Partyflock

Forumonderwerp · 887020

Waarschuw beheerder
JERUZALEM - De Israëlische regering heeft woensdag besloten reservisten op te roepen in verband met de crisis in het noorden van het land. De stap wijst erop dat het land zich voorbereid op een grootschalige militaire campagne in Libanon om twee door de sjiitische Hezbollah-beweging gevangen soldaten te bevrijden, meldde de Israëlische zender Channel 10.

Volgens het televisiestation gaat het in eerste instantie om een reserve infanteriedivisie. De eenheid wordt vermoedelijk naar het noorden van Israël gedirigeerd. Israëlische grondtroepen zijn al op Libanees grondgebied actief om de twee ontvoerde militairen te zoeken.

De melding van de gevangenneming kwam nadat Israëlische gevechtsvliegtuigen en artillerie-eenheden stellingen van de guerrillabeweging onder vuur hadden genomen.

Dat was een vergeldingsactie voor raketbeschietingen, waarbij vier Israëliërs gewond raakten. Legerfunctionarissen konden de gevangenneming van de militairen niet bevestigen, maar zeiden de claim van Hezbollah wel serieus te nemen.

De aanvallen van Hezbollah op Israël hebben zeker zeven Israëlische levens geëist. Dat meldde het Britse persbureau Reuters op basis van de Arabische nieuwszender al-Jazeera.

De Israëlische premier Olmert heeft de leider van de Hezbollah-beweging wraak gezworen.
Premier Ehud Olmert sprak woensdag van een „oorlogsdaad” van Libanon. Jeruzalem houdt Beiroet volledig verantwoordelijk voor de actie van Hezbollah. De groepering zou van het centrale gezag volledig de vrije hand krijgen om acties uit te voeren tegen Israël.

on: http://www.telegraaf.nl/buitenland/46315891/Israël_roept_reservisten_op.html

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:49:
Ok, dus de leider van de Hezbollah voelt zich onderdrukt door de Israëlisch? Geen enkele feit dat daarop wijst.

Van oorsprong wel, maar de Hezbollah heeft zichzelf overbodig gemaakt toen Israel uit zuid-Libanon vertrok.

Alleen hebben ze een andere functie gevonden en alleen maar sterker geworden als militie in plaats van verzet.

De vraag is wat haar motieven zijn om deze actie op dit moment uit te voeren

Soort buurtwacht spelen, maar dan op een grotere schaal. En Isreal rijd een tank op een mijn dus vind de Hezbollah dat ze de lijken mogen hebben om te ruilen tegen gevangenen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:53:
Hezbollah is lang geleden ontstaan. Reden hiervoor was grondgebied (onderdrukking ja). Israël heeft dit grondgebied teruggegeven. Toch is Hezbolaah na 25 jaar nog steeds actief door zoals nu enkele soldaten op Israëlisch grondgebied te doden en er twee te ontvoeren.

Mijn vraag is niet hoe Hezbollah ontstaan is. De vraag is wat haar motieven zijn om deze actie op dit moment uit te voeren.

Hezbollah is nu nog steedas actioef tegen Israel zoals Israel nog steeds actief tegen Hezbollah en Libanon is.
Er worden nog steeds Libanesen vastgehouden, gemarteld, buitenrechtelijk geexecuteerd etc.
Er worden nog steeds bommen op zuid Libanon gegooid. Er worden nog steeds aanvallen gedaan op Palwstijnse vluchtelingenkampen in Zuid Libanon.

Motieven?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 20:57:
Er worden nog steeds bommen op zuid Libanon gegooid. Er worden nog steeds aanvallen gedaan op Palwestijnse vluctelingenkampen in Zuid Libanon.

Als reactie waarop?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:55:
Nope, integendeel

Leg me dan eens uit hoe dit motief:
Net zoals er moslimshaters zijn, zijn er ook antisemieten.

Een motief is voor mensen om hun leven te geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:54:
Huhhh? Are you serious???

Dat blijkt uit het aantal Israelische doden en het aantal palestijnen dat zich opofferd om tegen hun bezetter te vechten.

Wij hadden dit nooit gepikt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:58:
Als reactie waarop?

Daarom noemen we het een conflict, omdat de reacties aan elkaar geschakeld zijn.

je kan eindeloos blijven vragen "als reactie waarop" en als je een logboek wil gaan schrijven is dat erg zinvol, maar ik denk dat je uiteindelijk het grote beeld uit het oog verliest.
Waarschuw beheerder
Als reactie waarop?

Dat doet er niet toe. Jij doet net alsof er niks aan de hand was en Hezbollah opeens uit het niets een actie uitvoerd tegen Israel.
Tussen die 2 is het nooit rustig geweest. Beide kanten voeren na de bevrijding van Libanon nog steeds acties op elkaar uit. Deze ontvoering is de zoveelste actie.

Waarschuw beheerder
Als reactie waarop?

Op acties van mensen die het onterecht vinden om op grote schaal mishandeld te worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:54:
Huhhh? Are you serious???

Ik denk dat Kattivo wel gelijk heeft!
Het westen(met Amerika voorop),helpt eerst corrupte en wreede regime's in het zadel,helpt ze handje om overeind te blijfen(natuurlijk in eigen belang,in het midden oosten vaak olie of uit strategisch belang) en als ze vervelend worden(Irak als voorbeeld),dan zal zo'n regime het weten ook.

Met alle gevolgen ,die we nu dagelijks op het nieuws voorbij zien komen.
Dus ja,dat de inwoners van die landen het westen nu niet bepaald als vriendelijk beschouwen,zou je je wat bij voor kunnen stellen,toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:51:
Wordt je tegenwoordig als moslimhater geboren?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:00:
je kan eindeloos blijven vragen "als reactie waarop" en als je een logboek wil gaan schrijven is dat erg zinvol, maar ik denk dat je uiteindelijk het grote beeld uit het oog verliest.

Hier zit heel het verhaal in... deze twee stukjes.
Het menselijk brein is als een logboek en kan je alles in schrijven. Gaat dit er van jongs af aan in, dan ga je er ook naar handelen. We worden allemaal in onze blote kont geboren! Adopteer meer eens twee kinderen als baby... 1. Israëlier en 1 Palestijn, vertel ze niks en ze zullen opgroeien als broers en vrienden. (y)

Het spijt me Air maar daarom snap jij met je profielfoto niet meer waarover het gaat. Als een kind een soldaat onder pist heeft hij later ook dat geweer vast. Hele domme afbeelding dus (n)
Jouw brein ziet schijnbaar geen oplossing, wel de haat!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:09:
Het spijt me Air maar daarom snap jij met je profielfoto niet meer waarover het gaat.

Sorry hoor, maar wat heeft mijn profielplaatje hier mee te maken? Dat jij begint over mijn profielplaatje wil zeggen dat JIJ niet meer weet waarover het gaat.

Als een kind een soldaat onder pist heeft hij later ook dat geweer vast. Hele domme afbeelding dus

1. Photoshop.
2. Hoezo heeft dat kind dan een geweer vast later??
3. Domme afbeelding? Ligt aan de manier hoe je het bekijkt.

Adopteer meer eens twee kinderen als baby... 1. Israëlier en 1 Palestijn, vertel ze niks en ze zullen opgroeien als broers en vrienden.

Ja, ok, cool, en?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:15:
Ja, ok, cool, en?

Vooroordelen, haat zaaien en oogkleppen (y)

Dat EN ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:17:
Vooroordelen, haat zaaien en oogkleppen

Dat EN

Lees naar boven, ik gebruikte dat niet als argument.
Waarschuw beheerder
vertel ze niks en ze zullen opgroeien als broers en vrienden.

Als de een zijn regering de ander zijn bevolking niet onderdrukt zullen ze dat nu ook doen.
Israeli's schieten niet op Palestijnen omdat het Palestijnen zijn en Palestijnen schieten niet op Israeli's omdat het maar Israeli's zijn. Er zit veel meer achter.
De haat komt niet uit het niets tenzij je het motief niet wilt zien (onderdrukking en bezetting).

Als een kind een soldaat onder pist heeft hij later ook dat geweer vast

wat? :vaag:

vind het wel een onschuldig plaatje, zoals die van de loop van een geweer met een knoop erin. Fuck oorlog!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:42:
Die angst is er ook onder het Israëlische volk, maar daar hoor je niemand over omdat het woord Israëlisch al vies in de mond klinkt %-)

die wordt door de eigen regering veroorzaakt niemand durft te protesteren tegen hun eigen regering want dan krijg je de mossad achter je aan...

Waarschuw beheerder
dat sommige mensen hier israel nog zitten verdedigen begrijp ik echt niet...dit land waar ze zelf hun eigen minister neerschieten om dit te gebruiken als excuus om bepaalde wijken binnen te vallen

de kranten die je leest over palestijnse opstanden enzo das propaganda zodat ze weer wat kunnen invallen legitiem...

zou me nie eens verbazen als die verdwenen soldaat gewoon een spelletje was van de mossad om weer een aantal aanvallen ongeoorloofd te mogen doen !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:18:
Lees naar boven, ik gebruikte dat niet als argument.

Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 21:19:
vind het wel een onschuldig plaatje, zoals de tank met een knoop erin. Fuck oorlog!

Ik wil er ook alleen maar mee zeggen dat men altijd maar een rechtvaardiging zoekt voor gedane zaken maar niet tot een oplossing komt.

Wie met gezicht naar het verleden staat, staat met de rug naar de toekomst. Misschien snappen jullie het dan......

Communiceren, delen en samenleven en dan komt de oplossing vanzelf. Niet gelijk de hele koek willen hebben, dan was men verder geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:24:
de kranten die je leest over palestijnse opstanden enzo das propaganda zodat ze weer wat kunnen invallen legitiem...

zou me nie eens verbazen als die verdwenen soldaat gewoon een spelletje was van de mossad om weer een aantal aanvallen ongeoorloofd te mogen doen !!

Maar wat doe jij dan?
Jij neemt dingen aan zonder over de daadwerkelijke feiten te beschikken, voor mij precies hetzelfde overigens.

Waarschuw beheerder
Het spijt me Air maar daarom snap jij met je profielfoto niet meer waarover het gaat. Als een kind een soldaat onder pist heeft hij later ook dat geweer vast. Hele domme afbeelding dus
Jouw brein ziet schijnbaar geen oplossing, wel de haat

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:25:
Ik wil er ook alleen maar mee zeggen dat men altijd maar een rechtvaardiging zoekt voor gedane zaken maar niet tot een oplossing komt.

Ben ik de enige die dat er niet in ziet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 21:19:
Als de een zijn regering de ander zijn bevolking niet onderdrukt zullen ze dat nu ook doen.
Israeli's schieten niet op Palestijnen omdat het Palestijnen zijn en Palestijnen schieten niet op Israeli's omdat het maar Israeli's zijn. Er zit veel meer achter.
De haat komt niet uit het niets tenzij je het motief niet wilt zien (onderdrukking en bezetting).

was toevallig afgelopen week een documantaire over op tv over een theatergroepje van palestijnse kinderen in het verleden, ze waren er jaren later naar terug gegaan om te kijken wat er van geworden was. Zeer de moeite waard om de achtergronden en het verhaal is van de anderkant te bekijken dan van de eenzijdige nieuwsuitzendingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:24:
u me nie eens verbazen als die verdwenen soldaat gewoon een spelletje was van de mossad om weer een aantal aanvallen ongeoorloofd te mogen doen !!

Het is iid geval een excuus om Hamas op de knieën te krijgen (zie hoeveel leden van Hamas in de afgelopen dagen ontvoerd of vermoord zijn) en om de Palestijnen wéér aan te pakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:30:
Ben ik de enige die dat er niet in ziet?

ik zie het er ook niet in.

was toevallig afgelopen week een documantaire over op tv over een theatergroepje van palestijnse kinderen in het verleden, ze waren er jaren later naar terug gegaan om te kijken wat er van geworden was. Zeer de moeite waard om de achtergronden en het verhaal is van de anderkant te bekijken dan van de eenzijdige nieuwsuitzendingen.

Weet je misschien op welke zender dat was? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 21:31:
Het is iid geval een excuus om Hamas op de knieën te krijgen (zie hoeveel leden van Hamas in de afgelopen dagen ontvoerd of vermoord zijn) en om de Palestijnen wéér aan te pakken.

een ding is duidelijk de militaire acties waren in iedergeval niet spontaan bedacht, maar al lang gepland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:28:
Maar wat doe jij dan?
Jij neemt dingen aan zonder over de daadwerkelijke feiten te beschikken, voor mij precies hetzelfde overigens.

ik lees heel veel boeken hierover feiten wordt aangetoond...van beide kanten en probeer daar mn waarheid in te vinden....

en als je leest hoe de situatie daar is...en hoe sommige situaties in het verleden zijn gegaan denk ik ook niet dat het daar maar enigszins veranderd is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:35:
was bij de Ikon
http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocumentaire/documentaire.asp?oId=1169

website:
http://www.arna.info/Arna/

als ik tijd heb veen naar kijken ;)

Die over Jenin wil ik denk ik niet zien. Ik heb wel es Jenin in google afbeeldingen getyped.. daar wordt je niet vrolijk van.
Laten we het maar niet over Jenin gaan hebben anders komen er weer mensen die zeggen dat die kapotgeschoten en verbrande kinderen terroristen waren.

Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die dat er niet in ziet?laatste aanpassing 12 juli 2006 21:30

Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 21:33:

Als je niet inziet dat je kinderen niet met haat op moet voeden maar het alleen maar hebt over het rechtvaardigen van geweld dan spoor je niet. Van beide kanten!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:51:
lees heel veel boeken hierover feiten wordt aangetoond...van beide kanten en probeer daar mn waarheid in te vinden....

en als je leest hoe de situatie daar is...en hoe sommige situaties in het verleden zijn gegaan denk ik ook niet dat het daar maar enigszins veranderd is

Je kan zoveel boeken schrijven en documentaires maken als je wil, er is altijd wel wat voor te zeggen. Misschien kun je soms het verleden beter laten rusten en vooruit kijken. Kun je dat niet, ga dan op de vuist... het liefst 1 keer goed!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een meisje van 19 jaar, ik kan mezelf net wat redden in het arabisch, hoe zou ik die mensen kunne helpen? ik bid al elke dag voor hun daarzo dat is het enige wat wij hier kunnen doen..

En ik spreek zo fel omdat ik zelf als moslima niet kan aanzien hoe het palestijnse volk daar wordt onderdrukt, vernederd en als ze zich verzetten worden afgeschilderd als terroristen

Hoe kijk je dan als moslima tegen je broeders en zusters in Atjeh, Darfur en Tjetjenie aan?

Adopteer meer eens twee kinderen als baby... 1. Israëlier en 1 Palestijn, vertel ze niks en ze zullen opgroeien als broers en vrienden.

idd, haat wordt gemaakt daar word je niet mee geboren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verleden ? het heden is nog steeds zo dat de mensen daar gemarteld worden, zonder proces gerust jaren vast worden gezet, oude mensen die dood worden geslagen en dan worden beschuldigd van terrorisme (zelf een ouwe vrouw die niet eens kon lopen)

dan denk ik joh...die gekken die moeten aangepakt worden..en dit is het verleden maar ook het hier en nu

en de palestijnen kunnen niet vechten...die hebben nog geen 0,01% van de kracht en macht die de israelies hebben joh..

stellen geen fuck voor en die ruggengraat is er na weet ik veel hoeveel jaar onderdrukt zijn er wel lang en breed uit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:59:
verleden ? het heden is nog steeds zo dat de mensen daar gemarteld worden, zonder proces gerust jaren vast worden gezet, oude mensen die dood worden geslagen en dan worden beschuldigd van terrorisme (zelf een ouwe vrouw die niet eens kon lopen)

dan denk ik joh...die gekken die moeten aangepakt worden..en dit is het verleden maar ook het hier en nu

en de palestijnen kunnen niet vechten...die hebben nog geen 0,01% van de kracht en macht die de israelies hebben joh..

stellen geen fuck voor en die ruggengraat is er na weet ik veel hoeveel jaar onderdrukt zijn er wel lang en breed uit...

Heb je ook zeker gelijk in. Ik ben niet pro Israël ofzo.
Maar snap niet dat als je aan de onderhandeling zit niet eerst even een ingang zoekt om die verder uit te diepen. Gelijk of ongelijk, dit lost niks op!

Wat mij betreft krijgen ze hun land, zal een hoop ellende besparen.

Daarnaast zijn grenzen op deze wereld met het bijbehorende machtvertoon bij voorbaat al een mislukking, maar de mens zal altijd egoist blijven en vechten voor eigen welvaart. Dat doe jij en ik op kleinere schaal ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:55:
Uitspraak van kattivo op woensdag 12 juli 2006 om 21:33:

Als je niet inziet dat je kinderen niet met haat op moet voeden maar het alleen maar hebt over het rechtvaardigen van geweld dan spoor je niet. Van beide kanten!

IDD want dit

[img width=525 height=400 cacheid=0001fc310004a1d21dba59ff1a017d4792]http://www.worldpicturenews.com/web/ImageLoader.aspx?id=161643&context=custom&type=portfolio[/img]

Soort dingen en ook

[img width=450 height=336 cacheid=0001fc320004a1d3aab0fe3f1a017d4792]http://www.worldsecuritynetwork.com/articleImages/Hamas_kids1.jpg[/img]

en ook dit

[img width=167 height=178 cacheid=0013d54c0004a1d42e94f6af1a017d4792]http://www.radionetherlands.nl/images/assets/11381029[/img]

En dit

[img width=500 height=373 cacheid=0001fc330004a1d52bf8dbb41a017d4792]http://static.flickr.com/47/117268414_c7e9d80578.jpg?v=0[/img]

en dit

http://www.pmw.org.il/tv%20part1.html

en dit

[img width=379 height=260 cacheid=0001fc340004a1d60831ed3c1a017d4792]http://static.flickr.com/71/177861618_8f221201b4.jpg?v=0[/img]

en dit

[img width=430 height=344 cacheid=0001fc350004a1d7220e62011a017d4792]http://static.flickr.com/1/128079953_4b083e95a0.jpg?v=0[/img]

en dit

[img width=400 height=266 cacheid=0001fc360004a1d8734542dd1a017d4792]http://static.flickr.com/48/128079938_a2134ffd5d.jpg?v=0[/img]

Zorgen er ook zeker wel voor dat er kinderen gedood worden. Als je namelijk bovenstaande van 500 meter door je scope ziet, kun je echt geen verschil maken. Maar de houding is duidelijk. Grote kans dat het kind dan de lul is. En wederom wie zijn schuld is dat dan??? hmm?

Edit

Maargoed het kindje in het laatste plaatje zal waarschijnlijk veel raken, gezien dat zijn scope verkeerd om zit! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:55:

haha het is nep man!

het is juist goed omdat het symbolisch is.
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 12 juli 2006 om 23:04:
Zorgen er ook zeker wel voor dat er kinderen gedood worden

Het is zeker hun schuld dat er kinderen gedood worden. Het feit dat er kinderen gedood worden is een van de oorzaken van wat je op die foto's ziet niet het gevolg.

Denk er maar goed over na hoe het zover heeft kunnen komen. Hoe krijg je pappie en mammie zo ver dat ze van hun kind een martelaar willen maken?
Ze hebben vast heel veel te verliezen.
Waarschuw beheerder
Denk er maar goed over na hoe het zover heeft kunnen komen.
Ze hebben vast heel veel te verliezen.

hmm er zijn wel meer groepen die onderdrukt worden en die ook niks meer te verliezen hebben... maar die sturen hun kinderen niet met een bom om hun middel een bus in.

toch vreemd dat alleen palestijnen dit "gebruik" hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 13 juli 2006 om 00:24:
hmm er zijn wel meer groepen die onderdrukt worden en die ook niks meer te verliezen hebben... maar die sturen hun kinderen niet met een bom om hun middel een bus in.

toch vreemd dat alleen palestijnen dit "gebruik" hebben

Je verzint gewoon weer wat he.. de jongste Palestijnse zelfmoordenaar ooit was 16 jaar, en die is niet door zijn ouders gestuurd.
Verzin iets beters.

Oja en in oorlogsgebieden over de hele wereld vechten kindsoldaten die de gruwelijkste dingen doen en meemaken. Voor het gemak vergeten?
Waarschuw beheerder
Je verzint gewoon weer wat he.. de jongste Palestijnse zelfmoordenaar ooit was 16 jaar, en die is niet door zijn ouders gestuurd.
Verzin iets beters.

nee ze ouders wisten van niks

:vaag:

het word met de paplepel ingegoten man... op school leren ze dat het goed is dat je jezelf opblaast en dat je dan in de hemel komt.

plus natuurlijk de paar duizend dollar steun voor de familie van een zelfmoordbomber, afkomstig uit saudi arabie

1 kind op offeren en dan lekker luxe kunnen leven b)

Oja en in oorlogsgebieden over de hele wereld vechten kindsoldaten die de gruwelijkste dingen doen en meemaken. Voor het gemak vergeten?

hebben ze daar ook al zelfmoordpalestijnen die in bussen springen of in pizzeria's :O

vaak gaat het daar juist andersom... die kinderen worden gedwongen om hun ouders af te slachten (paar pillen erin en hoppaaaa) dan pas mogen ze kind soldaat worden

charles taylors kindsoldaten legertje was daar in "gespecialiseerd"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb nog een reden gevonden dat er zoveel palestijnse burgers dood gaan!

[img width=512 height=339 cacheid=000ca6b60024684f8896b1141a017d5812]http://img.photobucket.com/albums/v101/He219/notgonnadothismuchlonger/more/more/30648794.jpg[/img]

[img width=512 height=333 cacheid=000ca6b9002468621ac185661a017d5812]http://img.photobucket.com/albums/v101/He219/notgonnadothismuchlonger/more/more/30648729.jpg[/img]

[img width=512 height=334 cacheid=000ca6ba0024686df6721c8f1a017d5812]http://img.photobucket.com/albums/v101/He219/notgonnadothismuchlonger/more/more/30648932.jpg[/img]

Omdat ze niet snappen dat je niet bij een vuurgevecht moet gaan kijken alsof het een fucking feestje is...

Als die gewapende mannen nu Israeliers onder vuur nemen en die terug vuren met een paar mitrailleur salvo's zijn al die mensen mooi de lul. Wederom, wie's schuld is dat dan?

edit

:no: :no: :no: :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
joden vertonen nu zelf nazie gedrag!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op donderdag 13 juli 2006 om 00:40:
hebben ze daar ook al zelfmoordpalestijnen die in bussen springen of in pizzeria's

Nee, de duitsers hadden 16jarigen die aan het oostfront werden afgeslacht en 17jarigen die in een paar dagen leerden vliegen om uit de lucht te worden geschoten.

En in afrika zijn er ook zat kindsoldaten, het is echt niet zo dat alleen de palestijnen die hebben ofzo....

(overigens kan je in NL ook met je 16de al voorbereid worden op het leger)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 13 juli 2006 om 03:30:
en ik heb nog een reden gevonden dat er zoveel palestijnse burgers dood gaan

Ja hoor, drankje erbij gezellig daar hoor!

Je ziet de angst op hun gezicht, waarschijnlijk kunnen ze geen andere kant op.
En de militanten staan voorop met de burgers erachter, zoals het hoort en niet andersom zoals isrealische soldaten het doen.

maar goed, deze milities zijn vrijwillig en Isreal gebruikt dienstplichtigen, dat maakt ook veel uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 07:02:
joden vertonen nu zelf nazie gedrag!!!!

hoezo, worden de palestijnen nu in concentratiekampen gedouwd en vergast????? :vaag:

heeft israel libanon trouwens al officieel de oorlog verklaard......de internationale luchthaven van beiroet bombarderen is niet niks?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 08:58:
hoezo, worden de palestijnen nu in concentratiekampen gedouwd en vergast????? :vaag:

nee maar er worden wel kudde mensen voor niks vervolgd, gemarteld, vermoord, vast gezet zonder proces...en allerlei belachelijke maatregelen...dus wat dat betreft ben ik het wel met hem eens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 09:13:
wel kudde mensen voor niks vervolgd

owja...stenen gooien, wapens smokkelen, daarvoor worden die lui opgepakt hoewel ik ook wat dat er ook onschuldigen als verdachten vast zitten
gemarteld

ja hoor :vaag:
vermoord,

Dat kan alleen tijdens schermutselingen gebeuren of van die precisiebombardementen...mensen worden niet zomaar gedood in isr. gevangenissen.

en allerlei belachelijke maatregelen

zoals?
dus wat dat betreft ben ik het wel met hem eens

Zeker nog nooit zo'n concentratiekamp bezocht....beetje een rare vergelijking
Waarschuw beheerder
nee ze ouders wisten van niks

het word met de paplepel ingegoten man... op school leren ze dat het goed is dat je jezelf opblaast en dat je dan in de hemel komt.

plus natuurlijk de paar duizend dollar steun voor de familie van een zelfmoordbomber, afkomstig uit saudi arabie

1 kind op offeren en dan lekker luxe kunnen leven

Ok vooruit die ene 16 jarige toont aan dat die evil Palestijnen als gewoonte hebben hun kind met explosieven een Bus in te sturen.

En "de Nederlanders" hebben de gewoonte kun kind in stukken snijden.. ow ow wat zijn "de Nederlanders" toch evil! Maar ik heb geen hekel aan ze hoor :gaap:

hebben ze daar ook al zelfmoordpalestijnen die in bussen springen of in pizzeria's

vaak gaat het daar juist andersom... die kinderen worden gedwongen om hun ouders af te slachten (paar pillen erin en hoppaaaa) dan pas mogen ze kind soldaat worden

charles taylors kindsoldaten legertje was daar in "gespecialiseerd"

Het waren er ook zo veel he.. die ene 16 jarige was wereldnieuws.. laat maar zien hoeveel kinderen zichzelf hebben opgeblzen dan.
Anders zal ik er wel even een anti-Nederlander propaganda tegenaan gooien, want zij staan iommers bekend om het feit dat ze hun kind in stukken snijden. (het wordt er met de paplepel ingegoten)

Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 13 juli 2006 om 03:30:
Omdat ze niet snappen dat je niet bij een vuurgevecht moet gaan kijken alsof het een fucking feestje is...

Misschien is dat de enige bescherming die ze hebben. Weet jij wel hoeveel Palestijnen schietschijf zijn geweest alleen omdat ze op straat liepen?

Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 09:17:
ja hoor

Als je zelfs gaat ontkennen dat Palestijnen in gevangenissen gemarteld en gedood worden dan heeft dee discussie geen zin meer.
Tis hier geen stormfront waar feiten als bullshit afgedaan worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga je er eerst in interesseren voor je wat zegt...dat ze daar zwaar gemarteld worden is al jaren bekend...ja het zijn dan zogenaamde terroristen...bezoek die ziekenhuizen al daar maar eens..daar liggen mensen boven de 60, kinderen...ja dat zijn natuurlijk allemaal terroristen en die zijn terecht mishandeld..

en de gevangenissen...90% zit daar zonder vorm van proces al jaren vast

op basis van wat ? omdat ze stenen hebben gegooid zeker ??

wapens smokkelen ? hoe kom jij erbij dat mensen in de gaza strook wapens hebben...als ze brood en water hebben is dat al veel...en dan zullen ze wel wapens hebben HAHA

jongen, de israelische propaganda is zo enorm goed dat er een tijd lang gedacht is in het westen dat elke palestijn een terrorist was..

als jij dat wil geloven prima...maar iedereen die zich er een beetje in verdiept weet gewoon dat daar dingen gebeuren die totaal onmenselijk zijn..

begin maar eens met uit te zoeken wat voor een aardig mens die sharon was ;) die heeft meer bloed aan zn handen dan alle palestijnen bij elkaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kut palestijnen
Kut joden

en als het nou ook nog es ergens om ging.. achterlijke lui
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 10:35:
ga je er eerst in interesseren voor je wat zegt...dat ze daar zwaar gemarteld worden is al jaren bekend...ja het zijn dan zogenaamde terroristen...bezoek die ziekenhuizen al daar maar eens..daar liggen mensen boven de 60, kinderen...ja dat zijn natuurlijk allemaal terroristen en die zijn terecht mishandeld..

en de gevangenissen...90% zit daar zonder vorm van proces al jaren vast

op basis van wat ? omdat ze stenen hebben gegooid zeker ??

wapens smokkelen ? hoe kom jij erbij dat mensen in de gaza strook wapens hebben...als ze brood en water hebben is dat al veel...en dan zullen ze wel wapens hebben HAHA

jongen, de israelische propaganda is zo enorm goed dat er een tijd lang gedacht is in het westen dat elke palestijn een terrorist was..

als jij dat wil geloven prima...maar iedereen die zich er een beetje in verdiept weet gewoon dat daar dingen gebeuren die totaal onmenselijk zijn..

begin maar eens met uit te zoeken wat voor een aardig mens die sharon was die heeft meer bloed aan zn handen dan alle palestijnen bij elkaarlaatste aanpassing 13 juli 2006 10:35

Amnesty International liegt, er wordt daar niemand gemarteld en de gevangenissen zitten niet vol met mensen die zonder rechtzaak zijn ontvoerd en vastgezet.

En de mensen die daar omkomen komen allemaal om door precisiebombardementen, netzoals die honderduizenden burgers in Irak die achteraf toch terroristen bleken te zijn. dit is allemaal nooit gebeurd!
Zulke mensen ontkennen de holocaust ook.

Waarschuw beheerder
boeiend,

laat ze daar lekker elkaar uitmoorden..

ze winnen het toch nooit
Waarschuw beheerder
PNIC: 4242 Killed People, 793 were Children, and 46068 Wounded since the Beginning of Al-Aqsa uprising

GAZA, Palestine, January 16, 2006 (IPC) - -The number of the killed people since the outbreak of Al-Aqsa uprising on 28-9-2000 and until 31 December 2005 have reached 4242 killed people, whereas the number of wounded have reached 46068.

A report issued by the Palestinian National Information Center (PNIC) which belongs to the State Information Service (S.I.S), mentioned that the number of the killed children who are underage went up to reach 793.

The number of the people who were killed by the Israeli air-bombing reached 732; 270 female killed people; and 344 members of the national security.

According to the report, the number of the (extra-judicial executed people) reached 376 citizens, whereas the number of the ill patients who died because of the Israeli hurdles and checkpoints reached 140.

61 people at least were killed because of the settlers' attacks. And 36 ones from the medical staffs and 9 of the civil defense crew also were killed, in addition to 9 journalists and press workers, and 220 sportsmen.

The number of the prisoners and the detainees who are still imprisoned reached 9200, 580 of them got imprisoned before A-Aqsa uprising. Whereas, the number of the school and university students prisoners reached 1389, and 301 children out of this number are held in custody.

205 prisoners are from the teachers and employees of the Ministry of High Education.

1200 Male prisoners suffer from chronic diseases. The number of the Female prisoners reached 116, whereas, 67 prisoners of them are tried, 43 are on remand and 6 prisoners are administrative detainees.

PNIC's report referred also that the gross total of the houses which were completely and partially damaged reached 71470. 7628 houses of them got damaged completely, 4785 of them locate in Gaza Strip. Whereas, the number of the houses which were damaged partially reached 63842, and 4785 houses of them locate in Gaza Strip.

12 universities and schools were closed because of military commands; 1125 high educational associations were suspended, because of the Israeli aggression. Whereas the number of the institutions of the Ministry of Education which were subjected to the Israeli bombardment is 316; and were commandeered by the Israeli occupation troops.

According to the Israeli violations in the agricultural sector, the report made clear that the area of the lands which were raze up measured 76867 dunums. 1355290 trees were uprooted. 770 agricultural stores were demolished by the occupation. 756 pens were swept away. 31263 dunums provided with irrigation nets and 1327 water wells were destroyed.

The fences of the agricultural lands which were destroyed measured 609593 meter. And 929984 m. of the main water pipes were also bulldozed.

The number of the farmers who sustained loses because of the Israeli aggressions reached 16195, where the number of the swept-away arboretums reached 16, in addition to damaging 16 tractors and various agricultural instruments.

The number of the shops which were entirely demolished since 1-10-2001 to 30-April 2005 reached up to 9208.

The report mentioned that 899776 broilers perished and 350292 layers.14749 sheep and goats were killed and 12132 caws and cattle. 15265 bee hives were havocked. 404 wells with their accessories were demolished; in addition 207 houses belong to the farmers.

The report stated that the number of the workers who got unemployed, according to the survey results of the first quarter of 2005, reached 272 (26.3%), where, the percentage of poverty in the Palestinian territories reached, because of the Israeli closure, 67.6%, this is according to the results of the poverty survey in December 2003.

The Israeli violations casers against the journalist reached 753, where, the recorded cases of the Israeli Air-bombing against the residential neighborhoods since 1-10-2001 reached 33153.

The checkpoints which were set up by the Israeli occupation forces reached 3817.

The total number of the lands which were confiscated for the use of the apartheid wall since 29-3-2002 reached 243866 dunums. And 417 industrial facilities subjected to grave damages because of the Israeli Violations, according to what was stated by the Ministry of National Economy.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 13 juli 2006 om 10:33:
Als je zelfs gaat ontkennen dat Palestijnen in gevangenissen gemarteld en gedood worden dan heeft dee discussie geen zin meer.
Tis hier geen stormfront waar feiten als bullshit afgedaan worden

oke, overtuig me maar en ik kijk niet op dat soort sites die jij daarnet opnoemt (anti wazi)