| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Uhhm neey ik ga niet zitten, er moet gehakt worden
Rob Gee of die bezoeker --> maakt niet uit.
ID&T is fout Die bezoeker kan gewoon zo op het podium een artiest slaan . Waar geef je in godsnaam die 60 euro voor?
- Voor de line-up? Nee, want die tref je op ieder feest aan;
- Voor de show? Nee, want je ziet de helft toch niet;
- Voor de lokatie? Nee, want het is misschhien wel indrukwekkend, maar praktisch is hij niet. Vooral het geluid is poep;
- Voor je veilig voelen? Nee, want je ziet maar weer
- Voor het feest totaal? Nee, want black is gewoon een commercieel aftreksel van de White-editie. White-editie is precies hetzelfde als de black, alleen nu is het hele publiek in het zwart en staan er andere artiesten, voor de rest bijna hetzelfde als White.
Sensation black heeft nu zijn tijd gehad
ID&T >> laatste aanpassing 9 juli 2006 17:38
Omdat er vernieuwing nodig is. Je kan niet stil blijfen staan ander liepen we nogsteeds in de bomen te slingeren.
Jeetje, altijd dat muffe gejank van je alsof je een schooljuf bent
Even laten zien hoe lang je al naar feesten gaat, hoe veel je van muziek af weet etc. en altijd mensen verbeteren op wat ze zeggen en hoe het wel en niet moet, want jij weet altijd alles beter.....
Beetje jammer van Rob Gee, maar ID&T had gewoon in moeten grijpen toen hij na z'n eerste liedje al weggefloten werd..
ID&T is foutDie bezoeker kan gewoon zo op het podium een artiest slaan
. Waar geef je in godsnaam die 60 euro voor?
- Voor de lokatie? Nee, want het is misschhien wel indrukwekkend, maar praktisch is hij niet. Vooral het geluid is poep;
- Voor het feest totaal? Nee, want black is gewoon een commercieel aftreksel van de White-editie. White-editie is precies hetzelfde als de black, alleen nu is het hele publiek in het zwart en staan er andere artiesten, voor de rest bijna hetzelfde als White.
Even laten zien hoe lang je al naar feesten gaat, hoe veel je van muziek af weet etc. en altijd mensen verbeteren op wat ze zeggen en hoe het wel en niet moet, want jij weet altijd alles beter.....
Verhalen worden hier op i-net altijd zo mooi opgeblazen.
Alleen de mensen van het fluitconcert zijn fout hier....
VOOR DE LAATSTE KEER!
DOE JE DAMN RESEARCH VOOR JE JE KAARTJE KOOPT!!!!!
90% doet dit dus niet op zo'n feest en dan krijg je dit.... en word er iemand blijer van? nee... Jullie verneuken het voor de overige 10% die wel hun research hadden gedaan en in vol goeie moed 65 euro hebben neer geteld.
Rob Gee of die bezoeker --> maakt niet uit.
ID&T is fout Die bezoeker kan gewoon zo op het podium een artiest slaan . Waar geef je in godsnaam die 60 euro voor?
Sensation black heeft nu zijn tijd gehad
ID&T >> laatste aanpassing 9 juli 2006 17:38
helemaal mee eens
Uitspraak van >> ** Timmy The Sound ** << op zondag 9 juli 2006 om 17:37:
-------
inderdaad.. ID&T moet maar eens gaan bedenken hoe ze verder willen.. Roots zegt hen denk ik niet veel meer..
wat sommige hier zeggen kan die nooit normaal van het podium lopen met zijn beide armpjes in de lucht..
misschien dat je je ongenoegen ook op een menselijke manier kan uiten?
hardcore in amerika en hardcore in holland is een wereld van verschil.hardcore amerika staat voor heavy metal freaks, en hardcore in holland staat voor electronisch plaatjes draaien. geef mij maar hardcore holland, ben namelijk niet zo'n fan van die "vernieuwende amerikaanse hardcore". en trouwens ik genoot van die fluit concerten. dus duncan denk maar eens na of je het echte hollandse hardcore cultuurtje nog eens wil mixen met het amerikaanse.
Wees blij dat er nog aan vernieuwing gedacht wordt en ze het niet compleet uitmelken. Ok wat afwisseling in de dj's mag wel. Al zal je mij daar niet over horen als het gewoon lekkere muziek is (als je er van houdt) noem dit trouwens ook geen DJ's
dat staat toch echt op film
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/
met geluid, publiek juicht hem ook nog toe wanneer die zijn armen in de lucht gooit
waarom dan niet thuis gebleven ?
de lokatie wist je van te voren net als de line-up en heel veel dingen meer. geef eens toe ? onder tussen heb je toch stiekum genoten.............
Je kunt beter naar Qlimax gaan.
Ik kan me niet voorstellen dat hoe slecht iemand dan ook optreed, dat je dan gewoon denkt het recht te hebben om het podium op te klimmen om iemand op z'n bek te slaan. Ik vind dat een organisatie de situatie moet aanvoelen, en misschien een slecht act voortijdig af moet breken. En dat mensen dan ook nog zo iemand gaan toejuichen geeft al aan dat we leven in een gekkehuis.
http://rapidshare.de/files/253 ... st_possible_quality_.avi.html
En verder sla je de plank nogal mis. Maar goed, als dat het beeld is dat je van mij hebt kan ik daar verder ook weinig aan doen.
zou graag eens een keer met je in discussie gaan
http://www.filefactory.com/120f60