Partyflock

Forumonderwerp · 886783

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Bron: http://www.q-dance.nl

Even geen introductie van bekende zaken. Ook geen lang verhaal over de mooie historie van een van de oudste Q-dance concepten. Gewoon een bericht over het voortbestaan van een feestlegende.

Een kleine opsomming van de feiten: Qlubtempo heeft altijd gestaan voor het beste in de Hardstyle. Totdat Q-dance besloot om de oude geluiden terug te halen. Eerst naar de Heineken Music Hall en toen naar de Hemkade. Het waren twee top feesten waar veel bezoekers die in 2001 al naar Zaandam afreisden weer overspoeld werden met nostalgische gevoelens en oude bekenden. Inmiddels is er vraag naar meer en wil Q-dance met alle liefde hierop inspelen.

Qlubtempo komt dit keer terug in een licht aangepaste vorm. Waar het de laatse twee edities puur om oude klanken draaide, staat de Postbank Lounge dit keer in het teken van de nieuwste geluiden op Hardstyle gebied, gebracht door ‘innovators’ van deze tijd. In de Blackbox zijn het de ‘pioneers’ van weleer die je terugnemen naar het begin van de toekomst. Old versus new zeg maar.

Op 14 oktober is het inmiddels al weer 4,5 maand geleden dat er een feest was van Q-dance in de HMH dus de zin is weer groot. Verwacht wat je gewend bent plus een beetje meer, want ook hier moet het elke keer beter. Een garantie krijg je: er gaat wat extra aandacht uit naar het geluid, want nog een keer de boel opblazen mag niet gebeuren...

De line op voor deze editie van Qlubtempo mag je verwachten op woensdag 26 juli. 3 dagen later, op 29 juli begint de voorverkoop a 35,25 euro bij TicketOnline.

[img width=425 height=284 cacheid=0013d4e70005ad804482e91d1a017cb81b]http://q-dance.nl/uppedfiles/images/q-scene/images/header/qlubtempo.jpg[/img]

vetjes :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
vetvet!

hoop op de volgende namen in de grote hal:

pila
scott project
Isaac
Zenith
Pavo vs dana
melanie di tria
Super marco may
warmduscher
derb vs kai traci
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dit keer ben ik er wél bij :[

:lief:

Waarschuw beheerder
100% zeker aanwezig!!! In maart in de Hemkade was ook supersss!!

Waarschuw beheerder
donateur
"pila
scott project
Isaac
Zenith
Pavo vs dana
melanie di tria
Super marco may
warmduscher
derb vs kai tracid"

jij snap em ja :yes:
Waarschuw beheerder
Nou hij mag SMM wel weglaten hoor, kerel bakt er niets van.

Doe mij maar een Dana dit keer :D

Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan,als hij echt ze oude nummers gaat draaien mag die blijven remember exqlusive italy :)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
jah, alleen maar oude hardstyle joh, die sfeer van QT in de Hemkade (Y) good memories, warm, en vette tunes.... :D

Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar de line up
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij gaat dit wel vet worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Irritainer op donderdag 13 juli 2006 om 09:43:
jaaaaa dit is em.

Nope :no: Mis Arne & Mirko, maar ook voor die line-up doe ik het wel hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 13 juli 2006 om 09:58:
Nope Mis Arne & Mirko, maar ook voor die line-up doe ik het wel hoor

Azijnurineerder.. Je mag in je handjes wrijven als Kjoe met die lijn komt.. ;)
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Ik zat de afgelopen 2 maanden al te wachten wanneer die volgende QT bekend gemaakt zou worden! :)

Alleen waarom nou weer nieuwe hs erbij.

Denken ze hiermee diegene die de hs hebben afgezworen toen het zo veranderde terug te winnen?!

Don't think so :no: Mij niet in ieder geval. Nieuwe hs mogen ze van mij mee oprotten :bye:

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 11 juli 2006 om 20:16:
Q verneuk het concept nou niet

Idd Michael. QT stond voor kwaliteits hardstyle, tot 2003. Daarna gingen ze weer verder met juist zo'n vet concept. QT als early hardstyle feest!

Ze zijn het langzaam aan nu alweer aan t verpesten, en ruiken weer geld.... :no:

Laat het nou eens zoals het is/was!!

Maar evengoed ben ik er zeker weer bij, en zal ik dit maal alleen in de Blackbox genieten van het oude geluid :D

Heb er al weer teveel zin in b)

Ohw, en mijn favo line-up zal zoiets zijn als:

Melanie di Tria
Marc La Cruz
Arne L II & Mirko Milano
Scot Project
Hennes & Cold
Daniele Mondello
Warmduscher
Pila
Pavo (als hij een ouderwetse duistere hardstyle set gaat neerzetten iig!)

Alhoewel er nog genoeg andere artiesten zijn waar ik erg blij mee zou zijn!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op dinsdag 11 juli 2006 om 22:56:
Clive King

Draaide veel werk van DJ Scot Project

:respect:

zwaar bruut

weer een goed idee van q-dance (Y)
weer iets om naar uit te kijken!!!

heb er weer veel zin in
Waarschuw beheerder
donateur
is het toeval dat ik net nog 8 HMH munten in me kamer vind?

Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kian op donderdag 13 juli 2006 om 20:04:
Idd Michael. QT stond voor kwaliteits hardstyle, tot 2003. Daarna gingen ze weer verder met juist zo'n vet concept. QT als early hardstyle feest!

Ze zijn het langzaam aan nu alweer aan t verpesten, en ruiken weer geld....

Waarom ruiken ze geld? Vorige QT in de HMH vorig jaar was alleen maar early, en rap uitverkocht.. Dus de nieuwe HS hebben ze niet nodig om extra geld binnen te halen hoor..
Miss dat ze de Blue gaan gebruiken om wat talentjes van het nieuwe spul een podium te geven (soort volgende stap na Inqoming ofzo)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 15 juli 2006 om 12:27:
de nieuwe HS hebben ze niet nodig om extra geld binnen te halen hoor..

niet voor dit feest

Ik denk dat Q de bezoekers die in principe alleen voor die oude hardstyle komen (want, het lijkt me toch wel duidelijk dat QT daar nu het concept voor is geworden, sinds QT 2001), ook wat wil mee laten pikken van de nieuwe hs, en zo misschien weer meer bezoekers op de huidige feesten wil trekken... o.i.d.

ik zou verder niet weten waarom ze anders nieuwe hs, op een feest dat (volgens mij toch echt) tegenwoordig in het teken staat van de oude hs, gaan draaien.
Er zijn genoeg feesten met nieuwe, huidige hs. Waarom nou dat ook nog toevoegen bij een early hs feest?!!

Genoeg producties gemaakt van 1998-2002/2003 om de avond mee te vullen, met meerdere zalen zelfs. En dan zal je nog niet alles gehoord hebben. Dus dat is het iig niet.

Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 15 juli 2006 om 12:27:
Miss dat ze de Blue gaan gebruiken om wat talentjes van het nieuwe spul een podium te geven

Dat deden ze ook bij de oude QT's in de hem. Alleen was dat met de hs van toen, wat nu de early hs is.

Waarom geen talenten die zich focussen op de oudere hs? genoeg dj's in de hardstyle scene die die nieuwe troep draaien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kian op zaterdag 15 juli 2006 om 17:35:
ook wat wil mee laten pikken van de nieuwe hs, en zo misschien weer meer bezoekers op de huidige feesten wil trekken... o.i.d.

Dat lijkt me niet echt nodig, overal wordt HS gedraaid tegenwoordig ;)

Mja wrom ze het doen, voor mij is het ook gissen.. Maargoed, als talent room kan ik me er al meer bij voorstellen. En ja wrom ze dan geen oude-HS talentjes nemen.. Geen id ;)

Maargoed wie er ook staat in de blue box.. Ik kom er toch nooit ;) Tenzij D-Block en Stefan erin staan, dan ga ik er voor het eerst eens heen tijdens een feest in de hmh ;)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Marc La Cruz

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
ik ben afwezig denk ik :( -> weer een niet goed uitgezochte datum :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kian op zaterdag 15 juli 2006 om 17:35:
Waarom geen talenten die zich focussen op de oudere hs? genoeg dj's in de hardstyle scene die die nieuwe troep draaien!laatste aanpassing 15 juli 2006 17:44

Nou, talenten???, waarom geen mensen die in die tijd daar hebben gedraaid in dat ontzettende warme hok :D uitnodigen en dan die lekkere ouwe HardStyle tunes... :D:D

Waarschuw beheerder
Hier Mijn LINEUP!

Pila Vs Max Enforcer
Alpha Twins
Vortex
Tatanka Vs Zatox
Isaac Vs Max B Grant
Activator
Zany Vs Davide Sonar
Deepack
Daniele Mondello
The Hardstyle Masterz

hosted by MC DV8

!! LAzERQicQ !!& ScorpiC zijn het hier ook mee eens! ( Zelf toegevoegd )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 16 juli 2006 om 12:00:
waarom geen mensen die in die tijd daar hebben gedraaid in dat ontzettende warme hok uitnodigen en dan die lekkere ouwe HardStyle tunes...

ook goed!! ik stem voor: Toyax!:respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:12:
Zatox
The Hardstyle Masterz

Euhm.... early hardstyle?!

;)

Waarschuw beheerder
ja early hardstyle naar nieuwe hardstyle
lees wat er staat
Waarschuw beheerder
donateur
pila en isaac!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:12:
Pila Vs Max Enforcer
Alpha Twins
Vortex
Tatanka Vs Zatox
Isaac Vs Max B Grant
Activator
Zany Vs Davide Sonar
Deepack
Daniele Mondello
The Hardstyle Masterz

gozer early hardstyle :-s

meest idiote line up dat ik ooit gezien heb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 juli 2006 om 19:38:
meest idiote line up dat ik ooit gezien heb

Alpha Twins, Activator, Tatanka, Pila en Mondello kunnen nog wel, maar de rest... :S

zou eerder:
Scot Project
Kai Tracid Vs. Hennes & Cold & Derb
Dana
Technoboy (zonder platen uit 2003!)
Max B Grant
Pila Vs. ASYS
Activator
Haze & Abyss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 16 juli 2006 om 19:49:
Haze & Abyss

Dat gaat niet gebeuren ;)

Ruzie, helaas... :( Was echt een goed team!

Maar Abyss solo is ook (y)
Haze heb ik nog nooit alleen horen draaien, maar zal ongetwijfeld ook goed zijn. :)
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
Wil er ook wel naar toe ja:yes:
Waarschuw beheerder
ja wij zijn ook aanwezig

en voor die prijs van het kaartje zekers. Beter dan die achterlijke bedragen van sommige feesten.

en mja kai tracid, pila en gizmo op oude hardstyle toer zou mooi zijn
Ben standaard bij alle QT feesten geweest en de HMH overtreft het toch altijd en dan doel ik op geluidskwaliteit
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Pila
Luna
Toyax
Activator

:)

Waarschuw beheerder
kai tracid,warmduscher ga naar de hardtrance toe man jullie zijn geen echte hardstylers en gizmo ga dan maar naar early
rave en lees mensen old versus new en het zijn 2 zalen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:11:
kai tracid,warmduscher ga naar de hardtrance toe man jullie zijn geen echte hardstylers

Jij weet duidelijk niet waar je over praat
Waarschuw beheerder
cker aanwezig, en laat die nieuwe hardstyle maar in de kleine zaal boven :9 blijf toch de hele avond benede 8) dus kom daar toch nie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kai tracid,warmduscher ga naar de hardtrance toe man jullie zijn geen echte hardstylers en gizmo ga dan maar naar early

je maakt je eigen belachelijk kneus! :looser:
Waarschuw beheerder
Wanneer weer eens een ressureqtion of een HouseQlassics in de HMH ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sachin..B) op zondag 16 juli 2006 om 23:44:
ressureqtion

Idd, de laatste editie is me als prettig bij gebleven...

Waarschuw beheerder

:nocheer:
Waarschuw beheerder
rave en lees mensen old versus new en het zijn 2 zalenlaatste aanpassing 16 juli 2006 23:15

nou wat zou jij voorstellen dan...

es kijke of dat ''echte Hardstyle'' is voor Early Hardstyle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:gaap: Hardtrance, tjonge verdiep je eerst eens even in de materie :looser: Het zijn idd twee zalen, maar de grote is gereserveerd voor Early HS. Jouw line-up is daar toch echt te nieuw voor :yes: Geen echte Hardstyler? Hahahaha, laat me niet lachen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LOLOLOLOL we zullen zien daaro ik sta voorraan kom me maar opzoeken eens zien wie er dan het laatst lacht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:40:
LOLOLOLOL we zullen zien daaro ik sta voorraan kom me maar opzoeken eens zien wie er dan het laatst lacht

stoer hoor :no:

als jij nou eens een echte Early Hardstyle line-up zou kunnen bedenken, waarbij jij niet alleen bij je overbekende artiesten die niet eens Early Hardstyle draaien, maar iedereen tevreden kon zijn...
maar aan die laatste zin te zien denk ik niet dat je daartoe in staat bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Spana op woensdag 12 juli 2006 om 21:05:
Nou hij mag SMM wel weglaten hoor, kerel bakt er niets van.

En van mij mag die Warme Doucher ;) wel wegblijven, die pik draait helemaal bagger :s

Vorig jaar was het een echt super, SUPER, SUPERDELUXE feest :yes: :9.... wie weet dit jaar weer aanwezig...ik zie wel, als de tijd rijp is...:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:40:

Duidelijk een beetje uitgeluld dus, maar goed geeft niet hoor :aai: Ik wacht liever even af tot je met een echte early line-up voor de Black Box komt :yes:

Waarschuw beheerder
wat boeit mij die early hardstyle nou ik zei gewoon mij lineup en het zijn 2 zalen dus wtf komen jullie nou met early hardstyle ja in die andere zaal