Partyflock

Forumonderwerp · 886146
2 volgers · 35207x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????

Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 9 juli 2006 om 14:20:
Ik vond deze band helemaal zo slecht nog niet. Heb je naar het scratch werk, gitaarwerk, en de gabberbeat en de samenhang gehoord ?
Ze zien eruit als slonzen, maar muzikaal gaan ze wel professioneel te werk. Daarvoor krijgen ze mijn respect.

Zeker weten :jaja:

Ben het nu nog een keer terug aan het luisteren en dit korte setje gaat zeker weten op m'n mp3-speler :D

Ik vind het echt vet! En de mix tussen het scratchen, de gitaren, de drums, de kick eronder. Het enige wat me aan het einde van het setje tegenviel vannacht was de stem van Rob Gee, die wat saai klinkt na verloop van tijd.

Waarschuw beheerder
donateur
respect voor ROb Gee en zijn free-fighters! :D
Waarschuw beheerder
ben nu die set aan het horen van rob gee, en is best wel lijp :D
Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist de gehele set beluisterd en als ik erbij was geweest was ik gewoon weggelopen.. Even 20 minuutjes pauze in die buiten ring ofzo.. Ff ergens anders zitten..

Ik vind het dan ook geen muziek.. Ik kan er totaal niet naar luisteren.. Ik heb dan net die 24.06 minuten uitgezeten.. Om gewoon maar ff te luisteren waar edereen het over heeft.. Ik had het ook niet getrokken op Black..

En die bezoeker had ook niet het podium op moeten gaan.. Maar dan moet je als artiest zijnde wel wat slimmer zijn om hem gewoon over te laten aan de beveiliging.. Waar was die trouwens? Ook niet gezien op het filmpje.. Ik vind het niet normaal om met 6 man op een bezoeker staan in te rossen.. Schuppen op het hoofd.. En dat zelfs als hij ligt.. Zo weerloos als iets..

Uitspraak van justinkees op zondag 9 juli 2006 om 14:18:
Blijkt maar hoe narrowminded jullie lelijke stinkende hardstyle/core mongolen zijn, beter dat die bezoeker helemaal de kanker is ingeslagen...

Waarom wordt nu weer ieder persoon die naar een Hardcore/Hardstyle feest gaat afgeschilderd als een mongool? Je verwacht zoiets niet op een Hardcore/Hardstyle feest..

Dat is hetzelfde als je op zo'n Hardrock/Metal ineens een dj een Hardcore set laat draaien.. ik wil niet weten wat voor reactie je dan krijgt..

Er zitten er toch altijd wel een paar tussen die kwaadwils naar een feest gaan.. En dat heeft er helemaal niet mee te maken of je naar Hardcore luisterd of naar Metal of naar Hiphop of noem maar op.. Er zijn er toch altijd bij die moeten wel weer iets flikken..

Maarja ik denk volgende jaar geen Sensation Black.. Dat ze het een jaartje overslaan zo als dat met Thunderdome in der tijd ook is gebeurd vanwege het grote aantal Neo-Nazi's dat er alleen kwam om een beetje gekleurde Gabbers in elkaar te slaan of de wielen van Darkraver los te draaien.. Volgens mij tijdens TD België..

We zien wel.. Het is geen vertoning voor ID&T.. Beetje jammer dat het zo is gegaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Triest van die gast, en wat betreft iedereen die loopt te zeiken dat die bandleden aso reageren Actie=Reactie ik had em ook van da podium geschopt

Waarschuw beheerder
Tis gewon de fout van ID&T, bij het optreden, was goed te merken dat de partygangers er niet mee eens waren dat deze "muziek"totaal niet past bij het Dance Event. Men ging,fluiten bier gooien, Boee roepen, men ging de bune op en op de grond zitten. Na mijn inziens is dan ID&T de enige om in te zien dat dit niet langer door kon gaan voor dat er echt iets gebeeurde.
EN zo ja geen ingreep van ID&T lijd tot zoiets...

OKe ik keur het niet goed dat er 1 het podium op is geklomen. Maar om als Artist iemand een schedlbassisfractuur te shoppen ja m en zo op iemand in staan hakken ( met de smoes, Ik moest meteen aan de moord op mijn vriend en voormalig Pantera-gitarist Darrell Abbott denken. Die werd op het podium neergeschoten door een bezoeker van een concert.") Ja hoest.

Als artist kan dit niet.!!!!!!
Ik hoop dat ID&T geleerd heeft van het voorval en volgend jaar normaal de megamix draaid. EN GEEN HARDROCK , want anders wordt het echt rellen)

Verder was Sensastion top feesie!!!!!

Hier enkele recenties van het voorval

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/07_juli/09/binnenland/0709_1340_knokpartij_sensation_black.xml
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2094/bce637a3/

Waarschuw beheerder
aangezien id&t behoorlijk afhankelijk is van sensation denk ik dat het volgend jaar nogsteeds vrolijk doorgaat, en dat ze dit incident zo snel mogelijk in de doofpot stoppen.
Waarschuw beheerder
De enige schuldige is die mongool die zich geroepen voelde om het podum op te stormen. Als ik een artiest was, en een of andere lompe boer zou een bandlid slaan, zou ik ook los gaan.

En voor de simpele zielen die roepen dat rock niet thuishoort op een dance feest:

DJ Dano had heul lang geleden al eens een nummer van Fear Factory onder handen genomen (en draait die nog steeds regelmatig)), en Neophyte loopt al jaren met een gitaar te hengsten.

Alleen dit is sensation. Voor het type publiek dat los gaat op diepgaande tracks als 'Cocaine in my nose', 'Cocaine motherfucker' en natuurlijk 'I wish we could stuff cocaine up our arses, so we could make a track about that too'.

Daarvan moet je gewoon niet verwachten dat ze zoiets tof vinden, want die worden al panisch als een nummer onder de 160 bpm komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietje Puk! op zondag 9 juli 2006 om 14:27:
Uitspraak van waus op zondag 9 juli 2006 om 14:23:
als alle dj's worden neergeslagen die een slechte set draaien blijft er niemand meer over, je hebt toch ook wel eens een offday op t werk

was rob gee in dit geval een dj???

live act / dj wat maakt het uit,
als je iemand wil neerslaan, en je loopt wat op, dikke vette pech
Waarschuw beheerder
rob gee (Y) B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zit nu ook die set te luisteren op deze manier is neophyte ooit begonnen grappig dat hun wel geeerd worden !

hulde aan deze set

vreemd genoeg kan ik niet begrijpen dat hier een zaal massaal op de grond gaat zitten

Waarschuw beheerder
Luister nu de set. Vind 'm wel vet! Alleen niet voor op een housefeest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoeffel & Gaffel op zondag 9 juli 2006 om 14:41:
vreemd genoeg kan ik niet begrijpen dat hier een zaal massaal op de grond gaat zitten

Ik wel, als ik al die 'ROCK HOORD NIE OP UN DANCEFEEST TUIS HOOWR!!1' reacties lees.

Stumperds.
Artiest Eric Witlox
Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoe die gasten denken zij worden uitgejoelt en daarna gaat een CDtje aan ( zie megamix) en dan zie/hoor je t publiek los gaan nou dat is ook nog een keer een smack in je face :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nosh op zondag 9 juli 2006 om 14:44:
Ik wel, als ik al die 'ROCK HOORD NIE OP UN DANCEFEEST TUIS HOOWR!!1' reacties lees.

lijkt wel een cryptogram!

en het is geen rock het is hardcore

schijnbaar leeft de alto-gabber affaire nog altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_aw op zondag 9 juli 2006 om 14:40:
rob gee

slipknot (N)

Rob gee & slipknot samen :rot:(N):rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had verwacht dat hij 1 of 2 hard rock nummers zou spelen en daarna een oldschool set neer zou zetten, helaas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel866 op zondag 9 juli 2006 om 14:33:
Ik heb zojuist de gehele set beluisterd en als ik erbij was geweest was ik gewoon weggelopen.. Even 20 minuutjes pauze in die buiten ring ofzo.. Ff ergens anders zitten..

Ik vind het dan ook geen muziek.. Ik kan er totaal niet naar luisteren.. Ik heb dan net die 24.06 minuten uitgezeten.. Om gewoon maar ff te luisteren waar edereen het over heeft.. Ik had het ook niet getrokken op Black..

En die bezoeker had ook niet het podium op moeten gaan.. Maar dan moet je als artiest zijnde wel wat slimmer zijn om hem gewoon over te laten aan de beveiliging.. Waar was die trouwens? Ook niet gezien op het filmpje.. Ik vind het niet normaal om met 6 man op een bezoeker staan in te rossen.. Schuppen op het hoofd.. En dat zelfs als hij ligt.. Zo weerloos als iets..

Uitspraak van NEEHEEEE!!! op zondag 9 juli 2006 om 14:18:
Blijkt maar hoe narrowminded jullie lelijke stinkende hardstyle/core mongolen zijn, beter dat die bezoeker helemaal de kanker is ingeslagen...

Waarom wordt nu weer ieder persoon die naar een Hardcore/Hardstyle feest gaat afgeschilderd als een mongool? Je verwacht zoiets niet op een Hardcore/Hardstyle feest..

Dat is hetzelfde als je op zo'n Hardrock/Metal ineens een dj een Hardcore set laat draaien.. ik wil niet weten wat voor reactie je dan krijgt..

Er zitten er toch altijd wel een paar tussen die kwaadwils naar een feest gaan.. En dat heeft er helemaal niet mee te maken of je naar Hardcore luisterd of naar Metal of naar Hiphop of noem maar op.. Er zijn er toch altijd bij die moeten wel weer iets flikken..

Maarja ik denk volgende jaar geen Sensation Black.. Dat ze het een jaartje overslaan zo als dat met Thunderdome in der tijd ook is gebeurd vanwege het grote aantal Neo-Nazi's dat er alleen kwam om een beetje gekleurde Gabbers in elkaar te slaan of de wielen van Darkraver los te draaien.. Volgens mij tijdens TD België..

We zien wel.. Het is geen vertoning voor ID&T.. Beetje jammer dat het zo is gegaan..laatste aanpassing 9 juli 2006 14:41

Ik vind het erg jammer want waar haalt die gozer het lef vandaan om het podium op te klimmen en een matpartij te gaan beginnen??? En OK, dit is een foute programmering geweest maar ik vind het echt een hele trieste daad. En ik loop al een tijdje in de dance scene mee maar de hardstyle/hardcore scene staat toch meestal in een negatief daglicht door dit soort incidenten. Ik zeg niet dat andere dance scenes "liever" zijn maar daar wordt er kennelijk meer getolereerd.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoeffel & Gaffel op zondag 9 juli 2006 om 14:45:
lijkt wel een cryptogram!

en het is geen rock het is hardcore

schijnbaar leeft de alto-gabber affaire nog altijd

Het was sarcastisch bedoeld, tegenover al die kneusjes hier op partyflock, die met dat soort zwakzinnige posts aan komen zetten.

Als ik dat soort reacties lees, kan ik ook wel begrijpen dat hetzelfde soort publiek massaal gaat zitten en gaat knokken als ze iets niet leuk vinden.

Snapt u?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 9 juli 2006 om 14:20:
Heb je naar het scratch werk, gitaarwerk, en de gabberbeat en de samenhang gehoord ?

vond t scratch werk wel vet wat ik er van had gehoord :P :9 maar dat was ook echt het enige goeie wat ik er uit kon halen hoor voor de rest was het graf herrie.
Ik heb lekker toen even frikandellen kunnen bakken zonder iets te missen.:D
Waarschuw beheerder
donateur
Rob Gee (Y)

pfff.. sensation volk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:28:
Zeker weten

Ben het nu nog een keer terug aan het luisteren en dit korte setje gaat zeker weten op m'n mp3-speler

Ik vind het echt vet! En de mix tussen het scratchen, de gitaren, de drums, de kick eronder. Het enige wat me aan het einde van het setje tegenviel vannacht was de stem van Rob Gee, die wat saai klinkt na verloop van tijd.

Ja dat viel mij ook op ! Ik denk dat hij door al dat BOE geroep van het publiek er niet zo veel meer zin in had.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chuck? op zondag 9 juli 2006 om 14:51:
pfff.. sensation volk...

B)

slipknot en biohazard (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_aw op zondag 9 juli 2006 om 14:52:
slipknot en biohazard (Y)

:respect:.

Gegroet een WYNN
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Waarschuw beheerder
waar staat die set nou? :o
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt belachelijk!

Ik heb live acts met rock gehoord die echt goed waren, denk bijvoorbeeld aan Masters of Ceremony tijdens de Neophyte world tour! Was echt goed!

Ik geloof best dat het publiek de muziek niet aanstaat maar om dan te gaan fluiten, bier te gaan gooien en zelfs het podium op te lopen.... Zijn ze dan echt zo dom?!?! Ruim van te voren was al bekend dat Rob Gee zo'n optreden zou geven.... Dan moet je niet alsnog naar het feest gaan en daar gaan lopen zeiken, en al helemaal niet achteraf gaan lopen zeiken dat ID-T het optreden af had moeten kappen!!!

Bovendien vind ik ook belachelijk dat die hele band op dat jong in begint te trappen....

Kortom een dramatische vertoning in de Arena, erg jammer van zo'n feestje!
Waarschuw beheerder
Wat een ongelofelijk gezeik. Die gozer is lomp inderdaad, maar waarom voelen mensen zich toch altijd zo boven sensation staan? Laat mensen gewoon in hun waarde. Sensation is een commercieel feest en Rob Gee past daar niet op. Dat je zo'n reactie krijgt viel te verwachten. Dat past gewoon niet op dat feest met een publiek dat gewoon oppervlakkig wil stampen en niets anders. Ik vind het behoorlijk irritant hoe iedereen zit te zeiken over 'het sensation publiek' en oppervlakkige hardstyle mongolen blah blah blah. Waarom generaliseert iedereen toch zo, dat vind ik namelijk het meest oppervlakkige en makkelijke wat je maar kan doen. 10000x oppervlakkiger dan dat hele sensation publiek bij elkaar
Waarschuw beheerder
hij mag van mij naar nightmare outdoor
komen ik vond zijn set goed te doen.
oldschool terror

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:37:
en dat ze dit incident zo snel mogelijk in de doofpot stoppen.

dat zal nog niet meevallen :no:
Waarschuw beheerder
waar staat de link van het setje van Rob Gee?? Wil het nog weleens terug luisteren.

Waarschuw beheerder
donateur
Logisch dat die gast getrapt wordt. Hij verneukt de act. Dat dat kortzichtige hardstyle publiek het niet kon waarderen is gewoon triest.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van x_mania op zondag 9 juli 2006 om 15:03:
waar staat de link van het setje van Rob Gee?? Wil het nog weleens terug luisteren.

http://www.megaupload.com/nl/?d=JYT6AXCU
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen zeggen dat die kerel een schedelbasisfrctuur heeft.. Als je kop echt in elkaar zit sta jij niet meer op en volgens mij is hij toch echt zelf wel het podium af gelopen..

Zal die stumperd op PF zitten??
Waarschuw beheerder
:respect: geweldig, bedankt, ff luisteren :)

Uitspraak van Eva op zondag 9 juli 2006 om 15:10:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat die kerel een schedelbasisfrctuur heeft.. Als je kop echt in elkaar zit sta jij niet meer op en volgens mij is hij toch echt zelf wel het podium af gelopen..

Zal die stumperd op PF zitten??

Hij heeft geen schedelbasisfractuur, aangezien ie vanmiddag al lekker een bakje koffie heeft gedaan bij de politie tijdens het doen van zijn aangifte

De artiesten voelden zich bedreigd toen de bezoeker uit onvrede over de muziek het podium beklom. De jongen heeft aangifte gedaan, waarna de Gee en zijn bandlid zijn aangehouden. Ze hebben een boete van 2500 euro per persoon gekregen

Bron: www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sjonge heeey!
Inderdaad een beetje dom om met slipknot op de proppen te komen op sensation :S als ik iets tering herrie vind, is het dat wel....! en dan mag ik nog best graag naar metallica luiteren ook, dat is wel mooi.
Vind het ook slecht dat de security er niet snel bij is als als er iets dergelijks zich voor doet op t podium :S slecht hoor!!!! Rob zal wel aangeklaagd worden denk, als iemand op de grond ligt hoef je natuurlijk niet door te blijven trappen.
Waarschuw beheerder
Aangifte
De artiesten voelden zich bedreigd toen de bezoeker uit onvrede over de muziek het podium beklom. De jongen heeft aangifte gedaan, waarna de Gee en zijn bandlid zijn aangehouden. Ze hebben een boete van 2500 euro per persoon gekregen.

XTC
Volgens de Nederlandse promotor van Gee ontstond de vechtpartij rond 02.00 uur, vlak voordat hij aan zijn jaren '90 hit 'XTC, You got what I need' begon. Dat nummer haalde hij uiteindelijk niet meer. De jongen heeft Gee een klap tegen zijn hoofd gegegeven.

Biergooien
Voorafgaand aan het incident klonk in de zaal al enig boe-geroep en gooiden bezoekers met bier. Vermoedelijk pikten de feestgangers het optreden niet, omdat Gee en zijn band teveel rock speelden.

Pantera-gitarist
Gee reageerde gelaten op het incident. "Die jongen stormde het podium op en viel me aan. Ik moest meteen aan de moord op mijn vriend en voormalig Pantera-gitarist Darrell Abbott denken. Die werd op het podium neergeschoten door een bezoeker van een concert."

Zo dan :D

Bron: www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emphasis op zondag 9 juli 2006 om 15:11:
Hij heeft geen schedelbasisfractuur, aangezien ie vanmiddag al lekker een bakje koffie heeft gedaan bij de politie tijdens het doen van zijn aangifte

Wat een nerd dan. Wees dan zo mans om er niks tegen te doen. Hij is toch degene die begint.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Iloontjuh op zondag 9 juli 2006 om 15:13:
Inderdaad een beetje dom om met slipknot op de proppen te komen op sensation

Geeft maar weer aan wat een narrowminded schapen volk daar komt.
Waarschuw beheerder
Dj Starscream kan beter mixen en scratchen...dan alle dj's die er gister stonden :D:D
Waarschuw beheerder
het begint al goed! doet me inderdaad denken aan de ouwe setjes van neophyte met jarno op de gitaar :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 15:16:
Inderdaad een beetje dom om met slipknot op de proppen te komen op sensation

Andersom vind ik het juist supervet. Dat de gasten van Slipknot uberhaubt de moeite willen doen om samen met Rob Gee een set te bedenken en die even live uit te komen voeren in de Arena. Daar is meer tijd en liefde in gaan zitten als de meeste mensen denken gok ik. Jammer dat de liefde niet wederzijds was :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 15:09:
Logisch dat die gast getrapt wordt. Hij verneukt de act. Dat dat kortzichtige hardstyle publiek het niet kon waarderen is gewoon triest.

Was jij erbij? Kortzichtig? pff er is er maar 1 triest hier en dat ben jij!

:frusty:

Uitspraak van Fakkie_X op zondag 9 juli 2006 om 14:57:
Wat een ongelofelijk gezeik. Die gozer is lomp inderdaad, maar waarom voelen mensen zich toch altijd zo boven sensation staan? Laat mensen gewoon in hun waarde. Sensation is een commercieel feest en Rob Gee past daar niet op. Dat je zo'n reactie krijgt viel te verwachten. Dat past gewoon niet op dat feest met een publiek dat gewoon oppervlakkig wil stampen en niets anders. Ik vind het behoorlijk irritant hoe iedereen zit te zeiken over 'het sensation publiek' en oppervlakkige hardstyle mongolen blah blah blah. Waarom generaliseert iedereen toch zo, dat vind ik namelijk het meest oppervlakkige en makkelijke wat je maar kan doen. 10000x oppervlakkiger dan dat hele sensation publiek bij elkaar

:respect: