Partyflock

Forumonderwerp · 886783

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Bron: http://www.q-dance.nl

Even geen introductie van bekende zaken. Ook geen lang verhaal over de mooie historie van een van de oudste Q-dance concepten. Gewoon een bericht over het voortbestaan van een feestlegende.

Een kleine opsomming van de feiten: Qlubtempo heeft altijd gestaan voor het beste in de Hardstyle. Totdat Q-dance besloot om de oude geluiden terug te halen. Eerst naar de Heineken Music Hall en toen naar de Hemkade. Het waren twee top feesten waar veel bezoekers die in 2001 al naar Zaandam afreisden weer overspoeld werden met nostalgische gevoelens en oude bekenden. Inmiddels is er vraag naar meer en wil Q-dance met alle liefde hierop inspelen.

Qlubtempo komt dit keer terug in een licht aangepaste vorm. Waar het de laatse twee edities puur om oude klanken draaide, staat de Postbank Lounge dit keer in het teken van de nieuwste geluiden op Hardstyle gebied, gebracht door ‘innovators’ van deze tijd. In de Blackbox zijn het de ‘pioneers’ van weleer die je terugnemen naar het begin van de toekomst. Old versus new zeg maar.

Op 14 oktober is het inmiddels al weer 4,5 maand geleden dat er een feest was van Q-dance in de HMH dus de zin is weer groot. Verwacht wat je gewend bent plus een beetje meer, want ook hier moet het elke keer beter. Een garantie krijg je: er gaat wat extra aandacht uit naar het geluid, want nog een keer de boel opblazen mag niet gebeuren...

De line op voor deze editie van Qlubtempo mag je verwachten op woensdag 26 juli. 3 dagen later, op 29 juli begint de voorverkoop a 35,25 euro bij TicketOnline.

[img width=425 height=284 cacheid=0013d4e70005ad804482e91d1a017cb81b]http://q-dance.nl/uppedfiles/images/q-scene/images/header/qlubtempo.jpg[/img]

vetjes :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik kan over mijn overuren ook niet klagen... Vandaar dat ik donderdag, vrijdag en as maandag vrij heb genomen speciaal voor vanavond zodat ik lekker uitgerust er heen ga en lekker lang er van kan nagenieten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:41:
Maar heb er nu toch wel zin in, net paar ouwe setjes geluisterd, en als ik denk aan de HMH komt de zin meteen

Hier hetzelfde..

Zit nu alleen met een probleem, onze bobo is ziek
2 man zitten al in amsterdam en we weten niet hoe we terug moeten.

Daar maak ik me na QT wel weer druk over :p
Waarschuw beheerder
HAPPY HAPPY HAPPY

heb der onwijs veel zin in
lekker los gaan allemaal topsfeertje maken komt goed
en zie je me lopen kom dan even een praatje maken altijd gezellig toch :D

tot straks Peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:47:
Daar maak ik me na QT wel weer druk over

dat is die instelling !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jose Sanchez op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:46:
Ik kan over mijn overuren ook niet klagen... Vandaar dat ik donderdag, vrijdag en as maandag vrij heb genomen speciaal voor vanavond zodat ik lekker uitgerust er heen ga en lekker lang er van kan nagenieten!

WTF :\

:)
Waarschuw beheerder
Dj gizmo - overdrive die mogen ze wel ff erdoorheen gooien beste hardstyle plaat ooit !
Waarschuw beheerder
ik wil met de auto gaan, is dat verstandig ivm parkeren, ajax speelt zo natuurlijk...iemand een idee?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0172 op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:56:
ik wil met de auto gaan, is dat verstandig ivm parkeren, ajax speelt zo natuurlijk...iemand een idee?!

ey pik als je vroeg geneog bent kan je heel mooi onder HMH parkeren moet je wel vroeg zijn dan heof je ook bijna niet te lopen zal wel wat kosten ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 0172 op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:56:

Genoeg parkeerplek d8 ik zo :yes:
Als je iets later gaat, zijn diej Ajacieden weg, en kun je gewoon parkeren lijkt me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jose Sanchez op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:46:

Wat is er met de mannen gebeurt met de instelling 'Bij 's nachts de man, bij dag de man' :p
Waarschuw beheerder
dikke dikke vette geile zin in dit feestje zeg :D
Nu ff lekker douchuh...muziekje aan (Qlimax CD van Pavo of oud setje van GaryD) en dan ff lekker chillen en vroeg wegrijden....

Mensen alvast allemaal veel plezier...wees lief voor elkaar en enjoy your party :respect:

Waarschuw beheerder
Kreeg net info over een mogelijke bestorming bij de hmh (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:01:
Kreeg net info over een mogelijke bestorming bij de hmh

voetbalnerds :[

hoe betrouwbaar is je bron???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha ja weet je afgelopen week 90uur gewerkt en dan eindelijk een gek feestje dan wil ik echt helemaal uit mn bol gaan! Zonder om 5uur al op een stoel te zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricko op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:58:
ey pik als je vroeg geneog bent kan je heel mooi onder HMH parkeren moet je wel vroeg zijn dan heof je ook bijna niet te lopen zal wel wat kosten ..

prima...dan gaan we daar wel ffies zoeken!!! ;)

NOG FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ;)
Waarschuw beheerder
Kreeg net info over een mogelijke bestorming bij de hmh

ze kunnen voor mij weinig verpesten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jose Sanchez op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:05:
Haha ja weet je afgelopen week 90uur gewerkt en dan eindelijk een gek feestje dan wil ik echt helemaal uit mn bol gaan! Zonder om 5uur al op een stoel te zitten

mijn god dat is meer dan 2 full time banen wat krigj jij bij je ontbijt steroiden :P?
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricko op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:06:
mijn god dat is meer dan 2 full time banen wat krigj jij bij je ontbijt steroiden ?

hahaha:D
achja denk wel dat hij flink los gaat:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jose Sanchez op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:05:
Haha ja weet je afgelopen week 90uur gewerkt en dan eindelijk een gek feestje dan wil ik echt helemaal uit mn bol gaan! Zonder om 5uur al op een stoel te zitten.

Gelijk heb je man ;)

Uitspraak van COÑO op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:04:
hoe betrouwbaar is je bron???laatste aanpassing 14 oktober 2006 19:05

zeer betrouwbaar, maarja niet aan denken en gewoon feesten :D
Waarschuw beheerder
bedoel je drugscontrole eigenlijk met je bestorming wat moet ik me daar bij voorstellen ben een beetje traag van begrip :P

Waarschuw beheerder
Maakt niet uit:), bestorming van voetbalsupporters
Waarschuw beheerder
als ik ergens niet tegen kan zijn het mensen die de sfeer verpesten hoop dat die voetballers lekker wegblijven want heb dus echt totaal geen zin in ruzie ofzo !
ben met een meisie dus dat kan geen eens
Waarschuw beheerder
even een oude pannekoek naar binnen werken voor een goeie bodem

zal nou eens ophouden met posten he :P
Waarschuw beheerder
Kreeg net info over een mogelijke bestorming bij de hmh (N)

Ja die info kreeg ik ook, het zijn een paar duizend hardstyle liefhebbers en die gaan daar de boel kapot stampen!! Ik hoorde dat vooral de vloer het moet ontgelden. naja we zien wel he
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ff nog uurtje op visite en dan vertrekken met de bus

iedereen veel plezier :yes:

:bounce:
Waarschuw beheerder
ik loop ook richting station heel veel plezier mensen maak der een top avond van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacoman op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:18:
Ja die info kreeg ik ook, het zijn een paar duizend hardstyle liefhebbers en die gaan daar de boel kapot stampen!! Ik hoorde dat vooral de vloer het moet ontgelden. naja we zien wel he

Sorry dat ik het zo bekend moet maken,
maar ik ben er een van ;) Die vloer gaat het zwaar krijgen vanavond!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zenith op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:15:
Op de dag van het feest zelf kun je geen kaarten kopen bij ticketbox idd

? Onzin, op de site kun je niet meer bestellen omdat ze niet meer kunnen leveren(online is tegenwoordig via ticketonline maargoed zelfde verhaal)Je kunt de dag van het feest gewoon een kaartje halen bij de sigarenboer of frs zolang het niet uitverkocht is! Vaak zat gedaan nl ;)

Zin in vanavond maar wel brak nu eerst ff uurtje slapen nog denk ik :O
Waarschuw beheerder
ik help je mee
Waarschuw beheerder
En opeens staan er geen kaarten meer TE KOOP maar worden ze GEZOCHT!

Uitspraak van Overdrive83 op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:05:
Haha ja weet je afgelopen week 90uur gewerkt en dan eindelijk een gek feestje dan wil ik echt helemaal uit mn bol gaan! Zonder om 5uur al op een stoel te zitten

mijn god dat is meer dan 2 full time banen wat krigj jij bij je ontbijt steroiden ?

Tja raar genoeg kan ik laatste tijd niet zonder een rood stiertje wuahaha
Waarschuw beheerder
vanvond voor de thuisblijvers
van 21:00 tot 07:00 genieten van de klanken live uit de HMH
qlubtempo live op de q-danceradio hardstream onlylaatste aanpassing 14 oktober 2006 19:10
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:37:
Onzin, op de site kun je niet meer bestellen omdat ze niet meer kunnen leveren(online is tegenwoordig via ticketonline maargoed zelfde verhaal)Je kunt de dag van het feest gewoon een kaartje halen bij de sigarenboer of frs zolang het niet uitverkocht is! Vaak zat gedaan nl

ja wou net zeggen ook vaak zat gedaan nu net kaartje opgepikt in arnhem over een paar uurtjes richting de HMH mijn tweede huis...

heerlijk knallen daar links vooraan bij de ehbo

OM
Waarschuw beheerder
Nou veel plz mensen vanavond :)
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan nu die kant op!!!

Heb er zin in!!!!

:cheer:
Waarschuw beheerder
rij over 5 min. aan...zal dan rond 22.15 bij de HMH zijn..ff snel parkeren en dan vol gas :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog een half uurtje en dan vertrekken we met de trein richting het grote stamp gebeuren, kan niet wachten. :cheer:

Waarschuw beheerder
had nog een kaartje nodig weet iemand nog wat?????????????

Waarschuw beheerder
Nog een uur en dan gaan we.. duurt veelte lang :D ik heb in om te Qnallllllllllllle :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:01:
had nog een kaartje nodig weet iemand nog wat?????????????

voor de HMH lopen altijd wel wat mannetjes rond met kaartjes :yes:
Waarschuw beheerder
nog een uurtje en dan ga ik die kant op B)

zin aaaaaan :d

:bounce:
Waarschuw beheerder
j
Uitspraak van Nynke 8) op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:12:
nog een uurtje en dan ga ik die kant op B)

ja ik ook !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:06:
voor de HMH lopen altijd wel wat mannetjes rond met kaartjes

ja dat weet ik maar niet voor een normale prijs dus ik d8 laat me het nog maar ff hier probeeren maar niet duss jambers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:31:
ja dat weet ik maar niet voor een normale prijs dus ik d8 laat me het nog maar ff hier probeeren maar niet duss jambers

ja gelijk heb je wij zijn net ook op pad geweest beter ja anders word het een duur feestje ouwe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesse Digital Skills op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:38:
ja gelijk heb je wij zijn net ook op pad geweest beter ja anders word het een duur feestje ouwe

ja maar ja moet dan maar
maar wat er ook gebeurd ik ben er zowiezo!!!!:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Ik kom ook over een uurtje of 2 ;P !
Waarschuw beheerder
tot zo;)
Waarschuw beheerder
Heb er zin in :D

Over uurtje ben ik (hoop ik) binnen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Zit helemaal klaar maar mijn vriendin is verdwaald. :roflol: sorry mop :aai: