Partyflock

Forumonderwerp · 888368
Waarschuw beheerder
hallo, gister liep ik met mijn amerikaanse stafford buiten ( ik had hem los ik weet het mijn schuld) en toen heeft hij de husky van buurtbewoners aangevallen! hij heeft de hond flink toe getakeld, en ze hebben flink gevochten. de eigenares van de husky heeft aangifte gedaan bij de politie en samen met de politie zijn wij tot het besluit gekomen dat ik mijn hond nooit meer mag loslaten en dat hij nu een mutatie heeft gekregen dus onder de gevaarlijke honden valt. Ik dacht dat alles was opgelost tot de eigenares mij denet belde met de medeling dat zij bang is voor mijn hond en dus opnieuw aangifte gaat doen en dat mijn hond direct word ingeslapen. Maar de afspraken tussen mij en de politie staan op papier dus kan mijn hond nu nog afgepakt worden? Ik moet er wel bij zeggen dat mijn hond nog nooit had gevochten en dat hij ook lief is voor kinderen, andere dieren en meestal ook andere honden! Weet iemand nu misschien wat mijn rechten zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:16:
de boodschap in het filpje is erg mooi

dat zeer zeker :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny R op dinsdag 5 september 2006 om 18:57:
kweet niet hoe het is gekomen, maar ziet er echt beroerd uit

:O Deze hond was iets te enthousiast toen ie een stekelvarken tegenkwam en die voelde zich bedreigd dus hupsakee.... vuurt z'n stekels af en dan krijg je dit als resultaat! :|
Niet door mensen gedaan maar door z'n eigen nieuwsgierigheid! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 september 2006 om 00:34:
Deze hond was iets te enthousiast toen ie een stekelvarken tegenkwam en die voelde zich bedreigd dus hupsakee.... vuurt z'n stekels af en dan krijg je dit als resultaat!
Niet door mensen gedaan maar door z'n eigen nieuwsgierigheid!

ja dat was ook mijn eerste gedachte, maar na het opzoeken van een stekelvarken op google zag ik dat z'n pinnen een stuk langer zijn als bij die hond, dus begon ik even te twijfelen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan er anders ook niks van maken.Ben em nml vaker tegengekomen en daar stond ook dat't door een stekelvarken kwam :yes:
Tis iig niet van een egeltje :lol: :O
Lijkt me trouwens zeer zeer pijnlijk zoals dit beessie is toegetakeld :s
Waarschuw beheerder
ja he heel erg1 gelukkig komt mijn hond niet in debuurt van een stekelvarken maar helaas vind mijn hond de egels die hier savonds rondlopen wel heel boeiend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 14:22:
Nee dat zeg ik niet, maar mensen met RADRASSEN die er ook echt mee mogen fokken of al doen, hebben de MAGTEST zelf meegemaakt!

en geloof me het is alles behalve een moment opname!

oh dus bij JOU vanja was dr eerste MAGtest geen moment opname??
daar is ze voor gezakt ja.....

dus ookal is ze voor haar 2de geslaagd mag je de eerste gezakte niet vergeten en is ze dus ook onbetrouwbaar!
dan was de 2de geslaagde puur geluk of een moment opname!
of nee een trauma of overmacht:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)