Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 9 juli 2006 om 21:04:
als ik de livesets weer hoor krijg ik weer kippenvel zo mooi

liveset is toch anders dan er live aanwezig zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:48:
Nou ja, klonk toch wel zo?

ik vind hem wel erg anders klinken, zo'n brits accent..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:48:
Overigens dacht ik trouwens in een vlaag van verstandsverbijstering dat die MC die gisteren de hele avond alles doorheen brulde bij Darkraver en Showtek, dat dat Da Rick was

Bij showtek was DV8, bij darkraver Villain....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 9 juli 2006 om 21:07:
liveset is toch anders dan er live aanwezig zijn...

ik was live aanwezig en zo beleef ik het nog een keer he :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 9 juli 2006 om 21:08:
k vind hem wel erg anders klinken, zo'n brits accent..

Uitspraak van Stoux op zondag 9 juli 2006 om 21:08:

Oh..

Dan moet ik eerst mn oren eens laten uitspuiten van de week :D
Waarschuw beheerder
gvd je gaat toch niet het podium opklemmen ..daarna ook nog het lef hebbenom aangifte te doen dan heb je wel lef hoor wat een gast ze hadden hem beter een ....kunne geven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 9 juli 2006 om 21:07:
Nou ook al staat de Konigin te juichen voor je, als jij een schedelbasisfractuur heb doe je dat niet meer hoor. Al krijg je er 10 miljoen voor.

*zucht* hij heeft geen schedelbasis fractuur! Dat weet ik al lang...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:03:
Ik vind het wel enorm jammer dat nu alléén gesproken wordt over Rob Gee en wat er toen is gebeurd..

Er was zoveel meer op Sensation Gewoon geweldige momenten

Nix aan toe te voegen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 9 juli 2006 om 21:08:
ik was live aanwezig en zo beleef ik het nog een keer he

Oke dat is zo, maar bedoel je nou ook de live set van Rob en zijn maten?
Waarschuw beheerder
wat een gezeur ze hadden die gast op podium klom harder moeten trappen dan ook nog aangifte doen wat een gast

rob gee speelde wist idreen ga dan niet klagen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pardon? Gaat dat niet beetje te ver hate13?
Hoe dan ook, als 1 of 2 man hem hadden teruggeslagen was het minder erg geweest.. (tis zoiezo erg)..maar 6 a 8 man tegen die ene. Zielig noemen we dat.
Waarschuw beheerder
die van Kai tracid vond ik gaaf :D
Waarschuw beheerder
je hebt wel gelijk das ook zielig ..maar rob op zijn bek slaan ook dan aangifte doen of je een slachtoffer bent sorry hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mja die Rob Gee was irritante gast ja. En die gozer die dat podium op klom, was ook wel DE held van avond. Voor de rest waren prophet, zany, showteck en catscan toch wel heerlijk om naar te luisteren. Denk dat je daar beetje je eigen feessie moet bouwen, dat hebben wij gedaan en daardoor heb ik me goed vermaakt.

Denk dat volgende keer ID&T eventjes na moet gaan denken over wat ze nou willen. Eerst Kai beetje hardtrance laten draaien en daarna The Prophet erin laten beuken.. niet echt een hele vette opbouw. En dat ID&T, Rob Gee een rock act laat doen, denk ff na.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op zondag 9 juli 2006 om 21:08:

Vond ze beide erg goed, maar ik dacht dat ze die gast met het groene haar bedoelde.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:06:
Wat lief

Tja, zo ben ik :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hate13 op zondag 9 juli 2006 om 21:13:
wat een gezeur ze hadden die gast op podium klom harder moeten trappen dan ook nog aangifte doen wat een gast

rob gee speelde wist idreen ga dan niet klagen ..

ben je zelf eigenlijk wel naar sensation geweest?? VOlgens mij kan je anders namelijk helemaal niet oordelen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sephiroth op zondag 9 juli 2006 om 21:17:
die van Kai tracid vond ik gaaf

Kai Tracid was erg goed, deze keer de juiste plek en niet als laatste.
Waarschuw beheerder
Zany :respect:
Catscan :respect:

en Rob G... BKJN :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hate13 op zondag 9 juli 2006 om 21:17:
je hebt wel gelijk das ook zielig ..maar rob op zijn bek slaan ook dan aangifte doen of je een slachtoffer ben sorry

nou idd, daar ben ik het ook wel mee eens, eigenlijk is het gewoon een zielige vertoning
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar beginnen met Marco V (harde set) en Tommy Pulse, dan krijg je een mooie overgang naar hardstyle..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 9 juli 2006 om 20:50:
bedenk wel hij heeft er wel voor gezorgd dat we weer door konden feesten inplaats van het geven van fluitconceten dus niet zo zeuren hij deed het voor ons allemaal

Ik irriteer me sowieso al het hele topic aan jou uitspraken, maar nu deed de held het ook nog voor ons allemaal? speak for yourself. Ik vond het echt een domper op de avond, dat geboehh en gezit alleen al, pff. Maar op het podium springen om de artiest aan te vallen? Wie denk je nou dat je bent en waar je het recht vandaan haalt.

En bovendien is onze flinke held dan wel weer zo stoer om wanneer hij een paar tikken terug krijgt , te gaan lopen janken bij de politie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 9 juli 2006 om 21:10:
Nix aan toe te voegen

Is ook waar, het was ook gewoon een goed feest en elk feest heeft ook wel ze min puntjes dat is niet alleen zo bij Sensation, het was verder gewoon erg gezellig :yes: en de special effects en lasershows waren knap gedaan. Maar hoe je het ook went of keert het geluid was gewoon te zacht en dat vond ik toch wel 1 van de grootste minpunten omdat juist dat een belangrijke factor is in hoe je het feest ervaard en herrinerd, en nee ik ben niet half doof ofzo :p.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 9 juli 2006 om 21:18:
Kai Tracid was erg goed, deze keer de juiste plek en niet als laatste.

IK was er helaas niet bij :( ..maar wel gevolgd @ livestreams op zapperz.nl :) dat was zeker top :) ik hoop dat ze de live stream van white & black snel online gooien :) iig dat sommigen het hebben opgenome :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dave_age op zondag 9 juli 2006 om 21:06:
met een schedel fractuuur en dat ie nu lam in het ziekenhuis ligt

Neeheee

Kijk maar op geenstijl.nl, die hebben dr een filmpje staan waar die gast LOPEND wordt meegenomen..

Het lijkt me niet dat je dat kunt met een schedelbasisfractuur..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van deniezzz op zondag 9 juli 2006 om 21:21:
Ik vond het echt een domper op de avond, dat geboehh en gezit alleen al, pff. Maar op het podium springen om de artiest aan te vallen? Wie denk je nou dat je bent en waar je het recht vandaan haalt.

Idd, ik ben niet geweest maar ik vind het heel triest zo'n actie, de sfeer kan door zoiets behoorlijk negatief omslaan met alle gevolgen van dien, want als op zo'n lokatie de pleuris of paniek uitbreekt loopt het goed fout af.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 9 juli 2006 om 21:18:
Tja, zo ben ik :p

Ik geloof je gelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op zondag 9 juli 2006 om 21:22:
Maar hoe je het ook went of keert het geluid was gewoon te zacht

Hmm daar heb ik nix van gemerkt hoor.. Volgens mij was het zachter dan in de HMH, maar of dat nou juist goed of slecht is..? Ik had nu iig geen piep in mn oren :D Dus vin t wel best zo ;)

Kheb er een beetje op gelet, en waar je staat had wel erg veel invloed op het geluid. Vooraan was het prima totdat de bas erin kwam, dat overstemde alles.. In de hoeken hoorde je het echo-en.. Maar verder :kwijl: Kheb met Kai Tracid een meter of 20 van het podium voor het vipdek gestaan, en daar was het echt meesterlijk goed en zuiver. :jaja: Volgens mij moet je gewoon niet te veraf gaan staan :)
Kstond met Deepack & The Prophet ook net ff achteraan in een hoek (kwam bij de bar vandaan) en daar klonk het stukken minder dan normaal.. Normaal gesproken gaat het dwars door je heen als ze 'nog een beetje harder' gaan, maar ik merkte nu amper verschil..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zondag 9 juli 2006 om 21:18:
ben je zelf eigenlijk wel naar sensation geweest?? VOlgens mij kan je anders namelijk helemaal niet oordelen

joho, daarvoor hoef je er toch niet geweest te zijn om te oordelen :/ wat die knakker doet moet ie gewoon niet doen daarvoor hoef ik er niet heen om dat te zeggen
Artiest Eric Witlox
Waarschuw beheerder
zo maar nu even een reactie van mij over het rest van het feest.
Vond de rest zeer lekkere muziek draaien :D
En het einde van Catscan kon ik ook wel waarderen dat was gewoon wel lachen :D met die BPMS :P
Eigelijk was dat ene gedoe gewoon een smetje over de rest... want als je een beetje van hardstyle hou dan had sensation een goeie line up.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aw op zondag 9 juli 2006 om 21:37:
want als je een beetje van hardstyle hou dan had sensation een goeie line up.

Idd, het was een super geslaagd feest toch? en dat gezeik over die Rob Gee kennen we nu wel een keer..

Waarschuw beheerder
het was gewoon een goed feest niks op aan te merken en veel beter als 2005 :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nol op zondag 9 juli 2006 om 21:06:
Mensen die hem nu afkraken terwijl ze hem niet eens kennen, kunnen beter gewoon hun mond lekker houden..

Het heeft ook geen zin om die man af te kraken. Hij deed gewoon zijn ding, en ID&T had gewoon niet zo'n soort act neer moeten zetten op sensation black, het publiek wil geen hardrock shit of iets in die zin. Men wil gewoon stampen.

Dus ik denk dat we met zijn allen we de conclusie kunnen trekken dat het gewoon een zeer zware oganisatorische blunder is. Rob gee kan er niet veel eraan doen.

Voor de rest was sensation black 2006 wel een zeer geslaagd feest.

Nu maar hopen dat ID&T een keer wat meer gaan doen aan de line-up want die vallen het laatste jaar erg tegen, Innercity, White, en u deze misser op black :s, wat is er aan de hand met hun daar bij ID&T :s????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de liveset van Robby Gay echt kapot lachen hoe goed we kunnen fluiten allemaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:00:
http://www.hardsets.nl/

Succes ermee(Y)

thnx :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:42:
wat is er aan de hand met hun daar bij ID&T

Ze concentreren zich teveel op het buitenland?

Nee, ik vind dat we allemaal niet zo moeten zeiken.. Als ze nix vernieuwen roepen we allemaal om het hardst dat ze makkelijk geld willen verdienen.. Nou steken ze hun nek uit met vernieuwingen, en die pakken dan helaas slecht uit.. Kan gebeuren! Ik vind het lef dat ze het iig proberen! Al vind ik wel dat ze het vantevoren hadden kunnen voorzien maargoed.
Het mixen van stijlen kan soms heel goed uitpakken wat mij betreft.. Denk aan hiphop-MC Villain die me zo ong onder controle had, remix van SOS Message in a bottle, remixen van nummers van Nirvana enz.. Maargoed, dat is 1 plaat ipv een half uur.

Volgend jaar ben ik er gewoon weer bij :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De commercie heeft bij ID&T de overhand Thijs1984, en dit is dus gisteren pijnlijk duidelijk geworden evenals bij andere feesten van ID&T.
Waarschuw beheerder
Het nadeel bij rapidshare :S..eerst kun je gelijk downloade :) en daarna moet je een uur wachten :S..megaupload werkt beter :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RikkieB op zondag 9 juli 2006 om 20:53:
Niemand deed t eerder omdat er genoeg mensen met verstand waren die wisten dat die act snel genoeg voorbij zou zijn...

Nou uhh vind je niet dat er erg laat ingegrepen werd?
Sorry hoor, maar als heel de zaal gaat zitten en schelden, lijkt me wel duidelijk dat ze er niet mee door moesten gaan!
Dankzij die gast hoefden we niet langer naar die teringherrie te luisteren en konden we gaan stampen!
Als je iemand de schuld ga geven, geef dan ID&T de schuld :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 9 juli 2006 om 21:12:
Oke dat is zo, maar bedoel je nou ook de live set van Rob en zijn maten?

nee die vond ik zwaar kansloos , ik bedoel vooral technoboy , showtek , en zany echt heerlijke muziek
Waarschuw beheerder
Vooral het einde was goed, begin wat soft, en ja laten we het over dat metal gebeure maar niet hebben.... :-P

Waarschuw beheerder
ze moeten opdonderen allemaal gewoon de laaste 2a 3 uur hardcore met het laaste half uur terror dat zou eens leuk zijn
gewoon partyraiser met lunatic miss hystera afsluiten en daarvoor dione op het een beetje op gang te laten komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 22:03:
ze moeten opdonderen allemaal gewoon de laaste 2a 3 uur hardcore met het laaste half uur terror dat zou eens leuk zijn

Dan ga je maar lekker naar een ander feest toe als je dat leuk vindt.. Maar geen terror op Sensation :[
Waarschuw beheerder
vond het op zich wel een mooi feest alleen jammer van die metal band dat hoort totaal niet op zo,n feest en vond de opbouw ook niet echt geslaagt
ze hadde af en toe ook wel iets harder mogen draaien
maar ja kan nie alles hebben
weet iemand waar ik de livesets kan vinden van de opening

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit die set van rob Gee te luisteren, maar vind het echt 3x niks.
Ik hou echt wel van een pittig stukje metal, maar dit is onsamenhangende ongeinspireerde wazige prutszooi.
Waarschuw beheerder
donateur
peeps weet iemand waar ik meer livesets kan dowloaden zit al over me Rapidshare shit heen mis nog

Technoboy
Zany
Showtek
Catscan

thnx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nol op zondag 9 juli 2006 om 21:53:
De commercie heeft bij ID&T de overhand Thijs1984, en dit is dus gisteren pijnlijk duidelijk geworden evenals bij andere feesten van ID&T

Ban bang dat je gelijk hebt.

Maar ze brengen diezelfde commercie toch ook om het leven als de beozkers slechte ervaringen hebben op feesten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 22:11:
k zit die set van rob Gee te luisteren, maar vind het echt 3x niks.
Ik hou echt wel van een pittig stukje metal, maar dit is onsamenhangende ongeinspireerde wazige prutszooi.

halleluja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op zondag 9 juli 2006 om 02:01:
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.

ik vond het op zich wel een gaaf feest alleen jammer dat ze een metal band er
tussen door geven en dat er geen goeie opbouw in zat maar ja kan gebeuren he
weet iemand waar ik die life sets kan vinden van de opening