30027x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 30 juni 2007 om 10:30 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wat mij betreft is Glenn Wilson de meest onderschatte producer van de harde techno
Dacht dat Wilson alweer "uit" was.....
Dacht dat Wilson alweer "uit" was.....
hij draagt niet eens een arrafatsjaaltjuh
umek en kanzyani, rush en pet duo
denk voor 95% zeker dat deze mannen en vrouw gewoon weer op AWFS 07 aanwezig zullen zijn.
Hawtin was dit jaar best een verrassing, maar die schijnt al toegezegd te hebben aan Rocco dat hij volgend jaar weer komt, zijn verwachtingen werden overtroffen...Hopelijk dan volgend jaar iets later op de dag met een stevigere set dan dit jaar. Beetje ala ILT '05 of misschien nog iets ouder Plastikman werk. Hoorde gisteren Benny Rodrigued nog Spastik erin gooien...was wel weer erg vet...
donateur
he plays minimal nowadays
iemand een download van een recente set van Liebing? linkje zou leuk zijn
Wat ik me trouwens nog bedacht.... op mijn wishlist voor 2007 staat een nieuwe locatie!! aan het water!!
Ik wil Jeff Milligan op AWFS!
dit gaat te ver joh!Awake is net geweest.
Er zijn meer dingen in het leven dan een awakenings festivalletje.
Dat je nu al nadenkt over 2007
Uitspraak van Le Clochard op donderdag 20 juli 2006 om 19:47:
Dat je nu al nadenkt over 2007
voor je het weet is het alweer zover
precies voor je het weet is het al juli 2007, en ja ik zit me nu toch wel af te vragen, wat voor pakje zal ik aanschaffen hahahaha ik heb wel zin hoor
donateur
dat gebeurt niet..moeten ze teveel afzetten. Dit jaar zwommen er ook veel richting het terrein om vervolgens de hekken over te klimmen...
nee dat denk ik ook hoor... helaas! ik vond dat andere stuk waar in 2000/2001?? het festival was wel een stuk gezelliger ogen
laatste aanpassing
MAIN
Deetron
Josh Wink
Oliver Ho
Stacy Pullen
Jeff Mills
Marco Carola
Speedy J / Chris Liebing
HARD TECHNO
Edelstahl
Kay D Smith
Diverse Frequencies
Lars Klein
Miss Djax
Pet Duo
Rush
TECHNO
Damian Keane
Bart Skills
Steve Rachmad
Adam Beyer
Dave Angel
Frankie Bones
Dylan Drazen
MINIMAL
Shinedoe (minimaal 5 uur lange funky minimal set)
Wighonomy Bros.
Hawtin
EXTRA
Dia.Chro.Na
Rummenige and Loktiraba
Adam X
Acid Junkies
Dave The Drummer
TROJAN IS MIJN HELD!!!!!!!!! Had geen betere line up in elkaar kunnen flanzen... Alleen de hard techno hoeft van mij niet, maar das gewoon mijn mening.. Verder is ie super
dat ik er ook weer bij ben
You're WELKOM!!
nee dat denk ik ook hoor... helaas! ik vond dat andere stuk waar in 2000/2001?? het festival was wel een stuk gezelliger ogen
dat meertje was er in 2002 tenminste dat was me eerste awakenings festival
Rocco heeft in een interview op 3voor12.nl gezegd dat het op dezelfde locatie blijft...
goeie zaak rocco die begrijpt wat de mensen willen
waarom zal je een concept in godsnaam veranderen als het totaal is en geen toevoegingen meer nodig heeft
waarom zal je een concept in godsnaam veranderen als het totaal is en geen toevoegingen meer nodig heeft
amen
-glenn wilson
-kr!z
-dj murphy
-takkyu ishino
-dj preach
-patrick dsp
-technasia
ik mis het stukje...techno = verandering, vernieuwing.
dat mensen het leuk vinden naar hetzelfde feest te blijven gaan
-glenn wilson
-kr!z
-dj murphy
-takkyu ishino
-dj preach
-patrick dsp
-technasia
hehe
Rocco heeft in een interview op 3voor12.nl gezegd dat het op dezelfde locatie blijft...
I want the same as this year...ppl should wait on bons for food/drink abour 45min,then in the late afternoon no more water for sale...
and of course...Only one open air stage with more minimal
Ben je nou nog niet dood?
definitely i'm
laatste aanpassing