Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.
Waarschuw beheerder
donateur
Never mind, zie post beneden deze ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 16:11:
Duncan Stutterheim heeft zijn reactie op het drama van zaterdag gegeven
terug te lezen op een ander forum van Sensation Black 2006 laatste aanpassing 13 juli 2006 16:12

:respect:

Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 13 juli 2006 om 16:14:
Never mind, zie post beneden deze laatste aanpassing 13 juli 2006 16:16

uhu

Uitspraak van Reemzter op donderdag 13 juli 2006 om 16:15:
https://partyflock.nl/topic/887337.html

:doetiewoep: ik word teminste op de hoogte gehouden WHAHAHAHA:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:09:
Haha, vette shit (H) ben ook aan het luisteren, ben benieuwd laatste aanpassing 13 juli 2006 16:09

:cheer:oeeeeeeeeeeeeeee yeahhhhhh

Waarschuw beheerder
Nu ook al die rock herrie op 538 *gaap*

Waarschuw beheerder
:lol:hoor ik nu dan vet rock nummerrrr head banggg YEAHHHHH :bounce:
Waarschuw beheerder
Lees hier Duncan's Brief over Sensation Black

http://www.superfeesten.tv/partynieuws_f.php?id=3071

En geef de man zelf ook een kans om het uit te leggen, he earned it.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:20:
Nu ook al die rock herrie op 538 *gaap*

je was me voor whhaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 15:32:
Wat ik trouwens later pas besefde is dat de "sandman" (presentator met groen haar) na het optreden van Rob Geek ook niet mee is geweest, geen introducties meer van de DJ's of zit ik er nou naast?

Maar een klein beetje, gelijk na Rob Gee kwam hij op het "ID&T-handen-wagentje" de arena in en daar heeft hij nog een kwartier op gestaan, en daarna was hij min of meer overbodig vanwege het feit dat alle volgende DJ's hun eigen MC mee hadden genomen.

Dus het heeft niets te maken met het Rob Gee drama lijkt mij.

Waarschuw beheerder
ik kan het niet laten om te reageren op de brief van duncan ik heb hem 2 keer gelezen en ik moet echt zeggen dat hij er veel gevoel in legt en dat hij zelf weet dat t een foute beslissing was .. dat vind ik nou een echte kerel!!wat ik alleen niet snap in de brief is dat hij zegt dat t kut geluid kwam omdat er al iemand aan de draaitafel had gezeten..en daarna zegt hij dat t die jongen was heb t echt 2 keer gelezen...ach what the fuck vond het toch al herrie ook al was er niks met de draaitafels!!!maar duncan:respect: ik vind dit echt een super goed gebaar

ps dat incident wat hij beschreef dat rob zn maatje was neergestoken op t podium en dat dat naar boven kwam ..tja sorry maar dan pak je hem toch alleen aan??en niet met zn allen teglijk:loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Duncans reactie: Hij trekt zelf ook het boetekleed aan, en die gozer was idd erg dom bezig, als hij meer schade had aangericht hadden we naar huis toe gekunt omdat hij aan de geluidstafels had gezeten. :nee:

Hier stond tot voor kort de brief van duncan, maar ik mag deze niet hier plaatsen van mijn mede-flockers ;)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel respect dat Duncan wat van zich laat horen in een brief, niet al mijn meningen zijn gelijk met die van hem maar als iedereen hetzelfde dacht was de wereld ook maar saai ;)
Ik vind dat hij het netjes afhandeld!

//Ik vind trouwens ook dat het feest na het optreden nog steeds super was!!! Ik heb me prima vermaakt, en ga volgend jaar zeker weer. Black is een beetje een traditie voor me geworden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Anders kopie paste je ff de hele brief van SF af, omdat het forum topic nog niet lang genoeg is ? :S
Waarschuw beheerder
idd. Vaak zeggen mensen negatieve dingen over duncan. Maar nu mag het ook weleens gezegd worden dat dit echt hulde is!!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 13 juli 2006 om 16:35:
Ik ben altijd koel gebleven in alle situaties maar dit is heftig, heel heftig. De helft van de mensen van ons gaan weg, kunnen het niet meer aanzien

Dit greep me ook best wel aan, het is voor de bezoeker misschien erg, maar voor de organisatie idem dito. Misschien nog wel veel erger....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van We are the night op donderdag 13 juli 2006 om 16:36:
Anders kopie paste je ff de hele brief van SF af, omdat het forum topic nog niet lang genoeg is ?

Ik vond het daar niet makeklijk lezen, de letters zijn daar kleiner ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 13 juli 2006 om 16:38:
Ik vond het daar niet makeklijk lezen, de letters zijn daar kleiner

Beeld > Tekengrootte > Extra Groot ;)
of Crtl ingedrukt houden en scrollen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zet je je resolutie wat lager.. ;)
Ik had die brief net weer uit mn post verwijderd omdat ie al in het andere topic staat en op ID&T. Dus alleen maar vervuiling.. Zo wordt het alleen maar weer meer offtopic hier :s Gaat het over de brief ipv over Sensation..
Waarschuw beheerder
donateur
Steeletje zeurpieten ;) ik edit hem wel weer :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens nog iets, waarom is er geen Anthem van Black te vinden? Ik heb op Dance-tunes.com gekeken en nog wel meer websites, ook google laten zoeken maar niks kunnen vinden :s

Wie o wie kan me hier mee over vertellen? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:31:
ps dat incident wat hij beschreef dat rob zn maatje was neergestoken op t podium en dat dat naar boven kwam ..tja sorry maar dan pak je hem toch alleen aan??en niet met zn allen teglijk

Als je als muzikant op 't podium staat raast de adrenaline al door je heen, laat staan in zo'n situatie. Als iemand de zanger van mij band probeert aan te vallen op het podium zou ik ook zo reageren, en bovendien was het niet Rob Gee z'n beslissing dat ze er met meerdere personen opgingen. (en volgens mij is het alleen die mc met lang haar die 'm pakt, en Rob Gee die nog schopt, de rest staat er omheen om ze uit mekaar te trekken.)
Artiest Rosko
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:35:
//Ik vind trouwens ook dat het feest na het optreden nog steeds super was!!! Ik heb me prima vermaakt, en ga volgend jaar zeker weer. Black is een beetje een traditie voor me geworden

Daar ben ik het nou volledig mee eens :P See You Next year :D Wieeee!!!!!:D:D haha

Verder ga ik maar geen reactie geven op de brief van Duncan want dan ben ik morgen nog niet klaar :P haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:50:
Trouwens nog iets, waarom is erg geen Anthem van Black te vinden? Ik heb op Dance-tunes.com gekeken en nog wel meer websites, ook google laten zoeken maar niks kunnen vinden

Tja dat vind ik ook vreemd, deze sensation black heeft geen anthem, erg jammer en vreemd. Misschien iets veel gefocused op die Rob gee special act, (zoals duncan zelf toe geeft)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:50:
Als je als muzikant op 't podium staat raast de adrenaline al door je heen, laat staan in zo'n situatie. Als iemand de zanger van mij band probeert aan te vallen op het podium zou ik ook zo reageren,

........................ dan zou jij ook zo reageren????????????? tsssssssssssssssssssss gaat erg ver he

Waarschuw beheerder
anders ff die fuck GEE LATEN HANGEN!!! en verder gaan met bv wie draaide wel t dak eraf iets meer in de positieve zin!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:58:
anders ff die fuck GEE LATEN HANGEN!!! en verder gaan met bv wie draaide wel t dak eraf iets meer in de positieve zin!!!

Kijk eindelijk iemand die verstandig is :D
Dus vertel is WIE VONDEN JULLIE NOU ECHT VET???? :D
Waarschuw beheerder
donateur
heeft ruud al gebeld met rob gee. Zet 538 net pas aan namelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 13 juli 2006 om 17:02:

Nee nog niet :P Dus blijven luisteren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rosko op donderdag 13 juli 2006 om 17:00:
Dus vertel is WIE VONDEN JULLIE NOU ECHT VET????

En als je Rob Gee nou echt vet vond? ;) :P

Catscan was ook echt vet hoor, rustig maar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 17:09:
En als je Rob Gee nou echt vet vond?

ook als je gee echt vet vond JE BENT IN NEDERLAND dus iedereen heeft een mening!!en gelukkig maar dat negatieve gelul pfff man bijna 1 week verder krijg er gewoon de pest in dit topic werd geopend in de zin van hoe was het en 90 procent gaat alleen over gee wat zal die gast lachen !!!want hij is namelijk wel erg BELANGRIJK en vincento als jij gee geweldig vond is dat ok !!hoop dat je helemaal uit je dak bent gegaan:doetiewoep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op donderdag 13 juli 2006 om 17:02:

De Stream is sneller van radio538.nl dan de radio ;)

Maare, ik vond Kai Tracid wel leuk om mee te beginnen maar kon er niet echt op dansen, alleen een beetje wiebelen. Daarna gelijk de Prophet, lekker beuken, geweldig dat nummer met Lange Frans en Cocaine Bizznizz en ook top dat hij veel nieuwe nummers draaide!

Toen een rockband met 1 nr, was uit te houden maar niet mijn smaak.

Toen Showtek, begonnen echt super, leuke videobeelden erbij en daarna ook lekker beuken!

Toen, tja.. ik had al een smile op m'n gezicht omdat ik dacht dat The Megamix zou beginnen maar niet, toen kwam Rob, dus even lekker gezeten op de vloer.

Daarna the megamix, viel me tegen, vorig jaar was het veel mooier, er kwam van alles uit de lucht vallen en veel rook van de rook machines. Laatste nummer was wel dik, mooi potje gehakt, telefoon kwijt :S Wel weer gevonden door een vriend van mij, gelukkig nog heel haha.

Toen the darkraver, ben ik gaan eten en even op de tribune gezeten. Jammer want hij ging Jumpstyle draaien dus had wel even willen jumpen. Maar goed, hij draaide zeker niet verkeerd!

Toen Zany, wat draaide die lekker harde hardstyle, heb er echt van genoten!!!

Toen Technoboy, ook lekker net als Zany!

Toen Catscan, had er meer van verwacht had 'm harder verwacht. Was wel leuk maar eerste half uur viel tegen, eindigde wel leuk zeker met de 1000Bpm :)

Waarschuw beheerder
ik vond dark raver wel lachen daar is t mee gezegt had namelijk meer verwacht maar ja...ik weet t mag niks verwachten hahah en CATSCAN ook ok :cheer:

Waarschuw beheerder
BIGGER THAN ME?whahahahahahhahahahahahahahhahahah DUBBEL HIER hahahaahahahhahahahahaha ik heb wat anders gezien hihihihi
Waarschuw beheerder
Hahaha.... hij vond het leuk om met bier onder gegooid te worden :p

Waarschuw beheerder
wat een :looser:KOTSSSSSSSS hij liegt gewoon!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 17:17:
wat een :looser:KOTSSSSSSSS hij liegt gewoon!!!!!!!!!!!!

Hij maakt er wat moois van...

Het was dus nodig die gast zo hard te slaan en te schoppen omdat die nog wel wat terug zou kunnen doen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 17:12:
vincento als jij gee geweldig vond is dat ok !!hoop dat je helemaal uit je dak bent gegaan

Dankje :D
Helemaal uit je dak was natuurlijk een beetje moeilijk, haha, maar ik heb me wel vermaakt ja!

En Catscan dus niet te vergeten :)
Waarschuw beheerder
en wat vonden we er van (radio interview)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tering hej was dit nou alles, dit was nou niet echt een denderende uitleg of zo :S Wat een mafkees :P Dus alleen maar doorblijven skoppen omdat ie volgens hem onder invloed was... hmmm aparte ged8te

Waarschuw beheerder
Attackt us?

Hmm, alleen rob toch? :s
Hij zegt dat we gerust boe mochten roepen, maar hij ging er wel op in dus t liet m niet koud en hij respecteerde het dan ook niet echt heb ik het idee.

Waarschuw beheerder
zeg gewoon de waarheid niet ankomen met hij was zo groot....dat was hij dus niet!!!stond er met me neus boven op zeg!!!!kom nou!en dan ook nog gaan beweren dat hij wegliep en ja dat trappen toen hij eigenlijk al op de grond lag ...ja nee hij was zo groot werd er bang van KOTSSSSSSSS gewoon de waarheid had ik veel meer kunnen waarderen!!!:looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Super ik op donderdag 13 juli 2006 om 17:18:
omdat die nog wel wat terug zou kunnen doen

wat kon hij doen.:s
Hij was al uitgeschakeld door die gitarist die aan het meppen was :@
Rob Gee ppppffff je kan je eruit lullen maar ik heb iets heel anders gezien :LOOSER: Hoop dat je verstandig bent en voorlopig geen optredens meer in Nederland zal doen ;)
Btw Ook de beveiliging heeft gefaald :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hm jah, volgens mij snaptie het niet helemaal.
volgens hem is het "maar" muziek, dus waar maakt iedereen zich druk om:S ten eerste het is niet zomaar muziek en ten tweede heeft 40.000 man 60 piek betaald om te kunne stampe... niet om te gaan headbangen.

Waarschuw beheerder
ben hier voor gaan zitten whahahah IK BEN OOK DOM hihihi ach ik had mischien gehoopt dat ik toch weer respect voor hem had kunnen opbrengen als hij gewoon had gezegt ja ben te ver gegaan ofzo helaas jammer....zullen we het maar over CATSCAN hebben of THE PROPHET? offuh stevieeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
En toch, ik vind die brief van Duncan wel erg netjes! (Y)
Kan het me goed voorstellen dat je dan als organisatie ff goed met je handen in het haar zit hoor!
Goed en netjes afgehandeld! (Y)
Toch, nooit meer Sensation voor mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LuQ op donderdag 13 juli 2006 om 17:22:
man 60 piek

EURO whahahaha:roflol: wa het maar pieken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 17:22:
Btw Ook de beveiliging heeft gefaald

Dat ook jah, maar die zullen misschien ook wel ged8 hebben van lekker voor hem of zo, weet ik veel :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 17:22:
Btw Ook de beveiliging heeft gefaald :frusty:

Daar hoor je verder niks meer van... Die zullen niet het boetekleed aan trekken denk ik, en als ze dat doen, hoor je het toch niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QLUBTEMPO op donderdag 13 juli 2006 om 17:23:
En toch, ik vind die brief van Duncan wel erg netjes!
Kan het me goed voorstellen dat je dan als organisatie ff goed met je handen in het haar zit hoor!
Goed en netjes afgehandeld!

applaus inderdaad maar dat had ik al eerder aangegeven dat ik het echt een kerel vind en dat ik het netjes van m vind :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QLUBTEMPO op donderdag 13 juli 2006 om 17:23:

Alleen maar vanwege de band? Of heb je ook andere redenen?