat dat een van de weinige leuke dingen is.
dus dan spreken we daar wel xtje af voor de mensen die rond de kerst in valtho zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 17:40:
overdag rijden er wel bussen...saonds niet geloof ik...uitgaan in Les Menuires is idd zeer beperkt
je kan wel skiend naar VT gaan als je de 3 Vallees pas heb

Jaaa 3 vallees pas neem ik wel, dus overdag kom ik wel in VT met me board.
Alleen wil ik snachts wel eens een keer flink doorzakken in VT en dan moet ik ook wel weer heelhuids in LM komen.
Naja als er geen bussen rijden pak ik wel een taxi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op zondag 17 december 2006 om 17:44:
de yorin bar is nu de caz bar.
hoor dat dat een van de weinige leuke dingen is.

Ik vind die LeMonde ook altijd wel leuk. Leuker als de yorin bar in ieder geval.. Ach zal wel in beide tenten te vinden zijn :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
T wordt -18 's nachts 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 17 december 2006 om 18:58:
T wordt -18 's nachts

ik zie t nog kouder :O
genoeg anti-vries in de auto doen :yes:

[img]http://www.snow-forecast.com/resorts/Val-Thorens.0to3top.shtml[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 17 december 2006 om 19:43:
Deze bedoel je

nee bedoel die van Val Thorens

antivries in mn zak ja! en in de auto :D

nou min 20 is te koud...2 jaar terug ook meegemaakt daar :S
Waarschuw beheerder
donateur
Voor 1 dagje leuk, vooral als je ff een keer een tochje maakt ofzo. Onderweg wat bikken en drinken, dat heb wel iets :)
Maar ouwehoere op de piste met -20 is idd wat minder vrolijk :9

*edit: begin dit jaar in helsinki gezeten, toen met -20 een wandelink gemaakt door de dierentuin, T -ering dat was k kk kkkoud.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 19:55:
nou min 20 is te koud...2 jaar terug ook meegemaakt daar

Ja echt wel. Helemaal als je in de lift zit. Die gure wind dan nog bij :S

Waarschuw beheerder
nog 4 dagen
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3.5 dagen o:) :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 75 dagen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo mn koffer staat gepakt :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar gaat de reis heen :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op maandag 18 december 2006 om 23:11:
Waar gaat de reis heen

jij heb niet goed opgelet in dit topc :D

Woensdag 10 dagen naar Monzine/avoriaz :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
:o Kon t niemeer terug vinden :/:\

Nog 1 dagen voor jou dus, maar euhhh woensdag al, das rare tijd?? komt dah?

Waarschuw beheerder
3 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op dinsdag 19 december 2006 om 06:51:
Nog 1 dagen voor jou dus, maar euhhh woensdag al, das rare tijd?? komt dah?

Omdat wij niet naar een hotel ofzo gaan mn schoonouders hebben een huis in Monzine vandaar dat we gewoon iedere dag van de week kunnen gaan

alleen die klote vlucht gaat zo laat half vier pas:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
vrijdag vertrekken naar les miniueres...

Lekker Vaag doen op me snowboard (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 19 december 2006 om 09:09:
alleen die klote vlucht gaat zo laat half vier pas:nocheer:

Hmm jah ben je een hele dag kwijt. Maarja, je hebt t optijd incheck gezeur niet bij t hotel/app enzo. :D

Waarschuw beheerder
Morgen alweer lekker weg :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ik ook :) ik zal ff opletten of ik nog een vaag bekend iets voorbij zie rijden :P

brrr morgen nog ff werken eerst van 6 tot 12 :9

Waarschuw beheerder

Ik ga het ook gewoon doen! Nog nooit eerder geweest, maar heb er zin in!
Eind januari :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ZO het is hier super koud :cheer: (Monzine)
we gan zo even naar avoriaz mn een een skieles voor morgen te reseveren :cheer:dus morgen heerlijk op de lange latten :banana:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op donderdag 21 december 2006 om 10:35:
ik zal ff opletten of ik nog een vaag bekend iets voorbij zie rijden

Hoe laat vertrek je dan. Wij rond uurtje of 12...

Net al ff flink wat drank ingeslagen :9 Gaat helemaal goed komen. :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
wij rond 1 uur, 20 minuten vanaf de grens.
wij gaan over de autobahn...

Waarschuw beheerder
Wij gaan gewoon via Frankrijk. Kan niet wachten om te vertrekken...
Waarschuw beheerder
donateur
ah, de rechte route :)
Hee, tot volgend jaar!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen veel plezier :D

ik moet nog ff wachten... :/
Waarschuw beheerder
donateur
jijook!!
ah aan t wachten komt ook een end ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer maken ze springbultjes op deze plaatsen in Val Thorens :D

[img  cacheid=0013f27f00264c97f1fecce71a01b43c17]http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/data/zoom/3b.jpg[/img] [img width=666 height=300 cacheid=0013f28000264c98ecfbfc5f1a01b43c17]http://www.valthorens.com/webcam/webcam_360/data/zoom/4b.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Strasks lekker rijeeee. Aleen jammer dat ik vanavond nog ff ben weze zuipe.> Ze zijn er niet Echt blij mee.... Ach ja wat doe je er tegen
Waarschuw beheerder
wij rijden vanaaf rond 23.00 uur aan.!

ik ga jullie zien!

(K)

Waarschuw beheerder
Moet ook rijden zo. Ben alleen zo gaar als maar kan :S

Waarschuw beheerder
VAL THORENS (L)

standaar de NL week

en dan nog een keertje tussendoor..

Met de auto, en de vorige keer ging die stuk op de terug weg, konden niet weg daar in een hotel geslapen en met de trein terug pff. Dat was minder
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=000d568d00264ecd652114dc1a01b47a56]http://img132.imageshack.us/img132/755/dsc07333dt6.jpg[/img]

Ik ben er helemaal klaar voor

vanaaf naar les mennuieres (weet niet hoe je het schrijft)

Ligt ook bij val torrens 8)

mooi snow board gebied

Paar fun parken (Y)

Waarschuw beheerder
ZO0 nog ff paar uurtjes proberen te slapen. Gaan we zo pleitee!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vanmidag heerlijk van de pistes af gegaan echt eerlijk was prachtig mooi weer :banana: kan niet wachten tot morgen:cheer:
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
2e week van Februari flink feesten in Valtho :D

kom allemaal naar het CAZ!café (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:cry:

Zaterdag al weer naar huis:cry:

De sneeuw hier in avriaz wordt met de dag slechter iederen uit het hele gebied komt hier heen om dat het de enigste piste is die open is
het heeft al een paar agen niet gesneeuwd en met al die mensen op de berg doet dat de piste,s niet goed al eb ik al daen achter elkaar lekker op de latten gestaan vandaag even een dagje niet om dat mn kuiten niet willen :lol: de weersvoorspelingen hier zijn dat het pas weer in het nieuwe jaar eer flink gaat sneeuwen dus voor de gene die in jan komen hebben geluk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op woensdag 27 december 2006 om 16:08:
vandaag even een dagje niet om dat mn kuiten niet willen :lol:

Klinkt bekend :lol: Heb ik namelijk ook altijd last van... meestal de dinsdag of woensdag :$

Waarschuw beheerder
Vorig jaar en een weekje in L2A geweest en dat was een geweldige week maar vanaf 13 januari een weekje boarden in Tignes, zijn er dan toevallig ook nog mensen van hier (behalve die ik ken dan ;p ) en hoe is het daar qau uitgaan enz?

Waarschuw beheerder
Net terug. Super gehad. lekker weer. lekekr wezen stappen. Alleen dioe pistes werdenm toch echt wel slecht op het laatst. Maarja mag de pret nmiet drukken. Zo maar gauw naar het oosterijk forum. nog een paar wekies :cheer:

Waarschuw beheerder
Nog een maandje wachten! Heb der al zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 20:41:
Nog een maandje wachten! Heb der al zin in

ik anderhalve maand.. lekker 8 dagen knallen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo, weer thuis. Was vet de vakantie, wel wat weinig/ijzig/stenig sneeuw, maar prima vermaakt :)

volgende keer m'n ouwe board toch maar mee, me nieuwe heeft het 'gelukkig' overleeft... de tering wat een krassen (maar geen diepe) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
foto's :honger: :D

Waarschuw beheerder
http://www.meteofrance.com/FR/montagne/prevStation.jsp?LIEUID=SKI0773018

Goed om te zien
Waarschuw beheerder
donateur
1 van de weinige foto's waar ik op sta :P moet nog ff wachten op de foto's van de andere camera's
[img width=360 height=270]http://www.xs4all.nl/~rijcke/fotos/wintersport%20valmeinier%2001.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik ben ook weer terug was een top vakantie

alleen die vlucht gister T***G was een gehobbel met de landing :S

Waarschuw beheerder
zo dr valt eindelijk weer eens een flink pak sneeuw :D
nog 12 daagjes en dan boarden :cheer:

Waarschuw beheerder
[img width=613 height=501]http://www.lesmenuires.com/webcam_clocher/webcam_070102_131000.jpg[/img]

Val Thorens _O_

Waarschuw beheerder
Mensen buservaringen? Ik heb vrijdag de bus naar VT en bij tickets stond dat je maar 20 kilo mee mocht nemen. Doen ze moeilijk over een paar extra kilo's? En moeten de bindingen perce van je board af? Zeikerig allemaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 15:09:
Mensen buservaringen? Ik heb vrijdag de bus naar VT en bij tickets stond dat je maar 20 kilo mee mocht nemen. Doen ze moeilijk over een paar extra kilo's? En moeten de bindingen perce van je board af? Zeikerig allemaal

kilo's doen ze niet moeilijk over...:)
bindingen meestal ook niet...tenzei dr te weinig ruimte is..dan kunnen ze moeilijk gaan doen...maar ik heb 4 jaar mn bindingen erop gehouden en in een bag gedaan (Y)

suc6
Waarschuw beheerder
hallo allemaal,

eindelijk mijn verslagje overf valtho! heeft eventjes geduurt vanwege n zwaar weekend.

zo oud op nieuw gevierd en maandag nog naar de happy days.

ik vond valtho echt super. lekker zonnetje. lekker warm. wel veel ijs en rots tussen de sneeuw door.
we zaten lekker aan de piste.
Apres ski was ook leuk, maar kwam helaas pas te laat op gang.

fo'to's

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/3825914.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: dat zonnetje was echt lekker he. erg relaxd weer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gekkehuis op woensdag 3 januari 2007 om 11:09:
dat zonnetje was echt lekker he. erg relaxd weer.

Heerlijk was het :lief:

oh ik wil terug :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fr@ukje op woensdag 3 januari 2007 om 11:06:
wel veel ijs en rots tussen de sneeuw door.

Dat zal nu wel over zijn. Morgen verwachten ze weer sneeuw. levuhhhhhhhhhhhhhhhhh! Vrijdag losso

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 17:46:
kilo's doen ze niet moeilijk over...

Goede zaak :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Er valt nu al sneeuw, en veel ook.
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op woensdag 3 januari 2007 om 11:11:
Heerlijk was het :lief:

oh ik wil terug :yes:

Ik was paar uurtjes thuis, ongeveer wel alles gedaan wat ik normaal ook doe thuis, en toen bedacht ik mij: WAT DOE IK HIER! ik wil sneeeeeuw

en toen zag ik ooknog t weerbericht...
...mahgoed, in maart is t weerk zover :)

Waarschuw beheerder
Donderdag weer sneeuw _O_
Waarschuw beheerder
22 tot 26 febr @ val thorens met nog 3 meiden! helemaal losjes!! met sunweb gaan we :) wie is er op dat moment nog meer!?

Waarschuw beheerder
Morgen losso _O_
Ligt al weer een meter
Waarschuw beheerder
27 januari tot 3 februari Les2Alpes met een groep van 13 man/vrouw! heb er zin in
Waarschuw beheerder
9 t/m 17 feb naar Valtho!

als ik dan weer terugben ben ik een dag later jarig hopaa wordt n vet weekje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Aldus RTL4 net al 4 mensen omgekomen door lawines in Chourchevel :O

Waarschuw beheerder
donateur
nog 57 dagen :cheer:

schiet niet op :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen met ervaringen met het reizen per trein naar een station in de buurt van Le Corbier ?
Waarschuw beheerder
Net paar daagjes trug uit Val Thorens. Alle gebieden aangedaan (Val Thorens, Orelle, Les Menuires, Courchevel en Méribel.) Gebied opzich is rlx. jammer van de weinige sneeuw. februarie meer kans denk k :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben van 22 tot 31 dec. in Châtel geweest (vlak bij Avoriaz enzo). Het weer was geweldig, lekker 's middags op balkon in de zon zitten :yes: het skiën viel wel erg tegen, ben gewend veel lange afdalingen en tochten te maken, maarja als er niet veel open is kan dat zo moeilijk :9 Alleen Super Chatel en Pre La Joux waren open, stervens druk, vooral na de kerst. Heb niet eens meer de moeite genomen om naar Avoriaz te gaan, de piste terug was een en al stenen en grasplekken.

Maarja, het skiën was kut, weer was lekker en ik heb het naar mijn zin gehad :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat zijn de beste plaatsen om naar toe te gaan als je houdt van lange afdalingen en veel variatie??

ik zat zelf te denken aan val thorens of les deux alpes....en dan rond februari/maart

Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan 16 maart naar Val Thorens en per auto.

In appartement roc de peclet, helemaal super 5 min vanaf de piste.

En we blijven een week, kan bijna niet wachten om mijn nieuwe ski's te gebuiken.

Nu maar hopen dat het net zo leuk is vorig jaar!!

O ja ga met mijn broer en schoonzus.
Waarschuw beheerder
Vanmorgen weer terug van een perfecte tijd in Avoriaz. De eerste dagen weinig goede sneeuw te vinden. Vanaf oudejaarsdag viel er neerslag, eerst in de vorm van regen:( maar later in de vorm van goede sneeuw:)

Helaas is de tijd voorbij gevlogen:(

[img width=500 height=374 cacheid=0000004500267df95290009a1a01b90014]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BYL4JUGL[/img]

[img width=500 height=374 cacheid=0000004500267dfbba6004321a01b90014]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LE7HB6PW[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:58:
kan bijna niet wachten om mijn nieuwe ski's te gebuiken.

dat had ik vorig jaar ook :yes:
Had t jaar daarvoor nieuwe Carve-ski's gekocht :woep:

Waarschuw beheerder
17 mrt naar val thorens met een vriend voor een weekje....25 mrt terug, verjaardag daaro vieren :D
Waarschuw beheerder
waaaah, ik wil terug naar valtho!

Waarschuw beheerder
he mensen,

toevallig iemand ervaring met (wintersport) trein reizen naar de skigebieden?

Waarschuw beheerder
Voor de 9e achter elkaar naar Tignes!! Met de Familie :D
Waarschuw beheerder
nog paar daagjes en zit ik in Alp du Huez ;)

iemand daar nog geweest/of zit er?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 52 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ik nog 86 :/ maar nog geen 15 dagen geleden at ik nog sneeuw 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op zondag 7 januari 2007 om 23:14:
Vanmorgen weer terug van een perfecte tijd in Avoriaz. De eerste dagen weinig goede sneeuw te vinden. Vanaf oudejaarsdag viel er neerslag, eerst in de vorm van regen maar later in de vorm van goede sneeuw

Helaas is de tijd voorbij gevlogen

Ziet er goed uit! nog 3 weekjes :D!

Zit dan wel in Chatel maar dat ligt toch om de hoek O:)
Waarschuw beheerder
Dadelijk met de carnaval misschien weer een weekje Valtho.
Wil toch nog wel wat meer zien van Courchevel. nog te weinig van gezien veel pistes waren Fermé...

Uitspraak van Gekkehuis op zaterdag 6 januari 2007 om 11:44:
Uitspraak van Handje-van-alles op zaterdag 6 januari 2007 om 00:28:
weinige sneeuw

Ja weinige sneeuw... Als je veel bordjes tegenkomt met daarop fermé, off-piste onmogelijk, ijsplaten en vooral veel zwart-gele paaltjes midden op de pistes staan. kun je denk k wel concludere dat er niet veel lag!
of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
er was een flink pak gevallen in de week nadat ik er was geweest. zelfs lawines.
Waarschuw beheerder
dusdat...
wij gingen met oudjaar naar huis. toen was er die hele week geen fuck gevallen...

Waarschuw beheerder
Net terug van Val Thorens... in het begin oke. Paar centimeters verse sneeuw de eerst paar dagen maar aan einde van de week tok veel ijzige pistes.
Veel en veel te warm. op 2300 meter zelfs ligt papperig

Waarschuw beheerder
Zohee veel mensen gaan naar Val Thorens :O
Ik ga over twee weken naar Super Devoluy, ben er nog nooit geweest dus we zullen zien hoe het daar is!
Wel onwijs veel zin in! alleen de busreis van ongv 18 uur is iets minder :P
Op de webcam wel aardig wat bruine vlekken tussen de sneeuw :(

Waarschuw beheerder
donateur
nog 47 dagen :cheer:
t schiet eigenlijk best op :cheer:

In augustus dacht ik "tering, nog zo lang wachten" :/
Maar nu komt t toch steeds dichterbij!!
Waarschuw beheerder
donateur
t is zo voorbij ;) vooral de week dat je er zit :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 17:32:
Super Devoluy

Hee Super Devoluy daar ga ik in april heen, voor de prijs van 2 big mac menu's 8) Ben er zelf ook nooit geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He godver.. anders zijn der maar 2 liften open van de 47 :S Hoop echt dat het weer beter gaat worden! Nog twee weken :S
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Oostenrijk waar ik volgende week heen ga ziet er fijn uit :/

Waarschuw beheerder
[img width=664 height=463]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=NZLVXDBX[/img]

Zo ziet het er nu uit in Super Devoluy..
Ook niet echt om blij van te worden he.. :(
Hopen dat de aprés ski helemaal te gek is haha :D

Waarschuw beheerder
wie gaan er vanaf 15 febr ook naar Val Thorens?

En wie is er al geweest? en dan vooral in het caz fm cafeO:)

Waarschuw beheerder
KAAS cafe... vind er geen ruk aan (N)
Vorige week geweest
Vooral voor apres ski niet naar France
Waarschuw beheerder
- Waar ga je heen?
Le Corbier
husk.nl
- Met wie ga je?
een vriend
- Wanneer ga je?
16 februarie 07
- Hoe ga je er heen?
bus
snowboard vakantie bevalt ALTIJD goed

Wie gaat er nog meer met carnaval naar Le Corbier???????????

[img width=75 height=56]http://img199.imageshack.us/img199/5217/3603cx.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 20:02:
En wie is er al geweest? en dan vooral in het caz fm cafe

ben net terug van Val Thorens :D

was weer lekker! alleen weinig sneeuw :S:(
donderdag toch 10cm sneeuw gevallen dus nog een beetje kunnen poederen...maar helaas te weinig.

maybe in maart of april nog maar een keer dan :cheer:

Caz cafe...tja wel aardig vermaakt maar kwam vooral door de drank :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag naar Gerlos... en in Maart of April naar Val Thorens.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 20:02:
En wie is er al geweest? en dan vooral in het caz fm cafe

Ja hoor.. best te doen daar. :)
Waarschuw beheerder
Ben net een dag terug uit Val Thorens
Echt een top week gehad zat in appartement Residence Altineige.
Dit is echt een heel goed appartement heb het echt goed gehad daar.
Een afwasmachine zat er in het appartement dat was wel heel handig.
En hadden ook een broodservice elke ochtend kwam iemand brood brengen aan onze deur echt heel lekker.
En ook het gebied in Val Thorens is echt geweldig groot en je kan heel veel pistes pakken en bijna allemaal wel ook oke ondanks weinig sneeuw val.
Dus Val Thorens is een aanrader voor iedereen en appartement Altineige zeker ook !!!!
En natuurlijk apres skieën niet te vergeten !!!

Waarschuw beheerder
Joehoe.. het sneeuwt!
Waarschuw beheerder
donateur
En het wordt kkooooouuuuuuudddd :D:D
Waarschuw beheerder
Het sneeuwt, het is koud, mijn snowboard is gewaxt en geslepen. En het beste van alles dat mijn eerste trippie ook vaststaat!!! Hihoe! 9 tot en met 19 februari naar Chamonix!!!!! Kan niet wachten....................

Waarschuw beheerder
donateur
nog 39 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 4 dagen en dan naar val thorens. laat het nog maar lekker sneeuwen komende dagen :p

Waarschuw beheerder
Voor het 4e jaar achter elkaar weer naar Valthorens. Van 2-10maart! Echt zo veel zin in! En het sneeuwt er nu goed!
Waarschuw beheerder
Nog maar 22 dagen :D en dan naar Le Corbier
Waarschuw beheerder
2 weekies!!!!!!!!!!!!!!! gister nieuwe goggle gekocht!!

Waarschuw beheerder
17 Febr. t/m 24 febr. naar Val Thorens :D
(roc de peclet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 11:57:
17 Febr. t/m 24 febr. naar Val Thorens

dan zie ik je daar wel;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 12:37:
Uitspraak van << Fi >> op vrijdag 26 januari 2007 om 11:57:
17 Febr. t/m 24 febr. naar Val Thorens

dan zie ik je daar wel

Gezellig;)

Waarschuw beheerder
Vrijdag naar chatel toe! Oeii zin in!
Waarschuw beheerder
9t/m 17 feb naar Valtho!

zin zin :D

Waarschuw beheerder
17 mrt tot 25(jarig)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 11:02:
Vrijdag naar chatel toe! Oeii zin in!

Chatel is wel leuk. Ik ben er jaartje of 7 heen geweest.

Waarschuw beheerder
Net terug uit Valtho!!
Bij aankomst de 1e dag waren de off-piste mogelijkheden miniaal, maar na 2 dagen flink sneeuwen is het hele gebied top!

Nog bekende van hier in het Caz cafe ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 15:38:
Gezellig

nou kijken of ik je herken:P Ik ben met 2 gekke gasten;)
En zullen waarschijnlijk wel elke avond in Caz Cafe zitten:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:01:
maar na 2 dagen flink sneeuwen is het hele gebied top!

mooi zo:D heb je foto's ?

Was barkeepster joyce een beetje leukO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:51:
nou kijken of ik je herken Ik ben met 2 gekke gasten
En zullen waarschijnlijk wel elke avond in Caz Cafe zitten

Ja daar gaan we zowiezo bij aankomst naar toe! Aangezien we de eerste dag nog geen skipas hebben haha.. In cafe le monde moet het ook goed te doen zijn heb ik gehoord!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
- Waar ga je heen? Les Deux Alpes
- Met wie ga je? 5 vrienden
- Wanneer ga je? 9 maart
- Hoe ga je er heen? auto
- Wat is je de afgelopen keer niet bevallen? KO gevallen
Waarschuw beheerder
3 tot 10 maart gaan we naar Val Thorens! Zoveel zin in!

Helaas zijn er twee plaatsen vrijgekomen...iemand nog zin in een weekje Val Thorens? Natuurlijk wel tegen betaling... :D

We zitten in een 7-kamer appartement in het nieuwe complex "Le Plein Sud"

http://www.skieninfrankrijk.nl/accommodationitem/index.aspx?Id=2369

Interesse? Stuur 'n PB-tje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren heb ik via Radio Veronica een wintersport reis gewonnen naar L'Alp d'Huez!! Op 19 maart gaan m'n vriend en ik 6 dagen met de bus naar de Franse Alpen. En Alles wordt voor ons betaald! Beter! Het zal m'n eerste wintersportvakantie worden en ik heb er heel veel zin in!! Fijn feesten met radio Veronica DJ's!
Iemand die me iets kan vertellen over dat gebied?

Waarschuw beheerder
dan heb ik je denk ik op de radio gehoord :P
Bij wie.. Colin Banks?

Waarschuw beheerder

vond daar nou niet echt bijzonder veel aan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 16:39:
Aangezien we de eerste dag nog geen skipas hebben haha..

voor 30 euri heb je zaterdag een skipas in Val Thorens :)
Goedkoper uit dan voor 50 euri op terras zuipen
Waarschuw beheerder
Nee bij Maat in de Middag op Radio Veronica. Zit Colin Banks bij Veronica? Zou ik niet weten, maar het was ongeveer 15:45 toen ik heb gewonnen. We gaan met een hele bus vol winnaars naar de sneeuw, lache man! Zal wel feesten worden daar!

Waarschuw beheerder
Kickuuuuuuuuuuuuu hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Uitspraak van NickyNick op donderdag 1 februari 2007 om 09:58:
Colin Banks bij Veronica

jazeka

Waarschuw beheerder
donateur
nog 30 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rewind<< op zondag 21 januari 2007 om 15:27:
Waar ga je heen?
Le Corbier
husk.nl
- Met wie ga je?
een vriend
- Wanneer ga je?
16 februarie 07
- Hoe ga je er heen?
bus
snowboard vakantie bevalt ALTIJD goed

Wie gaat er nog meer met carnaval naar Le Corbier???????????

Heyheey!!
Ik ga 9 februari naar le corbier!! Met een groep van 55 studenten dus dat wordt drukkies!! Ik ga ook met husk met de bus!
gezellig!!

Kuss (K)
Waarschuw beheerder
Mmm ga dit jaar voor het eerst op wintersport:D
Naar Val Thorens dus zal mij benieuwen Pfff ben nou al bang voor benen breken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op vrijdag 2 februari 2007 om 01:57:
Val Thorens

ik ook voor t eerst naar Valtho

maar als die verhalen kloppen die ik daar over hoor :d

dan ga je een mooie vakantie hebben :yes:

Waarschuw beheerder
Skigebied _O_.. neem aan dat jullie wel pas hebben van de 3 valleieng

Uitspraak van fras op donderdag 1 februari 2007 om 23:43:
husk

Ik heb erg veel negatief commentaar gehoord over husk. Zijn perfecte bussen en goede chaufeurs.
Ik volgend jaar met de auto dat weet ik wel.
We kwamen aan zaterdag om 7 uur smorgens en mochten pas om 5 uur ons appartement in :( maar is haast overal zo
Als ze nu gewoon later vertrekken :@

Waarschuw beheerder
donateur
ben nou al bang voor benen breken :lol:

Daarom moet je er eigenlijk zo vroeg mogelijk mee beginnen :yes:

Als je die kinderen voorbij ziet gaan :| Immer grade aus 8)
Die kennen nog helemaal geen angst :P

Ik merk het aan mezelf ook hoor. Ging op me 12e voor t eerst op wintersport.
Maar mijn angst wordt met de jaren erger :$

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 09:57:
neem aan dat jullie wel pas hebben van de 3 valleieng

Dat is idd wel een must :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op vrijdag 2 februari 2007 om 02:10:
ik ook voor t eerst naar Valtho

maar als die verhalen kloppen die ik daar over hoor

dan ga je een mooie vakantie hebben

Haha nou zal mij benieuwen dan:9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 13:21:
Daarom moet je er eigenlijk zo vroeg mogelijk mee beginnen

Mmm misschien dan toch maar es de Snowdoom(ofzoiets) gaan opzoeken:lol:
Kinderen van 10 die mij gewoon voorbij scheuren kan ik natuurlijk niet accepteren he :9
Waarschuw beheerder
Nog een maandje dan gaan we!

Maar morgen eerst even oefenen in Bottrop! :D

Kent iemand deze baan in Duitsland?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mizz S@nshine op vrijdag 2 februari 2007 om 20:21:
Kent iemand deze baan in Duitsland?

toch over de grens bij limburg. Waarom geen Landgraaf?
Waarschuw beheerder
Ja ben ik 1 keertje geweest en was ook m'n eerste ski-ervaring. Nu kost het €35,- voor een hele dag op de piste incl. materiaal en onbeperkt eten & drinken, echt ideaal! Tenminste, als je doordeweeks gaat, in het weekend kost het €45,-. En zal het wel wat drukker zijn.
Ik zou zeggen: begin lekker vroeg zodat je niet over het ijs hoeft te skiën, maar dat er nog gewoon sneeuw ligt.
Veel plezier! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:51:
Uitspraak van Trippy op zondag 28 januari 2007 om 19:01:
maar na 2 dagen flink sneeuwen is het hele gebied top!

mooi zo heb je foto's ?

Uitspraak van Trippy op zondag 28 januari 2007 om 19:01:

Was barkeepster joyce een beetje leuk

Foto's staan in me album.
En idd. het was Joyce jah ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mizz S@nshine op maandag 29 januari 2007 om 19:52:
3 tot 10 maart gaan we naar Val Thorens! Zoveel zin in!

Helaas zijn er twee plaatsen vrijgekomen...iemand nog zin in een weekje Val Thorens? Natuurlijk wel tegen betaling...

We zitten in een 7-kamer appartement in het nieuwe complex "Le Plein Sud"

http://www.skieninfrankrijk.nl/accommodationitem/index.aspx?Id=2369

Interesse? Stuur 'n PB-tje!laatste aanpassing 29 januari 2007 19:53

Ik ben net terug, maar ik wil nog wel een weekje mee boarden hoor ;)

Waarschuw beheerder
Mmm ga dit jaar voor het eerst op wintersport
Naar Val Thorens dus zal mij benieuwen Pfff ben nou al bang voor benen breken

Jij mag wel naast me in het franse ziekenhuis liggen hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 19:18:
Jij mag wel naast me in het franse ziekenhuis liggen hoor

Haha wie weet:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- Waar ga je heen? Les Deux Alpes
- Met wie ga je? Met 3 Vrienden
- Wanneer ga je? 9 maart
- Hoe ga je er heen? Auto
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 16:28:
En idd. het was Joyce jah

:cheer: leuke foto;)

Ik ga denk ik niet skieen ook:no: Ken het helemaal niet en heb ook geen tijd om het te leren:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fras op donderdag 1 februari 2007 om 23:43:
Heyheey!!
Ik ga 9 februari naar le corbier!! Met een groep van 55 studenten dus dat wordt drukkies!! Ik ga ook met husk met de bus!
gezellig!!

Kuss

Laat je effe weten hoe het daar is geweest? :P
Waarschuw beheerder
donateur
zo, ben net terug uit valthorens. was erg goed te doen daar :D sneeuw overal (y), alleen in les menuires was het op sommige plekken wat minder

malaysia wel een aanradertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zondag 4 februari 2007 om 20:44:
wanneer gaje eigenlijk?

Uhmm..16maart geloof ik...
Jij bent al geweest??
Waarschuw beheerder
Gister net terug gekomen uit st. Jean D'arves na een weekje wintersport, het was echt geweldig :D alleen jammer voor de volgende mensen die gaan want de sneeuw word alleen maar slechter :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op maandag 5 februari 2007 om 02:14:
Uhmm..16maart geloof ik...
Jij bent al geweest??

16 maart ga ik naar Curacao :P

en ik vertrek vrijdag naar Valtho :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 5 februari 2007 om 14:57:
16 maart ga ik naar Curacao:P

Mm klinkt op dit moment beter dan Wintersport...:O
Is het ook jou eerste keer Val Tho?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op maandag 5 februari 2007 om 19:34:
Is het ook jou eerste keer Val Tho?

jep!

is al tijdje geleden dat ik ben wezen wintersporten, maar krijg r nu toch wel zin in!

jij moet nog ff wachten..

ik zal wel laten weten hoe het bevallen was (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op zondag 4 februari 2007 om 20:39:
les menuires was het op sommige plekken wat minder

Matig ja... ligt ook op 1600 ofzo.

Waarschuw beheerder

wat is dat dan?

Uitspraak van Markiez op maandag 5 februari 2007 om 19:39:
ik zal wel laten weten hoe het bevallen was

hoelang ga je? Ook mijn eerste keer Val Tho, en heb helemaal geen zin in die 16 uur bus:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 20:14:
Matig ja... ligt ook op 1600 ofzo.

ja ok. maar goed..ik wil ook niet weten hoe het dan in oostenrijk etc is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 23:41:
wat is dat dan?

ondergrondse discotheek. de ingang ligt vlakbij (het einde van) het hele korte sleepliftje dat je vanaf de piste iets meer bovenaan val thorens brengt, naast La Gaboulet.

elke dinsdag draait er een bekende dj; afgelopen dinsdag benny rodrigues
Waarschuw beheerder
Ook mijn eerste keer Val Tho, en heb helemaal geen zin in die 16 uur bus

Pfff 16uur:(
Wanneer ga jij dan?

Uitspraak van Markiez op maandag 5 februari 2007 om 19:39:
ik zal wel laten weten hoe het bevallen was

Ik hoor het wel dan he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op dinsdag 6 februari 2007 om 00:57:
Pfff 16uur

Vertrek je in Groningen of zo?

Waarschuw beheerder
donateur

wat is dat dan?

Uitspraak van warezguy op dinsdag 6 februari 2007 om 00:19:
ondergrondse discotheek. de ingang ligt vlakbij (het einde van) het hele korte sleepliftje dat je vanaf de piste iets meer bovenaan val thorens brengt, naast La Gaboulet.

[img width=512 height=384]http://img102.imageshack.us/img102/9652/1000008mn2.jpg[/img]
deze foto is van vorig jaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook op wintersport maar weet nog niet of het erin zit.. Misshien dat ik op het laatste moment in april nog ff een midweekje ga ofzo als ik geld heb.. Maar ja heb er een hard hoofd in en er moet natuurlijk iemand met me mee gaan.. Maar wil dolgraag terug naar Valthorens.. Vorig jaar maar weekendje geweest maar vond het echt super!! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op dinsdag 6 februari 2007 om 00:19:
elke dinsdag draait er een bekende dj; afgelopen dinsdag benny rodrigues

:[ Ik ben er niet op dinsdag:[

Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op dinsdag 6 februari 2007 om 00:57:
Wanneer ga jij dan?

de 15de:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 07:33:
Vertrek je in Groningen of zo?

utrecht8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 13:22:
de 15de:jaja:

van februari neem ik aan??:)
Veel plezier dan maar vast;)
Waarschuw beheerder
hoelang ga je? Ook mijn eerste keer Val Tho, en heb helemaal geen zin in die 16 uur bus

wij gaan t/m zaterdag 17 feb

geen bus gelukkig maar lekker met de auto (Y)
kun je stoppen wanneer je wil, en hard rijden als je wil ;P
Waarschuw beheerder
alleen in les menuires was het op sommige plekken wat minder

:( ik ga naar Les Menuires. Nu ga ik pas over een klein maandje dus I'll keep my fingers crossed!

*sneeuw heeeel veel sneeeeuw!*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 08:18:
deze foto is van vorig jaar

Daar hadden ze lekkere wafels :kwijl:
Iets verderop is het steeds fokking glad :@
ik kon niet omhoog komen met mun schoenen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 17:34:
Iets verderop is het steeds fokking glad
ik kon niet omhoog komen met mun schoenen

Daar ben ik ook best vaak op me bek gegaan vorig jaar :X :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 6 februari 2007 om 16:56:
ik ga naar Les Menuires. Nu ga ik pas over een klein maandje dus I'll keep my fingers crossed!

gewoon een kaart kopen voor heel t gebied & dan snel richting val thorens ski'en ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op dinsdag 6 februari 2007 om 20:11:
gewoon een kaart kopen voor heel t gebied & dan snel richting val thorens ski'en

dat was ik ook al van plan ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rewind<< op zondag 4 februari 2007 om 12:08:
Laat je effe weten hoe het daar is geweest?

haha ja zal ik zeker doen hoor..:)
t word denk sowieso dolle boel met wilde verhale..;)

Kuss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op woensdag 7 februari 2007 om 00:31:
Niet te hard he!

iig harder dan de bussen :yes:

nog maar 2 dagen ...

strax ff koffer inpakken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fras op woensdag 7 februari 2007 om 00:38:
dolle boel met wilde verhale..

Ik ben benieuwd:P
Waarschuw beheerder
word denk sowieso dolle boel met wilde verhale..

Haha nou ga me dan maar vast voorbereiden op een wilde vakantie:P

Uitspraak van Markiez op woensdag 7 februari 2007 om 10:31:
iig harder dan de bussen:jaja:

Ja die trage bussen ook altijd :/
Veel plezier maar vast he;)
Waarschuw beheerder
Hoe lang zou een bus er ongeveer over doen naar L'Alpe d'Huez? Vanaf Arnhem?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op woensdag 7 februari 2007 om 13:25:
Ja die trage bussen ook altijd

ga jij wel met de bus?

Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op woensdag 7 februari 2007 om 13:25:
Veel plezier maar vast he

moet goed komen :D

ik mag meehelpen met de live radio-uitzending van caz, aan de ene kant heel leuk natuurlijk, maar die mannen beginnen al om 6.00!! pfff

Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan ook elk jaar met de bus :/

Maar 1 ding scheelt; we hoeven geen mensen in andere steden op te halen B)

We gaan met een volle bus vanaf Heerhugowaard :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 17:51:
Wij gaan ook elk jaar met de bus

Slaappilleke en gaan
Waarschuw beheerder
t word denk sowieso dolle boel met wilde verhale..;)

Wat ben je allemaal van plan? :P

mijn streven is om me botten heel te houden:)
de rest zien we daar wel..
Heb er iig zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op woensdag 7 februari 2007 om 17:32:
ga jij wel met de bus?

Jep :( Maar ach maak ik dat ook een keer mee:P

Uitspraak van Markiez op woensdag 7 februari 2007 om 17:32:
maar die mannen beginnen al om 6.00!! pfff

Hehe :P Ga je toch meteen vanuit de Apres ski door:9

Uitspraak van René op woensdag 7 februari 2007 om 22:36:
mijn streven is om me botten heel te houden:)

Hee wat een toeval dat streven heb ik nou ook:D

Waarschuw beheerder
Oke wie kan mij vertellen hoelang het met de bus is naar val thorens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 01:44:

Ligt er een beetje aan of het sneeuwt onderweg. Normaal gesproken zo'n 13/14uur vanaf utrecht. Maar vorig jaar hadden we heel veel sneeuw onderweg en toen deden we er zeker 16 uur over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op donderdag 8 februari 2007 om 01:33:
Jep Maar ach maak ik dat ook een keer mee

true

Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op donderdag 8 februari 2007 om 01:33:
Hehe Ga je toch meteen vanuit de Apres ski door

we gaan door!! haha ja ik zie t wel
zometeen al mn koffer naar het vertrekpunt brengen, nog even werken van 16.00 tot 04.00 pfff

en dan smorgens om 7.30 opstaan met de gedachte dat er een mooie week gaat komen :D

mensen tot over n weekie!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 01:44:

ik zou je aanraden t vliegtuig te pakken. kost ietsje meer maar dan ben je tenminste niet zo gaar als je aankomt :) 16 uur in een bus, ik moet er niet aan denken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op donderdag 8 februari 2007 om 10:48:
mensen tot over n weekie!

Haha kom maar op met die verhalen:P
Enne pas op met de beentjes he ;)

Waarschuw beheerder
Een bus lijkt mij ook minder hoor, Wij gaat gewoon met de auto!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 13:32:
Een bus lijkt mij ook minder hoor, Wij gaat gewoon met de auto!

Ach je gaat zitten, neemt een paar biertjes en een paar uur later wordt je wakker in valtho! Prima te doen vind ik altijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op donderdag 8 februari 2007 om 13:16:
Haha kom maar op met die verhalen
Enne pas op met de beentjes he

hehe ga mn best doen ;)

sooww ik ben echt kapot, gister van 17.00 tot 04.15 gewerkt, lag om 5.00 in mn bed, en nu alweer deruit..

denk dat ik maar als laatste ga rijden haha, eerst ff flink bijslapen!

de groeten vanuit Valtho (alvast ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga 21 april naar Val Thorens

Bestaat de kans dat ik dan alleen nog maar kan mountainbiken of is er dan nog genoeg sneeuw?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 12:19:
Ik ga 21 april naar Val Thorens

Dus je komt de 22e niet op mijn verjaardag? :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 12:19:
Bestaat de kans dat ik dan alleen nog maar kan mountainbiken of is er dan nog genoeg sneeuw?

Vrienden van mij gaan al 15 jaar tijdens de hollandse week, begin mei dus, en hebben altijd al goed geskied!!
Ik zeg "no worries"

Waarschuw beheerder
donateur
morgen nog 3 weken :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 13:09:
morgen nog 3 weken

same here! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 9 februari 2007 om 12:32:
"no worries"

kijk, dat isn alles wat ik wilde horen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:34:
kijk, dat isn alles wat ik wilde horen

Heb ik je dag weer gemaakt :cheer:

Waarschuw beheerder
Vandaag nog 4 weken! :P
Waarschuw beheerder
Vanavond!! Chamonix here we come!!
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
relaxt, ik ga volgende week zaterdag die kant op.. Chamonix maar dan klein dorpje ernaast Argentiere.
Waarschuw beheerder
Les Menuires 2007! Eindelijke weer;)!
Waarschuw beheerder
jaja vrijdag naar Le Corbier:D
Waarschuw beheerder
Nog 5 weken en dan ga ik ook!
Waarschuw beheerder
joww mensen

hier live vanuit CAZ!café Valtho :D

vandaag en gister dik pak sneeuw gevallen en als t goed is morgen lekker zonnetje (Y)

de malaysia is zeker een aanrader!

zo ik ga de piste maar weer op

au revoir! :bier:
Waarschuw beheerder
holland week Val Thorrens !

Waarschuw beheerder
dit jaar vier ik mijn verjaardag in de sneeuw B)

les deux alpes here we come :x
Waarschuw beheerder
ook na les deux alpes!!!

wij ook gaan met een groep van 30.......

16mrt zijn wij ook daar:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op maandag 12 februari 2007 om 10:15:
de malaysia is zeker een aanrader!

als je een shotje vraagt dat aangestoken moet worden, zetten ze die hele bar in de fik :lol:

Ook gaan ze met grote flessen drank rond O:)
[img width=600 height=450]https://album.partyflock.nl/1005916.jpg[/img]

Vind t jammer dat ik dit jaar niet naar Valtho ga.
maarja, wil ook wel andere plaatjes meegemaakt hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 12:36:
dit jaar vier ik mijn verjaardag in de sneeuw

Ik ook :D a.s. maandag

Waarschuw beheerder
nog 2 nachtjes slapen:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --->peter<--- op maandag 12 februari 2007 om 13:00:
16mrt zijn wij ook daar

ligt er dan nog sneeuw???

wij gaan 9 maart heb er zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:39:

het seizoen sluit pas 5 mei
Waarschuw beheerder
wie gaan dr nog meer naar les deux alpes??????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:39:

wij gaan 9 maart heb er zin in

jazekers ligt er dan nog wel sneeuw ;)

anders maar alleen maar apres-ski :P:P

hoe lang blijven jullie en welk hotel??
Waarschuw beheerder
volgens mij zien de vooruitzichten voor a.s. week er goed uit, sneeeeuw!
Waarschuw beheerder
iemand nog zin in een wintersport?

vrijdag 16 t/m zondag 25 maart Saint Sorlin d’Arves!

229 euro (skipas,busreis en appartement)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op woensdag 14 februari 2007 om 13:34:
iemand nog zin in een wintersport?

vrijdag 16 t/m zondag 25 maart Saint Sorlin d’Arves!

Heey ik ga ook naar dat gebied (les-sybelles)
Je zit het dorpje langs me ;)
Misschien kom ik je nog wel tegen op de piste ;)
fijne reis alvast

Waarschuw beheerder
wij gaan 8 dagen, en hebben een appartement :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 11:14:
een appartement

In Frankrijk? Neeee :o

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 weken en 2 dagen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 14:18:
In Frankrijk? Neeee

hoezo niet? ik heb echt geen dienstmeisje nodig die mijn bed opmaakt :p en de rest zien we wel...

en jullie dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:53:
Vandaag nog 4 weken!

nu nog 3 weken :9
Waarschuw beheerder
Vanavond vertrekken we :D Ik heb er zin in!

Waarschuw beheerder
Morgen vertrekken naar Val thorens!!

Val Thorens

Dal 125 cm Berg 140 cm
(meting: 15 februari 2007 )

Niet verkeerd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 23:41:
en jullie dan

wij ook 8 dgn maar hebben een hotel geboekt

le sherpa dus moet goed komen :D

als de sneeuw blijft liggen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 14:18:
In Frankrijk? Neeee

Ach boeiend, alsof je zoveel tijd door brengt in je app.
Is een nieuw app. van Nov. 2006 :) Alsof een hotel in France zoveel voorsteld :no: .

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 23:41:
ik heb echt geen dienstmeisje nodig die mijn bed opmaakt en de rest zien we wel...

Helemaal gelijk meis! Gaat helemaal goed komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand die nog naar la norma gaat? Wij vertrekken vanavond.. komende week geeft ie heel de week 10 graden:-s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 12 februari 2007 om 10:15:
hier live vanuit CAZ!café Valtho

:D gare compa's daar he :P
Waarschuw beheerder
vriend van me zit nu in val thorens

genoeg en perfecte sneeuw wat ik van hem hoorde

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 12:58:
Ach boeiend, alsof je zoveel tijd door brengt in je app.

het boeid mij ook niks :nee:

Ik ben ga nu voor de 4e keer naar Frankrijk, in een appartement. Ik vind t wel relaxt hoor. Niks te klagen..
Waarschuw beheerder
Morgen richting Chamonix, veel zin in!

Berg: 330 Dal: 40 :D zolang het maar koud blijft vind ik alles best!
Waarschuw beheerder
Les Deux Alpes geweest.
dood aan de engelsen daar!!
Waarschuw beheerder
Vanochtend teruggekomen uit le corbier. Heerlijke week gehad. Net op tijd weggegaan wat het weer betreft.
Komende dagen werd er alleen maar zon voorspeld en de pistes bestonden alleen nog maar uit ijs met een laagje opgespoten sneeuw.
Appartementen waren de ranzig voor woorden, ze wilde er nog servicekosten voor rekenen ook, maar dat verviel gelukkig.

Maar behalve deze negatieve puntjes een superweek gehad.
Eerste keer wintersport, maar zeker niet de laatste!

Waarschuw beheerder
over precies 4 weken een Val thorens.....Damn ik heb er zin aan, vooral omdat ik men verjaardag daar vier :cheer:

Waarschuw beheerder
voor de mensen die naar val thorens gaan.....heel veel plezier! Ik wil terug:( Haal wel je sigaretten in NL of Luxemburg want die zijn daar tussen de 5 en 8 euro:D

Waarschuw beheerder
ligt heel veel sneeuw...dit was gisteren

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5930816.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Valtho was top!

dit was op 3200 meter, de Caron, gruwlijk uitzicht :yes:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5902120.jpg[/img]

en in het cazcafé nog paar BN-ers tegengekomen, hier met ellemiek en maud (Y)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5902112.jpg[/img]

binnenkort krijg ik wat meer foto's, wat een geweldig gebied zeg!
Waarschuw beheerder
ik spot nog een bn-er op de foto ;) Daarachter is toch die gast van Idols?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op maandag 19 februari 2007 om 21:36:
ik spot nog een bn-er op de foto Daarachter is toch die gast van Idols?

ja klopt die erik van tijn, waren wel toffe mensen

maud is ook n coole meid :yes: houd ook wel van n feestje (Y)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5948409.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
damn die moet ik tegenkomen, trouwens ik zoek nog een piv'e skilerares :O:X

Waarschuw beheerder
zijn al weer naar huis:yes: maud en ellemieke konden het heeeeeeeeeeel goed met elkaar vinden:x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 10:21:
maud en ellemieke konden het heeeeeeeeeeel goed met elkaar vinden

stonden ze te bekken?
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=281 cacheid=000000450027036bc06b06961a01c7eb44]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TVIENU8Y[/img]

Geen sneeuw in de Alpen? In Chamonix genoeg! Op de achtergrond de Mont Blanc...
Waarschuw beheerder
Ik ga met mijn klas naar St.Francois Longchamps B)
Met de bus........ en pas 11 maart....
Hopen dat er nog sneeuw ligt.

En anders vermaak ik me vast wel in de apres ski ;) :bier:

Waarschuw beheerder
Vriendin van me heeft bij radio veronica een reis naar de sneeuw gewonnen (Y) L'Alpe d'Huez!
We gaan pas 18 maart maar heb er zeker wel zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
75% kans op neerslag in Valtho en omgeving :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 21:43:
Vriendin van me heeft bij radio veronica

Graag gedaan Kiel! We gaan er echt een geweldige tijd van maken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 17:06:
stonden ze te bekken?

:yes: sbs6 heeft het gefilmd maar dat zenden ze natuurlijk niet uit!

Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 22 februari 2007 om 22:16:
75% kans op neerslag in Valtho en omgeving

maar is het sneeuw?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 17:28:
:yes: sbs6 heeft het gefilmd maar dat zenden ze natuurlijk niet uit!

En waar kunnen we een privé kopie bestellen dan? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op vrijdag 23 februari 2007 om 08:30:
Graag gedaan Kiel! We gaan er echt een geweldige tijd van maken!!

Alstu Nick!! Zeker gaan we er een geweldige week van maken. Daar gaan we nog lang aan terug denken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een week :cheer:

Volgende week zaterdag vertrekken we.
Kan niet meer wachten!!!

Het wordt alleen wel slechter :X Van de week dat ik keek hoeveel sneeuw er lag, lag er 1.60 m. op de berg. Nu nog maar 1.50 m. en in het dal lag er 35 cm. en nu nog maar 18.

Hoop dat het deze week nog ff gaat sneeuwen!

Waarschuw beheerder
Aanstaande vrijdag richting valthorens :-) Gister me laatste spulletjes die ik nodig had gekocht dus ben er helemaal klaar voor :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:14:
Van de week dat ik keek hoeveel sneeuw er lag, lag er 1.60 m. op de berg. Nu nog maar 1.50 m. en in het dal lag er 35 cm. en nu nog maar 18

Dat help ik je ook helpen! Want het gebied waar ik net vandaan kom, daar lag in t dal 30 en dat was al heel erg slecht met heel veel stenen!
Waarschuw beheerder
Aaaaaaah!!! Aftellen hier!

Zaterdag vertrek naar Val Thorens! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mizz S@nshine op dinsdag 27 februari 2007 om 21:16:
Aaaaaaah!!! Aftellen hier!

Zaterdag vertrek naar Val Thorens!

same here, het is daarzo lekker aan het sneeuwen :D
Waarschuw beheerder
Over tien dagen naar tignes. Ligt genoeg sneeuw volgens snowalert:

Volgens de laatste metingen is er ongeveer 20cm sneeuw gevallen in Espace Killy. Er ligt nu maximaal 200cm op de berg en maximaal 139cm in het dal.

Nou maar hopen dat het zo nog even blijft!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mizz S@nshine op dinsdag 27 februari 2007 om 21:16:
Zaterdag vertrek naar Val Thorens!

:cheer: ik moet nog 6 weken wachten:( wel naar Caz cafe gaan he;) en malaysia;)

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat mijn geplande vakantie van aankomend weekend niet doorgaat :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:25:
Beetje jammer dat mijn geplande vakantie van aankomend weekend niet doorgaat

Dat is pech...ligt nu bijna 2 meter in valtho! ;-)Morgen ga ik er heen :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ik nog ff 35 dagen wachten.

Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 nachtjes slapen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:25:
mijn geplande vakantie van aankomend weekend niet doorgaat

:O waarheen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:58:
Morgen ga ik er heen

veel plezier;)
Waarschuw beheerder
Nog 1 nachtje slapen! :D Les Menuires, Val Thorens here we come!

(L) het sneeuwt ook nog eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 1 maart 2007 om 23:13:
het sneeuwt ook nog eens!

:yes:

hier via deze link kan je kijken in het caz cafe en buiten:yes:nu kan ik zien dat het sneeuwt;)

http://valto.homedns.org/view/index.shtml

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een paar uurtjes :cheer:

zo nog ff naar de supermarkt, de laatste dingen voor in de bus halen :D

Tot volgende week :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 11:41:
Nog een paar uurtjes

Beter hoor (y)!!
Ik moet nog 2 weekjes wachten.
Is er in Oz en Oisans zelf nog wat te doen of kan je beter naar l'Alpe d'Huez om uit te gaan??

Waarschuw beheerder
ik ook volgende week zaterdag vertrekken :D
Waarschuw beheerder
Val Thorens is helemaal(y), begin februari geweest en perfecte tijd gehad. CAZ, Le Monde als je van Skihutmuziek houdt (ikke niet maar er toch een goeie tijd gehad :bier: gelukkig nog een TOP dancefeest in Malaysia met o.a.Brians S & Michel de Hey meegemaakt. Wat een opluchting na dagen lang skihutherrie :D Val Thorens gangers die nog gaan:
VEEL PLEZIER veel sneeuw, zon en goeie muziek toegewenst.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor allemaal negatieve berichten over Frankrijk, hele slechte sneeuw, drukt en veel ongelukken.

En nu staat er in de vooruizichten dat het gaat regenen....

Hoop dat dat over drie dagen voorbij is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op woensdag 7 maart 2007 om 12:02:
Hoop dat dat over drie dagen voorbij is...

ja dat hoop ik ook... maar het zal wel meevallen hoor! want deze week heeft het nog geneeuwd ;-)

heb er zinn in!! nog 2 dagen :D

Waarschuw beheerder
Nog 10 dagen wachten en dan is het zover!!WINTERSPORT!! Heb er echt zin in..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op woensdag 7 maart 2007 om 12:02:
Ik hoor allemaal negatieve berichten over Frankrijk, hele slechte sneeuw, drukt en veel ongelukken

:S....regen bij -7 graden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --->peter<--- op donderdag 8 maart 2007 om 17:25:
voor mij nog maar 9 dgn !!!!!

En waar ga je heen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 17:48:
....regen bij -7 graden

Heb toch liever sneeuw op een wintersport:D! Nog maar ff afwachten dan!
Waarschuw beheerder
Nog iets meer dan een weekje!!
Gaan er nog mensen naar l'Alpe d'Huez? Hoe is het daar?

Waarschuw beheerder
:cheer:

vannacht gaan we :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 19:30:
En waar ga je heen?

naar les deux alpes !!!!

altijd goed en zoals de berichten zijn ligt er nog genoeg sneeuw......

wie gaan daar nog meer heen toevallig???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --->peter<--- op vrijdag 9 maart 2007 om 12:40:
wie gaan daar nog meer heen toevallig???

Me me me!!! Wij vertrekken vannacht!! Zin in, lekker de boel onveilig maken op mijn board!
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken over een paar uurtjes... Joepie, ook zin in, schijnbaar heel veel sneeuw gevallen en er zou nog meer vallen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben weer terug :cry:

Heb echt een prachtige week gehad! :D
Paar dagen volop zon B) en een paar dagen bewolkt met sneeuw.

Nu weer een jaar wachten helaas :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 11:43:
Nu weer een jaar wachten helaas

Jah dat is altijd minder he! Heb je je prima vermaakt, kom je thuis, kun je weer aan het werk!

Nog 9 daagjes :cheer:
Waarschuw beheerder
vandaag terug gekomen uit Les Menuires, heerlijke vakantie gehad. 2 dagen wat minder weer, voor de rest heerlijk zonnetje, sneeuw was op hoogte ook zeer goed te doen. Helaas niet veel poeder kunnen rijden, mja je kan niet alles hebben.
Waarschuw beheerder
Vanmiddag terug gekomen uit Val Thorens! :cheer: Was super!

Wat een gebied zeg! Hier gaan we zeker vaker naar toe! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben ook net terug uit valtho! Echt superweekje weer! Veel sneeuw:-)

Ibiza girl...was jij een flugelmeisje? :p

Waarschuw beheerder
zaterdag bikkelhard knallen in val thorens hop hop :cheer:
Waarschuw beheerder
Aankomende zondag vertrekken we met de bus naar l'Alpe d'Huez!!! Beter.
Maandag sta ik op een snowboard!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op dinsdag 13 maart 2007 om 16:23:
Maandag stuntel ik op een snowboard!

Waarschuw beheerder
OH! :O Beetje m'n tekst verdraaien Kiel :D Gheghe.
Nog 4 nachtjes slapen!!
Waarschuw beheerder
zonnetje op de achtergrond :D

en hoppa zaterdag morgen om 05:00 uur de bus weer in op weg naar les deux alpes!!!!

heb al gehoord dat er perfecte sneeuw ligt en t zonnetje goed dr best doet :P
Waarschuw beheerder
Aaaaaah!! Wij gaan zondag weg met de bus met Sportura, maar we hebben nog helemaal geen info thuis! Één tip voor iedereeb: reis nooit met Sportura, wat een klo*e-organisatie zeg!! De reis heb ik 6 weken geleden gewonnen, en nu 3 dagen voor vertrek weet ik nog bijna niets...
Waarschuw beheerder
sportura is gewoon lekker cheap! ideaal voor de student ;)
Je krijgt toch altijd paar dagen van te voren te horen hoe laat je precies vertrekt en waar.

Morgen vertrek ik naar Saint Sorlin D´Arves!!8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 15 maart 2007 om 10:32:
sportura is gewoon lekker cheap! ideaal voor de student

Jah dat blijkt wel weer idd..
Hoop dat we al met al toch een Vette wintersport hebben Nick!!! :mixje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 11:51:
Hoop dat we al met al toch een Vette wintersport hebben Nick!!!

Jawel, dat zal best wel :mixje:
Alles wat nu tegen zit, zit zometeen alleen maar mee (hoop ik maar, haha).
Zondagavond de bus in en maandagmorgen snowboarden!! :woop:

Waarschuw beheerder
Vrijdag nacht 04:00 kruip ik de auto in en lossen we elkaar om de 3 uur af maar met 160 door duitsland en zwitserland heen zijn we er nog wel een keer :)

Waarschuw beheerder
Morgen nog maar ff last-minute naar Valtho sturen voor 4 dagen :D:D:D
Waarschuw beheerder
ga nu mn koffer pakken :cheers:
heb dr zin an

Waarschuw beheerder
heb men koffer gepakt...:) morgen is het abgehtst
Waarschuw beheerder
Veel plezier (y)!!
Wij gaan overmorgen!

Waarschuw beheerder
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Ik heb er zin in :D :D

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op vrijdag 16 maart 2007 om 20:49:
Wij gaan overmorgen!

Veel plezier, ik ga ook al gauw. Zoek een lekker warm land op :-)
Waarschuw beheerder
sooo mensen uur van de waarheid ik ben weg nu over een paar minuutjes vertrekt de bus !!!!!!!!!!!!1

ga jullie zien tot volgende week:D:D:D

hooooooi :cheers:

Waarschuw beheerder
:cheer: Morgen om 18.10 met de bus richting Frankrijk..
:mixje: :mixje:

Waarschuw beheerder
Nog 2 uurtjes en dan op naar Utrecht om vandaaruit met de bus naar Frankrijk te vertrekken..

:cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
Terug uit Les Deux Alpes! Super mooi weer gehad!! Zaten in een super de luxe appartement (én dat voor franse begrippen!)

Helaas heeft de vakantie voor mij anders uit gepakt als ik gewild had: Kruisband verrekt én ribben gekneusd. Heb wél van de omgeving en het weer kunnen genieten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 15:00:
Zaten in een super de luxe appartement

zeker te weten! met een super uitzicht vanaf het balkon :D

idd jammer dat het boarden niet meer ging :(
volgende keer beter cyn (Y)
Waarschuw beheerder
een paar dagen terug uit Tignes, was super! Beetje gaar appartement, maar een super wintersportgebied! Overal gondels en treinen en goeie sneeuw. Afgezien van de lagere gebieden. Maar gelukkig zaten we zelf hoog genoeg!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Isor op dinsdag 20 maart 2007 om 13:12:
Afgezien van de lagere gebieden.

Ik snap dat niet, ik zie elke keer dat er sneeuw valt en het is nu geloof ik -15 graden daar.
Zou toch wat sneeuw moeten liggen toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo he, dit topic loopt echt als een trein
Waarschuw beheerder
nog 4 weekjes , dan naar Val Thorrens :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ben net terug van een week val thorens. We hebben sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw en sneeuw gehad 1 dag zon en voor elk sneeuwvlokje een slok bier. Geweldig gebied met geweldig veel poeder :yes:....gisteren jarig en vandaag brak op men werk, en niet zo'n beetje :D:X
Waarschuw beheerder
Zaterdag terug gekomen van weekje Val Thorens!
Erg veel sneeuw gehad maar super après ski!
Volgend jaar weer :D

Waarschuw beheerder
Op naar de dutch week :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 16:11:
Op naar de dutch week

wij doen mee :cheer:

Waarschuw beheerder
Die apres ski daar was tantu klote

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 13:42:
Die apres ski daar was tantu klote

Waar is daar?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoop Frankrijk gangers
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej, vrijdag ga k nog ff naar de franse allepen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op woensdag 4 april 2007 om 14:47:
vrijdag ga k nog ff naar de franse allepen

Veel plezier! Ik hoop dat er nog een beetje sneeuw ligt.
Waarschuw beheerder
donateur
nog net iets volgesmij. mahgoed, als er nix ligt is t ook best, als dan maar wel de zon schijnt! 8)

Waarschuw beheerder
Word je misschien nog wel bruin ook ;), Biertje erbij en lekker het terrasje op (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
ohhh heb der nu al zin in! uit de wind in de zon, en dan idd bier en een terrasje en een uitzicht 8) oe oe oe!

Waarschuw beheerder
Nouja ik zou zeggen, veel plezier. Zorg dat je niks breekt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe elke keer m'n best, t is helaas nooit gelukt. k heb wel een keer K.O. gelegen en wel es wat bloed, maar verder valt t altijd wel mee :P

Waarschuw beheerder
28 april.... Val Thorens !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:41:
Ik hoop dat er nog een beetje sneeuw ligt.

ja idd, anders neem voor de zekerheid je zwembroek mee :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 18:56:
je zwembroek mee

Ja goed idee (Y). Heb je tenminste nog wat als er geen sneeuw ligt. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
strandbedje lijkt me beter hehehe. t is nu [img width=33 height=29 cacheid=001404560001ff8a9e7d5f7f1a01d5b85e]http://ns21970.ovh.net/skifrance/picto-bn/bn-p1.gif[/img] -1
en aardig bruin :9

Waarschuw beheerder
Dan word dat zeker lekker een terrasje pakken. ( of meerdere ;) ) Ik wens je veel plezier. Hoelaat vertrek je morgen??
Waarschuw beheerder
donateur
:) dankje!
zo rond 12/13uur. we blijven slapen in mulhouse en dan de dag er op de rest. komen we nie zo brak aan.

terugweg is aan 1 stuk doorkarren. hoe eerder thuis hoe beter 8)

Waarschuw beheerder
nog plek in de auto???? :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=150 height=87 cacheid=000dc93e002779158f33ab0c1a01d5f2ba]http://watisde.sneeuwhoogte.nl/142.gif[/img]

Waarschuw beheerder
28 April mag van mij snel komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 15:49:
28 April mag van mij snel komen

nog 2,5 week :cheer:

Waarschuw beheerder
wat werken er in het CAZ cafe lekker weifen hej....damn :D
Waarschuw beheerder
Ha ha maar ook erg lekkere kerels, met name de barkeeper in de kelder met die blonde krullen en tattoos (ten minste daar stond 'ie tijdens mijn vakantie in de eerste week van februari):D Jammer dat ik z'n naam nooit gevraagd heb.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op woensdag 11 april 2007 om 22:24:
Ha ha maar ook erg lekkere kerels, met name de barkeeper in de kelder met die blonde krullen en tattoos (ten minste daar stond 'ie tijdens mijn vakantie in de eerste week van februari) Jammer dat ik z'n naam nooit gevraagd heb.....laatste aanpassing 11 april 2007 22:26

Check de website zou ik zeggen ;)

Het is overigens niet te hopen dat de sneeuwgrens in dit Tempo blijft zakken, anders is het de laatste week allemaal weer weg vrees ik :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Het is overigens niet te hopen dat de sneeuwgrens in dit Tempo blijft zakken, anders is het de laatste week allemaal weer weg vrees ik

mwah 1.80 is nog tedoen
Waarschuw beheerder
Nog 2 weekjes en dan zit ik in Val Thorens!!!
Waarschuw beheerder
donateur
vorrigeweek was het nog te doen de sneeuw. smorgens dan ;)
smiddags is t echt slecht, t is alsof je op zand staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 15 april 2007 om 13:07:
smiddags is t echt slecht, t is alsof je op zand staat.

ja dat was ook wel te verwachten, wel jammer... welke plaats zat je dan?

Waarschuw beheerder
Heeej gekkehuis! Hoe was je vakantie? Weer blij dat je terug bent met deze temperaturen B)
Waarschuw beheerder
donateur
De temperatuur was daar precies hetzelfde!!! 8) smorges snowboarden en smiddags lekker in de zon zitten :D
Sneeuw was opzich nog wel aanwezig, 1e dag zelfs nog verse sneeuw erbij gekregen. t werdt alleen wel steeds minder, maar heb me prima vermaakt. heb nog wat leuks ontdekt op een vlak stuk piste waar je bijna niet vooruit komt 8) met een noseslide op je snowboard ga je net wat sneller :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 13:49:
welke plaats zat je dan?

Superdevoluy. Zo'n beetje de laatste halte van de alpen :9 Wel mooi gebied daar :yes:

Waarschuw beheerder
Beter dat je een leuke vakantie hebt gehad? Nu op naar de zomer vakantie ;) B)
Waarschuw beheerder
donateur
ah zomervakantie wordt dagjes uit, meer nie. ...wachten tot eind juli... dan komen de wintersport gidsen weer uit :P

*edit: en dan begint alles weer helemaal opnieuw! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit was het eerste jaar wintersport voor mij, maar ook meteen de laatste keer.. Ben toch meer van de zomer vakantie's B)! Ben daarom ook blij dat ik zelf niks betaald hebt voor de wintersport en um gewonnen heb, anders zou het nog zonde geld zijn ook! Maar kan wel begrijpen dat mensen het leuker vinden als zomer vakantie.

Uitspraak van Gekkehuis op zondag 15 april 2007 om 17:59:
en dan begint alles weer helemaal opnieuw!

De tijd gaat hard...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat was er niet leuk aan dan?

Waarschuw beheerder
Wij hadden die reis gewonnen maar er was echt niks geregeld. Eten was slecht, vervoer was slecht. We zaten in een dorpje waar werkelijk niks te beleven viel. Al met al was het dus niks aan. Heb wel plezier gehad met mn vriendin maar verder vond ik er niet veel aan! Ik denk dat als we ergens anders hadden gezeten, ik anders tegen een wintersport had aangekeken. Maar ik weet wel dat ik nooit meer op een wintersport ga. Ben blij dat ik het een keer heb meegemaakt maar zou zelf nooit een reis boeken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Check de website zou ik zeggen

Goed idee, niet bij stilgestaan dat ze een website hadden!!!

* Edit, balen zeg hij staat er niet bij, wellicht inmiddels niet mee werkzaam. Jammer hoor TOP gozer was het!!!!
Waarschuw beheerder
Donderdag avond nog ff lekker richting Val Thorens om nog ff 4 dagen te skien. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 19:06:
Wij hadden die reis gewonnen maar er was echt niks geregeld. Eten was slecht, vervoer was slecht. We zaten in een dorpje waar werkelijk niks te beleven viel. Al met al was het dus niks aan. Heb wel plezier gehad met mn vriendin maar verder vond ik er niet veel aan! Ik denk dat als we ergens anders hadden gezeten, ik anders tegen een wintersport had aangekeken. Maar ik weet wel dat ik nooit meer op een wintersport ga. Ben blij dat ik het een keer heb meegemaakt maar zou zelf nooit een reis boeken!

Ah okee veel dorpen (vaak frans) is geen f*ck te beleven, vaak moet je eigen vermaak meenemen. We nemen zelf altijd een vrachtwagen aan voedsel en drinken mee, scheelt gezeur en bak met geld :)
Wel jammer dat t dan zo slecht geregeld was. Hopelijk win je nog een keer iets maar dan een goed geregelde reis ;)

*edit: hmmm er bestaat een verband tussen sneeuw en topics op partyflock. het oostenrijk topic is dood, en het franse leeft nog :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oostenrijk hoef je nu ook niet meer naar toe :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op woensdag 18 april 2007 om 22:14:
Hopelijk win je nog een keer iets maar dan een goed geregelde reis

Jah dat hoop ik ook. Zal wel mooi zijn (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Net terug uit Val Thorens, damn wat een week...

We kwamen aan toen de pistes nog helemaal geweldig waren, maar het weer was zo fucking warm dat de pistes halverwege de week in gatenkaas veranderden.
Bovenaan was alles goed te doen, laatste dag zelfs eeen beetje verse sneeuw.

Ik heb alleen medelijden met al die lui die nu in de eindweek zitten.

Le Monde (y)
Malaysia (n)

Husk :respect:

Voor zo weinig geld zo'n leuke vakantie kunnen hebben was echt top

Waarschuw beheerder
Gelukkig gaat mijn oude plank mee ;)

Ik ga die kant maar eens op vandaag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op woensdag 11 april 2007 om 22:24:
die blonde krullen en tattoos

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 21:29:
k heb alleen medelijden met al die lui die nu in de eindweek zitten.

was goed tedoen , eind vd week zelfs heel de dag sneeuw :D paar dikke poederafdalingen gedaan :P