| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Sensation Black is toch een hardstyle feest, de meesten verwachten dat toch..
Voor de wc's waar je 50 cent betaald heb je in ieder geval wel voldoende toiletpapier
Ja ieder zijn smaak natuurlijk, maar het duurt maar een half uurtje. Beetje meer respect voor die man z'n werk had wel op z'n plaats geweest. Beetje narrow minded dit.
Doodgetrapt wil ik het niet noemen als je zo van het podium loopt:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/
http://rapidshare.de/files/253 ... st_possible_quality_.avi.html
maar zet er geen rock band neer of wat t ook was
hoe zielig is je leven als je je om een half uurtje muziek wat je nie aanstaat een knokpartij veroorzaakt.
Ik gebruikte de wchokjes zoals de meeste daar niet bepaald om ff lekker te gaan zitten bouten ofzo, dus dat wcpapier had ik toch niet nodig.
Ok ok.. dat wist ik dus niet. Dacht dat ze opbouwden van (hard)trance naar hardstyle, techno en daarna afsluiten met hardcore op Sensation. Zo was het iig de voorgaande jaren ongeveer altijd.
Ik was er zelf niet bij en zoals ik lees was de act van rob gee ook slecht, maar om dan mensen aan te gaan moedigen en bedanken (lees hier en daar respect!) voor het veroorzaken van een vechtpartij met de artiest(en) is ronduit schrijnend en typerend voor het narrow-minded volk wat toch op zo'n feest rondloopt. Als je het kut vindt, haal wat te drinken, ga naar een andere area, wc, babbel wat of erger je er gewoon aan. Ga dan niet je frustraties uiten op anderen waardoor je het voor een hoop mensen verziekt.
wees niet zo hypocriet! en als jullie ook maar een klein beetje jullie fucking huiswerk gedaan hadden dan hadden jullie kunnen weten dat dat half uurtje iets anders zou worden dan die immer hapklarebrokken en k3-house die jullie gewend zijn!
Verbaasd? Het feit dat hij het uberhaupt probeert is al zielig genoeg. Het podium is voor artiesten en de organisatie, niet het publiek ....
Rob Gee waardeloos...
Host of the night ( kerel met groene pruik ) helemaal waardeloos...
Irritante kutstem van 'm.
ID&T heeft een flop afgeleverd !
Godzijdank was het weer gratis ( bijna alle mensen in de vip waren gratis binnen geloof ik ), anders ben je echt zuur !
. Dacht dat ze opbouwden van (hard)trance naar hardstyle, techno en daarna afsluiten met hardcore op Sensation
Echter ik geef Rob Gee niet de schuld hiervan, die deed ook maar wat er van hem gevraagd werd.
Mensen het is MUZIEK!!! het is geen fucking politiek.
Uitspraak van zakrat op zondag 9 juli 2006 om 19:23:
€4.20!!! voor water!!!, belachelijk.
Water was €2,10 hoor sjaak Weet niet waar jij het vandaan haalt maar heb iets van 10 x water gehaald en het was overal €2,10 lollaatste aanpassing 9 juli 2006 19:29
vond die host best lache hoe die het deed
Je betaalt immers voor dance muziek en niet voor rock en de mensen die wisten dat rob gee kwam hadden gehoopt op zijn muziek van vroeger denk ik.
ik denk dat het een erg gefrustreerd nerdje was ofzo, moet haast wel anders doe je zoiets niet, ben blij dat ze hem flink in elkaar hebben gebeukt, had nog wel harder gemogen van mij! hij vraagt er toch om, wat denkt ie nou..... dat hij wel mag slaan en hun nix terugdoen???
stelletje respectloze tievusmongolen!
aan de ene kant lekker meebleren met het deuntje; respect to one another en no musicstyle is better then the other! its all music!
en aan de andere kant een dikke vette act uitjoelen omdat ze 3 nummers speelde die niet op de "hardstyledraaiorgel volume 5" staan.
echt te sneu!
wees niet zo hypocriet! en als jullie ook maar een klein beetje jullie fucking huiswerk gedaan hadden dan hadden jullie kunnen weten dat dat half uurtje iets anders zou worden dan die immer hapklarebrokken en k3-house die jullie gewend zijn!
nee jullie kopen liever een kaartje voor iets waarvan jullie nog niet eens de line-up gezien hebben en niet weetend wat er komt en optreed!
jullie kopen toch ook niet een kaartje voor 18 september in ahoy om die avond maar te kijken wat er optreed? en als het je dan niet bevalt lekker gaan joele en boe roepen!
nee lekker blijven hangen in die eeuwige "hardstyle" van jullie!
inactiviteit ondermijnt de geest!
The advisor
Meerdere experimenten op 1 avond waar men veel geld voor betaald.
ID&T: verneukt eigen feest over de rug van de gasten!
Hij werd door Rob Gee en zijn kornuiten in elkaar getikt en hard, dat vind ik persoonlijk te erg voor woorden.
Er zijn hier maar weinig mensen denk die weten wie rob gee eigenlijk is/was
Ik vind als die jongen voor de rechter moet komen dat we hem dan met zijn allen kunnen steunen om hem op deze manier te bedanken dat we van die band af zijn gekomen.
Deze gozer had echt heeeeeeel veeeeel lef en hoop dat het allemaal voorspoedig herstelt en dat het mee zal vallen aan de verwondingen die hij heeft opgelopen.
Wij weten niet wie het was, maar als iemand het weet horen we dat graag en zullen we hem laten zien dat wij ook achter hem stonden en dat wij dit niet accepteren van zo'n band.
Ik ga het niet goedkeuren wat Rob Gee wel/niet gedaan heeft, ik was er immers zelf niet bij. Maar keur jij et wel goed dat er een ontevreden puber buiten de regels om op eigen houtje uit onvrede het podiu opklimt om zo zijn frustraties te uiten?
Idd! Hadden ze dat niet ff kleinschalig kunnen doen op de Sensation black light edition ergens in het plaatselijke clubhuis ofzo, of gewoon een vragenpoll op de website kunnen zetten.. Iets in de trand als:
Willen jullie Hardrock op Sensation black?
Ja?
Nee?
Zo hadden ze zich deze mislukking kunnen besparen.
Uitspraak van Piku op zondag 9 juli 2006 om 19:36:
hoe zielig is je leven als je je om een half uurtje muziek wat je nie aanstaat een knokpartij veroorzaakt.
Wij hebben heerlijk genoten voor de eerste keer Black, alleen jammer van die vechtpartij...pfffff!!! Ik vind als die jongen voor de rechter moet komen dat we hem dan met zijn allen kunnen steunen om hem op deze manier te bedanken dat we van die band af zijn gekomen.
Deze gozer had echt heeeeeeel veeeeel lef en hoop dat het allemaal voorspoedig herstelt en dat het mee zal vallen aan de verwondingen die hij heeft opgelopen.
Uitspraak van Hynniebunz op zondag 9 juli 2006 om 19:49:
Ik vind als die jongen voor de rechter moet komen dat we hem dan met zijn allen kunnen steunen om hem op deze manier te bedanken dat we van die band af zijn gekomen.
Wij weten niet wie het was, maar als iemand het weet horen we dat graag en zullen we hem laten zien dat wij ook achter hem stonden en dat wij dit niet accepteren van zo'n band.
Wij hebben heerlijk genoten voor de eerste keer Black, alleen jammer van die vechtpartij...pfffff!!! Ik vind als die jongen voor de rechter moet komen dat we hem dan met zijn allen kunnen steunen om hem op deze manier te bedanken dat we van die band af zijn gekomen.