| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
hij is een schande voor de
hardcore scene toen en nu
Ik ga normaal gesproken alleen maar naar techno feestjes of naar feestjes waar je meerdere muziek stylen heb. Maar wat hangt er op zo'n hakkenfeestje een gigantische kutsfeer wat een simpele mensen er is maar 1 missie en dat is hakken alsof je leven er van af hangt ze kunnen bij sensation black net zo goed helemaal geen versiering of wat dan ook ophangen en alleen maar hakken draaien dan zou het nog goed zijn. Er is totaal geen ruimte voor andere dingen en dan nog die gast die het podium opging ze hadden hem dood moeten schoppen. Ik hou het voortaan wel bij mijn eigen slag mensen en me eigen feestjes waar je wel gezelligheid ziet.
Maar dat is toch niet Rob Gee zijn schuld? Hij wordt geboekt om deze set te doen, wat wil je dat hij zijn band van het podium aftrapt en maar gaat draaien wat het publiek wil horen? En het was maar een half uurtje. Als een DJ niet draait wat jij wil horen mag je hem dus gewoon op zijn bek slaan?
Het feest was top. Alleen leek het er op dat id&t er alles aan deed om kosten te drukken.
Vergeleken me vorig jaar was dit echt BAGGER alles om sensation heen. Jullie van id&t moeten je schamen.
Vieze centekakers we betalen genoeg dan willen we er ook wat voor terug.
al dat gelul over dat incident en die rock...
het feest duurde van 9 tot 7
ik heb het niet zo gevolgd allemaal, was net naar de wc
zag alleen op het einde een gozer onder het bloed op de dansvloer liggen
maar ja, thrillseeker...!!!! was ff druk met feesten
Rot op man het was zo ie zo niet via de grote speakers dus het geluid was niet goed. En megamix is altijd vet
ID&T moet gewoon hardcore schrappen van sensation black dat is de enige oplossing. en gewoon lekker hardstyle draaien hardhouse en techno.Dan heb je ook geen last van dit soort voorvallen.
Wat lul je man?!
Een live act is slecht als het geluid niet goed is?
Beetje bullshit.
Een megamix kan vet zijn, maar je kan een cd'tje ook thuis afspelen.
Op een feest kom je toch voor "live"muziek, bedoel...daar betaal je 60 euro voor
Nogmaals, je weet wat die avond komt en je moet respect hebben/tonen.
En ken je fuckin' roots...
ID&T moet gewoon hardcore schrappen van sensation black dat is de enige oplossing. en gewoon lekker hardstyle draaien hardhouse en techno.Dan heb je ook geen last van dit soort voorvallen.
Uitspraak van barry op zondag 9 juli 2006 om 13:28:
vechten en aggressie heb je in elke kroeg elke discotheek en zelfs op jouw feessies alleen ben je vaak te uit je naad om t te zien...
Op hardstylefeesten wordt vaker gevochten dan op hardcorefeesten. Sterker nog, op ik vind de sfeer op hardcorefeesten juist veel ebter dan op andere feesten, omdat iedereen alleen voor de muziek komt in tegenstellingen tot hardstylefeesten of gewone discotheken
Uitspraak van barry op zondag 9 juli 2006 om 13:05:
Ik ga normaal gesproken alleen maar naar techno feestjes of naar feestjes waar je meerdere muziek stylen heb. Maar wat hangt er op zo'n hakkenfeestje een gigantische kutsfeer wat een simpele mensen er is maar 1 missie en dat is hakken alsof je leven er van af hangt ze kunnen bij sensation black net zo goed helemaal geen versiering of wat dan ook ophangen en alleen maar hakken draaien dan zou het nog goed zijn. Er is totaal geen ruimte voor andere dingen en dan nog die gast die het podium opging ze hadden hem dood moeten schoppen. Ik hou het voortaan wel bij mijn eigen slag mensen en me eigen feestjes waar je wel gezelligheid ziet.
Blijf voortaan dan weg !!!
Sensation black = Harstyle. Geen rock band die ervoor zorgt dat je avond in een dip terecht komt doordat je 3 kwartier voor je uit staat te kijken... Ik begrijp goed dat de halve zaal ging zitten en fluiten. En die band had NOOIT die gast in elkaar mogen trappen. Een artiest die publiek in elkaar stampt is gewoon te triest voor woorden. Erg goed voorbeeld voor het publiek..
Dit bewijst maar wat voor triest kutpubliek er op sensation afkomt. Dat je het niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, tis ook niet echt mijn ding. Maar hoe het publiek hier op reageert (en dan vooral die kneus die het podium opspringt) is gewoon kanslozer dan kansloos
Dit bewijst maar wat voor triest kutpubliek er op sensation afkomt. Dat je het niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, tis ook niet echt mijn ding. Maar hoe het publiek hier op reageert (en dan vooral die kneus die het podium opspringt) is gewoon kanslozer dan kansloos (n)