Partyflock

Forumonderwerp · 887020

Waarschuw beheerder
JERUZALEM - De Israëlische regering heeft woensdag besloten reservisten op te roepen in verband met de crisis in het noorden van het land. De stap wijst erop dat het land zich voorbereid op een grootschalige militaire campagne in Libanon om twee door de sjiitische Hezbollah-beweging gevangen soldaten te bevrijden, meldde de Israëlische zender Channel 10.

Volgens het televisiestation gaat het in eerste instantie om een reserve infanteriedivisie. De eenheid wordt vermoedelijk naar het noorden van Israël gedirigeerd. Israëlische grondtroepen zijn al op Libanees grondgebied actief om de twee ontvoerde militairen te zoeken.

De melding van de gevangenneming kwam nadat Israëlische gevechtsvliegtuigen en artillerie-eenheden stellingen van de guerrillabeweging onder vuur hadden genomen.

Dat was een vergeldingsactie voor raketbeschietingen, waarbij vier Israëliërs gewond raakten. Legerfunctionarissen konden de gevangenneming van de militairen niet bevestigen, maar zeiden de claim van Hezbollah wel serieus te nemen.

De aanvallen van Hezbollah op Israël hebben zeker zeven Israëlische levens geëist. Dat meldde het Britse persbureau Reuters op basis van de Arabische nieuwszender al-Jazeera.

De Israëlische premier Olmert heeft de leider van de Hezbollah-beweging wraak gezworen.
Premier Ehud Olmert sprak woensdag van een „oorlogsdaad” van Libanon. Jeruzalem houdt Beiroet volledig verantwoordelijk voor de actie van Hezbollah. De groepering zou van het centrale gezag volledig de vrije hand krijgen om acties uit te voeren tegen Israël.

on: http://www.telegraaf.nl/buitenland/46315891/Israël_roept_reservisten_op.html

Waarschuw beheerder
of iemand die eindelijk zijn uitlaatklep heeft gevonden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 10:35:
en de gevangenissen...90% zit daar zonder vorm van proces al jaren vast

bron?
op basis van wat ? omdat ze stenen hebben gegooid zeker ??

kan je ook iemand de schedel mee ingooien
wapens smokkelen ? hoe kom jij erbij dat mensen in de gaza strook wapens hebben

nu kom je echt dom over...de palestijnse strijders gooien zeker met stenen naar de israelische soldaten en die raketten die werden afgevuurd op sderoth en ashkelon kwamen zomaar vanuit de hemel :frusty:

als jij dat wil geloven prima...maar iedereen die zich er een beetje in verdiept weet gewoon dat daar dingen gebeuren die totaal onmenselijk zijn..

zwaard snijdt aan beide kanten

begin maar eens met uit te zoeken wat voor een aardig mens die sharon was die heeft meer bloed aan zn handen dan alle palestijnen bij elkaar

alleen het laten gebeuren van het bloedbad door christelijke milities in libanon reken ik hem aan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 10:56:
kattivo is gewoon of palestijn, of een linkse extreemist

kattivo is best goed op forums hoor, die komt tenminste nog met bronnen en zo ipv dat doelloze gejammer(Y)

Waarschuw beheerder
dat zal wel, alleen is hij mij wat te fanatiek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 10:55:
oke, overtuig me maar en ik kijk niet op dat soort sites die jij daarnet opnoemt (anti wazi)

Dit gaat te ver. Als je zelfs niet gelooft dat mensen zomaar worden afgeschoten en gemarteld dan heb ik niet eens zin om erop in te gaan. Dit is algemeen bekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 10:37:
Kut palestijnen
Kut joden

en als het nou ook nog es ergens om ging.. achterlijke lui

het gaat om heeeeel veel juist, voor hen... alleen ik heb ook dat gevoel van: wat maakt t ook uit :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 11:01:
Dit is algemeen bekend.

aha drogreden! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou kattivo, lang en duidelijke opsomming (Y)

en die cijfers vind ik wel geloofwaardig

israel's tactiek is de bevolking van de gaza te laten lijden voor wat de strijders doen omdat ze die strijders steunen

maar nu nog effe die bron over martelen en doden in gevangenissen
Waarschuw beheerder
Lees het stukje tekst maar dat ik geplaats heb van de Internatioanl Press Centre.

In een ding geef ik je gelijk. Al die journalisten, studenten, docenten, medici, zakenmensen, kinderen en dieren zijn idd door precisieaanvallen om het leven gekomen. Het is gewoon strategisch.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 11:01:
Als je zelfs niet gelooft dat mensen zomaar worden afgeschoten en gemarteld dan heb ik niet eens zin om erop in te gaan. Dit is algemeen bekend.

in gevangenissen heb ik het over

op straat is iedereen vogelvrij in de gaza

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 00:16:
haha het is nep man!

het is juist goed omdat het symbolisch is.

Ja, een symbool? Verdichting van een begrip? Ja?
Dat die afbeelding nep is doet niks af aan de achterliggende gedachte en als jij dat niet snapt ben je ook de slimste niet.... Die andere afbeeldingen zijn niet nep en zo liggen de feiten! Kinderen opvoeden met haat.

En wat als in een spotprent een moslimterrorist aan de hemelpoort komt en te horen krijgt dat de maagden op zijn??
Dan kan dat niet zeker? hahahaha

En ja, mensen die zich in bussen op blazen zijn terroristen (n)

Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 10:54:
PNIC: 4242 Killed People, 793 were Children, and 46068 Wounded since the Beginning of Al-Aqsa uprising

Kinderen dood, goh hoe zal het komen :S

[img width=525 height=400]http://www.worldpicturenews.com/web/ImageLoader.aspx?id=161643&context=custom&type=portfolio[/img]
Niet schieten, dit is alleen symbolisch!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 11:04:
Al die journalisten, studenten, docenten, medici, zakenmensen, kinderen en dieren zijn idd door precisieaanvallen om het leven gekomen. Het is gewoon strategisch

israel liegt er niet om als het menis voor hun is

blijkt toch wel weer van het onvermogen van hun "precisie" wapens

maar over die kinderen waar ik me altijd zo kwaad om maak is dat hamasleden hun zaken doen in de buurt van vrouwen en kinderen en daarmee ze eigenlijk al een menselijk schild trachten te maken.....ze weten dat ze doelwit zijn voor raketaanvallen

kinderen en oorlog (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:03:
aha drogreden!

Ik vind niet dat je over zulke zaken moet gaan discussieren. Daarmee ga je terug naar het begin van de discussie, waar je je afvraagt of er daadwerkelijk een probleem is. Ik dacht dat het opsluiten en martelen van mensen zonder proeces een gegeven was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:08:
Kinderen dood, goh hoe zal het komen

vertel

Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 11:04:
maar nu nog effe die bron over martelen en doden in gevangenissen

http://www.countercurrents.org/pa-hassan030106.htm

Volgens Barghouti heeft de helft van alle Palestijnse mannen al in de gevangenis gezeten, en daar is geen proces voor nodig.

Amnesty International heeft zijn handen er ook aan vol.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 11:12:
Ik dacht dat het opsluiten en martelen van mensen zonder proeces een gegeven was.

niet bij mij :no:

wel mensen opsluiten zonder proces...dat is dat administratief opsluiten

belachelijk vind ik dat (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 10:58:
nu kom je echt dom over...de palestijnse strijders gooien zeker met stenen naar de israelische soldaten en die raketten die werden afgevuurd op sderoth en ashkelon kwamen zomaar vanuit de hemel :frusty:

niet vanuit de gaza strook hoor ;) en trouwens...beelden en bron van de raket aanvallen ? oh ja dan zie je een ingestort huisje en er wordt amper iemand met die dingen geraakt...wel een beetje raar allemaal...

propaganda misschien ? een reden om de gaza weer es binnen te vallen

Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 10:58:
kan je ook iemand de schedel mee ingooien

er zijn mensen doodgeslagen (bv een blinde gehandicapte vrouw van 68 omdat ze werd verdacht van terrorisme)
en zo zijn er vele verhalen...en dan ken je wel weer gaan jammeren om een bron, ik zou zeggen loop de bibliotheek in een leen eens een hele serie boeken...bronnen zat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 11:17:
http://www.countercurrents.org/pa-hassan030106.htm

Wat er staat komt wel redelijk overheen wat je zou kunnen verwachten eigenlijk

Kan niet zeggen dat het niet zo is want als ik informatie van een vermoedelijke terrorist zou willen zou ik hem ook net zolang pijnigen tot ie zich overgeeft

heb ook nooit gezegd dat israel zo heilig is bye the way

Waarschuw beheerder
Parijs veroordeelt aanval op Libanon

Frankrijk heeft donderdag de Israëlische aanvallen op Libanon scherp veroordeeld. Minister van Buitenlandse Zaken Philippe Douste-Blazy zei dat er onder meer "de luchthaven van een volkomen soevereine staat, een vriend van Frankrijk, is gebombardeerd". Het is een buitensporige daad van oorlog, aldus de bewindsman.

Moskou veroordeelt de Israëlische aanvallen op burgerdoelen, "de civiele infrastructuur" in Libanon en in de Gazastrook, zo liet een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag weten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 10:59:
kattivo is best goed op forums hoor, die komt tenminste nog met bronnen en zo ipv dat doelloze gejammer(Y)

en dat zeg jij...man je weet nie eens waar je over lult...ik volg het al jaren en ken de hele geschiedenis...dan heb ik geen zin om iemand die zomaar wat loopt te roepen van bronnen te voorzien...

zoek en gij zult vinden :beer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 11:26:
Kan niet zeggen dat het niet zo is want als ik informatie van een vermoedelijke terrorist zou willen zou ik hem ook net zolang pijnigen tot ie zich overgeeft

Dan is dus 50 % van de Palestijnen een terrorist. ;)

Het gaat niet om terroristen maar om het systematisch vernederen van de gehele bevolking. Er zitten ook kinderen, vrouwen, bejaarden, journalisten, docenten ect in de gevangenis. Het gaat echt niet meer om terroristen. Terroristen maken dezelfde einde als onze terroristen 60 jaar geleden... in de duinen. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:24:
niet vanuit de gaza strook hoor en trouwens...beelden en bron van de raket aanvallen ? oh ja dan zie je een ingestort huisje en er wordt amper iemand met die dingen geraakt...wel een beetje raar allemaal...

[img width=30 height=17 cacheid=00003482000066bb7ac79d6b1a017d6862]http://images.fok.nl/s/bonk.gif[/img]

propaganda misschien ? een reden om de gaza weer es binnen te vallen

hamas geeft gewoon toe dat ze die israelier hebben en laten op HUN propaganda beelden laten ze trots die quasam2 raketten lanceren op zuid israel......door wie ben jij geindoctrineert

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn mensen doodgeslagen (bv een blinde gehandicapte vrouw van 68 omdat ze werd verdacht van terrorisme)

ik zeg ook niet dat er geen randdebielen in het israelische leger zitten maar jij kijkt alles wel erg eenzijdig

Waarschuw beheerder
ga maar eens zoeken op google...aanslag op joodse diplomaat in 1982 en gevolgen daarvan

en kijk eens naar de situatie van nu...eng veel vergelijkingen eh...en toen zat de mossad erachter die tot aan de hoogste regionen was geinfiltreerd in de organisatie van abu nidal, die de aanslag hebben gepleegd

nou ja misschien heb ik wel een zonnebril op maar israel heeft al meermalen bewezen hoe verschikkelijk achterbaks ze zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:28:
en dat zeg jij...man je weet nie eens waar je over lult...ik volg het al jaren en ken de hele geschiedenis...dan heb ik geen zin om iemand die zomaar wat loopt te roepen van bronnen te voorzien...

zoek en gij zult vinden

owww sorry owww wijze man [img width=30 height=17 cacheid=00003482000066bb7ac79d6b1a017d688c]http://images.fok.nl/s/bonk.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:36:
nou ja misschien heb ik wel een zonnebril op maar israel heeft al meermalen bewezen hoe verschikkelijk achterbaks ze zijn

dus, dat is hamas ook

jij moet net gemener zijn dan de vijand wil je winnen

meneer de google wijsheid...bij jou is een geplaatste tekst op een internetsite zeker meteen ook waarheid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 11:35:
ik zeg ook niet dat er geen randdebielen in het israelische leger zitten maar jij kijkt alles wel erg eenzijdig

ja klopt...ik heb er heel veel over gelezen, van beide kanten en ik ben tot de conclusie gekomen dat daar heel veel niet goed zit..

en mij hoor je nie zeggen dat stenen gooien goed is, dat raketten afschieten goed is...absoluut niet maar arafat was bereid bijna alles op te geven voor vrede (wat veel onvrede opleverde onderling) en zelfs dat wilden de joden niet

nou ja wat moeten die palestijnen dan wel doen om rust te krijgen ?? dit levert inderdaad niks op maar wat wel ? praten ? ik denk nie dat er ook maar 1 palestijn nog ingelooft dat er met praten iets bereikt wordt...EN TERECHT !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:40:
en zelfs dat wilden de joden niet

zionisten die rabin vermoorde inderdaad (n)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:40:
nou ja wat moeten die palestijnen dan wel doen om rust te krijgen ?? dit levert inderdaad niks op maar wat wel ? praten ? ik denk nie dat er ook maar 1 palestijn nog ingelooft dat er met praten iets bereikt wordt...EN TERECHT !

misschien geen raketten op israelische steden schieten, een partij als hamas kiezen en israelische soldaten ontvoere.... alles is actie reactie

waar ik eigenlijk meer naar benieuwd ben is die ontploffing van die granaat op het strand waar de huidige ellende eigenlijk mee begon

Waarschuw beheerder
http://www.groene.nl/1995/11_08/tempel.html

ook wel een interessant stukje...

Waarschuw beheerder
donateur
wat wil je ermee zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 11:53:
misschien geen raketten op israelische steden schieten, een partij als hamas kiezen en israelische soldaten ontvoere.... alles is actie reactie

waar ik eigenlijk meer naar benieuwd ben is die ontploffing van die granaat op het strand waar de huidige ellende eigenlijk mee begon

israel heeft zelf veroorzaakt dat hamas aan de macht kwam...vind ik :)

en nogmaals...er zijn ook joodse extremisten die zulke dingen kunnen doen, geheime diensten staan er om bekend er vooral de mossad (want die is zeer extreem rechts en zeer fanatiek) die schuwen geen aanslagen op eigen mensen om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen

dus als ik lees handgranaat hier, raketje daar dan heb ik daar wel mijn twijfels bij al zullen de palestijnen ook zeker dit soort dingen doen :)

maar in '82 is israel libanon binnengevallen doordat ze zelf een aanslag op een joodse diplomaat hebben geregeld (door de abu nidal groep die geinfiltreerd was door de mossad, daarom kon abu nidal ook zolang overleven)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 11:57:
wat wil je ermee zeggen?

dat niet alles zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:57:
israel heeft zelf veroorzaakt dat hamas aan de macht kwam...vind ik

corrupte fatah denk ..israel had zich juist teruggetrokken uit gaza
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:57:
die schuwen geen aanslagen op eigen mensen om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen

geen enkel land hoor, daarvoor zijn het geheime diensten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 11:59:
dat niet alles zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt

Dat is het ook bijna nooit he, that's life
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:04:
corrupte fatah denk ..israel had zich juist teruggetrokken uit gaza

De daden van de staat Israel zijn reden om voor een partij te kiezen die geweld niet afwijst. (zo is dat altijd gegaan in de geschiedenis) ;)

Dat Israel zich heeft teruggetrokken uit gaza zegt ook niks, de bombardementen bleven, de conroleposten bleven en voor elk huis dat in Gaza ontruimd is zijn er 100 in de westbank bijgekomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:12:
en voor elk huis dat in Gaza ontruimd is zijn er 100 in de westbank bijgekomen

daar geloof ik nou effies niks van

ik weet dat ze bij die grote kol. plaatsen extra huizen bouwen maar die vergelijking is een beetje te

De daden van de staat Israel zijn reden om voor een partij te kiezen die geweld niet afwijst. (zo is dat altijd gegaan in de geschiedenis)

true als je door wil gaan met de vicieuze cirkel

Dat Israel zich heeft teruggetrokken uit gaza zegt ook niks, de bombardementen bleven, de conroleposten bleven

geef ze dan geen reden om te blijven...door geen geweld te gebruiken zou het kostenverslindende leger geen functie meer hebben en de isr. economie kan zijn geld wel ergens anders gebruiken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 09:17:
owja...stenen gooien, wapens smokkelen, daarvoor worden die lui opgepakt hoewel ik ook wat dat er ook onschuldigen als verdachten vast zitten

stenen gooien --->>> kogels terug schieten:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:18:
geef ze dan geen reden om te blijven...door geen geweld te gebruiken zou het kostenverslindende leger geen functie meer hebben en de isr. economie kan zijn geld wel ergens anders gebruiken

Het is andersom... geef Palestijnen een reden om geen geweld te gebruiken of voor een gewelddadige partij als Hamas te kiezen.
En wat is geweld? De acties van Palestijnen zijn een muggebeet voor Israel. Die zelfgemaakte raketten waar we het over hebben zijn in de woestijn neergestort 8)

Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:18:
daar geloof ik nou effies niks van

ik weet dat ze bij die grote kol. plaatsen extra huizen bouwen maar die vergelijking is een beetje te

Hierom zijn die paar duizend buitenlanders uit gaza geevacueerd:

http://webnieuws3.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=g01gan5g

Dat geld is allemaal ten goede gekomen aan het raszuiver maken van de West Bank, en andere Palestijnse begieden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 12:26:
kogels terug schieten

ja rubberen ....een soldaat gaat toch niet zeggen van foei of teruggooien

maar al zou die wel kogels gebruiken en richten op de benen

prima...moet ze maar optieven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:30:
Die zelfgemaakte raketten waar we het over hebben zijn in de woestijn neergestort

je bedoeld die op de parkeerplaats van de stad askhelon naast een school
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:30:
Dat geld is allemaal ten goede gekomen aan het raszuiver maken van de West Bank, en andere Palestijnse begieden

wat heeft jood zijn met ras te maken :vaag:
Waarschuw beheerder
niks, raszuiver is een term die sowiezo niet klopt

laat ik het zo zeggen.. dat geld is ten goede gekomen aan het verder verjoodsen van de West Bank
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:41:
dat geld is ten goede gekomen aan het verder verjoodsen van de West Bank

achter die muur

dat geloof ik best dat ze dat doen voornamelijk rond oost jerusalem

Waarschuw beheerder
donateur
israels grootste vijand is niet hamas iran of hezbollah maar dat is demografie

die arabische israeliers maken veel meer kindjes dan joodse israeliers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:37:
rubberen ....een soldaat gaat toch niet zeggen van foei of teruggooien

stoer op kinderen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:44:
achter die muur

ervoor en erachter ;)

[img width=337 height=480]http://www.ccmep.org/2003_articles/Palestine/mapupdate.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 12:48:
stoer op kinderen

stoer van ouders om kinderen niet op school of thuis te houden ipv dodelijke spelletjes spelen met opgehitste buurtkids buiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:37:
ja rubberen ....een soldaat gaat toch niet zeggen van foei of teruggooien

maar al zou die wel kogels gebruiken en richten op de benen

prima...moet ze maar optieven

haha tuurlijk... die honderden kinderen zijn omgekomen door rubberen kogels (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
die lichtbruine kleur maar voornamelijk rond jerusalem

hoe zit dat trouwens met die defense buffer? israel en jordanie hebben toch geen troubles

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:50:
die honderden kinderen zijn omgekomen door rubberen kogels

nee door van die leuke hamasleden die gaan vergaderen en verblijven in huizen met vrouw en kids (n)

en ja, er worden ook kids doodgeschoten door van die randdebielen die er in dat isr. leger rondlopen zoals vorig jaar dat meisje van 13 die verdwaald was en werd doorzeeft door een gekke officier omdat ze een rugzak had :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:49:
stoer van ouders om kinderen niet op school of thuis te houden

haha de meeste Palestijnse kinderen kunnen niet eens naar school! En degenen de dat wel kunnen moeten oppassen dat hun schoolniet wordt platgegooid of hun docent niet wordt ageschoten (met rubbern kogels :p )

Je hebt echt geen idee he van wat daar allemaal gebeurd!

impact van bezetting op onderwijs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 12:52:
nee door van die leuke hamasleden die gaan vergaderen en verblijven in huizen met vrouw en kids

Al die honderden kinderen zijn omgekomen omdat hamas vergaderd met kinderen erbij :gaaP:

En politici verblijven vaak thuis met vrouw en kinderen. Je vindt het blijkbaar vreemder dat politici bij hun familie verblijven dan dat hun gezin wordt uitgemoord (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 12:53:
de meeste Palestijnse kinderen kunnen niet eens naar school!

dan thuishouden maar iig niet stenen gooien naar mannen met machinegeweren

ik weet dat scholen ook worden getroffen ja