Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de mix was toppertje , en daarna werd het aleen maar beter , ik vond zany echt top! en de darkraver , ging helemaal los toen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 juli 2006 om 00:55:
de mix was toppertje , en daarna werd het aleen maar beter , ik vond zany echt top! en de darkraver , ging helemaal los toen

ik moet eerlijk zeggen dat hij wel rustig begon...ik had van dark raver wel iets meer verwacht neemt niet weg dat ik het niet vet vond hoor dat was t wel maar ik miste iets zeg maar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik snap wat je bedoeld, maar ik kon ze jumpstyle wel waarderen,het was gewoon met alles trouwens weer n topfeest
aleen de show had beter gemogen

Waarschuw beheerder
eigenlijk wel ja haha ik heb me best vermaakt ik vind ook dat je niet altijd moet zeuren om de muziek t ligt ook aan jezelf hoe gezellig en gek jij het maakt en ik heb me zwaar vermaakt:roflol:

Waarschuw beheerder
en nu PITNNN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me to , slaap ze allemaal
Artiest Elayz
Waarschuw beheerder
Ik heb de linkjes voor de video livesets ook op het forum van backware.nl gezet, dus check daar!
(tenzij hij mijn bericht later verwijderd...)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoop dat ze op Dance Valley warme hotdogs hebben :)
Zal ik meteen naar de cateraar vragen en die aanbevelen bij andere organisaties.

NOg meer mensen een jkoude hotdog op Black?
Waarschuw beheerder
geen last van gehad ik vond het alleen kut dat ze patat verkochten :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vond ik ook minder, vooral die warme mayo :/
Waarschuw beheerder
En wat vonden jullie van de raketjes?:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tessie op vrijdag 14 juli 2006 om 14:40:
En wat vonden jullie van de raketjes?

warm was al gesmolten toen ik het zakje openden echt waardeloos.
Artiest T.D.S
Waarschuw beheerder
voor de mesne die het nog niet gelezen hebben...duncan van id&t heeft commentaar gegeven over zaterdag wat er gebeurt is op sensatie misschien! wel beter als de tevreden en ontevrden mensen over sensatie dit even lezen. het is te vinden op q-dance.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van T.D.S op vrijdag 14 juli 2006 om 15:24:
voor de mesne die het nog niet gelezen hebben...duncan van id&t heeft commentaar gegeven over zaterdag wat er gebeurt is op sensatie misschien! wel beter als de tevreden en ontevrden mensen over sensatie dit even lezen. het is te vinden op q-dance.nl

oud nieuws
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 14 juli 2006 om 12:43:
geen last van gehad ik vond het alleen kut dat ze patat verkochten

Dat noem ik geen patat die slappe zooi:x Was niet te vreten en dan betaal je daar 4.75 voor schandalig:@:@:@