Partyflock

Forumonderwerp · 889142
4200x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie heeft er wel eens een auto ongeluk meegemaakt? Ik heb afgelopen woensdag 19 juli een ongeluk meegemaakt, mijn vriend en ik weken uit voor een andere auto en knalde daardoor tegen een boom, we zijn met spoed naar het ziekenhuis gebracht, gelukkig melden ze me daar dat er niet iets heel ernstigs was maar dat ze dat dachten omdat door de gordel die ik om had kwam er zo'n grote druk op mijn lijf en je ziet precies waar de gordel heeft gezeten helemaal een soort brandwond.. verder heb ik beschadigde longen en beschadigde borstkas.. ik ben zo blij dat ik mijn gordel aan had anders was het niet zo afgelopen.. Ik weet zeker dat ik nu voortaan altijd mijn gordel aan doe! maar vertel ooit een auto ongeluk meegemaakt en hoe heb je het eraf gebracht?
Waarschuw beheerder
donateur
helaas wel :( achteraf redelijk goed ervan af gebracht alleen mn nek zal nooit meer goed komen :no:
Waarschuw beheerder
ooit achter op een andere auto geknalt ... veel blik schade maar verder geen schade :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:26:
maar vertel ooit een auto ongeluk meegemaakt en hoe heb je het eraf gebracht?

:yes: als kind zijnde heb ik een auto ongeluk gehad,
samen met me vader en moeder, waren onderweg naar het ziekenhuis voor mijn mams en mijn vader reed dus met zeer hoge snelheid door een hele scherpe bocht, en daar ging het dus mis :S
had dus geen gordel om, maar als een wonder had ik alleen wat blauwe plekken....
Waarschuw beheerder
scooter op de motorkap (Y)

Eigen schuld!

Waarschuw beheerder
nog nooit meegemaakt :no:

heb wel altijd me gordel om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op zaterdag 22 juli 2006 om 11:31:
had dus geen gordel om, maar als een wonder had ik alleen wat blauwe plekken....

Jeetje dan heb je geluk! Mij hadden ze verteld dat als ik geen gordel om had dat ik dit niet na kon vertellen... best wel eng om te horen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:40:
Jeetje dan heb je geluk!

:yes: best wel ja heb echt een engeltje op me schouder O:)
ik moest toen wel mee met de ambulance naar het ziekenhuis, maar dat was eigenlijk omdat mijn vader zijn auto echt enorm in de prak lag :)
Waarschuw beheerder
alleen maar een aanrijding gelukkig

Waarschuw beheerder
beste vriend van me broer had zn vriend laten rijden omdat hij gedronken had. is die gozer uit de bocht gevlogen tegen een jeep aan. iedereen ongedeerd behalve die vriend van me die lag in coma int ziekehuis. denk je goed te doen om t stuur af te staan aan iemand die niet gedronken heb ben je nog de dupe:S
Waarschuw beheerder
Yep, een keertje een taxi met volle vaart in de zijkant. Auto total-loss en allemaal een pijnlijke nek. Verder geen persoonlijke schade, maar wel geschrokken van de enorme kracht die er vrijkomt.
Waarschuw beheerder
m'n civic tegen 2 bomen.. ik ok.. auto rip..
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0024854295e603621a018049dc]http://img.photobucket.com/albums/v675/Fraas/06_04_18_.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0024854864b0b1b71a018049dc]http://img.photobucket.com/albums/v675/Fraas/06_04_17_.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0024854cb2e952aa1a018049dc]http://img.photobucket.com/albums/v675/Fraas/06_04_11_.jpg[/img]
[img width=480 height=640 cacheid=001289bc002485507c8e97091a018049dc]http://img.photobucket.com/albums/v675/Fraas/230704_02_.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Wij hadden er ook foto's van gemaakt, gewoon om de herinnering... helaas kan ik die niet op internet zetten... geen scanner :S
Waarschuw beheerder
Wie heeft er wel eens een auto ongeluk meegemaakt?

:yes::(
Waarschuw beheerder
Ja vorig jaar november, mijn eerste ongeluk. Mijn vriend leidde me af... er kwam een taxi van rechts met 80 op een gevaarlijk kruispunt en ik ramde hem in zijn zijkant. Het ongeluk op zich viel mee, maar omdat mijn airbag er niet uitkwam loop ik nu nog steeds bij de fysio...
Waarschuw beheerder
November 2002 : Ik reed op een 70 km/h weg (in de stad) - een auto uit een uitrit rijdt op mijn zijkant in. Hierna een paar mooie pirouettes en tot stilstand in de berm. Net niet total loss. Ik stapte er ongedeerd uit (had alleen nadien wat spierpijn).

Juni 2003 : In de Flevopolder, zag ik tegen een strakblauwe lucht een blauwe auto niet aankomen. Ik trok op (ik had een stopbord) en op dat moment reden we dus half schuin op elkaar in. Best apart, keiharde knal en de auto vol rook (airbag). Gordel af, deur open - DAMN !! En gewoon eerst geen andere auto zien (die stond ondersteboven in de sloot). Toen ben ik dus ook afgevoerd (standaard). Gelukkig had ik niets, alleen last van mijn thorax (ivm gordel) en een brandwond op mijn arm (van de airbag). Deze auto was total loss (ik ben nog steeds verwonderd hoe ik er uitkwam zoals ik er uitkwam).

Waarschuw beheerder
donateur
ikke vorig jaar stak dr een hert over heel me auto na de kloten tyfus beest:[

Waarschuw beheerder
3 auto's in elkaar gereden,
waarvan 2 wel heftig.

1 op kop de sloot in
en de ander met een vaartje van de snelweg af.

gelukkig alle keren niks,
maar denk dat de beschermengeltjes nu wel op zijn :9
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
november 2004 tegen 2 komen geknald in een flauwe bocht op opgevroren wegdek :S:S

Uiteraard total loss!!

WAS een opel vectra

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0020ac2e3399c5001a01804e07]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YSBHZ8QN[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0020ac339242f3f11a01804e07]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QF6DM4RT[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0020ac31fbdda48a1a01804e07]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SD46UW4S[/img]

R.I.P ... :(

Waarschuw beheerder
donateur
zow de tering:o wat had jezelf dan?
Waarschuw beheerder
Ik heb een paar keer wat onoplettende snelwegracers achterop gehad. Hoop schade (aan hun kant) maar ik had zelf nooit iets. De bestelbus overigens ook niet echt veel noemenswaardigs...

En d'r heeft ooit een motoragent de fout gemaakt zijn fiets vlak achter de bus te parkeren terwijl ik alleen maar achteruit kon. Heb dat ding nooit zien staan (veelste klein) en ben er dus vol over heen gereden. Nog nooit heb ik een agent zo'n rood hoofd zien krijgen...
Waarschuw beheerder
als bijrijder zonder gordel jaren terug. bocht uit gevlogen, frontaal tegen een boom. Ging bijna door de deur naar buiten.

Arm finaal in 2en gebroken, schouderblad gekanteld. Alle pezen, .e.d naar de klote. Auto totalloss

Alles is wel goed gekomen :D (behalve de auto dan) En ik heb daarna nooit meer zonder gordel gereden :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell op zaterdag 22 juli 2006 om 13:07:
En ik heb daarna nooit meer zonder gordel gereden

Nee dat snap ik want je wordt er nu toch steeds wel aan herinnerd van wat er toen van was gekomen..
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Dat ik een kleine jongen was, met mijn vader, en 2 van zijn vrienden....ik en mijn pa hadden nix, 2 vrienden RIP...:( was in een flauwe bocht, tegenliggert haalde in bij inhaalverbod en ramde onze waggie frontaal....nix van over, ik en pa eruit geslingert, 2 vrienden klem voorin....:[
Waarschuw beheerder
mijn vriend en ik weken uit voor een andere auto en knalde daardoor tegen een boom,

En hoe is het met de auto afgelopen ?
Was tie allrisk verzekerd :/

Maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.

Zelf heb ik een keer een ongeluk meegemaakt.
Gaf een auto van rechts geen voorrang.
En die moest zich toen zo nodig in mijn rechter deur boren.
Auto totalloss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op zaterdag 22 juli 2006 om 17:12:
En hoe is het met de auto afgelopen ?
Was tie allrisk verzekerd

De auto is totalloss en hij is alleen wa verzekerd, gelukkig had zijn moeder nog een autotje staan, die heeft hij nu gekocht voor 150 euro!

Waarschuw beheerder
Wat ikzelf nogal waardeloos vind is dat wij uitweken voor die andere auto, diegene reed met hele hoge snelheid op een wegversmalling af waar hij wel voorang had maar zag dat we heel hard remde en via het fietspad uit wouden wijken en toen tegen een boom knalde.. diegene in die andere auto is gewoon doorgereden, vind het belangelijk! Je stopt toch als je een ongeluk zowat ziet gebeuren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

ik nog nooit..
en daar heb ik het goed vanaf gebracht..O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:49:
beste vriend van me broer had zn vriend laten rijden omdat hij gedronken had. is die gozer uit de bocht gevlogen tegen een jeep aan. iedereen ongedeerd behalve die vriend van me die lag in coma int ziekehuis. denk je goed te doen om t stuur af te staan aan iemand die niet gedronken heb ben je nog de dupe

Zoiets hebben wij in de buurt ook gehad....

Jongen had gedronken en liet een vriend van hem rijden...dankzij een glad wegdek rijdt die jongen tegen een boom en daarna gleed de auto langzaam het kanaal in..drie jongens hebben het overleefd en waren er op tijd uit. Die ene jongen is overleden in de auto :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 juli 2006 om 18:55:
Zoiets hebben wij in de buurt ook gehad....

Jongen had gedronken en liet een vriend van hem rijden...dankzij een glad wegdek rijdt die jongen tegen een boom en daarna gleed de auto langzaam het kanaal in..drie jongens hebben het overleefd en waren er op tijd uit. Die ene jongen is overleden in de auto

:nee: altijd kut verhalen.....zulke dingen hoor je veelste veel....of dat kerel lomp rijdt met ze 4e erin........iedereen overleden behalve bestuurder:S majah zou dan zelf ook liever dood zijn:S wat een schuldgevoel heb je dan zeg.......

heb zelf 1x ongeluk gehad met 1e auto......zate dom te ragge en kon niet optijd remmen.....achterop de auto van de ouders van een maat van me..... majah kan gebeure....is alweer 2 jaar geleden ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
ik 1x, had mn auto net een paar weken, rijd er iemand achterop. Gelukkig was het niet heel hard, alleen blikschade. Maar wel klote altijd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yep golf type 4 cabrio total loss tegen lantaarnpaal de paal kwam bij passagiers kant binnen maar toen ik stil stond stond de paal recht naast me.............nat weer na een warme zomerweek.......glijden en boem nek ook nooit meer goed gekomen........verder alles oke alleen de auto afkunnen voeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 14:35:
Nee dat snap ik want je wordt er nu toch steeds wel aan herinnerd van wat er toen van was gekomen..

pcies. Je weet ook dat die gordel echt wel nut heeft ;) Met gordel had ik waarschijnlijk niet veel gehad :P Nu een jaar lang me rechterarm niet kunnen gebruiken :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell op zondag 23 juli 2006 om 20:09:
pcies. Je weet ook dat die gordel echt wel nut heeft Met gordel had ik waarschijnlijk niet veel gehad Nu een jaar lang me rechterarm niet kunnen gebruiken

Ja wat rot voor je!! maar als ik een auto instap, het eerste wat ik nu denk is gordel aan...

Waarschuw beheerder
ik doe ook altijd netjes gordel om:P sommige mensen vinden het kut zitten ofzo maar totaal geen last van. doe het eigenlijk haast automatisch:P net als licht aan

Waarschuw beheerder
Ik doe nooit mijn gordel om .afgelopen december zat ik naast een briend id auto die de bocht uit vloog over de kop het water in,hij had zijn gordel om en zat vast onder water ik kon hem nog net op tijd loskrijgen ,dus gordel om kan soms ook je leven kosten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:34:
dus gordel om kan soms ook je leven kosten.

Hier ben ik het duidelijk niet mee eens, om je gordel mee los te krijgen hebben ze zo'n ding uitgevonden waarmee je je gordel kan doorsnijden en raam intikken..
Ik zit toch liever met de gedachten dat ik de auto niet uitvlieg met gordel aan dan dat ik hem niet om zou doen omdat ik wel eens het water in kon gaan... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 13:00:
zow de tering wat had jezelf dan?

Veel geluk gehad!!

Ik had alleen een blauwe knie ( was tegen de sleutel geknald )

En zwaar gekneusde borstbeen en schouder ( door de gordel )

Donders geluk gehad dat ik die om had!

Waarschuw beheerder
auto nog nooit, motorfiets helaas wel..

Waarschuw beheerder
Wees blij dat je geen auto ongeluk heb gehad! Motorfiets is ook kut!
Waarschuw beheerder
Gelukkig nog nooit,en hoop t nooit mee te maken ook!!!!!

Waarschuw beheerder
een vriend van mij neemt een jongen mee naar een verjaardag toe die die jongen niet eens kent ze gaan weg 5 minuten later kregen we een telefoontje
hij heeft drie bomen geraakt

iedereen heeft duizend x gevraagd moeten we eeen taxi bellen
moeten we je naar huis brengen in je eigen auto
en nog zelf achter het stuur duiken

deze auto een ford tunderbird 5 .0 liter v 8
een auto van 1770 kilo zo in tweeen gescheurd

bestuurder overleeft het
de passagier is zich gewoon dood geschrokken dus niet aan zijn verwondingen overleden

hier het resultaat na een paar biertjes
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f03ec71fb071a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EJVZ8LL8[/img]
dit is de voorkant tot aan het voorraam
geheel van de rest van de auto afgescheurd
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0008ea2ead293df31a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XSZHYZPT[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f04d13a934d1a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=C6W3RAHF[/img]
de passagiers kant niks meer van over
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f05c6374a261a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4LEQ4NAI[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f06bc52d1391a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=84LIGREV[/img]
passagiers kant
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f08335a2b291a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UHKOJB8Z[/img]
dit is het voorraam zo zie je dat de voorkant er gewoon afgescheurd is
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500248f0a819661331a0181a954]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4COLD676[/img]
dit is de voorkant van voren gezien
het motorblok de voorschermen
de voorbanden dat zie je hier

ik hoop dat als iemand rijd en drinkt en dit ziet dat hij/zij even voortaan nadenkt voordat hij in de auto stapt

marcel sterkte

r.i.p. menno
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar wordt je niet vrolijk van nee, helaas zijn er nog steeds mensen die toch in de auto stappen als ze gezopen hebben
Waarschuw beheerder
donateur
1 keertje op de A2.. Aquaplanning met een bestelbusje.. Ik zat achterin, reden iets van 70 ofzo..

In ene ging 't busje van rechterbaan hop richting vangrail links.. Paar keer over de kop gegaan, iets van 5 minuten buitenwesten geweest ofzo..

Zie alleen die vangrail en daarna weet ik da'k er uit geklommen ben. Krijg je gelijk een dikke file en niemand die ff de auto uitstapt (Y)

1 persoon had bij de shell iets verderop politie en ambulance gebeld (tijd zonder mobieltjes :D )

Voor de rest weinig mee gemaakt op de weg thank god (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 18:07:
ik hoop dat als iemand rijd en drinkt en dit ziet dat hij/zij even voortaan nadenkt voordat hij in de auto stapt

marcel sterkte

r.i.p. menno

Oh mijn god dat is egt niet normaal hoe die auto in elkaar zit! Zo erg hadden wij het gelukkig niet..

Waarschuw beheerder
1e Kerstdag 2002.
We reden ongeveer bij Schiphol. Mijn broer reed. We reden helemaal op de linkse baan op de snelweg. Alles ging gewoon goed. Totdat een auto rechtsvoor ons begon te slingeren en de auto voor ons tegen de vangrail ramde. Wij remmen... maar helaas *KNAL* vol dr bovenop met een kilometertje of 100...

Niemand had iets. (Njah ik had spierpijn en knalde met mn schouder tegen het ding van de gordel van de bijrijder (ik zat achterin))

Het enige wat ik me nog als de dag van gisteren kan herinneren is het geluid! (Eerst mn Pa: REM DAN LUL! -> Piepende remmen-> KNAL -> stilte)

Ben wel sindsdien bang in de auto wanneer mensen gaan bumperkleven...

Waarschuw beheerder
donateur
2x toen ik jonger was met mn pa.. alle 2 de keer aangereden door iemand die dacht voorrang te hebben
1x ervan lag ik in de kreukels in het dashboard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 20:19:
Ben wel sindsdien bang in de auto wanneer mensen gaan bumperkleven...

Ja dat heb ik nu dus ook als ik zie dat iemand moet gaan remmen zit ik helemaal te shaken.. bang dat ze te laat remmen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op woensdag 26 juli 2006 om 19:16:
Daar wordt je niet vrolijk van nee, helaas zijn er nog steeds mensen die toch in de auto stappen als ze gezopen hebben

Daar ben ik dus zo gruwelijk allergisch voor. Als iemand te veel gezopen heeft, pak ik zijn autosleutels desnoods met geweld van hem af. Dat het die keer een stel bomen waren, is nog van geluk spreken ook... :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 21:18:
ook als ik zie dat iemand moet gaan remmen zit ik helemaal te shaken.. bang dat ze te laat remmen..

Had ik eerst ook, maar nu ik zelf mn rijbewijs heb niet meer... Ik ben zelf ook een "late remmer". Maar bumperkleven!!! BRRRR verschrikkelijk eng!

Uitspraak van 42 op woensdag 26 juli 2006 om 21:44:
Daar ben ik dus zo gruwelijk allergisch voor. Als iemand te veel gezopen heeft, pak ik zijn autosleutels desnoods met geweld van hem af. Dat het die keer een stel bomen waren, is nog van geluk spreken ook...

Zo ben ik dus ook!
Want OOIT zijn t geen bomen waar ze tegenaan knallen, maar is het een mens! :[

Waarschuw beheerder
5 jaar terug
stond te wachten voor het stoplicht nog 7 auto's voor me
er staat een fiat panda achter me
er komt een suzuki alto aangerede
met 80 km/u knalt achter in de panda

de panda knalt naar voore knalt tegen mijn achterkant aan
ik kon nog net met mijn reactie zag alles al aankomen
mijn handrem en gewone rem erop zetten
ik raakte op 2 millimeter na de volgende auto
heb toen mijn schouder gestoten
en daar heb ik nu nog af en toe last van
Waarschuw beheerder
Een panda en een alto... :9

Blij dat het geen Sprinter en een Ducato waren, anders had het ongeluk er een stuk anders uit gezien...
Waarschuw beheerder
5 keer zelfrs :x

ergeste was onder een vrachtwagen op de snelweg :s
Door een auto die dwars oevr de weg kan aanglijden :| kon niet uitwijken en knalde tegen me aan waardoor ik tegen de oplegger kwam van de vrachtwagen :x

Was voor mij toppunt van bang zijn dat moment :/
gelukkig weinig over gehouden een lichte whiplash en auto totallos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 27 juli 2006 om 07:57:
ergeste was onder een vrachtwagen op de snelweg
Door een auto die dwars oevr de weg kan aanglijden kon niet uitwijken en knalde tegen me aan waardoor ik tegen de oplegger kwam van de vrachtwagen

Dit lijkt mij egt vreselijk eng!! Gelukkig heb ik het zo niet mee hoeven maken en hopelijk ook nooit mee maak!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig nog nooit een ongeluk gehad. *klopt af*

Hoop er ook nooit 1 mee te maken!

Waarschuw beheerder
Ik hoop het ook niet voor je!

Waarschuw beheerder
ongeluk gehad met civic totallos maar heb al weer een nieuwe :)

Waarschuw beheerder
de dokters vertelde dat het allemaal wel mee viel maar je longen en borstkast waren wel beschadigt:s

Waarschuw beheerder
ja klopt, maar daar bedoelden ze mee dat er niet zoiets was waar ik heel veel en erg last van zou krijgen zoals geheugenverlies enzow..
van mijn longen doet het pijn als ik slik en borstkas daar doet het pijn en als ik hoest, hik, nies doet het pijn..
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=349 cacheid=000cbfb80024b0994358284d1a0184df12]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GVODCDSK[/img]

ook met me stomme kop teveel gezopen.
maar 4 km naar huis rijden op een weg waar ik al tig keer overheen gereden was en toch op 3 bomen geklapt met 100.
blij dat ik geen passagier mee had.
wel een jaar mijn rijbewijs kwijt geweest.
goeie les...

Waarschuw beheerder
donateur
Als je die foto's ziet dan schrik je wel even en dan denkje wel ff na..
Ik draag de laatste tijd bijna nooit een gordel maar dat ga ik ne nu echt weer aanleren.
ik heb een heel klein bakkie, als ik tegen een boom aanrij kom ik er sowieso niet levend uit :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 22:03:
als ik tegen een boom aanrij kom ik er sowieso niet levend uit

tsja ik had ook geen gordel om maar ik had niks.
zegt natuurlijk niks,maar meestal komen mensen die gedronken hebben er goed vanaf.en hun passagiers meestal niet....

Waarschuw beheerder
(y) topic.Zo worden mensen misschien eraan herinnerd een gordel te dragen of niet met alcohol / drugs achter het stuur kruipen!!!

Heb zelf 1 x een ongeluk meegemaakt,wij stonden stil,knalt er een auto met 80 km p uur op ons, auto is total loss verklaard en ik loop nog steeds met een wiplash:(
Waarschuw beheerder
ik heb het 1 keer gehad
voor dominator :S toen moest iedereen ineens een noodstop maken omdat de pakeerplaats heel goed aangegeven stond
ik stond 20 cm van men voorganger stil en kijk in mijn spiegels en zie een citroen zx aankomen en die knalt zo achterin toen stond ik nog maar 5 cm van men voorganger af
al mijn inzittende hadden gelukig niks en ik zelf ook niet alleen afentoe nog eeen beetje last van men nek maar jah dat is niks ernstigs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 22:12:
Zo worden mensen misschien eraan herinnerd een gordel te dragen of niet met alcohol / drugs achter het stuur kruipen!!!

Inderdaad..:) maar er hebben ook zoveel mensen wat meegemaakt.. ik vind dat je na zo'n ongeluk veel meer na denkt met dingen als je een auto instapt.. (heb ik nu tenminste)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:13:
maar er hebben ook zoveel mensen wat meegemaakt.. ik vind dat je na zo'n ongeluk veel meer na denkt met dingen als je een auto instapt.. (heb ik nu tenminste)..

Ja ook idd....Er zijn een paar goede vrienden van mij omgekomen door verkeersongevallen en er was vaak drugs alcohol in het spel dussssssssss......zegt al genoeg...

Waarschuw beheerder
Heb nu 3 jaar mijn rijbewijs.

Éen ongeluk gehad, met mijn golf vr6. Vangrail ingedoken op een grote rotonde, met de voorkant (links) erin gedraaid. Resultaat, voorkant plat, (dak licht geknikt, linkerdeur 2cm langs het achterscherm, inlaat gescheurd door het voorfront), en binnenspiegel eraf gekopt, en dat is echt mazzel hebben ! Had net zo goed rechtdoor naar buiten kunnen vliegen ! Dus gordel om is zeker verstandig, volgende keer gaat het wel fout !

En 2 keer een paaltje. 1x met mijn eigen bmw, heel krap inparkeren, rolde er tegenaan dus gelukkig geen schade. En 1x met een gloednieuwe 1-serie van de zaak de achterkant, heel laag metaal paaltje met een bordje erop, bumper was helaas niks meer van over !

Hopen dat ik dat zo kan houden !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
7 jaar geleden samen met me ex,auto was
total los boven op ander auto geknald op de snelweg,heb 3 mnd met nek kraag gelopen ,zwaren hersen schuding,hoofdwond omdat ik tegen de voorruit knalde me riem schoot los ,heb erg veel geluk gehad,me ex had zware hersenschudingnen wat kneuzingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 02:21:
heb 3 mnd met nek kraag gelopen ,zwaren hersen schuding,hoofdwond omdat ik tegen de voorruit knalde me riem schoot los

Heb je nu niet meer last van die zware hersenschudding of van je nek dan??
Waarschuw beheerder
heb echt een hekel aan mensen die als ze gedronken hebben nog gewoon achter het stuur stappen.....
ik stap bij zulke mensen dus echt niet in!!!!

heb t een keer meegemaakt dat diegene waar wij mee meereden gewoon stront bezopen was toen we naar huis wilden gaan..
en hij zou de BOB zijn dat was van te voren afgesproken!!!!
ik vind dat je zoiets niet kan maken.

wij rijden de laatste paar jaar gewoon altyd zelf en als ik zeg dat ik rij dan drink ik ook echt geen druppel alcohol..

diegene die dronken achter het stuur stappen trekken ook vaak andere de ellende in maar dat snappen ze niet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op zaterdag 22 juli 2006 om 13:05:
En d'r heeft ooit een motoragent de fout gemaakt zijn fiets vlak achter de bus te parkeren terwijl ik alleen maar achteruit kon. Heb dat ding nooit zien staan (veelste klein) en ben er dus vol over heen gereden.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mieke313 op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:33:
heb echt een hekel aan mensen die als ze gedronken hebben nog gewoon achter het stuur stappen.....
ik stap bij zulke mensen dus echt niet in!!!!

Groot gelijk heb je!!
Ik snap ook niet dat die mensen dat dan zelf niet beseffen al van te voren voor dat ze gaan drinken om alvast een taxi ofso te regelen!!
Waarschuw beheerder
Ik drink ook nooit achter het stuur ben ik veelste bang voor...

heb zelf wel 2 ongelukjes gehad maar niemand geramd en gewoon nog door kunnen rijden...

ene keer met paar kennisen in onze omgeving wat handrem bochtjes maken dus 1 keer te laat ingestuurd met al dat gewicht en ik draaide kwartslag naar rechts en stond paar cm van de boom met me linkervoorscherm en een deukje in me velgje...

andere keer met me vriendin, had geregend, kwam aanrijden bij een stille kruispunt met verkeerslicht waar al een volvo s70 stond te w8n op groen toen ik eraan kwam sprong die op groen natuurlijk en ik kwam met zown 60-70kmh aankakken op de 2e baan (was 2baansbocht) toen ik aan kwam kakke zag ik dat de bocht veelste scherp naar rechtsging.
Ik stuurde al in!!!! ik zag dat ik rechtdoorgleed, dus haalde ik me voet van de gaspedaal waardoor ik weer tractie kreeg en me achterkant wilde slingeren naar links (hogestoep van 30 cm)had ik gelijk tegen gestuurd en gas gegeven waardoor ik met me hele zijkant(links belande bij het stuk van de vangrail was toen rustig uit de berm gereden en verder op gestopt bij tankstation...
verder heel weinig schade en wieldop kwijt!

Verder ben ik ook bang voor bumperkleven en hou vaak netjes afstand (als ik geen haast heb hé) en probeer zo ver mogelijk te kijken en hou t best de volgende voorligger in de gaten en kijken naar achteren doe ik ook vaak genoeg en rustig inremmen...

die 2 keren dat ik ongelukje had was ik niet stoned en ik ben heeel vaak stoney geweest achter de stuur....
dat durf ik dan wel :)
Waarschuw beheerder
mijn auto stond gewoon geparkeerd en een klote vrachtwagen heeft de hele zijkant in elkaar gereden omdt hij niet in zijn spiegels had gekeken en een chaufeur voor 1 dag per week was de rest van de week een politieagant je hebt ook niet aan die gasten
hij was bijna klaar had een nieuwe uitlaat luchtfilter en achterlichten besteld

Waarschuw beheerder
Krijg je dan niets terug van de verzekering??
Waarschuw beheerder
ja dat wel maar dat is maar de dagwaarde en hij heeft ook de velgen beschadigd die krijg ik niet vergoed die eikel heeft ook nog eens te laat het schadeformelier ingeleverd dus ik kan nog wel effe wachten op mijn geld

Waarschuw beheerder
Wat rot voor je!

Waarschuw beheerder
Inmiddels na het ongeluk ben ik nu volledig opgeknapt, alles is gelukkig weer helemaal goet! :)

Waarschuw beheerder
mooi zo :)

Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Artiest Flawless
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel s onder een heftruck gelegen.. telt dat ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 18:20:
ik heb wel s onder een heftruck gelegen.. telt dat ook?

was er wat aan kapot dan o:)

B)
Waarschuw beheerder
vrijdagochtend ben ik over de kop geslagen met de suzuki jimny van mijn moeder (mijn eigen auto staat bij de garage voor een reparatie)

k was onderweg naar school, en het regende, toen reed ik over een heel glad stuk wegdek, ineens begonnen de achterwielen te spinnen, draaide ik achterstevoren, raakte ik een verkeersbord in de berm, en ben toen ondersteboven in een greppel beland :/

het resultaat zie je hieronder:P

[img width=638 height=481 cacheid=0001647e00031e4da89b10d31a019a6298]http://img455.imageshack.us/img455/3023/1004869dh2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Zal mams blij mee zijn geweest :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 22:00:
Maar bumperkleven!!! BRRRR verschrikkelijk eng!

Weet je waar ik een hekel aan heb? Mensen die aan m'n voorbumper kleven... Rij gewoon lekker door als je links rijdt, of ga lekker rechts rijden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 8 oktober 2006 om 19:59:
Mensen die aan m'n voorbumper kleven...

idd :D allemaal van die bumperklevers voor me :@

:lol:

nee maar ik erger me kapot aan mensen die 65/70 rijden waar je 80 mag rijden :S
en dan vinden ze t ook nog gek dat je er zo dicht op rijdt :/
rijdt toch door man ! :[
Waarschuw beheerder
Net in ochten geweest (klein gat)
:O allemaal zwaailichten politie,brandweer en ziekenauto...
rijdt ik erlangs op ligt er een auto op de kop op hele vreemde plek:S vraag me af hoe die dat heeft gedaan...
Heeft een zijstraatje in willen slaan ofzo...

Lag op de kop in een zijstraat

Waarschuw beheerder
Tja het kan ooit rare wendingen hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet ik toch op mijn reactie eerder geplaatst terug komen. Heb namelijk nu wel een ongeluk gehad.

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0019a98abf264c2c1a019b4594]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QQH4TKPP[/img]

Zelf gelukkig met de schrik vrijgekomen:)

Waarschuw beheerder
Dan heb je geluk gehad! ;)
Waarschuw beheerder
dat is inderdaad een behoorlijk ongeluk geweest
is het jouw schuld of van een ander
Waarschuw beheerder
Ja ik had een keer de leswagen in elkaar gereden. Kun je zo'n mooi formulier invullen als getuige. Maar uiteraard was niet mijn schuld O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ben een keer met 140 uit een bocht gegleden,
precies tussen twee dikke bomen door, over de kop tegen de slootkant.
toen 180 graden terug gedraaid en op zijn kant in de sloot blijven steken, en half op een weiland.
auto helemaal total-loss.
ik alleen gekneusde schouder/ribben, gat in mijn been en wat glas wonden.

takelwagen kon de auto niet op de weg krijgen, met een kraan op de kant gekregen.
Waarschuw beheerder
dat is niet zo mooi maarja de kans op een ongeluk is natuurlijk wel wat groter als je met 140 door een bocht gaat
je bent er nog redelijk goed vanaf gekomen.
je had net zo goed tegen zon dikke boom kunnen knallen en dan was het waarschijndelijk over geweest met je
dus je bent een grote mazzelaar
Waarschuw beheerder
Foto zegt meer dan een 1000 woorden.
Ach toch maar een verhaaltje erbij..
Ik zat met een maat van mij in de rechter tram. We waren op weg naar een vriend van mij die in het buitenland een zware motorscooter ongeluk had meegemaakt en nu verder in NL werd behandeld.

[img width=400 height=266 cacheid=000d0f2b00258b0dfff26a1c1a019ed3bc]http://images.fok.nl/upload/060807_108939_taxi%20tussen%20trams.JPG[/img]

[img width=400 height=311 cacheid=000d0f2c00258b0e3799bcef1a019ed3bc]http://images.fok.nl/upload/060807_108939_taxi.jpg[/img]

Vooraanzicht had ik geschoten :$

De Taxichauffeur kwam met de schrik vrij, hij gleedt als een langs via de achterruit naar buiten, wij zaten nog in de tram.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ongeveer 2 maanden terug auto ongeluk gehad..

[img width=320 height=240]http://img435.imageshack.us/img435/8014/x1pmakndzhuofdi0okixtjyajjkslfcokrpchaf4eh10ojmvww4ctfj2.jpg[/img]

AKERSLOOT In Akersloot zijn zondag op de oprit van de A9 (Geesterweg) vijf gewonden gevallen bij een ongeval.
Een vader uit Akersloot gaf zijn twee dochters, een vriendin uit Limmen en haar vriend uit Akersloot vanwege de regen een lift naar het NS-station. Door aquaplaning raakte de vader de macht over het stuur kwijt. Hij belandde in de berm en ramde een verkeersbord. De auto kwam op zijn kop in een sloot terecht.
De inzittenden konden op eigen kracht de auto uitkomen. De 17-jarige jongen heeft vermoedelijk een heupfractuur. De anderen liepen diverse (snij)wonden op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben twee weken terug van achter aangereden terwijl ik al even stil stond om af te slaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vwbabe84 op zaterdag 21 oktober 2006 om 11:38:
dat is niet zo mooi maarja de kans op een ongeluk is natuurlijk wel wat groter als je met 140 door een bocht gaat
je bent er nog redelijk goed vanaf gekomen.
je had net zo goed tegen zon dikke boom kunnen knallen en dan was het waarschijndelijk over geweest met je
dus je bent een grote mazzelaar

ja idd, had heel slecht kunnen aflopen.
waar ik tussen de bomen door ging, stond voorheen ook een hele dikke boom, was net een maand of wat weggezaagd.
ook nog geluk dat ik niet op zn kop in de sloot ben geland, ben genoeg keer over de kop geslagen, kwam gelukkig half op de andere kant terecht.
Waarschuw beheerder
wat ik al zei je bent echt een mazzelaar
dus de volgende keer wat rustiger door de bocht
Waarschuw beheerder
auto ongeluk gelukkig nog niet.
heb wel eens met bijna 100km op het asfalt liggen stuiteren toen ik van een motor werd afgereden.
gelukkig een goed pak aan een negens tegen aan gekomen dus waren alleen maar blauwe plekken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goede kledig is inderdaad erg belangrijk op de motor soms zie je die idioten met een spijkerbroekje en een t shirt
die mogen van mij wel een keer vallen zodat ze er van leren
je ziet maar het belangrijk het is een goed motorpak
mijn vriend heeft net een motor gekocht alleen nu zijn rijbewijs nog
Waarschuw beheerder
Zolang je maar onder de 100 km/h blijft, wil het nog wel. Ik ben ook al eens met 100 van mn scoot gestuiterd, op een kapotte knie en wat fikse schaafplekken na viel het best mee. Ik zat er meer mee dat mn scoot kapot was, en mn kleren, dan dat ik me knie open had liggen.
Waarschuw beheerder
dan heb je erg veel geluk gehad op de scooter
maar als motorrijder rij je ook op de rijksweg tussen automobilisten die hard rijden en die niet goed op motorrijders letten ik heb erg veel achterop gezeten bij mijn moeder ik let altijd we extra op motorrijders maar de meeste automobilisten niet
dus beschermende kleding vind ik erg belangrijk op de motor ik ga zeker wel goede kleding voor mezelf halen als mijn vriend zijn rijbewijs heeft
Waarschuw beheerder
Beschermende kleding helpt je niet tegen andere verkeersdeelnemers hoor ;)
Ik had inderdaad wel geluk dat ik alleen een stuk gevlogen heb, hard neerkwam, maar verder niks geraakt gelukkig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 oktober 2006 om 14:21:
Beschermende kleding helpt je niet tegen andere verkeersdeelnemers hoor

het helpt wel tegen het glijden op het asfalt

Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 oktober 2006 om 14:21:
Ik had inderdaad wel geluk dat ik alleen een stuk gevlogen heb, hard neerkwam, maar verder niks geraakt gelukkig.

mijn broertje is een keer met zijn scooter aangereden door een brandweerwagen in het ziekenhuis zeiden ze dat hij mazzel had dat hij een motorjack en helm droeg die helm had ik hem kado gedaan hij had een hersenschudding en gebroken en gekneusde ribben hij was ook een behoorlijk stuk gevlogen die kleding heeft zijn leven gered
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vwbabe84 op woensdag 25 oktober 2006 om 14:30:
het helpt wel tegen het glijden op het asfalt

Dat had je het net niet over ;)

Uitspraak van vwbabe84 op woensdag 25 oktober 2006 om 14:19:
maar als motorrijder rij je ook op de rijksweg tussen automobilisten die hard rijden en die niet goed op motorrijders letten ik heb erg veel achterop gezeten bij mijn moeder ik let altijd we extra op motorrijders maar de meeste automobilisten niet
dus beschermende kleding vind ik erg belangrijk op de motor

Een helm zet ik ook altijd op, dat heeft mij toen ook gered, er zaten namelijk krassen van zo'n 2 mm in. Ik ben ook weleens met 40 km/h met mn gezicht op het asfalt gekomen, dat was onder beschonken toestand, en dus zonder helm, en dat was ook best hard moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 oktober 2006 om 14:34:
Een helm zet ik ook altijd op, dat heeft mij toen ook gered, er zaten namelijk krassen van zo'n 2 mm in. Ik ben ook weleens met 40 km/h met mn gezicht op het asfalt gekomen, dat was onder beschonken toestand, en dus zonder helm, en dat was ook best hard moet ik zeggen.

dat is verstandig om altijd een helm te dragen
het is maar goed dat je in een beschonken toestand niet zo veel merkt pas de volgende dag dat zal echt wel pijn hebben gedaan
en je hebt er blijkbaar van geleerd

Waarschuw beheerder
inderdaad!

Waarschuw beheerder
ahcjah.. een ongeluk kan gebeuren.. maar ga er echt niet bij stilstaan.. kan ik net zo goed helemaal niet meer gaan rijden.. want het kan dodelijk aflopen.. en dat hoeft niet per sé jou schuld te zijn..
Waarschuw beheerder
het is in nederland gewoon erg druk op de weg
dus altijd blijven opletten maar een ongeluk kan inderdaad altijd gebeuren gelukkig zelf nog niet gehad behalve dat mijn auto totall werd gereden toen ze geparkeerd stond
Werkzaam bij Ba6
Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat ik nu voortaan altijd mijn gordel aan doe!

een maat van me is een x in de sloot beland hij was juist blij dat hij geen gordel omhad anders was hij verzopen (wat volgens de verzekering maar beter was maar das een ander verhaal)
Waarschuw beheerder
paar maanden geleden op de a 27 mijn astra total los gereden, achterop een renault megane senic gereden

Waarschuw beheerder
zelf nog niet, wel vaak aangereden door auto's *zo'n 17 keer ofzo* ik had wel altijd voorrang etc. maar gelukkig nooit iets heel ernstigs gehad..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 11:04:
zelf nog niet, wel vaak aangereden door auto's *zo'n 17 keer ofzo* ik had wel altijd voorrang etc. maar gelukkig nooit iets heel ernstigs gehad..

Hahaha

geweldig naar 17 x nog durven te zeggen dat het jou schuld niet is:X

Waarschuw beheerder
donateur
Kben wel 1 keer uit de bocht gevlogen toen ik net me rijbewijs had:frusty:
Het was in eens glad in een bocht en me achter kant glee weg omdat ik te hard door de bocht ging.
*als het droog was geweest had het wel gekunt*

kwam tegen een paaltje aan, dikke deuk in me achter kant.
Maar ben achteraf blij dat het paaltje daar stond! anders was ik in de sloot terecht gekomen en was me auto er iets erger aan toe geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij wilden in 2001 een keer naar de cherrymoon.
bij st' jop in t goor 🇧🇪 kregen we aqua-planning,de auto ging aan t draaien en we raakte met de achterkant in de vangrail maar die zakte weg dus we werden zowat gelanseert.
toen zijn we (gelukkig)2x over de kop gerold en 15 meter lager tot stilstand gekomen...

toen we stillagen vroeg mijn vriend of we er allemaal nog bij waren (we waren met 4e)
dat was zo maar t was pikkedonker en er kwam water binnen dus we wilden weg,dus mijn vriend probeerde de voorruit in te trappen maar dat lukte niet.

toen deed opeens iemand de deur open.
waren 2 jongens die een heel eind achter ons reden en t hadden zien gebeuren.

ben heel blij dat hun gestopt zijn toen..
als hun t niet hadden zien gebeuren had t maybe lang geduurt voor dat iemand ons had gevonden denk ik want vanaf bovenaan de snelweg zag je ons bijna niet liggen.

[img width=457 height=672 cacheid=000d1faa0025b8bf98d96c011a01a4fcd1]http://img479.imageshack.us/img479/8351/botsbmw1rc8.jpg[/img]
[img width=672 height=457 cacheid=000d1fb80025b915f495d08d1a01a4fcd1]http://img515.imageshack.us/img515/9886/botsbmw3wg6.jpg[/img]
[img width=549 height=559 cacheid=000d1fc30025b9390c1db50a1a01a4fcd1]http://img515.imageshack.us/img515/669/botsbmw7gf5.jpg[/img]
[img width=672 height=457 cacheid=000d1fd00025b954205525011a01a4fcd1]http://img509.imageshack.us/img509/6696/botsbmw8kq7.jpg[/img]

CHERRYMOON zijn we nog steeds niet naar toe geweest!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mieke313 op dinsdag 7 november 2006 om 21:50:
CHERRYMOON zijn we nog steeds niet naar toe geweest!!!!!!!!!

Ik zou de bus pakken...

Waarschuw beheerder
Ik kan gelukkig niks over mezelf vertellen, maar wel mijn broer: in 2000 heeft hij te hard gereden (ca 100 waar je 70 mag) er reed een auto voor hem die van rijbaan wisselde zonder zij knipperlicht uit te doen. hij haalde hun op dat moment net in. Door hun is hij frontaal gelanceerd en tegen een boom tot stilstand gekomen. Hij heeft het ongeluk dan ook niet oveleefd. Ik kan alleen maar zeggen mensen pas op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 11 november 2006 om 01:54:
Ik kan gelukkig niks over mezelf vertellen, maar wel mijn broer: in 2000 heeft hij te hard gereden (ca 100 waar je 70 mag) er reed een auto voor hem die van rijbaan wisselde zonder zij knipperlicht uit te doen. hij haalde hun op dat moment net in. Door hun is hij frontaal gelanceerd en tegen een boom tot stilstand gekomen. Hij heeft het ongeluk dan ook niet oveleefd. Ik kan alleen maar zeggen mensen pas op.

:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja 2x

De eerste keer was het onwijs glad weer en kon ik niet meer remmen en botste ik tegen de auto's die voor het stoplicht stonden :bloos: lang leven allrisk :x

en de 2e keer was ik de achterste van een file,en dat zag een meneer niet :[ dus ik stond stil maar hij "duwde" mij zo tegen de auto voor mij aan en ik kwam op de verkeerde weghelft tot stilstand..thank God dat daar niemand reed :p

[img width=602 height=400 cacheid=000000230014193abbdc80ef1a01b0658f]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5098981/70597757.jpg[/img]
[img width=602 height=400 cacheid=000000230014191e64a30e121a01b0658f]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5098981/70597951.jpg[/img]
:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikzelf knalde een keer tegen een aanhanger op met een minikraan erop.

Klote aquaplanning. Maarja zonde van de 205.. :(

Vond het veel erger dat een paar weken geleden 4 vrienden van mij gingen rijden na mijn feestje en daarna tegen een boom zijn aangeknald..
Iedereen op 1 na is thuis. Die dame in kwestie.. ziet het er niet echt rooskleurig voor uit..

[img width=500 height=333]http://www.brandweerhaarlem.nl/files/images/fotoalbum/2006/2006_11_26_middelongeval/(s500)/12.jpg[/img]

[img width=500 height=333]http://www.brandweerhaarlem.nl/files/images/fotoalbum/2006/2006_11_26_middelongeval/(s500)/16.jpg[/img]
[img width=500 height=333]http://www.brandweerhaarlem.nl/files/images/fotoalbum/2006/2006_11_26_middelongeval/(s500)/14.jpg[/img]

De dame zat op de passagiersstoel....
Waarschuw beheerder
donateur
Echt ongeluk kan ik het niet noemen, het was gewoon een stomme actie, waardoor we over de kop vlogen.

Op een stuk gras reed iemand heel hard, en trok ze handrem op, en vlogen we over de kop. Auto totaal kapot. Zelf last van mijn nek...(De mensen vroegen zich af hoe we ooit uit de auto zijn gekomen.)

Wel een ongeluk gehad met mijn auto, maar zat niemand in:

Ik stond voor de deur geparkeerd, komt er iemand binnen die zegt "heb je voorkant in elkaar gereden". Die zat goed in elkaar.
Garage gebeld, die zouden hem op komen halen, dus ik ben hem aan het leeg halen, kijk ik in mijn achterruit, zie ik een auto op mij afkomen, uit de auto gesprongen, en de auto in het water......

Flink veel geld gebeurd, maar ben wel heel erg geschrokken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:34:
dus gordel om kan soms ook je leven kosten.

Idd is ook met 2 collega's van mij gebeurt. Degene die zijn gordel niet om had leeft nog. Degene met gordel is verdronken omdat hij zn gordel niet meer los kreeg :(

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik denk dat bij vrijwel alle botsingen een gordel om hebben beter is..misschien alleen als je inderdaad in het water komt niet
Waarschuw beheerder
Ja zo worden inderdaad je oogjes geopent..

Ik heb in 2002 een heavy auto ongeluk gehad en in 2004.. beide niet mijn fout..Maar ik heb nog steeds klachten, tijdje in rolstoel gezeten, krukken gelopen , leuk kraagje om :/ (bescherm engeltjes die heb ik echt wel zoals meerdere hier :yes: )

Revalidatie traject gehad.. Ben me aant laten omscholen omdat ik me huidige beroep niet meer kan uit oefenen..

Las dat sommige mensen nog steeds die angst hebben als ze bij iemand in de auto zitten..

Kan dat gevoel maar al tegoed..liefste rij ik daarom ook zelf.. Als ik bij iemand in de auto zit..en je krijgt van die bumperkleef-acties roep ik de hele tijd kijk uit :O let op:S ben gewoon aant "mee remmen" denk dat zoiets dr ook niet uitgaat :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

2 zelfs,

1 was eergisteravond... me eigen auto in de vangrail geparkeerd, nie echt prettig maar gelukkig geen lichamelijke schade(f)

Die ander is al tijdje trug, over de kop geslagen nadat we werden geraakt door een vrachtwagen. Lichte hersenschudding en gekneusde pols...

Waarschuw beheerder
te veel maar 1 echt noemenswaardige,me ex moest toen eruit geknipt worden.......:nocheer:

voor hetzelfde geld was het anders gelopen en heb me les daaruit getrokken
Waarschuw beheerder
Heb 1 auto ongeluk mee gemaakt..

Ik kwam net met de auto van het werk..
Ik reed ongeveer 90 ofzo waar je 50 mocht..
Ben toen uit de bocht gevlogen ben 180 graden bijgedraaid en het met mijn linker achterkant een boom geraakt.. daarna ben ik nog een keer 360 graden gedraaid en heb met exact de zelfde kant en plek nog een boomgeraakt..

Auto was total loss.. achterkant stond er scheef achter (koperbalken waren gwoon geknikt).. achteras was krom.. velg van linker achterwiel was krom..

Voor foto's: https://partyflock.nl/album/544860/603797
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afgelopen weekend weer aangereden door iemand, hele rechter zijkant aan puin

Waarschuw beheerder
mijn broer had een ongeluk gehad ging alsvolgt hij reed net weg en stond stil voor de stoplichten maar een vrouwlijke collega,
die reed daar ook net maar er toeterden steeds naar haar waardoor ze naar achtere kijkte en dus frontaal op me broer zn achter kantje botste van zn 11 jarige mazda323
de geen die toeterde is gewoon door gereden.
maar door de schrik konden ze het kenteken niet weten.
omdat de persoon gewoon hard door reed.
tja de geen is nooit achterhaalt.
me broer heeft het overleeft.
en nu rijdtie in een betere bak omringt met airbags.
dus maar ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat ik nu voortaan altijd mijn gordel aan doe!

je hebt toch ook nooit anders geleerd? die dingen zitten er ook niet voor de lol in :)

Waarschuw beheerder
ooh ja, erger dan dit heb ik nog niet gehad trouwens
maar deze zomer zeker proberen te verbeteren :B

[img width=640 height=460 cacheid=000df2a20027e7d2a9f59e521a01e25c09]http://img517.imageshack.us/img517/1963/01010046mediumsmallty6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me afvraag, hoeveel mensen hebben dr nu eigenlijk zon lifehammer in de auto liggen, of een brandblussertje? Tis maar de vraag of je m kan gebruiken bij een ongeluk, maar je weet nooit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op dinsdag 15 mei 2007 om 00:19:
hoeveel mensen hebben dr nu eigenlijk zon lifehammer in de auto liggen, of een brandblussertje?

euh, ik heb een brandblusser op mun brommer...
Waarschuw beheerder
ik heb wel een brandblusser. daar krijg ik ook echt mn raam wel mee open denk ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
vast wel, alleen zal je met zon hamertje minder hard hoeven slaan denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op dinsdag 15 mei 2007 om 19:51:
zal je met zon hamertje minder hard hoeven slaan denk ik

ja idd, en als ik met mun auto te water raak, dan heb ik ook zoiets van, nou zeg, als ik nog hard moet slaan ook, dan hoeft et van mij niet meer hoor...

Waarschuw beheerder
ik moet al moeite zat doen om IN mun auto te komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op dinsdag 15 mei 2007 om 19:51:
vast wel, alleen zal je met zon hamertje minder hard hoeven slaan denk ik

Inderdaad. klein tikje;) vroeger wel is uitgeprobeerdo:)

Waarschuw beheerder
2x een auto ongeluk gehad, beide keren niet mijn fout geweest....

Waarschuw beheerder
jajaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toen ik net een maand mijn rijbewijs had de bedrijfsbus (oude nissan vanette) die ik zwaar overladen heb meegekregen en snel toch naar een klus toe moest op de A2 ten hoogte van breukelen IN een gloednieuwe Peugeot 206 geparkeerd. :/
Het was redelijk slecht weer en Peugeot maakte een noodrem met abs en alle remsystemen wat hij nog meer had en die bus die had dat niet :/

het heeft me wel meteen een ton aan rijevaring gegeven :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
o lekker slim,zie nu pas dat ik foto's heb geplaatst die het niet eens doen,dus ff opnieuw:

[img width=602 height=400 cacheid=00000023000232f27b6e83ef1a01e365e7]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5737466/70597951.jpg[/img]
[img width=602 height=400 cacheid=00000023000232f3adb100e01a01e365e7]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5737466/70597870.jpg[/img]
[img width=265 height=400 cacheid=00000023000232f5624f4dac1a01e365e7]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5737466/70597785.jpg[/img]

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
ik had dit weekend ook wel een toppertje met een maat van me:jaja:
we gingen ff handremmetje trekken op een parkeerplaats...
we waren alleen vergeten dat er een afgrond was...

[img width=620 height=496]https://album.partyflock.nl/12320528.jpg[/img]

[img width=620 height=496]https://album.partyflock.nl/12320523.jpg[/img]

echt bizar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op dinsdag 12 juni 2007 om 12:37:
ik had dit weekend ook wel een toppertje met een maat van me
we gingen ff handremmetje trekken op een parkeerplaats...
we waren alleen vergeten dat er een afgrond was...

dat hek wat der voor stond maakte je vriend niet uit ?:S

ken je ook al genoeg schade door krijgen

hoe is die weg gehaalt en hoe loopt dat af?(kwa verzekering schade)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 12 juni 2007 om 12:55:
sdat hek wat der voor stondt makten je vriend niet uit ?

wat?
Uitspraak van inactief op dinsdag 12 juni 2007 om 12:55:
hoe is die weg gehaalt en hoe loopt dat af?(kwa verzekering schade)

ze hebben met een oprijwagen een hijskraan en een service wagen die auto weg moet halen.
hoe het met de verzekering verder afloopt weet ik niet, t is afgelopen zondag gebeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op dinsdag 12 juni 2007 om 12:57:
wat?

aan het hek wat der stond hadden jullie ook niet gedacht want als je uit zou gleiden zikrijg je daar ook al vlinke schade van of hebben je daar wel over gedacht?

zo bedoel ik he
Waarschuw beheerder
donateur
neej tuurlijk niet, het was geen botsautootje ofzo waarvan het niet uitmaakte dat het, het hek zou raken.
het was een hele grote prakreerplaats waar hij ook een te lange 'aanloop' nam met zn auto om een handremmetje te trekken.
hij draaide in zn slip 180 graden om en rolde verder achteruit dwars door dat hek heen naar beneden. hij had em gewoon niet meer onder controle...

beetje roekeloos dus:P

Waarschuw beheerder
ze hebben met een oprijwagen een hijskraan en een service wagen die auto weg moet halen.
hoe het met de verzekering verder afloopt weet ik niet, t is afgelopen zondag gebeurt.

hahahahha:lol: ziek hoor:P grappig maar wel erg domme aktie
Waarschuw beheerder

Heb bij een verzekeraar gewerkt en neem maar van mij aan: EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!, zelf als je All Risk verzekerd zou zijn krijg je de dagwaarde (rest-waarde) van je auto. En volgend jaar kan je je gaan verzekeren via Rialto want elke 'gewone' verzekeringmaatschappij hoeft je niet meer.
Schade rijden op jonge leeftijd blijft je meestal een jaar of 7 achtervolgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op dinsdag 12 juni 2007 om 13:41:
beetje roekeloos dus

oke op die fiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op dinsdag 12 juni 2007 om 12:37:
echt bizar...

denk dat niemand je dat snel na doet :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 09:16:
denk dat niemand je dat snel na doet

weet ik wel zeker:D
Waarschuw beheerder
donateur
nah net weer iemand tegen mn auto aangezeten, deuk in linkervoorscherm... was niet mijn fout dus krijg alles vergoed, maar toch weer een geklooi om alles te regelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op woensdag 13 juni 2007 om 20:31:
nah net weer iemand tegen mn auto aangezeten, deuk in linkervoorscherm... was niet mijn fout dus krijg alles vergoed, maar toch weer een geklooi om alles te regelen

succes der mee