Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 364734x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Haha foutje. :x
Ik vind die Natasia ook wel raar. Staan 2 mensen gewoon met elkaar te praten. Komt hij er opeens zo tussen staan van; Waarom praten jullie over mij. Beetje hysterisch doen. Ze hadden het niet eens over haar.

Nou dat vond ik ook echt te belachelijk voor woorden!
En dan gaat die Nicolaas daarna nog bij haar lopen slijmen ook!
Wat een arrogante bitch zeg, ik had haar niet eens meer een blik waardig gegund, laat staan tegen haar gesproken...!!!
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei:
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 9 oktober 2006 om 13:10:
die natasia is egt de vreselijkste schreeuwende krijsende lompe zeikende betweterig maar ozo domme vieze dikke hoer die ik ooit op tv heb gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 18:43:
Ik vind die Natasia ook wel raar. Staan 2 mensen gewoon met elkaar te praten. Komt hij er opeens zo tussen staan van; Waarom praten jullie over mij. Beetje hysterisch doen. Ze hadden het niet eens over haar.

:jaja:

En Nena ziet er wel leuk uit, maar volgens mij is ze er echt ingezet al het stereotype dom blondje..:s
Ze heeft nergens zin in, vind nix leuk, en intresseert zich ook voor nix.. Kom op zeg :gaap:

Ik had me al meteen op brian gestort..;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 9 oktober 2006 om 13:10:
die natasia is egt de vreselijkste schreeuwende krijsende lompe zeikende betweterig maar ozo domme vieze dikke hoer die ik ooit op tv heb gezien.

druk je het nog aardig uit ;)
Waarschuw beheerder
Die Natasia is echt stom wijf, irriteer me aan haar als ik naar het programma kijk! ieuwwwww

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 19:31:
Ik had me al meteen op brian gestort.

ja precies!!
Die natasia vond ik in het begin nog wel leuk.. maar nu begint ze aardig me strot uit te komen :frusty:

Waarschuw beheerder
Brian!

eiglk echt een zinloos programma, maar toch wel leuk om te volgen
Waarschuw beheerder
programma kijk ik niet maar lol hebben we er wel gehad van het weekend in de tuin :D

http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/regionaal/gooivechtstreek/article997227.ece

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op maandag 9 oktober 2006 om 22:29:
programma kijk ik niet maar lol hebben we er wel gehad van het weekend in de tuin

:lol: had het al gelezen :D
Wel kut van die hoge boete zeg ;)
Waarschuw beheerder
ja mooi he voor 2,5 euro zoveel lol gehad

hadden ook camera bij ons met een duidelijk filmpje van 16 sec dat we de tuin in rennen die ligt nu bij rtl4

:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 9 oktober 2006 om 16:32:
die natasia is egt de vreselijkste schreeuwende krijsende lompe zeikende betweterig maar ozo domme vieze dikke hoer die ik ooit op tv heb gezien

Amen!
Waarschuw beheerder
die nena is misschien dom maar die zegt het ook gewoon!
terwijl die natasia echt wel 10000x dommer is! jezus wat een lompe drol is dat zeg!!! ze probeerd slim over te komen maar dat is ze zeker niet!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:12:
die nena is misschien dom maar die zegt het ook gewoon!
terwijl die natasia echt wel 10000x dommer is! jezus wat een lompe drol is dat zeg!!! ze probeerd slim over te komen maar dat is ze zeker niet!!!

yeahhh idd.. Mocht die natasia winnen, wat ik me niet voor kan stellen. Dan steek ik dat huis meteen in de fik met haar erbij.
Waarschuw beheerder
jah ze wint toch nooit ze gaat er als eerste uit! dat wijf is niet wijs joh! wat een mafkees terwijl die man van haar me wel lief leek! die zal ook wel blij zijn dat ze ff opgerot is!

Waarschuw beheerder
Vond het een goede stunt (Y)

Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op maandag 9 oktober 2006 om 22:49:
hadden ook camera bij ons met een duidelijk filmpje van 16 sec dat we de tuin in rennen die ligt nu bij rtl4

Hebben jullie der nog wat voor gehad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:13:
Hebben jullie der nog wat voor gehad?

jah idd :P
Waarschuw beheerder
Die natasia moet echt der smoel houden!!! :rot: iemand nog een stukje ducktape?
Waarschuw beheerder
mocht je je vervelen..

je ken het live volgen..

http://www.talpa.tv/degoudenkooi/
Waarschuw beheerder
de uitkering van Natasia is stop gezet :roflol:

en zo hoort het (y)
Waarschuw beheerder
echt waar ?
hoezo dan...
Waarschuw beheerder
als het goed is word het fimpje vanavond bij rtl boulevard uitgezonden het begint om half 7

ben benieuwd :D:D

hebben iniedergeval alle kranten gehaald wat dus niet mocht van de regie die er bij stonden toen we een bekeuring kregen

moest stil gehouden worden :D

dan maar zelf naar de kranten sturen :D
Waarschuw beheerder
heb je er geld voor gehad ??

Waarschuw beheerder
heb t voor t eerst gezien op tv net.. heb t 15min volgehouden..

gejank om een hondje.. waar gaat t over..
Wij hebben net ook weer gekeken hier!

Van dat hondje is logisch, het is inderdaad niet eerlijk tegenover de rest want dan wil iedereen wel een beessie d'rbij. En als die hond er niet in zit gaat Nena hem missen en daardoor misschien eerder weg (jaja die Bart denk dus wel na).

Maar jezus wat ging die Natasia/Natascha weer tekeer zeg, dat wijf maakt zichzelf echt belachelijk! Met d'r psychologische bullshit! En dan zeggen dat Stefan een moeilijke is, nou sorry maar die lijkt het met iedereen prima te kunnen vinden... (tot nu toe).

Mijn man zei net dat die Natasia/Natascha volgens hem ontsnapt is uit een TBS-kliniek en nog geen 5 minuten daarna zei ze tegen die gasten daar dat ze haar niet uit het gesticht geplukt hadden! (ze heeft dus zelf ook wel door dat ze achterlijk doet?!?!)
Waarschuw beheerder
ALMERE/LELYSTAD - De gemeente Almere stopt de bijstandsuitkering van de Almeerse Gouden Kooi-bewoonster Natasia, zolang de vrouw meedoet aan dit Talpa-programma.

Dat heeft een woordvoerder van de gemeente verklaard. Natasia ontvangt een uitkering, zo is gebleken. Volgens de wetgeving moet de ontvanger moeite doen om een baan te vinden. Dat is nu niet mogelijk omdat ze de villa in Eemnes, waar de 'gouden kooi' staat, contractueel niet kan verlaten. Dat mag wel, maar dat gaat haar geld kosten. Daarnaast zal haar uitkering binnenkort worden bevroren omdat de Almeerse momenteel niet in haar woonplaats verblijft. Dat is volgens de gemeente een voorwaarde om bijstand te ontvangen.

De 32-jarige Natasia zorgde voor veel opschudding omdat ze haar twee kinderen van 6 en 9 jaar had verlaten voor wellicht een periode van een jaar of langer. Jeugdzorg houdt het gezin in de gaten om te zien hoe ze de afwezigheid van hun moeder verwerken.

De echtgenoot van deelneemster Angelique gaat het Bureau Jeugdzorg Flevoland aanklagen. De man, T. Tilstra uit Lelystad, is woedend over de controle die Jeugdzorg wil hebben op de drie meisjes van 16, 15 en 13 jaar uit dit gezin. Hij wilde niet ingaan op het feit dat een van zijn dochters vrijwillig ondersteuning van Jeugdzorg krijgt. Jeugdzorg vindt, na een bezoek aan het gezin, dat de kinderen goed worden verzorgd. Ook hier worden, net als bij Natasia, de effecten voor de kinderen op de lange termijn gevolgd.

Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa te komen. Ze namen een duik in het zwembad.
Zet die bijstand inderdaad maar stil, als je zo ff 10.000 euro op kan hoesten om aan dit programma deel te mogen nemen dan denk ik dat je die bijstand niet erg hard nodig hebt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Veelste hoog bigbrothergehalte (N)
Waarschuw beheerder
het word ook zo saai gebracht!
pfff
Waarschuw beheerder
Slaap kindje slaap....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op dinsdag 10 oktober 2006 om 20:25:
Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa te komen. Ze namen een duik in het zwembad

ik ben wel in voor een feestje:)

tape ik meteen die smoel van die natasia dicht!!!

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Wat een zuigprogramma. Scheelt dat ik dat vind van de meeste reallife programma's en bij Big Brother 1 al ben afgehaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HouseCat op woensdag 11 oktober 2006 om 11:05:
tape ik meteen die smoel van die natasia dicht!!!

wat een *(#&$(*QW&# wijf is dat :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op woensdag 11 oktober 2006 om 13:24:
wat een *(#&$(*QW&# wijf is dat

Ik weet niet wat t betekent maar ik sluit me er volledig bij aan vermoed ik!! :lol:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt teveel op programma's als big brother

:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 19:51:
lijkt teveel op programma's als big brother

:no: Dit is heel anders..
Mensen moeten misschien wel 3 jaar in dat huis zitten om het huis te krijgen en dat geld...
Dit is niet iets waar mensen uitgestemd worden, hier worden ze er uitgetreiterd, en dat is juist het leuke ervan 8)
Maar het pleit wel voor haar dat ze niet inging op dat aanbod van de playboy vind ik.
Al begreep ze misschien niet dat ook ZIJ geld kreeg en dat niet alles naar het goede doel zou gaan... :P

Waarschuw beheerder
stom stuk :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 19:53:
juist het leuke ervan

nou leuk, 3 jaar naar dezelfde mensen kijken die geen reet uitvoeren, pff
Waarschuw beheerder
"Weet ik veel..." :p
Waarschuw beheerder
... mss komt Nena wel in de Playboy ... vond haar wel lache: krijgt ze telefoontje van de Playboy, vragen andere bewoners wat haar is voorgesteld zegt ze iets van "Ik weet niet, een hoop blabla" :9

Natasia is idd echt geschift ... en idd, gooi die uitkering maar dicht als ze toch zo even 10.000 € kan ophoesten :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op maandag 9 oktober 2006 om 22:29:
programma kijk ik niet maar lol hebben we er wel gehad van het weekend in de tuin

http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/regionaal/gooivechtstreek/article997227.ece

DAMNS ik heb er niks van gezien heb je er nog een linkie ofzo van?? of filmpie?/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 11 oktober 2006 om 20:11:
die Nena heeft echt het IQ van een plak ontbijtkoek

je ken niet alles hebben, ze heeft alleen "the looks"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het echt zo'n programma dat iedereen voor 2 maanden leuk vind en na die 2 maanden niemand er meer naar omkijkt...
te veel maffe mensen zitten er ook in, te veel arrogantie en die nena is gewoon dom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HouseCat op donderdag 12 oktober 2006 om 14:59:
je ken niet alles hebben, ze heeft alleen "the looks"

klopt vanaf haar kin naar beneden is het mooi :)
die misselijk gebleekte tanden, en dan haar accent :/ maken dat het koppie toch echt minder is...althans dat is mijn mening