Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 364806x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 11 oktober 2006 om 17:02:
wat een *(#&$(*QW&# wijf is dat:dood:

Ik weet niet wat t betekent maar ik sluit me er volledig bij aan vermoed ik!!

+ ik

Waarschuw beheerder
http://www.nowlive.eu/DGK wat een bagger programma!
Waarschuw beheerder
Ik heb 't nu 2x gezien, maar vind 't totaal NIKS :no:..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog geen aflevering gezien en dat ga ik zo houden

Waarschuw beheerder
vind het allemaal wel geinig!

goede marketing actie met de playboy en nena

Waarschuw beheerder
Vind het wel geinig..
Kijk 't af en toe wel eens..
Waarschuw beheerder
ik zal t niet weten.. nee ik weet t niet.. nee egt niet.
en uhh kijk uit met je kind anders stuur ik mij hond erop af!!

Waarschuw beheerder
Arme Nena!!
Ze is niet de slimste nee, maar ze is verder wel ok toch? Vind r wel lief overkomen, en ondanks dat ze zo knap is geen arrogantie te zien!

Maar hoop stiekem dat dit gewoon allemaal een trucje van der is en dat ze zich nu van de domme houdt, maar straks ultra gehaaid iedereen eruit gaat treiteren! :D

T zal wel niet, maar het zou wel heel mooi zijn! :)

Waarschuw beheerder
Vond dat wijf dat haar zoontje van zes achterliet echt een vreselijk mens, zoiets doe je toch niet.

Als je als moeder moet kiezen tussen meegaan met de relnicht Goorden (vreselijk figuur, kots) of voor je kids zorgen, dan kies je toch voor je kids?

Over zulke vrouwen kan ik me zo kwaad maken. Ga dan niet een kind maken, maar ga zonder kinderen het leven door.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 11:59:
Ze is niet de slimste nee, maar ze is verder wel ok toch?

Ik denk dat die domheid wel meevalt ;)
Waarschuw beheerder
neena foor president
Waarschuw beheerder
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html

waa ris nene wie wil die gelul van die anderen nou aanhooreng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 16:16:
Ga dan niet een kind maken, maar ga zonder kinderen het leven door.

dat andere kind van haar is geloof ik pas 2.. en haar excuus om mee te doen aan het programma was: ik heb altijd voor hun klaargestaan, nu mag ik wel is aan mezelf denken..
dat jongste kind is gvd pas 2 jaar ! :[

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tripchick op zondag 15 oktober 2006 om 16:15:
dat andere kind van haar is geloof ik pas 2..

En had wel al het fatsoen om gordon voor homo uit te schelden toen die zijn oerlelijke moeder op kwam halen. Zal vast wel opgestookt zijn maar zo begint t wel met respectloosheid.

Waarschuw beheerder
ik zit zo te kijken komt die surinamer binnen he ik ben net bij de grote baas geweest er moet meer pit komen meer mensen moeten een mening hebben.
klik gelijk camera weg
andere camera
2 minuten later gaan ze lopen rellen met elkaar.

lekker doorgestoken kaart

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tripchick op zondag 15 oktober 2006 om 16:15:
dat andere kind van haar is geloof ik pas 2.. en haar excuus om mee te doen aan het programma was: ik heb altijd voor hun klaargestaan, nu mag ik wel is aan mezelf denken..
dat jongste kind is gvd pas 2 jaar !

Ascociale lui, zulke mensen zouden nooit kinderen mogen krijgen, ze laat die kinderen gewoon verrekken.

Tegen Gordon zeggen dat die homo is is toch geen uitschelden? Is toch algemeen bekend dat Geer en Goor homo's pur sang zijn, het druipt er gewoon vanaf. Zodra de heren op t.v. komen zet ik een andere zender op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 18:21:
Tegen Gordon zeggen dat die homo is is toch geen uitschelden

Als een kind van twee dat doet vind ik dat niet fris.
(moet toch wat verzinnen om haar af te zeiken)
Waarschuw beheerder
Natasia = een Asociale HOER!

Met dr gezeik denk nu eindelijk eens aan mijzelf!

Kansloooooos
laatste aanpassing
Jeroen van Inkel biedt aan voor die Natasia de "borg" terug te betalen zodat ze terug naar haar kinderen kan, gaat ze hem ff de les lezen over dat ie geen goede vader is!!!
Wat een arrogant wijf is het toch zeg!
Is wel weer ff duidelijk dat ze dus niet in dat huis zit voor d'r kids maar gewoon voor zichzelf ja!
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens :D vond het een mooie stun van van inkel :D met een vliegtuig en hij wilt er zelfs zoeken een baan te vinden, denk dat ze het zo maar al te best vind uitkeringje ( nu niet meer :P )
Waarschuw beheerder
Raar programma
Geeft trouwens ook wel aan dat ze superonzeker is, want ze voelde zich dus meteen weer aangevallen door Jeroen en daarom ging ze hem maar afzeiken!

Keek er trouwens van op dat zij nog op plaats 5 (dacht ik) stond bij de populairiteitsstrijd...
Ze durven zeker geen ruzie te zoeken met haar...
Waarschuw beheerder
donateur
haha wat een gek :P

Waarschuw beheerder
vind het programma ook niks..

("waarom ben je dan in dit topic als het je toch niet interesseerd", oke ben al weg :p)
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we ook met ze alle heen gaan o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HouseCat op dinsdag 17 oktober 2006 om 15:58:
dat wijf voelt zich altijd aangevallen, get a life

De enige reden dat ik kijk is vanwege haar!
Ik irriteer me zo mateloos aan dat wijf, dat het gewoon weer grappig wordt...
Maar op plek 5, dat slaat natuurlijk alles...
Waarschuw beheerder
heb nu ondertussen me tv aan op de gouden kooi, maar wat een gekakel zeg :x
Waarschuw beheerder
natasia is in haar element ... zo aandachtsgeil was ze altijd al :roflol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Sneu programma :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op woensdag 18 oktober 2006 om 08:36:
Sneu programma

zo sneu dat ik het afentoe aanzet .. en me half bescheur om die oooo zo herkenbare grote smoel van tascha :roflol:

Waarschuw beheerder
Ik vind dit echt een triest programma!! (N)
dat laat maar weer eens zien dat nederland beschikt over nog triestere mensen die zichzelf opgeven voor zo'n triest programma... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:52:
De enige reden dat ik kijk is vanwege haar!

mocht ik er langs zappen en k zie haar, blijf ik ook wel ff kijken..

toevallig gister, toen kwam ze met geen mogelijkheid op een paard :rot:
heb me rot gelachen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HouseCat op woensdag 18 oktober 2006 om 15:33:
toevallig gister, toen kwam ze met geen mogelijkheid op een paard
heb me rot gelachen

Geniaal toch? ;)
Uitspraak van HouseCat op woensdag 18 oktober 2006 om 15:33:
toevallig gister, toen kwam ze met geen mogelijkheid op een paard
heb me rot gelachen

Ja en toen ging ze om Bart roepen omdat ze jaloers was dat hij dat paardenmeisje wel aandacht gaf en haar niet...

Dat wijf is zo aandachtsgeil! Wel grappig dat de anderen het allemaal wel doorhebben...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PiA op dinsdag 17 oktober 2006 om 17:55:
Zullen we ook met ze alle heen gaan

Best :D
Waarschuw beheerder
donateur
"natasia kan niet zolang zonder sex"

:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op donderdag 19 oktober 2006 om 16:36:
"natasia kan niet zolang zonder sex"

Wie durft zich op te offeren???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op donderdag 19 oktober 2006 om 16:36:
natasia kan niet zolang zonder sex"

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:01:
Wie durft zich op te offeren???

wie o wie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 19 oktober 2006 om 18:21:
Ik wil gewoon NIET weten hoe je hier achter gekomen bent... :S

is minimaal 3x gezegd in de aflevering gister 8)

na de 3e keer toch maar snel weggezapt :rot:

Waarschuw beheerder
"ik snap niet waarom zij dat paard niet laat stoppen, of kan ze dat niet" :lol::lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op donderdag 19 oktober 2006 om 18:28:
ze probeerde die Brian wat op te geilen

dat snap ik.....

wie o wie gaat zich hier aanmelden om die nijlpaard te verwennen...?
Wat was er aan de hand met Bart? Hij had een brief gekregen maar stond daar iets byzonders in ofzo? Heb het laatste stuk ff gemist...

Waarschuw beheerder
Natasia... DE FIK ERIN!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 19 oktober 2006 om 20:19:
Wat was er aan de hand met Bart? Hij had een brief gekregen maar stond daar iets byzonders in ofzo? Heb het laatste stuk ff gemist...

Der was iemand overleden :( heb niet echt kunnen volgen wie :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lian (L) op dinsdag 17 oktober 2006 om 01:11:
Natasia = een Asociale HOER!

Doe is lief 8)