Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 367260x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 07:57:
Uitspraak van Motherflocker! op dinsdag 8 januari 2008 om 23:47:
Naar mijn weten ligt utrecht nog steeds niet in het westen, maar in het midden van Nederland. Zegt weer genoeg over de kennis in het Noorden

is precies hetzelfde als groningen vergelijken met twente en overijsel.. dat is namelijk ook geen noorden maar oosten

Ze dragen allemaal klompen 1 pot nat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!PAUL!! op woensdag 9 januari 2008 om 20:39:
eigenlijk speelt ze het heel goed

ajaa die zijn aan elkaar gewaagd.(y)

Uitspraak van Vleestor op woensdag 9 januari 2008 om 19:54:
ze worden langzaam allemaal gek

ja waarom eigenlijk:S. Mensen maken nooit wat mee man. kennen nergens tege

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lieke loopt alleen maar weg van m
vindt je het gek dat huub dan zo reageerd...
zelfs de simpelste vraag vertikt die bodyguard om te antwoorden
Huub > Lieke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 januari 2008 om 21:14:
vindt je het gek dat huub dan zo reageerd...

Kommeuuhhh Neem je ons nou in t bootje? Volgens mij ben je tussen wal en schip gevallen ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
Huub is de controle over lieke kwijt..en dat heeft hij niet graag, macht is het enige wat voor hem telt
Als lieke zo standvastig blijft denk ik wel dat huub een keer helemaal doordraaid (nogmeer als nu) en als hij haar dan slaat ofzo MOET hij eruit ( :cheer: ) ik vind het zo'n zoals lieke zegt "klein mannetje"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van $asje op woensdag 9 januari 2008 om 21:28:
Kommeuuhhh Neem je ons nou in t bootje? Volgens mij ben je tussen wal en schip gevallen ofzo

??
Waarschuw beheerder
jaaajaa, beetje schoon schip maken met die vraagtekens. nou echt niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHARONA* op woensdag 9 januari 2008 om 21:32:
Huub is de controle over lieke kwijt..en dat heeft hij niet graag

idd, ik vind dat Lieke het echt goed doet!

Uitspraak van (K)IREENTJE(K) op woensdag 9 januari 2008 om 20:49:
Ik ben nu voor Lieke!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHARONA* op woensdag 9 januari 2008 om 21:32:
Huub is de controle over lieke kwijt..en dat heeft hij niet graag,

en dat geeft meneer zelf ook toe
hij is gewoon tot over zijn oren verliefd op dr
en is (nu die dr kwijt is) pas gaan beseffen WAT ie kwijt is
meneer mag zich een slag in de ronde neuken en mevrouw
moet heilig op de bank blijven zitten breien
zo werkt et (gelukkig) nie!!!
en nu laat ze hem flink voelen want zij al die tijd heeft moeten
voelen
en ik vind et donders knap van dr want ze stond er eerst echt
helemaal alleen voor toen ze huub dumpte
lieke laat gewoon zien dat ze een sterke vrouw is :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Brian :respect: bradda

Waarschuw beheerder
Ik ga hem winnen let maar op, ik ga er binnenkort in heb net 10.000 euro neer geteld.

Brain krijgt 170.000 euro mee maar dan moet ie wel een vinger bij Fries in ze kont dauwen. Dan wordt ie gediskwalificeerd en dan mag ik erin. En binnen een dag is de villa voor mij!

Zo simpel om te winnen voor mike neem ik een lekker shotje mee die ik netjes buiten de poort leg.

Voor jaap bestel ik 215 shoarmaschotels die vreet zich dood.

Ik laat Hedda een likje doen bij Lieke waardoor die kabouter ontploft en wegens het neer steken van Lieke de kooi moet verlaten. Lieke verlaat de kooi zelf want ze gaat zelf die ambulance in.

Amanda laat ik me ongeschoren ster zien. Oja en ik kom 's nachts gewoon claire over claire uhh klaar over claire! Het is zo simpel, ik verkoop gelijk die villa en ga met de boys uit lombok,Geina in Thailand wonen hoppaaa!

Waarschuw beheerder
donateur
Zou mooi zijn als ze nou eens 2 fucking geile wijven erin gooien en er een groepsex onstaaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 21:59:
Zou mooi zijn als ze nou eens 2 fucking geile wijven erin gooien en er een groepsex onstaaat

Vindt het leuker als er iemand in komt die gelijk brain,huub en jaapie en mesje in buikje plant dat is het betere werk en eens wat anders.

Jankende moeders, familie etc..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 22:05:
Vindt het leuker als er iemand in komt die gelijk brain,huub en jaapie en mesje in buikje plant dat is het betere werk en eens wat anders.

:lol: daar zit zeker wat in mag ik die gelukkiger zijn dan die na binne mag :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 22:08:
Uitspraak van Ravanelli 1978 op woensdag 9 januari 2008 om 22:05:

daar zit zeker wat in mag ik die gelukkiger zijn dan die na binne mag

Alleen als je mij ook meeneemt naar Thailand hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *..mirjam..* op woensdag 9 januari 2008 om 21:48:

Hij is niet soeps kwijt hoor pffffff!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 22:11:
Alleen als je mij ook meeneemt naar Thailand hahahaha

Jou neem ik dan mee naar thailand

Waarschuw beheerder
huub kan gewoon niet tegen een afwijzing.. zn zogenaamde ego is aangetast

hij krijgt niet wat ie wil en dan gaat ie zich zo gedragen.. opzich wel herkenbaar voor sommige mensen denk ik
Waarschuw beheerder
hij heeft gelijk het is gwn een stiekem sletjeee..vieze schoonmaakhoertjee was ut door hem is zei erin gekome dus ze mot de ff gedeisd houd anders opk*nkere :D

Waarschuw beheerder
gelul, niemand hoeft zich zo te laten behandelen.. en helemaal niet door zo'n 1e klas hondelul... tis gewoon een dikke sjap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 22:41:
gelul, niemand hoeft zich zo te laten behandelen.. en helemaal niet door zo'n 1e klas hondelul... tis gewoon een dikke sjap

ze vraag erom om zo behandeld te worde hij is nog rustig..hij mot de gewoon verzuipen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Al~Pacino met jou kan ik praten (Y)
Waarschuw beheerder
Ja toch die wijve denke dat alles kunne maken

Ze hebbe maar 1 recht en dat is de aanrecht

en verder bekkies dicht houde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vrouwen....
Kip
Bier
Wiet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 23:01:
moeten ze met alle vrouwen doen...

NEE NIE alle anders kunne wij nie neuken :D heb geen zin om homo te worden :D
Waarschuw beheerder
kga het steeds minder leuk vinde :/ paar weken geleden was het nog wel leuk om elke dag te volgen, tis nu steeds een beetje hetzelfde, om de week een nieuwe gastspeler, ruzie, en weg gastspeler blabla.. ze worden te veel gepushed door de redactie. laatst ook toch met die streamlock :S huub ging ze mond voorbij praten over beloningen die ze krijgen als ze opdrachten uitvoeren :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een en al neppe shit
Wanneer stopt 't nou is :D
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
{argument 'id' ontbreekt} \o/

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 januari 2008 om 00:13:
Een en al neppe shit
Wanneer stopt 't nou is :D

nouja nu er mensen uit gaan komen er niet nieuwe bij,ja gasten maar die hebben niks met het spel zelf te maken =)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 23:04:
NEE NIE alle anders kunne wij nie neuken heb geen zin om homo te worden

haha ik had zo gehoopt dat je dr in zou trappen :p

Waarschuw beheerder
vrouwe haters ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gaby :bye:

Waarschuw beheerder
:bye: schattie !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *..mirjam..* op woensdag 9 januari 2008 om 21:48:
en dat geeft meneer zelf ook toe
hij is gewoon tot over zijn oren verliefd op dr
meneer mag zich een slag in de ronde neuken en mevrouw
moet heilig op de bank blijven zitten breien
zo werkt et (gelukkig) nie!!!
en nu laat ze hem flink voelen want zij al die tijd heeft moeten
voelen
en ik vind et donders knap van dr want ze stond er eerst echt
helemaal alleen voor toen ze huub dumpte
lieke laat gewoon zien dat ze een sterke vrouw is

whajoo, gewoon 3 minuten serieus verhaal over gouden kooi typen :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 januari 2008 om 00:13:
Wanneer stopt 't nou is

Als jij stopt met kijke :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
vind t vrij lame dat er nu weer iemand is bijgekomen.
Waarschuw beheerder
nog gekkigheid in de kooi of wt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op donderdag 10 januari 2008 om 11:00:
nog gekkigheid in de kooi of wt?

:bye: Niet veel bijzonders.. Huub en lieke die ruzie maken :gaap:
Waarschuw beheerder
haha, dat is niet nieuws he gridje haha :d :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 10 januari 2008 om 11:03:
haha, dat is niet nieuws he gridje haha

Nee niet echt :9 Maar meer gebeurd er ook niet daar
Waarschuw beheerder
altijd wel leuk om te zien. heb je videootje van uitgrid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $asje op donderdag 10 januari 2008 om 11:09:
altijd wel leuk om te zien. heb je videootje van uitgrid?

van huub en lieke die ruzie hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 10 januari 2008 om 11:03:
haha, dat is niet nieuws he gridje haha

Eyz ik ben trouwens een nieuw wachtwoord aan het oefenen.

Bestaat uit 14 karakters. 9 letters en 5 cijfers. Steeds om en om

bv

J0h3enj3aU2y1dR

Kan hem nu vrij snel al jwt
Waarschuw beheerder
haha duss :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op donderdag 10 januari 2008 om 11:14:
Eyz ik ben trouwens een nieuw wachtwoord aan het oefenen.

Bestaat uit 14 karakters. 9 letters en 5 cijfers. Steeds om en om

bv

J0h3enj3aU2y1dR

Kan hem nu vrij snel al jwt

:D

heb je het al in de bieb laten zien aan anderen?

ik laatst hele bieb om me heen, mijn snelle wachtwoord invullen ging als een lopend vuurtje jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $asje op donderdag 10 januari 2008 om 11:09:
heb je videootje van uitgrid?

Nou hier lieke en huub
{argument 'id' ontbreekt}

nou veel kijk plezier :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op donderdag 10 januari 2008 om 11:14:
J0h3enj3aU2y1dR

wat goed zeg:D Ik heb nu die $ al in me naam.