Wie heeft er wel eens een auto ongeluk meegemaakt? Ik heb afgelopen woensdag 19 juli een ongeluk meegemaakt, mijn vriend en ik weken uit voor een andere auto en knalde daardoor tegen een boom, we zijn met spoed naar het ziekenhuis gebracht, gelukkig melden ze me daar dat er niet iets heel ernstigs was maar dat ze dat dachten omdat door de gordel die ik om had kwam er zo'n grote druk op mijn lijf en je ziet precies waar de gordel heeft gezeten helemaal een soort brandwond.. verder heb ik beschadigde longen en beschadigde borstkas.. ik ben zo blij dat ik mijn gordel aan had anders was het niet zo afgelopen.. Ik weet zeker dat ik nu voortaan altijd mijn gordel aan doe! maar vertel ooit een auto ongeluk meegemaakt en hoe heb je het eraf gebracht?
ik had dit weekend ook wel een toppertje met een maat van me
we gingen ff handremmetje trekken op een parkeerplaats...
we waren alleen vergeten dat er een afgrond was...
dat hek wat der voor stond maakte je vriend niet uit ?
ken je ook al genoeg schade door krijgen
hoe is die weg gehaalt en hoe loopt dat af?(kwa verzekering schade)
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op dinsdag 12 juni 2007 om 12:55:sdat hek wat der voor stondt makten je vriend niet uit ?
wat?
Uitspraak van inactief op dinsdag 12 juni 2007 om 12:55:hoe is die weg gehaalt en hoe loopt dat af?(kwa verzekering schade)
ze hebben met een oprijwagen een hijskraan en een service wagen die auto weg moet halen.
hoe het met de verzekering verder afloopt weet ik niet, t is afgelopen zondag gebeurt.
neej tuurlijk niet, het was geen botsautootje ofzo waarvan het niet uitmaakte dat het, het hek zou raken.
het was een hele grote prakreerplaats waar hij ook een te lange 'aanloop' nam met zn auto om een handremmetje te trekken.
hij draaide in zn slip 180 graden om en rolde verder achteruit dwars door dat hek heen naar beneden. hij had em gewoon niet meer onder controle...
beetje roekeloos dus
het was een hele grote prakreerplaats waar hij ook een te lange 'aanloop' nam met zn auto om een handremmetje te trekken.
hij draaide in zn slip 180 graden om en rolde verder achteruit dwars door dat hek heen naar beneden. hij had em gewoon niet meer onder controle...
beetje roekeloos dus
hoe het met de verzekering verder afloopt weet ik niet, t is afgelopen zondag gebeurt.
Heb bij een verzekeraar gewerkt en neem maar van mij aan: EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!, zelf als je All Risk verzekerd zou zijn krijg je de dagwaarde (rest-waarde) van je auto. En volgend jaar kan je je gaan verzekeren via Rialto want elke 'gewone' verzekeringmaatschappij hoeft je niet meer.
Schade rijden op jonge leeftijd blijft je meestal een jaar of 7 achtervolgen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 09:16:denk dat niemand je dat snel na doet
weet ik wel zeker
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op woensdag 13 juni 2007 om 20:31:nah net weer iemand tegen mn auto aangezeten, deuk in linkervoorscherm... was niet mijn fout dus krijg alles vergoed, maar toch weer een geklooi om alles te regelen
succes der mee