Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 9 juli 2006 om 17:30:
Q-Dance en meer dan de helft van de mensne die ik aansprak had geen idee wat dat was voor iets

Ja inderdaad.. Op een gegeven moment werd DefQon genoemd.. De helft van de mensen keken elkaar aan ' WTF is DefQon?'
Dat was wel een beetje jammer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Leg es uit dan?

hoe kun je over jezelf afroepen dat je in een hokje wordt geplaatst?

Door dit soort infantiel gedrag tentoon te spreiden gaan mensen je vanzelf in een hokje plaatsen en iedereen die zich op gelijke wijze uit qua muziek- en kledingsmaak, wordt vanzelf in datzelfde hokje geplaatst.

Ik weet niet eens of het een Londsdale-boy is, maar toch is het het eerste waar je aan denkt: "zal wel weer een doorgesnoven kaalkopje zijn op legerkisten".

Edit: maar laten we weer ontopic gaan we dwalen af 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:29:
ik geef de organisatie een dikke 10 en ik ben er volgend jaar zeker weer bij

Daarmee doelde ik op dat fluiten enzo. Hoe kut ik ook iets vind, ik zou dat zelf nooit doen. Ik geef ID&T een schamele 6 want aan de organisatie ontbrak ook e.e.a. Kut ga ik 't niet noemen, dat doe ik zelden want inderdaad, je krijgt hier in Nederland toch wel mooie feesten, maar 60 euro voor een lullig lasertje en een paar suffe shows...

Sensdation moet de world's leading dance event zijn. Dat was het gisteren gewoon niet meer.
Waarschuw beheerder
Waarmee je maar weer ziet dat het housepubliek helemaal niet zo open staat voor andere dingen. Ik wist overigens vantevoren al dat er een rockband zou komen, ik zorg altijd dat ik geinformeerd ben over 't hoe en wat voor ik ergens aankom. Ik vond het zelf wel grappig, maar die hele zaal die zo hard "boeeeee" roept...Maar goed, het was sowieso niet echt housepubliek allemaal gisteren. Ik was aan 't werk voor Q-Dance en meer dan de helft van de mensne die ik aansprak had geen idee wat dat was voor iets

Dus vanuit die optiek bekeken kan ik het wel snappen. En daarom snap ik dus de act van Duncan niet. Juist op sensation weet je dat er volk komt dat niet zo vaak gaat feesten en als ze dan een keertje gaan willen ze ook the whole package voor hun 60 euro.

Al vraag ik me af in welke scene men WEL die open mind heeft. Je moet de zogenaamd intelligente technopuristen eens zien flippen als Luna techno gaat draaien of Rocco Tiesto wil neerzetten in de Gas. Want nee, dat gaat buiten hun beperkte denkkadertjes.

En dan te bedenken dat Hardcore meerdere variaties heeft. Waarvan we er gisteren dus ook eentje gehoord hebben. Ach, andersom waren metalfreaks ws. ook door 't lint gegaan als Darkraver op een concert van Biohazard met zn flex bacarid een beetje de clown had staat uit te hangen.

En, what's the point.....?
Waarschuw beheerder
En dan te bedenken dat Hardcore meerdere variaties heeft. Waarvan we er gisteren dus ook eentje gehoord hebben. Ach, andersom waren metalfreaks ws. ook door 't lint gegaan als Darkraver op een concert van Biohazard met zn flex bacarid een beetje de clown had staat uit te hangen.

idd, andersom gebeurd precies hetzelfde. Die rock was gewoon echt niet prettig om aan te horen, dus drinken gaan halen op tribune gaan zitten. Ik heb ook echt geen zin in dat rock gedoe op een house feest.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 9 juli 2006 om 17:33:
Door dit soort infantiel gedrag tentoon te spreiden gaan mensen je vanzelf in een hokje plaatsen en iedereen die zich op gelijke wijze uit qua muziek- en kledingsmaak, wordt vanzelf in datzelfde hokje geplaatst.

Ja ik had mn bericht al ge-edit

Ik had m ietsjes later door :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ah ik zag je edit niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:32:
wie is er hier nou opgefokt

haha juist (f)
Waarschuw beheerder
ik vond de sfeer lekker. Geen rare gasten die agressief rond liepen te stampen of zoiets.

en wackyjacky....housepubliek staat idd misschien minder open voor dingen dan gedacht door meeste mensen. Terwijl ze het vaak wel roepen.

ik roep het ook, maar ik stá er ook voor open. Achteraf beoordeel ik dan voor mezelf of ik het wat vind of niet :)

Waarschuw beheerder
heeft er iemand nog leuk gevonden?
of wordt alleen de negatieve dingen hier neer gezet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op zondag 9 juli 2006 om 17:03:
welke mongool heeft ajax er nu weer bij gehaald in ene?

dat vraag ik me ook af want ik schijt op ajax
Waarschuw beheerder
Rob Gee of die bezoeker --> maakt niet uit.

ID&T is fout :jaja: Die bezoeker kan gewoon zo op het podium een artiest slaan :S. Waar geef je in godsnaam die 60 euro voor?
- Voor de line-up? Nee, want die tref je op ieder feest aan;
- Voor de show? Nee, want je ziet de helft toch niet;
- Voor de lokatie? Nee, want het is misschhien wel indrukwekkend, maar praktisch is hij niet. Vooral het geluid is poep;
- Voor je veilig voelen? Nee, want je ziet maar weer :no:
- Voor het feest totaal? Nee, want black is gewoon een commercieel aftreksel van de White-editie. White-editie is precies hetzelfde als de black, alleen nu is het hele publiek in het zwart en staan er andere artiesten, voor de rest bijna hetzelfde als White.

Sensation black heeft nu zijn tijd gehad :jaja:

ID&T >> :looser:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Heel veel gasten reageren van dat ze niet moeten zeuren en dat het boe geroep nergens op slaat...
maar je had dat eens moeten horen hoe die gaste bezig waren totaal toch niet mijn stijl...

ik kon er helaas niet heen maar kheb het wel gezien op de live stream.. echt drama:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnoNimisT op zondag 9 juli 2006 om 17:26:
euhm ? Quote em ff goed anders denkt drek iedereen dat IK lid ben van de harde kern van Biohazard

Madmenyo zei dat namelijk, niet ik

Ik zit al lang niet meer bij de hardcore scene van wie dan ook. vroegah was ik een echte hardcore rocker. Maar eenmaal uit de pubertijd deed ik mijn ogen open (zoals weinig van jullie kunnen). Ik kan overal een feestje maken en dan bedoel ik echt OVERAL. salsa, speedcore, heavy metal, hiphop what the hell op klasiek bounce ik nog.

Echt mensen jullie hebben nog veel te leren. Ik heb lekker altijd een leuke avond zolang er maar niet gebeukt word (behalve dan in een goeie hardcore pit :D)

En ja ik raak best opgefokt van al die mannetjes hier die echt geen verstand hebben van muziek en zitten zijken over de muziek style die al VER voor de kaartverkoop bekend was.

Doe je research voortaan en laat dit nooit meer gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op zondag 9 juli 2006 om 17:31:
inderdaad, sfeer was niet goed, id-t heeft dat met dat rob gee gezeik gewoon helemaal verkeerd aangepakt EN hadden er sowieso niet moeten staan.

Vind het wel grappig dat je zget dat je sfeergevoelig bent, want ik heb dus na dat vecht-incident ook een hele tijd rondgelopen met zo'n kutgevoel, omdat ik dat dus totaal niet kan hebben zoiets en helemaal omdat ik de sfeer over het algemeen al HEEL mager vond. Vind dat je volkomen gelijk hebt, alleen dat narrowminded gedoe kan k echt niet hebben. Kan dat niet in het Nederlands ofzo? Nogal veel mensen die een erg hoge pet van zichzelf en hun muzieksmaak op hebben gebruiken dat woordt tegenwoordig lijkt het. Komt echt me strot uit ondertussen

Ik wist vantevoren al dat ik Rob Gee niet zou trekken. Dat is altijd al zo geweest, hij is gewoon niet mijn plakje cake. Zag 'm in 1996 voor het eerst en nu 10 jaar later denk ik nog precies hetzelfde als toen: ik amuseer me wel. Of ik ga effe wat anders doen. Maar daarin was ik nogal alleen in die Arena. Ik heb echt een paar uur nodig gehad voor ik weer kon lachen.

En dat stond in zo'n contrast met vorig jaar. Toen voelde ik me een prinsesje gewoon. Zoveel toffe reacties gehad op mn outfit, zoveel gekletst en gedanst en met mensen gepraat....gisteren had ik toch ook behoorlijk veel werk aan mn pakje besteed maar het was net alsof mensen dat helemaal niet zagen. Alsof ze uberhaupt niet zagen hoe mooi zo'n Arena gevuld met mensen in het zwart eigenlijk is. Nee, ze bleven helemaal hangen in dat ene half uurtje en omdat ze dat deden, kon ik er ook echt niet veel meer van maken.

Ik voelde me eenzaam gisteren, terwijl dat nou precies het tegenovergestelde gevoel is dat Sensation teweeg zou moeten brengen. Het waren echt de laatste paar uurtjes waarvan dit feest het moest hebben, de eerste ws. ook maar toen warenw e helaas nog niet binnen.

En ik baal er gewoon van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 9 juli 2006 om 17:37:
dat vraag ik me ook af want ik schijt op ajax

Haha dat was ik! die kunnen er ook wat van hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation black heeft nu zijn tijd gehad

Idd, na 2002 is het echt heel erg hard bergafwaarts gegaan met Sensation Black (en toen was het al niet geweldig).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 9 juli 2006 om 16:34:
Wat zijn al die hardstylers toch een simpele zielen zeg
Alle muziek die ze niet kunnen waarderen vallen onder de categorie Trance.....Als je je iets meer zou verdiepen in muziek dan zie je dat er meerdere muzieksoorten onder de naam Trance vallen en dat de Trance zoals jullie bedoelen (Tiesto, Corsten, Armin van Buuren)helemaal niet zo populair meer is...

GAST gaat het niet? echt een nutteloze opmerking! :looser:
Waarschuw beheerder
dan moet jij ook gewoon je muil houden, want het gaat hier over het event Sensation Black, en niet over voetbal

@ Q-Ball

Lees mijn reacties anders even :D ik heb een topavondje gehad hoor, en ben niet zo bekrompen dat ik door 1 optreden wat tegenviel mijn avond laat verpesten. Megamix gewoon weer staan stampen. Zo vergeet je het 't snelst.

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen loopt maar te bitsuu over Rob G.
De kerel is artiest.
Ik denk eerder dat i.d&t fout zit,
i.d&t heeft toch Rob G. gebooked
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 9 juli 2006 om 17:34:
En, what's the point.....?

Als je leert hoe je moet lezen dan zou je dat punt begrijpen :)

I'm outa here, I've made my point en degenemn die dat niet begrijpen, too bad. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 9 juli 2006 om 17:39:
Ik wist vantevoren al dat ik Rob Gee niet zou trekken. Dat is altijd al zo geweest, hij is gewoon niet mijn plakje cake. Zag 'm in 1996 voor het eerst en nu 10 jaar later denk ik nog precies hetzelfde als toen: ik amuseer me wel. Of ik ga effe wat anders doen. Maar daarin was ik nogal alleen in die Arena. Ik heb echt een paar uur nodig gehad voor ik weer kon lachen.

En dat stond in zo'n contrast met vorig jaar. Toen voelde ik me een prinsesje gewoon. Zoveel toffe reacties gehad op mn outfit, zoveel gekletst en gedanst en met mensen gepraat....gisteren had ik toch ook behoorlijk veel werk aan mn pakje besteed maar het was net alsof mensen dat helemaal niet zagen. Alsof ze uberhaupt niet zagen hoe mooi zo'n Arena gevuld met mensen in het zwart eigenlijk is. Nee, ze bleven helemaal hangen in dat ene half uurtje en omdat ze dat deden, kon ik er ook echt niet veel meer van maken.

Ik voelde me eenzaam gisteren, terwijl dat nou precies het tegenovergestelde gevoel is dat Sensation teweeg zou moeten brengen. Het waren echt de laatste paar uurtjes waarvan dit feest het moest hebben, de eerste ws. ook maar toen warenw e helaas nog niet binnen.

En ik baal er gewoon van.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:41:
De kerel is artiest.

heb je zeker wel gelijk in!!

Waarschuw beheerder
is er nog ergens terug te vinden wat er vannacht op de livestream te zien was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op zondag 9 juli 2006 om 17:37:
- Voor de show? Nee, want je ziet de helft toch niet;
- Voor de lokatie? Nee, want het is misschhien wel indrukwekkend, maar praktisch is hij niet. Vooral het geluid is poep;
- Voor je veilig voelen? Nee, want je ziet maar weer

- Als je goed oplet dan zie je niet alleen de helft, maar het hele gebeuren ;)

- Lokatie is schitterend en bij White was er niks te klagen over het geluid. Alleen dat het volume bij de intro iets te hard stond maar dat was snel verholpen (Y)

- Op White kan je je best veilig voelen en op Black ook wel... Als je maar geen rock gaat spelen voor een publiek van 35.000 man, dan gaat alles prima ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madmenyo op zondag 9 juli 2006 om 17:38:
Doe je research voortaan en laat dit nooit meer gebeuren.

Dat is de laatste opmerking die ik nog effe wil quote. Hetzelfde gejank als op voorgaande edities "ja maar huil huil, er werd Techno gedraaid".

Iedereen die ook maar een beetje de stront uit zn ogen geveegd had had geweten dat Duncan dit van plan was. Bereid je voor, dan hoef je ook geen "boe" te gaan roepen. dan kun je zelf vantevoren beslissen of jij het de 60 euro waard vind om die nacht ook wat anders te luisteren dan harde house. Ik wist 't vantevoren.

Net als at ik vantevoren wist dat ik veel hardstyle zou gaan horen, waar ik dan weer niet zoveel mee kan. Maar daar ga ik dan ook niet achteraf of nog erger, op het moment zelf zwaar over lopen piepen.

En nee, ik vond het geen slimme zet van ID&T, wishfull thinking en het paste er gewoon totaal niet huis. Dat is een en een en de uitkomst daarvan was niet zo heel moeilijk te voorspellen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:45:
is er nog ergens terug te vinden wat er vannacht op de livestream te zien was?

Livesets iig wel! Beelden weinig zo te zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op zondag 9 juli 2006 om 17:19:
Ik heb wel eens meer dan 65 euro in een restaurant uitgeven en ook wel eens meegemaakt dat ik 't dat achteraf absoluut niet waard vond, je weet toch ook niet hoe 't van te voren smaakt ?

Dat is geen vergelijking, een feest is een gezamenlijk beleving waar de sfeer word bepaald door het publiek en de dj's... Je gaat naar zo een feest om een leuke ervaring op te doen en doordat sensation kwalitatief een grote naam heeft verwacht je ook dat daar tot in zekere mate aan wordt voldaan. Als je dan aankomt en er eerst een slechte voorshow wordt gegeven van 1,5 uur met groene mannetjes die in een bal rondrennen waar geen reet aan is en dan vervolgens Acid kai 1 van de slechtste sets in zijn leven draait en daarop volgend middelmatige hardstyle volgt dan is de sfeer er al half uit, en dat merkte je ook. Dan wordt het vervolgens net iets beter maar net op dat punt gaat komt robgee met ze mongolische rockact het podium op en vervolgens escaleert de zaak dan. Daarna is het overigens wel beter geworden en vond ik niet veel op het feest verder aan te merken behalve wat slecht gemixte sets en catscans trance act :frusty:, maar voordat het echt een feest werd was het al gouw 3 uur en hadden we bijna 5 uur naar een slechte mix tussen herrie, hardstyle en jump lopen luisteren. Bij een restaurant hoef je niet eerst 5 uur te wachten voor je je eten hebt en sta je niet met 40 duizend man te luisteren naar slechte rockmuziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:37:
heeft er iemand nog leuk gevonden?
of wordt alleen de negatieve dingen hier neer gezet?

ja ik heb t wel leuk gevonden en dat gedoe met Rob G. heeft mijn sfeer er niet minder op gemaakt.
je moet toch zelf lol maken en dan laat ik het niet lijden onder wat andere mensen doen of laten!!!
ik heb een leuke avond gehad , alleen jammer dat de show enzo helemaal hetzelfde was als white..

Waarschuw beheerder
donateur
Voorlopig was het mijn laatste hardstyle feestje. De sfeer was snel verdwenen toen die band kwam. HOE KUN JE ZOIETS BEDENKEN?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faistos op zondag 9 juli 2006 om 17:43:
Uitspraak van Chong op zondag 9 juli 2006 om 17:41:
De kerel is artiest.

heb je zeker wel gelijk in!!

quoten werkt hier echt voor geen meter zeg....

Alleen de mensen van het fluitconcert zijn fout hier....
VOOR DE LAATSTE KEER!
DOE JE DAMN RESEARCH VOOR JE JE KAARTJE KOOPT!!!!!

90% doet dit dus niet op zo'n feest en dan krijg je dit.... en word er iemand blijer van? nee... Jullie verneuken het voor de overige 10% die wel hun research hadden gedaan en in vol goeie moed 65 euro hebben neer geteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 9 juli 2006 om 17:41:
Als je leert hoe je moet lezen dan zou je dat punt begrijpen

Jeetje, altijd dat muffe gejank van je alsof je een schooljuf bent :gaap:
Even laten zien hoe lang je al naar feesten gaat, hoe veel je van muziek af weet etc. en altijd mensen verbeteren op wat ze zeggen en hoe het wel en niet moet, want jij weet altijd alles beter.....
Waarschuw beheerder
In het vervolg toch maar Q-dance feesten, nooit op verveelt in tgenstelling tot gisteren waar ik toch sommige uren verveelt in de tribune zat. Op naar Q-base dan maar ook al duurt dat nog lang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 9 juli 2006 om 17:47:
Wat een set van Rob Gee

Het frapante vind ik dan wel die avator van Prison Break erbij :P
Waarschuw beheerder
Nou ik had van tevoren wat shit van Rob Gee gedownload...en vond het vet B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 17:49:
Voorlopig was het mijn laatste hardstyle feestje. De sfeer was snel verdwenen toen die band kwam. HOE KUN JE ZOIETS BEDENKEN?

Omdat er vernieuwing nodig is. Je kan niet stil blijfen staan ander liepen we nogsteeds in de bomen te slingeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het helemaal geweldig :lief:

Dat hele akkefietje rondom Rob Gee heb ik gemist, althans, ik kwam weer op het veld toen die vecht partij bezig was.. Snapte er geen bal van, maar goed..

Ik heb gewoon een hele geweldige avond gehad en die pakt niemand meer van me af :D
Ik vond dat er wel een goede sfeer hing overigens, maar goed, mijn belevingswereld is toch anders dan die van anderen :)
Waarschuw beheerder
Zal ik wat zeggen :

Ik stond lekker te hakken bij Rob Gee....gaan er zeker 1000 a 2000 man op de grond zitten en naar mij gebaren dat ik moet gaan zitten en staan ze me raar aan te kijken.

Uhhm neey ik ga niet zitten, er moet gehakt worden :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het echt super naar m'n zin gehad :yes:
Vond het beter dan vorig jaar!!

Alleen de videopresentaties vond ik vrij slecht, je kon wel merken dat daar niet zoveel geld in was gestoken..

Bij de set van The Prophet ging iedereen meteen uit z'n dak, echt erg mooi om te zien!

Beetje jammer van Rob Gee, maar ID&T had gewoon in moeten grijpen toen hij na z'n eerste liedje al weggefloten werd.. Dan hadden ze maar even een oplossing moeten zoeken.. Dan maar eerder de megamix erin ofzo.. Die ik overigens niet zo super vond, in het begin dacht ik echt dat ik op White stond toen de megamix begon.. En mede dankzij de rel met Rob Gee had ik even moeite om weer in de stemming te komen. Maar Darkraver zette echt een heerlijk jumpsetje neer! Wat kan die kerel draaien zeg :D! Niks te klagen over Steve..

Catscan vond ik een beetje soft beginnen.. Daarna kwam het wel beter op gang en de Jeugd van Tegenwoordig was wel een leuke act..

Al met al was het echt een superfeest!! Heb me goed vermaakt, dit jaar behoort echt tot een van de beste feesten waar ik ben geweest :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 9 juli 2006 om 17:40:
En wij weer op jou

dat komt goed uit, kun je nou weer verder gaan met je vriendje te pijpen of aan zijn banaantje te sabbelen

Artiest Solar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madmenyo op zondag 9 juli 2006 om 17:49:
VOOR DE LAATSTE KEER!
DOE JE DAMN RESEARCH VOOR JE JE KAARTJE KOOPT!!!!!

Doe je research als ORGANISATIE. Super onprofessioneel! Klein marktonderzoekje had uitgewezen dat een half uur hardrock NIET wordt gewaardeerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me GEWELDIG vermaakt :bounce:

The Prophet, Showtek, Darkraver,­­ Zany, Technoboy en Catscan draaide buitengewoon lekker :respect:

Maar Rob Gee­­.. wat een afgang zeg.. :nocheer:
Hij had zijn eigen hardcore moeten draaien ipv die heavy metal shit!
Het spreekwoord is niet voor niets "schoenmaker blijf bij je leest" :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het maar een hoop gezeik hier, terwijl ik toch echt zag dat iedereen lekker uit zn dak ging, waarom achteraf dan toch klagen ???????????/
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand de stes al binnen ????
Waarschuw beheerder
http://www.tw-m.nl/interviews/interview_full_eng.php?id=25