| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Q-Dance en meer dan de helft van de mensne die ik aansprak had geen idee wat dat was voor iets
ik geef de organisatie een dikke 10 en ik ben er volgend jaar zeker weer bij
Waarmee je maar weer ziet dat het housepubliek helemaal niet zo open staat voor andere dingen. Ik wist overigens vantevoren al dat er een rockband zou komen, ik zorg altijd dat ik geinformeerd ben over 't hoe en wat voor ik ergens aankom. Ik vond het zelf wel grappig, maar die hele zaal die zo hard "boeeeee" roept...Maar goed, het was sowieso niet echt housepubliek allemaal gisteren. Ik was aan 't werk voor Q-Dance en meer dan de helft van de mensne die ik aansprak had geen idee wat dat was voor iets
Dus vanuit die optiek bekeken kan ik het wel snappen. En daarom snap ik dus de act van Duncan niet. Juist op sensation weet je dat er volk komt dat niet zo vaak gaat feesten en als ze dan een keertje gaan willen ze ook the whole package voor hun 60 euro.
Al vraag ik me af in welke scene men WEL die open mind heeft. Je moet de zogenaamd intelligente technopuristen eens zien flippen als Luna techno gaat draaien of Rocco Tiesto wil neerzetten in de Gas. Want nee, dat gaat buiten hun beperkte denkkadertjes.
En dan te bedenken dat Hardcore meerdere variaties heeft. Waarvan we er gisteren dus ook eentje gehoord hebben. Ach, andersom waren metalfreaks ws. ook door 't lint gegaan als Darkraver op een concert van Biohazard met zn flex bacarid een beetje de clown had staat uit te hangen.
En dan te bedenken dat Hardcore meerdere variaties heeft. Waarvan we er gisteren dus ook eentje gehoord hebben. Ach, andersom waren metalfreaks ws. ook door 't lint gegaan als Darkraver op een concert van Biohazard met zn flex bacarid een beetje de clown had staat uit te hangen.
Door dit soort infantiel gedrag tentoon te spreiden gaan mensen je vanzelf in een hokje plaatsen en iedereen die zich op gelijke wijze uit qua muziek- en kledingsmaak, wordt vanzelf in datzelfde hokje geplaatst.
euhm ? Quote em ff goed anders denkt drek iedereen dat IK lid ben van de harde kern van Biohazard
Madmenyo zei dat namelijk, niet ik
inderdaad, sfeer was niet goed, id-t heeft dat met dat rob gee gezeik gewoon helemaal verkeerd aangepakt EN hadden er sowieso niet moeten staan.
Vind het wel grappig dat je zget dat je sfeergevoelig bent, want ik heb dus na dat vecht-incident ook een hele tijd rondgelopen met zo'n kutgevoel, omdat ik dat dus totaal niet kan hebben zoiets en helemaal omdat ik de sfeer over het algemeen al HEEL mager vond. Vind dat je volkomen gelijk hebt, alleen dat narrowminded gedoe kan k echt niet hebben. Kan dat niet in het Nederlands ofzo? Nogal veel mensen die een erg hoge pet van zichzelf en hun muzieksmaak op hebben gebruiken dat woordt tegenwoordig lijkt het. Komt echt me strot uit ondertussen
dat vraag ik me ook af want ik schijt op ajax
dat vraag ik me ook af want ik schijt op ajax
Wat zijn al die hardstylers toch een simpele zielen zeg
Alle muziek die ze niet kunnen waarderen vallen onder de categorie Trance.....Als je je iets meer zou verdiepen in muziek dan zie je dat er meerdere muzieksoorten onder de naam Trance vallen en dat de Trance zoals jullie bedoelen (Tiesto, Corsten, Armin van Buuren)helemaal niet zo populair meer is...
Ik wist vantevoren al dat ik Rob Gee niet zou trekken. Dat is altijd al zo geweest, hij is gewoon niet mijn plakje cake. Zag 'm in 1996 voor het eerst en nu 10 jaar later denk ik nog precies hetzelfde als toen: ik amuseer me wel. Of ik ga effe wat anders doen. Maar daarin was ik nogal alleen in die Arena. Ik heb echt een paar uur nodig gehad voor ik weer kon lachen.
En dat stond in zo'n contrast met vorig jaar. Toen voelde ik me een prinsesje gewoon. Zoveel toffe reacties gehad op mn outfit, zoveel gekletst en gedanst en met mensen gepraat....gisteren had ik toch ook behoorlijk veel werk aan mn pakje besteed maar het was net alsof mensen dat helemaal niet zagen. Alsof ze uberhaupt niet zagen hoe mooi zo'n Arena gevuld met mensen in het zwart eigenlijk is. Nee, ze bleven helemaal hangen in dat ene half uurtje en omdat ze dat deden, kon ik er ook echt niet veel meer van maken.
Ik voelde me eenzaam gisteren, terwijl dat nou precies het tegenovergestelde gevoel is dat Sensation teweeg zou moeten brengen. Het waren echt de laatste paar uurtjes waarvan dit feest het moest hebben, de eerste ws. ook maar toen warenw e helaas nog niet binnen.
En ik baal er gewoon van.
- Voor de show? Nee, want je ziet de helft toch niet;
- Voor de lokatie? Nee, want het is misschhien wel indrukwekkend, maar praktisch is hij niet. Vooral het geluid is poep;
- Voor je veilig voelen? Nee, want je ziet maar weer
Doe je research voortaan en laat dit nooit meer gebeuren.
Ik heb wel eens meer dan 65 euro in een restaurant uitgeven en ook wel eens meegemaakt dat ik 't dat achteraf absoluut niet waard vond, je weet toch ook niet hoe 't van te voren smaakt ?
heeft er iemand nog leuk gevonden?
of wordt alleen de negatieve dingen hier neer gezet?
Uitspraak van Chong op zondag 9 juli 2006 om 17:41:
Iedereen loopt maar te bitsuu over Rob G.
De kerel is artiest.
Ik denk eerder dat i.d&t fout zit,
i.d&t heeft toch Rob G. gebooked
heb je zeker wel gelijk in!!
Als je leert hoe je moet lezen dan zou je dat punt begrijpen
Wat een set van Rob Gee