Partyflock

Forumonderwerp · 889303
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur

Wintersport 2006/2007 Frankrijk [img width=20 height=13 cacheid=000cb061002486d0e283108e1a018083b2]http://www.alumni.ubc.ca/files/images/regions/france_flag.gif[/img]

- Waar ga je heen?
- Met welke reis organisatie?
- Met wie ga je?
- Wanneer ga je?
- Hoe ga je er heen?
- Wat is je de afgelopen keer niet bevallen?

Zie ook:
Wintersport 2006/2007 Oostenrijk
Wintersport 2006/2007 Zwitserland

[img width=34 height=20 cacheid=00063b4400171f0c742fc1a21a018083b2]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/kerst-smile.gif[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Dan word dat zeker lekker een terrasje pakken. ( of meerdere ;) ) Ik wens je veel plezier. Hoelaat vertrek je morgen??
Waarschuw beheerder
donateur
:) dankje!
zo rond 12/13uur. we blijven slapen in mulhouse en dan de dag er op de rest. komen we nie zo brak aan.

terugweg is aan 1 stuk doorkarren. hoe eerder thuis hoe beter 8)

Waarschuw beheerder
nog plek in de auto???? :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=150 height=87 cacheid=000dc93e002779158f33ab0c1a01d5f2ba]http://watisde.sneeuwhoogte.nl/142.gif[/img]

Waarschuw beheerder
28 April mag van mij snel komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 15:49:
28 April mag van mij snel komen

nog 2,5 week :cheer:

Waarschuw beheerder
wat werken er in het CAZ cafe lekker weifen hej....damn :D
Waarschuw beheerder
Ha ha maar ook erg lekkere kerels, met name de barkeeper in de kelder met die blonde krullen en tattoos (ten minste daar stond 'ie tijdens mijn vakantie in de eerste week van februari):D Jammer dat ik z'n naam nooit gevraagd heb.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op woensdag 11 april 2007 om 22:24:
Ha ha maar ook erg lekkere kerels, met name de barkeeper in de kelder met die blonde krullen en tattoos (ten minste daar stond 'ie tijdens mijn vakantie in de eerste week van februari) Jammer dat ik z'n naam nooit gevraagd heb.....laatste aanpassing 11 april 2007 22:26

Check de website zou ik zeggen ;)

Het is overigens niet te hopen dat de sneeuwgrens in dit Tempo blijft zakken, anders is het de laatste week allemaal weer weg vrees ik :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Het is overigens niet te hopen dat de sneeuwgrens in dit Tempo blijft zakken, anders is het de laatste week allemaal weer weg vrees ik

mwah 1.80 is nog tedoen
Waarschuw beheerder
Nog 2 weekjes en dan zit ik in Val Thorens!!!
Waarschuw beheerder
donateur
vorrigeweek was het nog te doen de sneeuw. smorgens dan ;)
smiddags is t echt slecht, t is alsof je op zand staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zondag 15 april 2007 om 13:07:
smiddags is t echt slecht, t is alsof je op zand staat.

ja dat was ook wel te verwachten, wel jammer... welke plaats zat je dan?

Waarschuw beheerder
Heeej gekkehuis! Hoe was je vakantie? Weer blij dat je terug bent met deze temperaturen B)
Waarschuw beheerder
donateur
De temperatuur was daar precies hetzelfde!!! 8) smorges snowboarden en smiddags lekker in de zon zitten :D
Sneeuw was opzich nog wel aanwezig, 1e dag zelfs nog verse sneeuw erbij gekregen. t werdt alleen wel steeds minder, maar heb me prima vermaakt. heb nog wat leuks ontdekt op een vlak stuk piste waar je bijna niet vooruit komt 8) met een noseslide op je snowboard ga je net wat sneller :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 13:49:
welke plaats zat je dan?

Superdevoluy. Zo'n beetje de laatste halte van de alpen :9 Wel mooi gebied daar :yes:

Waarschuw beheerder
Beter dat je een leuke vakantie hebt gehad? Nu op naar de zomer vakantie ;) B)
Waarschuw beheerder
donateur
ah zomervakantie wordt dagjes uit, meer nie. ...wachten tot eind juli... dan komen de wintersport gidsen weer uit :P

*edit: en dan begint alles weer helemaal opnieuw! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit was het eerste jaar wintersport voor mij, maar ook meteen de laatste keer.. Ben toch meer van de zomer vakantie's B)! Ben daarom ook blij dat ik zelf niks betaald hebt voor de wintersport en um gewonnen heb, anders zou het nog zonde geld zijn ook! Maar kan wel begrijpen dat mensen het leuker vinden als zomer vakantie.

Uitspraak van Gekkehuis op zondag 15 april 2007 om 17:59:
en dan begint alles weer helemaal opnieuw!

De tijd gaat hard...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat was er niet leuk aan dan?

Waarschuw beheerder
Wij hadden die reis gewonnen maar er was echt niks geregeld. Eten was slecht, vervoer was slecht. We zaten in een dorpje waar werkelijk niks te beleven viel. Al met al was het dus niks aan. Heb wel plezier gehad met mn vriendin maar verder vond ik er niet veel aan! Ik denk dat als we ergens anders hadden gezeten, ik anders tegen een wintersport had aangekeken. Maar ik weet wel dat ik nooit meer op een wintersport ga. Ben blij dat ik het een keer heb meegemaakt maar zou zelf nooit een reis boeken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Check de website zou ik zeggen

Goed idee, niet bij stilgestaan dat ze een website hadden!!!

* Edit, balen zeg hij staat er niet bij, wellicht inmiddels niet mee werkzaam. Jammer hoor TOP gozer was het!!!!
Waarschuw beheerder
Donderdag avond nog ff lekker richting Val Thorens om nog ff 4 dagen te skien. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 19:06:
Wij hadden die reis gewonnen maar er was echt niks geregeld. Eten was slecht, vervoer was slecht. We zaten in een dorpje waar werkelijk niks te beleven viel. Al met al was het dus niks aan. Heb wel plezier gehad met mn vriendin maar verder vond ik er niet veel aan! Ik denk dat als we ergens anders hadden gezeten, ik anders tegen een wintersport had aangekeken. Maar ik weet wel dat ik nooit meer op een wintersport ga. Ben blij dat ik het een keer heb meegemaakt maar zou zelf nooit een reis boeken!

Ah okee veel dorpen (vaak frans) is geen f*ck te beleven, vaak moet je eigen vermaak meenemen. We nemen zelf altijd een vrachtwagen aan voedsel en drinken mee, scheelt gezeur en bak met geld :)
Wel jammer dat t dan zo slecht geregeld was. Hopelijk win je nog een keer iets maar dan een goed geregelde reis ;)

*edit: hmmm er bestaat een verband tussen sneeuw en topics op partyflock. het oostenrijk topic is dood, en het franse leeft nog :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oostenrijk hoef je nu ook niet meer naar toe :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op woensdag 18 april 2007 om 22:14:
Hopelijk win je nog een keer iets maar dan een goed geregelde reis

Jah dat hoop ik ook. Zal wel mooi zijn (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Net terug uit Val Thorens, damn wat een week...

We kwamen aan toen de pistes nog helemaal geweldig waren, maar het weer was zo fucking warm dat de pistes halverwege de week in gatenkaas veranderden.
Bovenaan was alles goed te doen, laatste dag zelfs eeen beetje verse sneeuw.

Ik heb alleen medelijden met al die lui die nu in de eindweek zitten.

Le Monde (y)
Malaysia (n)

Husk :respect:

Voor zo weinig geld zo'n leuke vakantie kunnen hebben was echt top

Waarschuw beheerder
Gelukkig gaat mijn oude plank mee ;)

Ik ga die kant maar eens op vandaag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op woensdag 11 april 2007 om 22:24:
die blonde krullen en tattoos

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 21:29:
k heb alleen medelijden met al die lui die nu in de eindweek zitten.

was goed tedoen , eind vd week zelfs heel de dag sneeuw :D paar dikke poederafdalingen gedaan :P