Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 367130x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
joooooooooooooow al pacino lang nie gezien:D

he is jaap er nou uit of wat??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op woensdag 9 januari 2008 om 14:52:
joooooooooooooow al pacino lang nie gezien

Haaaaaai schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

zeker lang geleden hehe hoe ist nou met je :lief:

beste wensen nog he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 14:30:
Dat mag je zelf wete

das aardig van je

Uitspraak van Uitgrid! op woensdag 9 januari 2008 om 14:47:
Nou dan gaan we daar binnenkort maar eens mee beginnen

naakt en met klompen aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 13:14:
heb je je daar al voor opgegeven?

ploertendoder ligt al klaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 14:54:
beste wensen nog he

nee dat doen we nie meer he na 6-01;)

Maar ja alles goed hier hoor:D

Uitspraak van Uitgrid! op woensdag 9 januari 2008 om 14:53:
Nee hoor

oow gelukkig:D ben ik net 2 dagen verslaafd krijg je dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op woensdag 9 januari 2008 om 14:59:
Maar ja alles goed hier hoor

Gelukkig maar hehe..afgelope keer zat ik je nog te zoeke joh in vechtsebanen ik vroeg aan clairtjee waar is ze nou heb de tijdje nie gezien maar kon je nergens vinden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 14:55:
ploertendoder ligt al klaar

ben trots op je
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 15:01:
Gelukkig maar hehe..afgelope keer zat ik je nog te zoeke joh in vechtsebanen ik vroeg aan clairtjee waar is ze nou heb de tijdje nie gezien maar kon je nergens vinden

oow jammer! zag graffie en raimond wel!

Waarschuw beheerder
5 maanden terug, deze topic leuker...

Waarschuw beheerder
donateur
beste wensen nog he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 17:45:
beste wensen nog he

jij ook he

Waarschuw beheerder
love is in the air

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uitgrid! op woensdag 9 januari 2008 om 18:11:
jij ook he

eyyzz.. :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
er zouden toch geen nieuwe bewoners inkomen? wat doet die claire nu ineens dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 18:26:
eyyzz..

Uitspraak van die rooie uit gestel op woensdag 9 januari 2008 om 18:16:
thnx je wel lieffiee van me

(L)

Uitspraak van Alex S op woensdag 9 januari 2008 om 18:41:
er zouden toch geen nieuwe bewoners inkomen? wat doet die claire nu ineens dan?

Gastrolspeler
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uitgrid! op woensdag 9 januari 2008 om 19:01:
Gastrolspele

nee....ze staat er als echte speler!
Waarschuw beheerder
IPV Dennis volgens mij, hij is er uitgestuurd en niet gestemd dus zou er een nieuwe ipv hem komen....
Waarschuw beheerder
Ohja ik zie het nu ook pas! ik denk het dan ook ja.. vaag ik dacht ook dat er helemaal niemand meer in kwam!
Waarschuw beheerder
ja is ipv dennis. die heeft een camara gesloopt hadden ze wss geen verzekering voor genomen. In tegenstelling de 9 glazendeuren die door Brian vernaggeld zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alex S op woensdag 9 januari 2008 om 19:15:
nee....ze staat er als echte speler!

idd want op de site van de gouden kooi staat ze ook gewoon als speler tussen de andere foto's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $asje op woensdag 9 januari 2008 om 19:24:
ja is ipv dennis. die heeft een camara gesloopt hadden ze wss geen verzekering voor genomen. In tegenstelling de 9 glazendeuren die door Brian vernaggeld zijn

Oh op die fiets
Waarschuw beheerder
kutnaam trouwens.. :rot: :rot: :rot:
Uitspraak van $asje op woensdag 9 januari 2008 om 19:28:
claire

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha huub met een soa test!

Waarschuw beheerder
Claire wie da dan :/

Waarschuw beheerder
hahah ja vieze huub
Waarschuw beheerder
Oh lieke leip wijf geen antwoord geven enz als huub praat en dan noemt ze huub een klein kind!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lieke :dood:

Waarschuw beheerder
k hou van lieke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 19:48:
k hou van lieke

pff ik niet..
Oh al dat geschreeuw daar in dat huis ik zou echt gek worden :|
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
ze worden langzaam allemaal gek

Waarschuw beheerder
ja ik zou ook gek worde daar

maar huub is de gene die het uitlokt de nerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 19:55:
maar huub is de gene die het uitlokt de nerd

Ja dat is ook zo mag ze allebei niet meer!

die dj Quinten is echt lief staat ie daar met een grote bos bloemen :)

Waarschuw beheerder
Denk dat Brain het gaat winnen die para brother

Waarschuw beheerder
ik denk dat die dj gewoon flink geld krijgt om een beetje te stoke daaro ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 20:12:
ik denk dat die dj gewoon flink geld krijgt om een beetje te stoke daaro

zonder dj lukt dat ook wel aardig hoor;)
Waarschuw beheerder
geweldig die huub:D
hij moet zich zelf alleen niet gaan verliezen.
maar bij de les blijven.
die slieko is echt zoooow gehaaid hoop dat ze er snel uit gaat met een trauma!!!

Waarschuw beheerder
kijk hoe die tege der doet vind het niet echt een man als i zich zo gedraagt
Waarschuw beheerder
why not...?
mensen die zo achterbaks zijn verdienen dat:D
eigenlijk speelt ze het heel goed, helemaal de manier hoe ze er in is gekomen.
maar toch:@
Waarschuw beheerder
Ik vind dat Huub zich echt voor lul zet, hij blijft als een hondje achter die lieke aangaan, uit is uit, lieke mag blij zijn dat ze niet meer t bed moet delen met die veizerik, wat een vervelende vieze etter vind ik die huub nu, ik zou m zo in mekaar slaan, dat schreeuwen en likken aan me gezicht BAH!! Klojo!!
Lieke wil gewoon met rust gelaten worden, zij heeft ook veel narigheid mee gemaakt, iederene in dat huis was close met die dan weer met die, die was niet goed enz...
Ik ben nu voor Lieke!:D Huub valt haar toch niet zo lastig!! woef woef!!
ga lekker je hoertjes lastig vallen!!