Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:13:
THUUUUUNDEEERDOOOOOOOOOOOOMMMMMEEEEE!!
make some noise!!!

did you like that? was it hard enough for you!?!
DAMN RIGHT... next song... LIE & DIE!!

global hardcore nation?? :P

Waarschuw beheerder
Kicke hij deed een optreden met Slipknot lees ik nu.Die lui zijn rete vet, zou het wel terug willen luisteren dit. Respect
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:59:
Maar op GRASPOP METAL MEETING in Belgie was er dus ook harde rock en dat was echt wel vet. Drummers die 200BPM

Catscan laatste nr Sensation Black one 1000 bpm :respect::Respect: Boh gek wat een vet nr was dat. Weet iemand hoe die heet????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:16:
hij is een schande voor de

hardcore scene toen en nu

Rot op zeg!

Ik weet niet maar Rob heeft heel veel gave plaatjes uitgebracht die echt hard waren en dat was echt nog in de begintijd van de hardcore scene.

maar denk dat jij doelt op dat ene plaatje van hem: Ecstasy, You Got What I Need
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barry op zondag 9 juli 2006 om 13:05:
Ik ga normaal gesproken alleen maar naar techno feestjes of naar feestjes waar je meerdere muziek stylen heb. Maar wat hangt er op zo'n hakkenfeestje een gigantische kutsfeer wat een simpele mensen er is maar 1 missie en dat is hakken alsof je leven er van af hangt ze kunnen bij sensation black net zo goed helemaal geen versiering of wat dan ook ophangen en alleen maar hakken draaien dan zou het nog goed zijn. Er is totaal geen ruimte voor andere dingen en dan nog die gast die het podium opging ze hadden hem dood moeten schoppen. Ik hou het voortaan wel bij mijn eigen slag mensen en me eigen feestjes waar je wel gezelligheid ziet.

Blijf voortaan dan weg !!!
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 9 juli 2006 om 10:41:
Maar dat is toch niet Rob Gee zijn schuld? Hij wordt geboekt om deze set te doen, wat wil je dat hij zijn band van het podium aftrapt en maar gaat draaien wat het publiek wil horen? En het was maar een half uurtje. Als een DJ niet draait wat jij wil horen mag je hem dus gewoon op zijn bek slaan?

Het is niet zijn schuld, maar die van ID$T die boekt hem maar als al het publiek aangeeft dat het niet om aan te horen is stop je toch gewoon en ga niet provocerend verder.

Ja en die jongen die op het podium klom het is niet goed te keuren maar probeerde wel 40000 man te redden van die pleuris herrie!!!

Wel heel erg triest dan dat Rob Gee en z'n artiesten als een stel bezetenen die gozer in elkaar trappen.
Hoop dat ze nog lekker lang in een celletje blijven zitten trieste figuren.

(n)ID$T(n):looser:

Na ff geslapen te hebben blijft het feest nog steeds WAARDELOOS
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen keer als ik da filmpje weer zie hoop ik dat die *** gasten nog een paar jaar langer krijgen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van flyducknl op zondag 9 juli 2006 om 13:22:
ierin kan je trouwens zien dat die gozer die in elkaar geslagen wordt wel gewoon vrolijk wegloopt met zijn armen in de lucht.

:respect:

en iedereen juichen haha wat een mooi gezicht moet dat zijn geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:10:
Het feest was top. Alleen leek het er op dat id&t er alles aan deed om kosten te drukken.
Vergeleken me vorig jaar was dit echt BAGGER alles om sensation heen. Jullie van id&t moeten je schamen.
Vieze centekakers we betalen genoeg dan willen we er ook wat voor terug.

Ik weet niet onder welke steen jij geleeft heb maar sensation is het enige feest waar ze echt geld tegen aangooien om het zo mooi en leuk mogelijk te versieren.
Waarschuw beheerder
mis net t mooiste stukje man haha maar toch niemand zal dit snel vergeten vooral die eikel niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:21:
Rot op zeg!

Ik weet niet maar Rob heeft heel veel gave plaatjes uitgebracht die echt hard waren en dat was echt nog in de begintijd van de hardcore scene.

maar denk dat jij doelt op dat ene plaatje van hem: Ecstasy, You Got What I Need

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nico:bier: op zondag 9 juli 2006 om 13:23:
ierin kan je trouwens zien dat die gozer die in elkaar geslagen wordt wel gewoon vrolijk wegloopt met zijn armen in de lucht.

ja idd kut ventje, was gewoon van het podium afgebleven.

hij vroeger er stiekem gewoon om. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:18:
global hardcore nation??

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boogie op zondag 9 juli 2006 om 08:08:
idd, ook dom van de organistaie, die kunnen toch wel een beetje inschatten dat het niet echt in de smaak valt, voor de rest heb ik me prima vermaakt. ben nu wel stuk.

ben net weer wakker achja domme actie van de organisatie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:24:
:aai:

vind het gewoon jammer dat iemand hier nu zwart gemaakt word, terwijl deze gozer al zo lang mee gaat.

en dat alleen omdat hij met een band komt.

waar was kurtis blow dan? heb die gast niet gezien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op zondag 9 juli 2006 om 13:22:
Wel heel erg triest dan dat Rob Gee en z'n artiesten als een stel bezetenen die gozer in elkaar trappen.

hoe vaak gebeurd et niet op een feest dat 1 gast in elkaar wordt gerost door 6 of7 man
vechten is voor :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 09:27:
al dat gelul over dat incident en die rock...
het feest duurde van 9 tot 7
ik heb het niet zo gevolgd allemaal, was net naar de wc
zag alleen op het einde een gozer onder het bloed op de dansvloer liggen

maar ja, thrillseeker...!!!! was ff druk met feesten

wijs dat jou feest al om 9 uur begon moet je me toch es vertellen waar je die kaarten vandaan had

Waarschuw beheerder
die kerel die klop krijgt

http://www.youtube.com/v/T5-kAqFu6Fc.swf

is wel zonder geluid

Waarschuw beheerder
Pff wat een trieste vertoning

Hulde voor die gozer!
Waarschuw beheerder
Nou dan heeft die gast toch de nodige alcohol op en drugs want anders sta je toch niet zo vrolijk weer op met je armen in de lucht:P
Waarschuw beheerder
ID&T moet gewoon hardcore schrappen van sensation black dat is de enige oplossing. en gewoon lekker hardstyle draaien hardhouse en techno.Dan heb je ook geen last van dit soort voorvallen.
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zondag 9 juli 2006 om 13:17:
Rot op man het was zo ie zo niet via de grote speakers dus het geluid was niet goed. En megamix is altijd vet

Wat lul je man?!
Een live act is slecht als het geluid niet goed is?
Beetje bullshit.

Een megamix kan vet zijn, maar je kan een cd'tje ook thuis afspelen.
Op een feest kom je toch voor "live"muziek, bedoel...daar betaal je 60 euro voor :)

Nogmaals, je weet wat die avond komt en je moet respect hebben/tonen.
En ken je fuckin' roots...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barry op zondag 9 juli 2006 om 13:28:
ID&T moet gewoon hardcore schrappen van sensation black dat is de enige oplossing. en gewoon lekker hardstyle draaien hardhouse en techno.Dan heb je ook geen last van dit soort voorvallen.

:looser: vechten en aggressie heb je in elke kroeg elke discotheek en zelfs op jouw feessies alleen ben je vaak te uit je naad om t te zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R@VER op zondag 9 juli 2006 om 13:28:
Wat lul je man?!
Een live act is slecht als het geluid niet goed is?
Beetje bullshit.

Een megamix kan vet zijn, maar je kan een cd'tje ook thuis afspelen.
Op een feest kom je toch voor "live"muziek, bedoel...daar betaal je 60 euro voor

Nogmaals, je weet wat die avond komt en je moet respect hebben/tonen.
En ken je fuckin' roots...

Waarschuw beheerder

blaaaat
Waarschuw beheerder

Op hardstylefeesten wordt vaker gevochten dan op hardcorefeesten. Sterker nog, op ik vind de sfeer op hardcorefeesten juist veel beter dan op andere feesten, omdat iedereen alleen voor de muziek komt in tegenstellingen tot hardstylefeesten of gewone discotheken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sensation black = Harstyle. Geen rock band die ervoor zorgt dat je avond in een dip terecht komt doordat je 3 kwartier voor je uit staat te kijken... Ik begrijp goed dat de halve zaal ging zitten en fluiten. En die band had NOOIT die gast in elkaar mogen trappen. Een artiest die publiek in elkaar stampt is gewoon te triest voor woorden. Erg goed voorbeeld voor het publiek..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:30:

vechten en aggressie heb je in elke kroeg elke discotheek en zelfs op jouw feessies alleen ben je vaak te uit je naad om t te zien...

Alleen op het ene feestje maar als op het ander.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nico:bier: op zondag 9 juli 2006 om 13:22:
iedereen keer als ik da filmpje weer zie hoop ik dat die *** gasten nog een paar jaar langer krijgen

Jammer voor je dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 9 juli 2006 om 13:32:
Op hardstylefeesten wordt vaker gevochten dan op hardcorefeesten. Sterker nog, op ik vind de sfeer op hardcorefeesten juist veel ebter dan op andere feesten, omdat iedereen alleen voor de muziek komt in tegenstellingen tot hardstylefeesten of gewone discotheken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Barry: Jij moet lekker niet naar Sensation toe gaan. Ga lekker nar techno-feestjes met 'je eigen slag mensen'. Hahah, prutser.

Volgens mij is het meeste nou wel gezegd over Rob Gee, jammer dat het niet werkte en zo bizar is geeindigd. Wel leuk geprobeerd, het was maar een kwartiertje uiteindelijk.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar als je in de vip liep liepen er mensen met hapjes rond.
Ik was bij white vorige week was precies het zelfde dekoor alles.
Zelfs de ballonen en de veren die uit de lucht kwamen ik denk dat ze die veren gewoon weer hebben op geraapt en weer gebruikt. Vorig jaar bij white hadden we een limo en nu een vip bus. Zo zijn er vele dingen dat ik denk dat ze bezuinigd hebben . Maar het feest was super. Heb ook hele maal niet door gehad van rob G. nog geen eens dat ze werden af gevoerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barry op zondag 9 juli 2006 om 13:33:
Alleen op het ene feestje maar als op het ander.

:vaag:?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gauke op zondag 9 juli 2006 om 13:21:
Ik ga normaal gesproken alleen maar naar techno feestjes of naar feestjes waar je meerdere muziek stylen heb. Maar wat hangt er op zo'n hakkenfeestje een gigantische kutsfeer wat een simpele mensen er is maar 1 missie en dat is hakken alsof je leven er van af hangt ze kunnen bij sensation black net zo goed helemaal geen versiering of wat dan ook ophangen en alleen maar hakken draaien dan zou het nog goed zijn. Er is totaal geen ruimte voor andere dingen en dan nog die gast die het podium opging ze hadden hem dood moeten schoppen. Ik hou het voortaan wel bij mijn eigen slag mensen en me eigen feestjes waar je wel gezelligheid ziet.

Blijf voortaan dan weg !!!

Als je dit leest, denk je dan echt dat ik ooit nog op zo'n
feestje kom ik heb wel wat beters te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van webje op zondag 9 juli 2006 om 13:33:
Sensation black = Harstyle. Geen rock band die ervoor zorgt dat je avond in een dip terecht komt doordat je 3 kwartier voor je uit staat te kijken... Ik begrijp goed dat de halve zaal ging zitten en fluiten. En die band had NOOIT die gast in elkaar mogen trappen. Een artiest die publiek in elkaar stampt is gewoon te triest voor woorden. Erg goed voorbeeld voor het publiek..

Eerste editie van Sensation Black was een mengelmoes van hardstyle en TECHNO.
Dus puur alleen hardstyle?

En die pipo had gewoon niet het podium moeten opgaan.
Eigen schuld!

Waarschuw beheerder
Dit bewijst maar wat voor triest kutpubliek er op sensation afkomt. Dat je het niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, tis ook niet echt mijn ding. Maar hoe het publiek hier op reageert (en dan vooral die kneus die het podium opspringt) is gewoon kanslozer dan kansloos (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar het feest was super

Daar gaat het toch om?

Waarschuw beheerder
volgens mij staat sens. erom bekend om ieder jaar iets nieuws te proberen....
was er vorig jaar niet iets met een grote trommel dat vond ik echt bagger maar dan ga ik niet die gast zn stokkies in zn reet stoppen en die trommel op zn kop kapot rossen.. voor dat kwartiertje kan je ook even gaan snuiven ofzo

Waarschuw beheerder
O nog iets zelfs dat nummer van fight for your right to party
Was er vorige week ook
Waarschuw beheerder
MASTER AVOND!!! :D :D
en een super terug trein reis ahahha
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Binnenland

zo 9 jul 2006, 13:01
Bandleden op de vuist tijdens Sensation Black
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.

Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.

BRON: Telegraaf.nl

Artiest {SHOWLIST artist 41676, 38754}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat gehoord dat rob gee in elkaar was gemept?
was ineens een gast het podium opgerend en op rob gee beginnen in te slaan

http://img100.imageshack.us/img100/1419/wow2ea.jpg
Waarschuw beheerder

Moet ik toch maar weer is meegaan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:37:
Dit bewijst maar wat voor triest kutpubliek er op sensation afkomt. Dat je het niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, tis ook niet echt mijn ding. Maar hoe het publiek hier op reageert (en dan vooral die kneus die het podium opspringt) is gewoon kanslozer dan kansloos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:39:
ik heb dat gehoord dat rob gee in elkaar was gemept?

Dat meen je niet? kun je er wat meer over vertellen!? !?!

zucht....
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:37:
Dit bewijst maar wat voor triest kutpubliek er op sensation afkomt. Dat je het niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, tis ook niet echt mijn ding. Maar hoe het publiek hier op reageert (en dan vooral die kneus die het podium opspringt) is gewoon kanslozer dan kansloos (n)

Die dude die het podium op sprong was idd kansloos, maar als je 60 Euro hebt betaald voor een kaartje, mag je wel ff massaal 'boe' roepen als het je niet bevalt, lijkt me.

Rob Gee kon er niets aan doen, die was gewoon geboekt. Mijn 'boe'-geroep was dan ook meer richting de organisatie. Wat een aanfluiting dat optreden. Kun je als ID&T zijnde toch wel een beetje inschatten dat het Sensation publiek daar niet op staat te wachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk! op zondag 9 juli 2006 om 13:41:
Dat meen je niet? kun je er wat meer over vertellen!? !?!

rustig maar aan net of ik het hele topic terug ga lezen.. ik kom net bed en ben niet bij sensation geweest maar hoorde het net so?