Partyflock

Forumonderwerp · 888368
Waarschuw beheerder
hallo, gister liep ik met mijn amerikaanse stafford buiten ( ik had hem los ik weet het mijn schuld) en toen heeft hij de husky van buurtbewoners aangevallen! hij heeft de hond flink toe getakeld, en ze hebben flink gevochten. de eigenares van de husky heeft aangifte gedaan bij de politie en samen met de politie zijn wij tot het besluit gekomen dat ik mijn hond nooit meer mag loslaten en dat hij nu een mutatie heeft gekregen dus onder de gevaarlijke honden valt. Ik dacht dat alles was opgelost tot de eigenares mij denet belde met de medeling dat zij bang is voor mijn hond en dus opnieuw aangifte gaat doen en dat mijn hond direct word ingeslapen. Maar de afspraken tussen mij en de politie staan op papier dus kan mijn hond nu nog afgepakt worden? Ik moet er wel bij zeggen dat mijn hond nog nooit had gevochten en dat hij ook lief is voor kinderen, andere dieren en meestal ook andere honden! Weet iemand nu misschien wat mijn rechten zijn?

Waarschuw beheerder
ja maar als je 3 keer zo goedkoop uitkan zijn waarom niet
ik ben er geen voorstander van zo creeer je zwakke plekken bij die honden..en dat is zonde niet dat ik zoveel er van af weet maar vind het jammmer dat er zo met dit soort rassen om word gegaan
dus ik hou het lekker bij me mutserige chineese naakthondje
word zeer kleinschalig mee gefokt en behoud zijn eigenschappen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:39:
ja maar als je 3 keer zo goedkoop uitkan zijn waarom niet

Omdat je dan dus weet dat je of een doorgefokte hond in huis haalt, een hond zonder papieren, een hond die verboden is, een hond die misschien niet gezond is, omdat je dan misschien niet de juiste info krijgt, omdat als je echt voor een bepaald ras wilt gaan je het geld er ook wel over hebt, omdat je de broodfok zo in stand houd.

Ik heb voor mijn hond heel wat geld neergeteld. Heb em gekochte bij iemand die ik goed ken en waar ik nog steeds contact mee heb. De fokker spreek ik wekelijks en hij gaat heel ver voor zijn honden. Als je daar een hond wilt kopen maar je hebt er de ballen verstand van kan je terug komen als je weet wat voor ras je eigenlijk aan wilt schaffen. Hij heeft zelf meerdere Ambulls en een Stafford en die honden hebben allemaal een geweldig leven. En omdat hij een naam hoog te houden heeft en omdat hij begaan is met het ras selecteert hij de kopers en verkoopt zijn honden niet aan de eerste de beste die opeens een Ambull wil.

Waarschuw beheerder
zo hoort het
ik heb een sfinx is een naaktkat
kom je echt op marktplaats mensen tegen die bedelen om zo'n kat voor heel weinig geld sjonge jonge zeg
ik heb er 950 euro voor neergelegd de mensen waarderen het ras niet en weten niet wat ze in huis halen maar ja staat intressant enzo iets aparts terwijl de fokkers hun uiterste best doen om het ras in stand te houden op de juiste manier
word niet gewaardeerd jammer..en zo gaat het met honden ook joh dat is zonde

Waarschuw beheerder
Ja zo hoort het idd.

En niet iedereen heeft zoveel geld om een huisdier aan te schaffen maar er zijn er genoeg die willen voor €50 een bepaald ras zonder te weten wat ze in huis halen.

Ik heb mijn hond 3 jaar geleden gekocht maar daarvoor hadden wij al Ambulls bij mijn ouders thuis. Ik wist dus waar ik aan begon. En het geld had ik er zeker voor over.

Waarschuw beheerder
nee is een hoop geld maar je kan er voor sparen wat denk je al er iets mis mee is en je moet naar de dierenarts moet je ook kunnen betalen anders moet je die verantwoording niet aan gaan en een parkietje nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:52:
€50 een bepaald ras zonder te weten wat ze in huis halen.

voor allebei mijn staffs heb ik 50 euro betaald! ik heb ze uit het asiel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:57:
nee is een hoop geld maar je kan er voor sparen wat denk je al er iets mis mee is en je moet naar de dierenarts moet je ook kunnen betalen

de dierenarts kan ik wel betalen hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op zaterdag 22 juli 2006 om 14:29:
ow dus als jij een keer lastig bent en we geven jou een spuitje vind je dat ook niet erg???

ik als mens zal ALTIJD boven de hond staan :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op zondag 23 juli 2006 om 19:29:
de dierenarts kan ik wel betalen hoor!

dus ga jij er op een verantwoordelijke manier mee om toch

ik heb ook reptielen als die wat hebben die maken geen eens geluid dus lijkt het al niet zo erg kan ze toch niet laten zitten daar neem je geen dier voor
vind ik als tie wat ja jammmer geen geld inslapen.. ja ik wil alleen maar benadrukken dat mensen op een verantwoorde manier met een dier om moeten gaan of het nou een rasdier is of vuilnisbak
laat je informeren en weet wat je in huis haal..

Waarschuw beheerder
Een dier uit het asiel halen vind ik een ander verhaal als een raspup willen kopen voor dat bedrag.

Een fokker vraagt veel geld om verschillende redenen. Ja natuurlijk wil een fokker er aan verdienen, maar door een bepaald bedrag te vragen houd je mensen die zomaar een hondje willen aanschaffen omdat dat zo leuk onder de kerstboom staat op afstand. Bovendien kost het een hoop geld om puppy's op de wereld te zetten en er gaat veel tijd en energie in zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 23 juli 2006 om 01:56:
poe dat ze dan nog 4 kansen geven..vind ik ook weer teveel van het goeie

maar je moet wel begrijpen dat die 4 kansen zijn voor vechten met andere honden, zonder erge gevallen ( dat hij bijv een hond doodbijt) en als hij een mens bijt dat hij dan gelijk wordt afgemaakt maar dan zou het als eerste mijn keuze zijn want als hij ooit iemand bijt zou ik hem zelf laten inslapen ik wil namelijk geen valse hond!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van breezy302 op zondag 23 juli 2006 om 22:17:
maar je moet wel begrijpen dat die 4 kansen zijn voor vechten met andere honden, zonder erge gevallen ( dat hij bijv een hond doodbijt)

ohh zo ;)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk anders zou ik trouwens zelf ook wel gaan denken van.........hmm is mijn hond vals en kan ik hem niet beter laten inslapen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van breezy302 op zondag 23 juli 2006 om 22:52:
ja tuurlijk anders zou ik trouwens zelf ook wel gaan denken van.........hmm is mijn hond vals en kan ik hem niet beter laten inslapen

ja idd
Waarschuw beheerder
enja hoor, the story goes on! Die gek is een rechtzaak tegen me begonnen omdat mijn hond zogenaamd gevaarlijk! Nu ik een aantal mensen uit de buurt heb gesproken snap ik hoe dat wijf in elkaar zit!

Die mensen hebben zelf 2 honden die niet met andere honden samen kunnen, dat weet de huskyvrouw ook. Die probeert gevechten uit te lokken door haar hond op hun honden af te sturen en haar hond dan nog ff op te fokken, dat heeft ook tot een gevecht geleidt, en daarna vond de huskyvrouw het nodig om de politie op de andere eigenaren af te sturen wegens gevaarlijke honden!

die buren hebben haar gezegt de tering te krijgen en hebben nooit meer wat gehoort!

Nu kreeg ik gister een brief binnen dat er een rechtzaak tegen me is aangespand zodat mijn hond de straat uit is!

DIT IS TOCH TE GEK VOOR WOORDEN! DAT ENE VECHTPARTIJTJE! ER IS DAARNA NOOIT MEER WAT GEBEURT! MIJN HOND SPEELT LEKKER MET DE POEDELS VAN WEER ANDERE BUREN!

IK KAN DIE GEK WEL WAT AANDOEN!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van breezy302 op zaterdag 2 september 2006 om 13:12:
enja hoor, the story goes on! Die gek is een rechtzaak tegen me begonnen omdat mijn hond zogenaamd gevaarlijk! Nu ik een aantal mensen uit de buurt heb gesproken snap ik hoe dat wijf in elkaar zit!

Die mensen hebben zelf 2 honden die niet met andere honden samen kunnen, dat weet de huskyvrouw ook. Die probeert gevechten uit te lokken door haar hond op hun honden af te sturen en haar hond dan nog ff op te fokken, dat heeft ook tot een gevecht geleidt, en daarna vond de huskyvrouw het nodig om de politie op de andere eigenaren af te sturen wegens gevaarlijke honden!

die buren hebben haar gezegt de tering te krijgen en hebben nooit meer wat gehoort!

Nu kreeg ik gister een brief binnen dat er een rechtzaak tegen me is aangespand zodat mijn hond de straat uit is!

Andere buurtbewoners hun verklaring vast laten leggen en daarmee naar de rechtzaak gaan.
Waarschuw beheerder
goed idee dat zal ik doen!

Waarschuw beheerder
Dat wijf is gestoord :/
Ziekelijk ook, om je hond daarvoor te misbruiken arm beest. Die husky's moeten bij haar weg gehaald worden en ni jouw stafford bij jou! Zal ff lkkr worden zeg!
Ik had 2 honden, erg genoeg is mijn herder 3 weken terug overleden, maar zij heeft mijn andere hondje ook eens gebeten. Dat was puur en alleen omdat die kleine geschoren was en terug kwam van de hondentrimster en dus een andere lijfgeur had. Mijn herder had haar bij thuis komst nog ni gezien, pas toen mijn zusje thuis kwam kwamen ze beiden begroeten, en toen pakte ze die kleine in d'r nek. Bijna d'r hals slag ader he.. Gelukkig heeft ze het overleeft. Maar di soort dingen KUNNEN gebeuren. Dat wil ni zegen dat je hond vals is! Mijn herder en die kleine waren beste maatjes, sliepen bij elkaar, alles. En idd, noteer ALLES wat er vertelt wordt door je buren, en vraag of je dat mag gebruiken anders is het straks ni rechtsgeldig! Vraag eventueel om een handtekening. Noteer ook de data's en tijden van de smsjes (bewaar ze desnoods!). Hou een logboek bij over elke dag, ook al gebeurd er niets, schrijf alles op. Laat je verdomme ni gek maken hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alle smsjes heb ik nog en ook heb ik alle datas nog dat ze me heeft gebelt. Maar ik heb net ff een leuke brief terug gestuurd dat als ze een rechtzaak wil beginnen dat ik klaar voor ben MET verklaringen van buurtbewoners over haar eerdere gedrag! ook heb ik geschreven dat ze triest is dat ze zooooooooo zielig loopt te doen natuurlijk heb ik dit alles netjes beschreven ahahha!
Waarschuw beheerder
je kan het nu ook omdraaien
je gaat naat de wouten en zegt dat zij je nu blijft lastig vallen
Waarschuw beheerder
ja daar heb ik ook al aangedacht. dat wijf lijkt wel een stalker! en heel vreemd ik praat eigenlijk nooit met de buren of wat dan ook maar opeens gaan er de meest wilde verhalen over mij door de buurt heen! lekker makkelijk is zij gewoon ff iedereen opstoken! gelukkig denkt de buurt ook dat zij helemaal egstoord is dus dat is dan wel weer geluk!
Waarschuw beheerder
ik zou dat wijf toch even de huid volschelden dat ze der mond niet meer open durft te doen daarna

heb je dat nummer van da vrouwke niet voor mij? ik wil wel eventjes opbellen hoor en fftjes duidelijk laten horen wat ik er van vind ;)

doe maar even PBtje sturen als je me het nummer wil geven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ens op zondag 3 september 2006 om 10:00:
je kan het nu ook omdraaien
je gaat naat de wouten en zegt dat zij je nu blijft lastig vallen

dat is een goeie (y)
Zou ik ook zeker even doen :yes:

Waarschuw beheerder
ik zou ff helemaal ni gaan schelden of los gaan in wat voor zin dan ook.
any thing can and will be used against you...
en waar je (dat soort) mensen het meest mee op stang jaagt is netjes en kalm blijven.
succes meid! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 14:12:
ik zou ff helemaal ni gaan schelden of los gaan in wat voor zin dan ook.
any thing can and will be used against you...
en waar je (dat soort) mensen het meest mee op stang jaagt is netjes en kalm blijven.
succes meid!

ik ben gvd al eeuwen netjes en kalm en ik begin der egt niet meer aan, ze kan de tering krijgen! Ik hoop ook heel erg voor haar dat ik haar niet ergens zie lopen want dan is ze voor mij

Waarschuw beheerder
jezus zeg sas, die klopt niet helemaal hoor! kyl is hardstikke lief! Zelfs IK ben niet bang voor hem , ik he! die voor elke hond bang is
Waarschuw beheerder
ja daarom jij bent zelfs bang voor dat kleine mormel van de buren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op maandag 4 september 2006 om 23:29:
ik ben gvd al eeuwen netjes en kalm en ik begin der egt niet meer aan, ze kan de tering krijgen! Ik hoop ook heel erg voor haar dat ik haar niet ergens zie lopen want dan is ze voor mij

bedoel het goed hoor ;)
Waarschuw beheerder
ja ik weet het, wordt alleen zo moe van! ik heb me excuus aangeboden, de kosten betaald! Ze heeft al aangifte gedaan , ze is al bij de burgemeester geweest, ze heeft geprobeerd voor de 2de keer aangifte te doen, nu begint ze een rechtzaak!

heb zelfs een nader nummer genomen omdat ze me constant belde! als me vriend de hond ging uitlaten kon ik al op een belletje van haar rekenen dat ze me hond zag lopen!

en niet opnemen helpt bij haar niet1 der brieven maak ik niet eens meer open, ik hoef der kranteknipsels pver staffs niet en ook geen links naar agressieve dieren sites, ik hoef haar niet constant aan de duer te hebben! ik doe trouwens niet eens meet voor der open een half uur later staat ze der toch weer!

ik wordt helemaal gek van der! ik heb ff duidelijk gemaakt dat ik der rotkop nooit meer wil zien! me vriend heeft haar ff goedde waarheid gezegt ik trek het niet meer! ik kan haar echt wat aandoen door haar heb ik niet eens een normaal leven!

Als ik de voordeur uitloop hoor ik der al roepen! en dan komt ze achter me aan! Maakt haar niets uit dat het half 7 smorgens is ik een ochtendhumeur heb waarbij ik iedereen al zowiezo bij wil neersteken als ze tegen me praten! Ze komt gewoon achetr me aan en boos dat ze wordt als ik gewoon in debus stap naar mijn werk!

Waarschuw beheerder
Zo dat is ff ernstig :S die spoort ni.
Geef dr ff een kalmerings tabletje 8)
Maar serieus, snap heel goed hoe je je moet voelen, en als ik jou was had ik d'r ws ook dr huid vol gescholden.
Maar wat ik d'r net probeerde te zeggen was, dat als je zelf de controle verliest en er hard tegen in gaat, dat je dan aan 't kortse eind trekt, en dat mens je straks aan geeft bij de politie omdat je 'los' gaat.
Het beste is eigenlijk om zo kalm mogelijk te blijven in het openbaar/tegen haar, anders zegt ze straks 'zie je wel je bent net zo gefokt als je hond' :S
Slaat nergens op maar snap je btje wak bedoel?

Maar trouwens, wat wil ze nou komen doen dan in die rechtzaak?? Jij heb je excuses aan geboden, DA kosten betaald, je houdt je hond aan de lijn.
Last zal ze ni meer van je hebben. Het is gebeurd.
En als zij idd haar hondjes loopt op te fokken dan komt er vast wel aan het licht dat zij degene is die fout zit.
Als de buurtbewoners dat zelfs ook zeggen..

Waarschuw beheerder
ja daarom maja heb trouwens even een andere pf ik ben namelijk gehackt! dus dat het ff duidelijk is dat deze ook van mij is!

Waarschuw beheerder
oh jij bent dezelfde.. gehackt:/ vaag..
Waarschuw beheerder
Misschien een tip ;-)
Koop een video camera en film haar gewoon iedere keer als ze je lastig valt, heb je en bewijs van haar zieke gedrag en het is super irritant voor haar :D
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 18 juli 2006 om 18:22:
als jij wil bewijzen dat jou hond niet gevaarlijk is en niet meer zal bijten dan zal je de MAG(maatschappelijk aanvaardbaar gedrag) test met hem moeten doen....

ohhh en nu is het wel een bewijs etc... en in andere forums was de MAGTEST maar een moment opname?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op dinsdag 18 juli 2006 om 18:25:
wat houd die test precies in en waar kan ik dat laten doen?

MAGTEST staat voor :

Maatschappelijk aanvaardbaar gedrag!

is dus een gedragstest die uitgevoerd word door erkende gedragskeurmeesters van de RVB!

waar je die kunt doen? je moet je eerst inschrijven bij de ASTCH of RVB die deze magtesten organiseren.
kost ca 125,- voor niet leden van de rasvereniging.

deze test moeten de honden ook eerst gedaan en gehaald hebben voor ze voor de fok ingezet worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 11:29:
ohhh en nu is het wel een bewijs etc... en in andere forums was de MAGTEST maar een moment opname?

is toch ook een moment opname net als die beet of niet dan...en ja voor de wet bewijst het toch dat de hond betrouwbaar is,moment opname of niet......het gaat er hier om dat zij wil bewijzen dat haar hond betrouwbaar is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 5 september 2006 om 11:58:
is toch ook een moment opname net als die beet of niet dan...en ja voor de wet bewijst het toch dat de hond betrouwbaar is,moment opname of niet......het gaat er hier om dat zij wil bewijzen dat haar hond betrouwbaar is...

Maula...

het hele leven is een momentopname! dus gebruik dit excuus niet.. aub!

heb je zelf de magtest ooit gedaan?
heb je zelf een kennel/ of ben je fokker?

allebei NIET...toch?

de hele magtest zijn 15 onderdelen! ieder minuut lijkt voor de hond wel een uur!

ieder onderdeel is vreemd en dus komt het bedreigend over, ieder onderdeel wekt frustratie´s waardoor het ware karakter naar boven komt!

een angstige, agressieve hond.. zal dit tijdens de magtest duidelijk laten zien!

deze test is ontwikkeld door een gedrags-proffeseur, en dan wil jij zeggen dat het maar een simpele momentsopname is?
Waarschuw beheerder
ja leuk... je hebt je MAG test gehaald... je loopt naar buiten en je hond word aan gevallen door een andere hond..

sinds die tijd is jou hond ook agressief tegen andere honden.. WEG MAGTEST!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 5 september 2006 om 13:07:
ja leuk... je hebt je MAG test gehaald... je loopt naar buiten en je hond word aan gevallen door een andere hond..

sinds die tijd is jou hond ook agressief tegen andere honden.. WEG MAGTEST!!!!

Dit kan idd gebeuren... overmacht word zoiets genoemd!

maar het ging mij erom dat er maar zo simpel gedacht word over de RAD en MAG... bedoel doe het zelf eerst maar is, en je zult zien dat alles wat zo eenvoudig lijkt, toch een hele klus blijkt te zijn!

en dat je normaal ohhh zo relaxte hondje die onder normale omstandigheden nooit angst of agressie vertoont, zich door die hoogoplopende tempo van prikkels ontpopt tot een heel ander hondje, en juist om deze verborgen karakter gaat de test!

wat heeft een hond aan genen bij zich? welke hebben de overhand in geval van echte nood!

je zult van je eigen hond vaak verbaast staan wat deze test wel niet los kan maken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 13:30:
Dit kan idd gebeuren... overmacht word zoiets genoemd!

omdat er zoveel dingen na een magtest kunnen gebeuren is dit niet het bewijs dat een hond niet agressief is
en is het dus een moment opname
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 13:00:
heb je zelf de magtest ooit gedaan?
heb je zelf een kennel/ of ben je fokker?

allebei NIET...toch?

nee ik heb nooit geen MAG test gedaan want ik heb geen ras waar dat voor nodig is...zou het wel nodig zijn voor de sbt dan zou ik zeker mijn honden de test laten onder gaan...

en nee zoals je weet heb ik geen kennel en heb ik ook helemaal geen intentie tot het hebben van een kennel..dus waarom vragen naar de bekende weg...

maar het wel of niet hebben van een kennel of het wel of niet hebben gedaan van de MAG test heeft totaal niks te maken met mijn mening dat ik vind dat de MAG test een moment opname is en geen garantie bied.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 5 september 2006 om 13:37:
omdat er zoveel dingen na een magtest kunnen gebeuren is dit niet het bewijs dat een hond niet agressief is
en is het dus een moment opname

de magtest gaat zeer diep in op het karakter van een hond!

allerlei gevoellens en emoties worden bij wijze van spreken uit de hond getrokken tijdens de magtest! waardoor zijn verborgen karakters naar boven komen.

als de hond daarna een x gebeten word door een andere hond, en hij voortaan agressie toont naar andere honden!

DAT IS EEN MOMENTOPNAME... maar de hond krijgt daardoor geen dominante vererfbare genen die de aanleg geven tot agressie!

luister is naar de mening van mensen die wel RADRASSEN hebben en die wel de magtest hebben gedaan!
ipv zelf maar wat segureren en verkondigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 5 september 2006 om 14:00:
nee ik heb nooit geen MAG test gedaan want ik heb geen ras waar dat voor nodig is...zou het wel nodig zijn voor de sbt dan zou ik zeker mijn honden de test laten onder gaan...

en nee zoals je weet heb ik geen kennel en heb ik ook helemaal geen intentie tot het hebben van een kennel..dus waarom vragen naar de bekende weg...

maar het wel of niet hebben van een kennel of het wel of niet hebben gedaan van de MAG test heeft totaal niks te maken met mijn mening dat ik vind dat de MAG test een moment opname is en geen garantie bied.....

Dus je hebt niets geen ervaring ermee, niets geen grondig onderbouwde mening!
je redeneert naar je eigen, segureert maar wat en daarbij verkondig jij joun visie!

JIJ.. Maula vind het een momentopname, dat zegt niet dat de MAGTEST het daarom ook is, gezien de feiten toch echt anders getuigen.

de MAGTEST is alles behalve een moment opname.. de hond doet het of niet, en dat bepaalt zijn karakter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 14:10:
luister is naar de mening van mensen die wel RADRASSEN hebben en die wel de magtest hebben gedaan!
ipv zelf maar wat segureren en verkondigen.

alsof mensen met radrassen het altijd aan het goede eind hebben!!!
je kan nog zo goed door de magtest komen maar 1 foutje en je hond is agressief...
en waar komt die agressie dan vandaan???
wil je zeggen dat als een hond aangevallen word en daarna agressie vertoont niet genetisch bepaald is???
kom op zeg een hond is geen robot!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 5 september 2006 om 14:15:
alsof mensen met radrassen het altijd aan het goede eind hebben!!!

Nee dat zeg ik niet, maar mensen met RADRASSEN die er ook echt mee mogen fokken of al doen, hebben de MAGTEST zelf meegemaakt!

en geloof me het is alles behalve een moment opname!
je kan nog zo goed door de magtest komen maar 1 foutje en je hond is agressief...

Nee...

een hond kan voor het moment na een trauma agressief reageren!
maar dat komt door OVERMACHT!
dat wil niet zeggen dat hij vanaf dat moment extra agressieve genen aanmaakt die hij weer door vererft!
en waar komt die agressie dan vandaan???

door die trauma... overmacht, maar niet door zijn genetische aanleg!
wil je zeggen dat als een hond aangevallen word en daarna agressie vertoont niet genetisch bepaald is???
kom op zeg een hond is geen robot!!!

idd dat wil ik zeggen...

en idd een hond is geen robot, het is een genenpoel.. die genen bepalen zijn natuurlijke karakter!

een trauma heeft niets te doen met natuurlijk karakter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 5 september 2006 om 11:32:
Uitspraak van breezy302 op dinsdag 18 juli 2006 om 18:25:
wat houd die test precies in en waar kan ik dat laten doen?

MAGTEST staat voor :

Maatschappelijk aanvaardbaar gedrag!

is dus een gedragstest die uitgevoerd word door erkende gedragskeurmeesters van de RVB

ik weet het 2 maanden geleden ofzo had ik dat gevraagt hahaha
Waarschuw beheerder
wow ik ben net aan het googlen naar pitbull, kom ik ineens bij dit flashfilmpje terecht:

http://www.wikd.org/pitbull/pitflash.swf

kreeg bij die 2e serie fotos gewoon de koude rillingen door mijn lichaam, en ook de tekst die erna komt dat doet wel iets met je.....

ben ik wat verder aan het googlen, kom ik ineens dit plaatje tegen, echt erg :(

[img cacheid=00020cc10004c95af16a5e561a018f5977]http://www.waltercedric.com/images/stories/crazy/pitbull-porcupine.jpg[/img]

kweet niet hoe het is gekomen, maar ziet er echt beroerd uit

beetje offtopic, maar wilde het toch even kwijt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny R op dinsdag 5 september 2006 om 18:57:

kreeg bij die 2e serie fotos gewoon de koude rillingen door mijn lichaam, en ook de tekst die erna komt dat doet wel iets met je.....

Dit is echt Te sneu :|
het is niet de dieren die fout zitten,
maar vaak de eigenaren :O

OT: Dat mens dat je lastig valt aanklagen..
ze stalkt je ;) kun je aangeven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny R op dinsdag 5 september 2006 om 18:57:
wow ik ben net aan het googlen naar pitbull, kom ik ineens bij dit flashfilmpje terecht:

de boodschap in het filpje is erg mooi :jaja: